Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, eri77 είπε

η ποινη πρεπει να παει αναλογα με την ζημια που εχεις προκαλεσει

θα μπλεξουμε μετα στο πως μετρας την ζημια κτλπ...γενικα δεν ειναι ευκολο να οριστει το συγκεκριμενο θεμα. Πρεπει να υπαρχουν καποιοι βασικοι κανονες (που εχουμε) αλλα μετα ειναι τελειως ανθρωπινη αποφαση. πχ το οτι γλιστρησε το αμαξι απο υποστροφη/υπερστροφη και κοπανησεις καποιον βγαζοντας τον εκτος αγωνα πρεπει να επιφερει μεγαλυτερη ποινη απο το εκανα τιμονια και κοπανησα καποιον και απλα εχασε μια θεση?Πρωτη περιπτωση ειναι αγωνιστικο-καταλαθος και τον εβγαλες εκτος αγωνα ενω στην δευτερη περιπτωση επαιξες βρωμικα αλλα δεν κοστισε στον αλλον τοσο πολυ

Πως και ποιος θα αποφασισει λοιπον? Ειναι συνθετο το θεμα, το συζηταμε ποσα χρονια και θα συζητιεται για παντα λεω εγω...

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Cygnus είπε

Σε ποιο site τα βρίσκεις αυτά; Ειδικά το γράφημα με τα σετ ελαστικών ανά οδηγό είναι πολύ χρήσιμο ενόψει αγώνα.

STRATEGY GUIDE: What are the possible race strategies for the 2023 Belgian Grand Prix?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Cygnus said:

Σε ποιο site τα βρίσκεις αυτά; Ειδικά το γράφημα με τα σετ ελαστικών ανά οδηγό είναι πολύ χρήσιμο ενόψει αγώνα.

στο επίσημο σάιτ της F1

https://www.formula1.com/en/latest/article.strategy-guide-what-are-the-possible-race-strategies-for-the-2023-belgian.5UXdRFZCxpKDx1r6mc0tP5.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Cygnus είπε

Σε ποιο site τα βρίσκεις αυτά; Ειδικά το γράφημα με τα σετ ελαστικών ανά οδηγό είναι πολύ χρήσιμο ενόψει αγώνα.

Στ formula1 αλλά πρέπει να κάνεις λογαριασμό νομίζω. https://www.formula1.com/en/latest/article.strategy-guide-what-are-the-possible-race-strategies-for-the-2023-belgian.5UXdRFZCxpKDx1r6mc0tP5.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Stergios74 said:

δεν χρειάζεται λογαρισμός. Λογαριασμό θέλεις για ΤV και merchandise

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, vassilis018 είπε

δεν χρειάζεται λογαρισμός. Λογαριασμό θέλεις για ΤV και merchandise

Σε κάποια άρθρα (όπως αυτό) θέλει.

To read on, sign up to F1 Unlocked for free

You'll unlock this article and get access to:

  • Live leaderboard data
  • Epic experiences and rewards
  • Money-can’t-buy competitions
Επεξ/σία από specre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, specre said:

Σε κάποια άρθρα (όπως αυτό) θέλει.

To read on, sign up to F1 Unlocked for free

You'll unlock this article and get access to:

  • Live leaderboard data
  • Epic experiences and rewards
  • Money-can’t-buy competitions

ούτε το έψαξα, γιατί έκανα κατευθείαν λογαριασμό για το ΤV και για μπλουζάκια που είχα παραγγείλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, eri77 said:

απο την μια εχεις δικιο..απο την αλλη δεν γινεται να κανεις λαθος,να καταστρεψεις αγωνα αλλουνού,και να μην παρεις ποινη ...βασικα οπως το βλεπω εγω,η ποινη πρεπει να παει αναλογα με την ζημια που εχεις προκαλεσει

Οποτε τα Mercedes που εχουν αποδειχθει σκυλια σε συγκρουσεις, δεν υπαρχει θεμα να τα βαραμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την άποψή τους για την επαφή που είχαν στο Sprint Race στο Σπα, εξέφρασαν οι Λιούις Χάμιλτον και Σέρχιο Πέρες.

 

“Ναι, ήταν τεράστια η ζημιά από την επαφή του Λιούις. Απλώς πήρε όλη τη δεξιά πλευρά του μονοθεσίου, κατέστρεψε το πάτωμα και το πλαϊνό μέρος. Μετά ήταν… game over. Χάσαμε πάρα πολύ τον έλεγχο με αυτό. Δεν είναι ωραίο που καταστράφηκε ο αγώνας μου από εκείνον”, ισχυρίστηκε ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull μιλώντας στο PlanetF1.com.

