johnmayson Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Ο james alisson θα ηθελα να κανουμε προταση σ αυτον.επισης πιστευω οτι εχουμε ελλειψη σε ιδιοφυηες αεροδυναμιστες η πολυ καλους.Τοσα χρονια παρακολουθουμε φορμουλα και τους μονους που ξερουμε ειναι ο νιουι και ο αλλισον.Δε γινεται λοιπον μια ομαδα γενικως να μη βλεπει οτι πρεπει να ψαξουν να βρουν καποιον καινουριο αεροδυναμιστη ταλεντο που θα καταφερει με τη δουλεια του να μπει σφηνα σ αυτους που λεω. 4 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Μπινότο!!! 🤡🤡🤡 Μεγάλη τρολιά αν γίνει! Τους αρέσει το all-french εκεί οπότε θα πράξουν ανάλογα; Περίεργη αλλαγή στη μέση της χρονιάς. Γιατι αμφισβητεις οτι ο μπινοτο ειναι μια πολυ καλη λυση για να σχεδιασει ενα ποιο δυνατο και καλυτερο κινητηρα η renault?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 7 λεπτά πριν, johnmayson είπε Γιατι αμφισβητεις οτι ο μπινοτο ειναι μια πολυ καλη λυση για να σχεδιασει ενα ποιο δυνατο και καλυτερο κινητηρα η renault?? Δυνατό κινητήρα είχε και στη ferrari. Αλλά η διαχείριση του ήταν 🤡. Δεν ξέρω βέβαια πόσο ήταν δικό του λάθος. Στη ferrari χώνουν πολύ τη μύτη τους τα μεγάλα αφεντικά. Και στη renault επίσης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 @johnmayson Ξεκίνησες από team principal και κατέληξες σε αεροδυναμιστές/μηχανικούς κινητήρων/συμβούλους. Είναι διαφορετικά πόστα. Το καθένα (και ο καθένας από αυτούς που αναφέρεις) με το ρόλο του. To Μπινότο τον κράζω σα team principal, manager δηλαδή. Στο τμήμα κινητήρα νομίζω είναι αρκετά χρήσιμος, εκτός αν δημιουργεί τα προβλήματα που δημιουργούσε ως team principal. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Εγώ πάλι λέω οτι Μπινόταρος principal σε Renault θα είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε αν πράγματι έφταιγε αποκλειστικά αυτός στη Ferrari, ή όχι. Επίσης το μοτέρ της Renault είναι το πιο αδύναμο του grid, θα βοηθούσε πολύ ο Σμπινότος και σε αυτόν τον τομέα, αλλα δύσκολο το βλέπω να γυρνούσε αποκλειστικά σαν αρχιμηχανικός . Λογικά θα πρέπει να του δώσουν την πολυθρόνα του Principal. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Απ ότι διαβάζω ο Μπινοτο θα είναι διαθέσιμος από τη νέα χρονιά. Είναι δεσμευμένος απ τη φεραρι. Οπότε γιατί να διώξουν τον Ζαφναουερ από τώρα; Κάτι δεν μου κολλάει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 @Nabuko Χαρά στο κουράγιο σου που κάθεσαι και απαντάς 🙂 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 53 λεπτά πριν, Nabuko είπε Να δώσουμε το μονοθέσιο της φετινής RB (π.χ.) στον εκλεράκη να δούμε λίγο τους χρόνους του ;; Τι λες; αυτό πραγματικά θέλω να το δω. έστω και σαν πείραμα. και οχι μονο με το εκλερ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 15 ώρες πριν, ~mxls~ είπε ??? https://www.formula1.com/en/latest/article.hamilton-and-perez-share-their-views-after-dramatic-sprint-race-clash-at-spa.5UBzyhjby2KwxGvqc5SsE3.html στο 2-3sec φαινεται οτι ο HAM εχει την εσωτερικη και ειναι ελαχιστα μπροστα. Ο Per εχει χωρο να παρει την γραμμη του πιο εξω ανετα εφοσον ειναι και πισω. Στο 4-5sec μετα το χτυπημα γλιστραει ο PER και παει στο kerb. Στο 11-12 sec μπαινει μπροστα του και τον κλεινει 2 φορες σε 1 δευτερολεπτο με την 2η σχεδον να ακουμπουν και στο τελος αφηνει ο HAM το γκαζι και τελειωνει εκει η φαση. Το πως μπηκε μετα στην πιστα ετσι yolo δεν θελει πολυ συζητηση υποθετω. Για την ποινη δεν νομιζω οτι καιγεται κανεις ιδιαιτερα. Το