Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Τι επιλέγετε?

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας

4. Όπως είναι τώρα

5. Διαφορετικα μονοθεσια - Ιδιος οδηγος

Περιμενετε μη βαρατε.

Πρωτος και δευτερος αγωνας ολοι στα μονοθεσια τους. Τριτος και τεταρτος αγωνας ολοι shift ενα μονοθεσιο: Verstappen-Perez στη Ferrari (team radio Verstappen-Ferrari ο,τι καλυτερο), Leclerc-Sainz στη Mercedes, Hamilton-Russell στην Alpine, ..., Albon-Sergeant στη Red Bull. Πεμπτος και εκτος αγωνας, αλλο ενα shift. Verstappen-Perez στη Mercedes (get in there Max) κτλ.

Τελος της σεζον 20 αγωνες, ολοι οι οδηγοι εχουν οδηγησει ολα τα μονοθεσια και ολα τα μονοθεσια τα εχουν οδηγησει ολοι οι οδηγοι. Ο καλυτερος οδηγος παιρνει το οδηγων και το καλυτερο μονοθεσιο παιρνει το κατασκευαστων.

Norris παιρνει νικη, Hulkenberg βαθρο, Leclerc καταθλιψη μονο δυο σκ μεσα στη σεζον, Hamilton ξανα στη Mclaren, Sainz ξανα στην Mclaren, Ricciardo ξανα στη Red Bull, Alonso ξανα στην Alpine, Piastri (ξανα) στην Alpine. Σας εκανα μάγκες;

Ενταξει, πρεπει να πεταξουμε 2 αγωνες, δεν πειραζει θα ζησουμε χωρις Βαρκελώνη και Μαϊάμι, την μεν πρωτη την ξερουν απ' εξω και ανακατωτα οι οδηγοι δε θα λειψει, η δε δευτερη ειναι cringe-fest σιγουρα δε θα λειψει.

THINKING OUT OF THE BOX

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, greenfan20 είπε

5. Διαφορετικα μονοθεσια - Ιδιος οδηγος

Περιμενετε μη βαρατε.

Πρωτος και δευτερος αγωνας ολοι στα μονοθεσια τους. Τριτος και τεταρτος αγωνας ολοι shift ενα μονοθεσιο: Verstappen-Perez στη Ferrari (team radio Verstappen-Ferrari ο,τι καλυτερο), Leclerc-Sainz στη Mercedes, Hamilton-Russell στην Alpine, ..., Albon-Sergeant στη Red Bull. Πεμπτος και εκτος αγωνας, αλλο ενα shift. Verstappen-Perez στη Mercedes (get in there Max) κτλ.

Τελος της σεζον 20 αγωνες, ολοι οι οδηγοι εχουν οδηγησει ολα τα μονοθεσια και ολα τα μονοθεσια τα εχουν οδηγησει ολοι οι οδηγοι. Ο καλυτερος οδηγος παιρνει το οδηγων και το καλυτερο μονοθεσιο παιρνει το κατασκευαστων.

Norris παιρνει νικη, Hulkenberg βαθρο, Leclerc καταθλιψη μονο δυο σκ μεσα στη σεζον, Hamilton ξανα στη Mclaren, Sainz ξανα στην Mclaren, Ricciardo ξανα στη Red Bull, Alonso ξανα στην Alpine, Piastri (ξανα) στην Alpine. Σας εκανα μάγκες;

Ενταξει, πρεπει να πεταξουμε 2 αγωνες, δεν πειραζει θα ζησουμε χωρις Βαρκελώνη και Μαϊάμι, την μεν πρωτη την ξερουν απ' εξω και ανακατωτα οι οδηγοι δε θα λειψει, η δε δευτερη ειναι cringe-fest σιγουρα δε θα λειψει.

THINKING OUT OF THE BOX

  1. τους πιλότους θα τους πληρώνουν "ρεφενέ"  όλοι; θα πληρώνει ξερωγω το 10% του Verstappen η RedBull και το 10% η Williams?
  2. γιατί να πληρώσει κάποιος παραπάνω τον Verstappen από τον Sargeant αφού θα τρέξει για αυτούς έτσι κι αλλιώς?
  3. Γιατί να υπάρχουν "καλοί" οδηγοί στην F1 αφού όλοι θα έχουν όλους, είναι το ίδιο να υπάρχουν 20 Verstapen από το να υπάρχουν 20 Stroll.
  4. Σε ποιό άλλο άθλημα γίνεται κάτι τέτοιο; Να παίζει ξερωγω ο Mbappé 2 αγώνες στη PSG  και 2 αγώνες στη Brest?
  5. Αν έτσι ας πούμε βγάζουμε το παράγοντα οδηγό από το παιχνιδι (ας πούμε ότι έτσι όλοι έχουν τον Μ.Ο των οδηγών, γιατί να μη κανουμε κατευθείαν τη Formula 1 χωρίς οδηγό;
  6. Να το κάνουμε καλύτερα να τραβάνε κλήρο οι ομάδες ποιόν οδηγό θα πάρουν στον επόμενο αγώνα;
  7. Να κάνουμε και το άλλο, να το συνδυάσουμε με τα 200m τρέξιμο. όποιος προλάβει πέρνει τη RedBull, ο τελευταίος την Williams

 

10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Τι επιλέγετε?

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας

4. Όπως είναι τώρα

5. τίποτα από τα παραπάνω. να μην έχουν καν τον ίδιο αριθμό ροδων γίνεται (τύπου tyrrell στα 70s) ; ότι κινητήρα, τουρμο , ξετουρμπο, όσους κύλινδρους θέλει ο καθένας, ας καίει και ουράνιο ξερωγω

τυποοπιημένες απλά τα οι απαιτήσεις ασφαλείας. Από εκεί και πέρα, robot fights φάση. Ότι design θέλει ο καθένας και κερδίζει αυτός που περνά τη γραμμή πρώτος.

αν δεν έχει λεφτα μια ομάδα ας κατεβάζει 1 μονοθέσιο.

ας μη κατεβαίνει σε όλους τους αγώνες, όπως στο World rally στα early 80s.

να μετράνε ξέρω γω τα καλύτερα 18 από τα 22 GP κάθε ομάδας.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, DrLo είπε
  • τους πιλότους θα τους πληρώνουν "ρεφενέ"  όλοι; θα πληρώνει ξερωγω το 10% του Verstappen η RedBull και το 10% η Williams?
  • γιατί να πληρώσει κάποιος παραπάνω τον Verstappen από τον Sargeant αφού θα τρέξει για αυτούς έτσι κι αλλιώς?
  • Γιατί να υπάρχουν "καλοί" οδηγοί στην F1 αφού όλοι θα έχουν όλους, είναι το ίδιο να υπάρχουν 20 Verstapen από το να υπάρχουν 20 Stroll.
  • Σε ποιό άλλο άθλημα γίνεται κάτι τέτοιο; Να παίζει ξερωγω ο Mbappé 2 αγώνες στη PSG  και 2 αγώνες στη Brest?
  • Αν έτσι ας πούμε βγάζουμε το παράγοντα οδηγό από το παιχνιδι (ας πούμε ότι έτσι όλοι έχουν τον Μ.Ο των οδηγών, γιατί να μη κανουμε κατευθείαν τη Formula 1 χωρίς οδηγό;
  1. Θα τους πληρωσουμε εμεις, θα βαλουμε αλλες 20 σειρες στο εξελοφυλλο του catering.
  2. Ρε μπρο, πληρωνει ο Χορνερ, μη σκας.
  3. Δεν εχουμε 20 Φερσταπεν. Για 20 Στρολλ, ναι μεσα. Στελνω ηδη σε Goatifi.
  4. ΚΑΚΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ποσο καλυτερη θα ηταν η μπαλα αν επαιζε 2 ματς ο Χααλαντ με τη Σιτυ και μετα 2 ματς με τον Βόλο; Να το διευρυνουμε κιολας σε ολα τα αθληματα. Μπαρτζωκας στον Παναθηναϊκό ΟΤΚ.
  5. Μιλησα με Ελον, μου ειπε το βλεπουμε, απλα αντι για Formula 1 θα τη λεμε Formula X.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, greenfan20 είπε

5. Διαφορετικα μονοθεσια - Ιδιος οδηγος

Περιμενετε μη βαρατε.

Πρωτος και δευτερος αγωνας ολοι στα μονοθεσια τους. Τριτος και τεταρτος αγωνας ολοι shift ενα μονοθεσιο: Verstappen-Perez στη Ferrari (team radio Verstappen-Ferrari ο,τι καλυτερο), Leclerc-Sainz στη Mercedes, Hamilton-Russell στην Alpine, ..., Albon-Sergeant στη Red Bull. Πεμπτος και εκτος αγωνας, αλλο ενα shift. Verstappen-Perez στη Mercedes (get in there Max) κτλ.

Τελος της σεζον 20 αγωνες, ολοι οι οδηγοι εχουν οδηγησει ολα τα μονοθεσια και ολα τα μονοθεσια τα εχουν οδηγησει ολοι οι οδηγοι. Ο καλυτερος οδηγος παιρνει το οδηγων και το καλυτερο μονοθεσιο παιρνει το κατασκευαστων.

Norris παιρνει νικη, Hulkenberg βαθρο, Leclerc καταθλιψη μονο δυο σκ μεσα στη σεζον, Hamilton ξανα στη Mclaren, Sainz ξανα στην Mclaren, Ricciardo ξανα στη Red Bull, Alonso ξανα στην Alpine, Piastri (ξανα) στην Alpine. Σας εκανα μάγκες;

Ενταξει, πρεπει να πεταξουμε 2 αγωνες, δεν πειραζει θα ζησουμε χωρις Βαρκελώνη και Μαϊάμι, την μεν πρωτη την ξερουν απ' εξω και ανακατωτα οι οδηγοι δε θα λειψει, η δε δευτερη ειναι cringe-fest σιγουρα δε θα λειψει.

THINKING OUT OF THE BOX

ενδιαφερων αλλα πρεπει να γινουν ολοι οι αγωνες στο ιδιο gp με ιδιες συνθηκες (θερμοκρασιες ωρες κλπ). Πχ 24 ισπανικα gp ή 24 spa ή 24 ουγγαρίες

12 ώρες πριν, Nabuko είπε

Τι επιλέγετε?

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας

4. Όπως είναι τώρα

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας = Indycar Dallara DW12 ("ιδιο" σασι απο το 2012 με αναβαθμισεις στο αεροδυναμικο πακετο) - Chevy/Honda V8

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας = Lemans LMP2 (Gibson GK428 is the current spec engine). Συνηθως καταληγει στο 3 οταν βρεθει το καλυτερο σασι (και μπορει να αγοραστει).

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας = F2/F3
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/7/2023 στις 12:11 ΜΜ, Cygnus είπε

Στο Silverstone παρατήρησα (ίσως κάνω και λάθος) ότι οι περισσότερες (αν όχι όλες) προσπεράσεις ήταν στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού με DRS.

Αυτό για εμένα δεν είναι θέαμα F1 και δε φταίει ο Max/RB και ο Ham/Mercedes για αυτό. Βέβαια αν χωρίς DRS δεν βλέπαμε ούτε αυτές τότε υπάρχει πρόβλημα.

Δεν εχεις ζησει παλιες "καλες" εποχες F1, οπου οι προσπερασεις γινονταν κατα 95% μεσα στα πιτς.
Τωρα τα μονοθεσια μπορουν να ακολουθησουν πολυ καλυτερα στις στροφες το ενα το αλλο συν το DRS και εχουμε αρκετα προσπερασματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, liakinen είπε

Επίτηδες το έκαναν αυτοί στη rb για να δώσουν λίγο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαροί υπαινιγμοί από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή 🤔😋 😎

Μάλλον ο συντάκτης έχει κάποιο θέμα με Red Bull ή καλύτερα να πω Verstappen παρά ο ίδιος ο Hamilton. 

Φταίω και εγώ που αναπαράγω τις μαλ@κίες του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tommy^ said:

Δεν εχεις ζησει παλιες "καλες" εποχες F1, οπου οι προσπερασεις γινονταν κατα 95% μεσα στα πιτς.

Κι όμως τις έχω ζήσει, με ένα διάλειμμα γύρω στο 2006 με 2020.

Αλλά η προσπέραση στα pits έχει ένα excitement να κοιτάς τα γυρολόγια και τους χρόνους pit να δεις αν θα δουλέψει το over/under cut. Ενώ η προσπέραση με DRS δεν έχει και τόσο.

Βέβαια αν οι προσπεράσεις στα pits είναι το 95% που λες και χωρίς DRS θα βλέπαμε μόνο τέτοια, συμφωνώ έχουμε θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή λύση ανάγκης το DRS αλλά να μην το παρακάνουμε. Υπάρχουν πίστες με 3 ζώνες drs. Εκεί δεν υπάρχει καμιά περίπτωση άμυνας. Ας υπάρχει μια σε κάθε πίστα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...