“Ήταν αρκετά αργός και ανοίχτηκε πολύ στην στροφή 14. Είχα μια εξαιρετική έξοδο, ήμουν περισσότερο από μισό μονοθέσιο μπροστά όταν ήμουν δίπλα του και καταλήξαμε να έχουμε επαφή. Ήταν ένα αγωνιστικό περιστατικό πραγματικά, δεν ήταν σκόπιμο αλλά το είδαν διαφορετικά οι αγωνοδίκες”, τόνισε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σε δηλώσεις του στο Sky Sports.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, eri77 είπε

 ...βασικα οπως το βλεπω εγω,η ποινη πρεπει να παει αναλογα με την ζημια που εχεις προκαλεσει

Φυσικά κι οχι και είναι κατι που το αναφερει και η ΦΙΑ στις αποφασεις: η ζημια δεν μετραει, αλλα η κινηση- λαθος, η προθεση κλπ. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας έχει την άποψη του.

7 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Την άποψή τους για την επαφή που είχαν στο Sprint Race στο Σπα, εξέφρασαν οι Λιούις Χάμιλτον και Σέρχιο Πέρες.

 

“Ναι, ήταν τεράστια η ζημιά από την επαφή του Λιούις. Απλώς πήρε όλη τη δεξιά πλευρά του μονοθεσίου, κατέστρεψε το πάτωμα και το πλαϊνό μέρος. Μετά ήταν… game over. Χάσαμε πάρα πολύ τον έλεγχο με αυτό. Δεν είναι ωραίο που καταστράφηκε ο αγώνας μου από εκείνον”, ισχυρίστηκε ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull μιλώντας στο PlanetF1.com.

“Ήταν αρκετά αργός και ανοίχτηκε πολύ στην στροφή 14. Είχα μια εξαιρετική έξοδο, ήμουν περισσότερο από μισό μονοθέσιο μπροστά όταν ήμουν δίπλα του και καταλήξαμε να έχουμε επαφή. Ήταν ένα αγωνιστικό περιστατικό πραγματικά, δεν ήταν σκόπιμο αλλά το είδαν διαφορετικά οι αγωνοδίκες”, τόνισε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σε δηλώσεις του στο Sky Sports.

Εγώ θα συμφωνήσω με:

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

https://www.formula1.com/en/latest/article.hamilton-and-perez-share-their-views-after-dramatic-sprint-race-clash-at-spa.5UBzyhjby2KwxGvqc5SsE3.html

στο 2-3sec φαινεται οτι ο HAM εχει την εσωτερικη και ειναι ελαχιστα μπροστα. Ο Per εχει χωρο να παρει την γραμμη του πιο εξω ανετα εφοσον ειναι και πισω. Στο 4-5sec μετα το χτυπημα γλιστραει ο PER και παει στο kerb. Στο 11-12 sec μπαινει μπροστα του και τον κλεινει 2 φορες σε 1 δευτερολεπτο με την 2η σχεδον να ακουμπουν και στο τελος αφηνει ο HAM το γκαζι και τελειωνει εκει η φαση.

Το πως μπηκε μετα στην πιστα ετσι yolo δεν θελει πολυ συζητηση υποθετω. 

Για την ποινη δεν νομιζω οτι καιγεται κανεις ιδιαιτερα. Το προβλημα ειναι η φανερα επηρεασμενη οδηγικη ικανοτητα του PER εδω και πολλους αγωνες. Ειναι σκια του μετριου οδηγου που παντα ηταν.

Πριν 2 χρονια ολοι λεγαμε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να φυγει αυτος ο οδηγος απο το grid και λεγαμε παλι καλα που τον πηραν στην RBR, η αληθεια ειναι ομως οτι ηταν πολυ μεγαλος σαν μεγεθος για να φυγει τοτε αλλα και πολυ λιγος για την RBR. Καπου εκει εχει εγκλωβιστει ο PER και πλεον δεν αντεχει την πιεση. Πρεπει κατι να κανουν στην RBR συντομα γιατι πλεον περα απο τι γελαμε μαζι του γινεται και επικινδυνος. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, haHa said:

Φυσικά κι οχι και είναι κατι που το αναφερει και η ΦΙΑ στις αποφασεις: η ζημια δεν μετραει, αλλα η κινηση- λαθος, η προθεση κλπ. 

εννοειται...για αυτό είπα οπως το βλεπω εγω.η μαλλον πως θα ηθελα εγω να ηταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Gulik είπε

Βροχούλα θα έχει το μενού ΚΑΙ σήμερα, οπότε ας προετοιμαστούμε κατάλληλα με υπομονή 😁

Δεν παίζει να μην είναι ο @GoMaR στην πίστα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...