προβλημα ειναι η φανερα επηρεασμενη οδηγικη ικανοτητα του PER εδω και πολλους αγωνες. Ειναι σκια του μετριου οδηγου που παντα ηταν. Πριν 2 χρονια ολοι λεγαμε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να φυγει αυτος ο οδηγος απο το grid και λεγαμε παλι καλα που τον πηραν στην RBR, η αληθεια ειναι ομως οτι ηταν πολυ μεγαλος σαν μεγεθος για να φυγει τοτε αλλα και πολυ λιγος για την RBR. Καπου εκει εχει εγκλωβιστει ο PER και πλεον δεν αντεχει την πιεση. Πρεπει κατι να κανουν στην RBR συντομα γιατι πλεον περα απο τι γελαμε μαζι του γινεται και επικινδυνος. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnmayson Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 58 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε @johnmayson Ξεκίνησες από team principal και κατέληξες σε αεροδυναμιστές/μηχανικούς κινητήρων/συμβούλους. Είναι διαφορετικά πόστα. Το καθένα (και ο καθένας από αυτούς που αναφέρεις) με το ρόλο του. To Μπινότο τον κράζω σα team principal, manager δηλαδή. Στο τμήμα κινητήρα νομίζω είναι αρκετά χρήσιμος, εκτός αν δημιουργεί τα προβλήματα που δημιουργούσε ως team principal. Προφανως γνωριζω οτι ειναι διαφορετικα ποστα που χρειαζονται πολυ καλους για να αποδωσουν.Για το κινητηρα ειπα για το μπινοτο οχι για principal. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Ρε τον μπουλακο. 🤣 @apostolosl Ham fan να υποθεσω ε? Αυτο το crashtappen εχει παλιωσει παντως. Τιποτα πιο καινουριο? -- Εγω πιστευω οτι η ποινη στον Χαμ ηταν τραβηγμενη. Αν ειναι να βγαλουν οδηγια οτι προσπερασμα η προσπαθεια για προσπερασμα να γινονται ΜΟΝΟ σε ζωνες DRS. Νισαφι πια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 15 λεπτά πριν, ASFE είπε Ρε τον μπουλακο. 🤣 @apostolosl Ham fan να υποθεσω ε? Αυτο το crashtappen εχει παλιωσει παντως. Τιποτα πιο καινουριο? -- Εγω πιστευω οτι η ποινη στον Χαμ ηταν τραβηγμενη. Αν ειναι να βγαλουν οδηγια οτι προσπερασμα η προσπαθεια για προσπερασμα να γινονται ΜΟΝΟ σε ζωνες DRS. Νισαφι πια. Ο Χάμιλτον ακόμη δεν έχει μάθει να μην πέφτει πάνω στους άλλους με υποστροφή... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 48 minutes ago, ASFE said: Εγω πιστευω οτι η ποινη στον Χαμ ηταν τραβηγμενη. Αν ειναι να βγαλουν οδηγια οτι προσπερασμα η προσπαθεια για προσπερασμα να γινονται ΜΟΝΟ σε ζωνες DRS. Νισαφι πια. απο την μια εχεις δικιο..απο την αλλη δεν γινεται να κανεις λαθος,να καταστρεψεις αγωνα αλλουνού,και να μην παρεις ποινη ...βασικα οπως το βλεπω εγω,η ποινη πρεπει να παει αναλογα με την ζημια που εχεις προκαλεσει Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2023 από eri77 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Παιδια το βλεπω πιο ρομαντικα. Κακως ισως. Αλλα ναι. Επιχειρεις να προσπερασεις σε στροφη. Βρεγμενο. Το χανεις λιγο. Χτυπας. Οκ ναι φταιες. Αλλα ρε παιδια Φ1 βλεπουμε. Στο τελος κανεις δεν θα επιχειρει τιποτα. Τραινακια και drs. Και κανενα udercut . Εγω χαρηκα που βουτηξε εκει ο Χαμ. Ατυχια γλυστρισε. Κατεστρεψε τον Περεζ? Ναι. Γενικα ειναι μια εσωτερικη μαχη ολο αυτο. Τεσπα Καλο αγωνα να εχουμε Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2023 από ASFE 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cygnus Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 5 minutes ago, Stergios74 said: Σε ποιο site τα βρίσκεις αυτά; Ειδικά το γράφημα με τα σετ ελαστικών ανά οδηγό είναι πολύ χρήσιμο ενόψει αγώνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις