Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Silverstone παρατήρησα (ίσως κάνω και λάθος) ότι οι περισσότερες (αν όχι όλες) προσπεράσεις ήταν στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού με DRS.

Αυτό για εμένα δεν είναι θέαμα F1 και δε φταίει ο Max/RB και ο Ham/Mercedes για αυτό. Βέβαια αν χωρίς DRS δεν βλέπαμε ούτε αυτές τότε υπάρχει πρόβλημα.

Επεξ/σία από Cygnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τι επιλέγετε?

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας

4. Όπως είναι τώρα

Προσωπικά 4.

Η φόρμουλα ένα είναι η κορυφαία έκφανση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και για μένα θα πρέπει να είναι ελεύθερη για τις βελτιώσεις που βλέπουμε.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τι επιλέγετε?

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας

4. Όπως είναι τώρα

Το 3 με το 4 τι διαφορά έχουν; 😁

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Narayan είπε

Το 3 με το 4 τι διαφορά έχουν; 😁

Για όλες τις ομάδες θεωρώ ότι εννοεί ο φίλος. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, vassilis018 είπε

κατάλαβα πως το έθεσες, απλά γιατί οι υπόλοιπες ομάδες δεν κάνουν ανταγωνιστικά μονοθέσια?

Γιατί δεν μπορούν 

Δεν τους βγήκε ο αρχικός σχεδιασμός αφού τα μονοθέσια έγιναν από την αρχή 

Τωρα προσπαθούν με πακέτα βελτιώσεων να διορθώσουν ότι μπορούν αλλά δεν γίνονται θαύματα 

Οι μικρές ομάδες κιόλας δεν έχουν τα λεφτά για να εξελίξουν τόσο πολύ το πάτωμα, την αεροδυναμική και όλα αυτά που κάνουν την διαφορά 

Άντε το μοτέρ είναι σε μερικές ομάδες ίδιο αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό για να γίνει η διαφορά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Cygnus said:

Στο Silverstone παρατήρησα (ίσως κάνω και λάθος) ότι οι περισσότερες (αν όχι όλες) προσπεράσεις ήταν στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού με DRS.

Αυτό για εμένα δεν είναι θέαμα F1 και δε φταίει ο Max/RB και ο Ham/Mercedes για αυτό. Βέβαια αν χωρίς DRS δεν βλέπαμε ούτε αυτές τότε υπάρχει πρόβλημα.

Στην ευθεια εκκ/τερματισμου δεν ηταν ζωνη DRS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, liakjim είπε

Προσωπικά 4.

Η φόρμουλα ένα είναι η κορυφαία έκφανση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και για μένα θα πρέπει να είναι ελεύθερη για τις βελτιώσεις που βλέπουμε.

Σωστά. Αυτό που ξεχνάνε πολλοί είναι ότι εκτός από των οδηγών υπάρχει και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. 

Οπότε κάθε κατασκευαστής πρέπει να φτιάξει το καλύτερο μονοθέσιο και να βρει και έναν ικανό οδηγό ώστε να φέρνει βαθμούς. 

Άρα δεν φταίει ο Μαξ που βλέπουμε ένα βαρετό πρωτάθλημα. Φταίνε οι υπόλοιποι κατασκευαστές που δεν έχουν καταφέρει να φτιάξουν ένα ισάξιο, αν όχι καλύτερο μονοθέσιο και έχουν διαλέξει και κάθε λογής αλμπάνη για οδηγό μόνο και μόνο γιατί έχει χορηγούς από πίσω.

Δεν φταίει ο Μαξ που κάνει απλά τη δουλειά του και την κάνει καλά.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα δε θυμαμαι που το διαβασα. Η Αλπιν θελει κατι με equalization στους κινητηρες επειδη εκεινη εχει μεινει πισω.

Τι ειναι αυτο τωρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Narayan είπε

Αν είναι έτσι, γι'αυτό υπάρχει και η Formula 2.

Επειδή λέμε ότι είναι βαρετή η F1 εδώ και πολλά χρόνια. 

Εγώ το ξαναγράφω. Αν δεν υπήρχε ο MAX θα ήταν από τις καλύτερες χρονιές φέτος. Ας σκεφτούμε να μην υπήρχε ο Ολλανδός από το ξεκίνημα της χρονιάς και τι κίνητρο θα είχαν τουλάχιστον 5 ομάδες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Nabuko said:

Τι επιλέγετε?

1. Ίδιο σασί - διαφορετικός κινητήρας

2. Διαφορετικό σασί - ίδιος κινητήρας

3. Ίδιο σασί - Ίδιος κινητήρας

4. Όπως είναι τώρα

5. Nα μην μας ξαναζαλίσει ο papp0us με τον πορτοκαλί επιτάφιο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To DRS προσθέτει μερικούς πόντους στο θέαμα με τις προσπεράσεις, αλλα ταυτόχρονα αφαιρεί πολύ περισσότερους, γιατι νομίζω οτι το θέαμα στην F1 δεν είναι οι προσπεράσεις, αλλα οι μάχες. Πλέον δεν υπάρχουν μάχες, γιατι αν ανοίξει ο άλλος DRS στην ευθεία και είναι κάτω απο 0.6" πίσω, το μόνο που μπορεί να κάνει ο αμυνόμενος είναι τον σταυρό του.

Βάλε μέσα και το DRS Train που συμβαίνει ΠΑΝΤΑ στην ουρά, και καταλαβαίνετε οτι όσοι δε θέλουν το DRS δεν είναι πολέμιοι του θεάματος.

Το DRS μπήκε γιατι δεν μπορούσαν να μείνουν πολύ ώρα κοντά στον μπροστινό, οπότε έπρεπε οι προσπεράσεις για γίνονται γρήγορα, αλλιώς δε θα γινόντουσαν ποτέ. Πλέον μπορούν να μείνουν για γύρους ολόκληρους κολλημένοι πίσω τους.

To Push To pass του Indycar ειναι νομίζω μια πολύ καλύτερη εφαρμογή αυτού το συστήματος (παρότι δεν είναι αεροδυναμικού τύπου βοήθημα) γιατι μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού, για επίθεση και άμυνα, και ο περιορισμένος χρόνος του, προσθέτει και στρατηγική στην F1, η οποία έχει εξαφανιστεί.

3 λεπτά πριν, vassilis018 είπε

5. Nα μην μας ξαναζαλίσει ο papp0us με τον πορτοκαλί επιτάφιο :P

U81bYjx.png

🤣🤣🤣🤣🤣

ΕΡΧΟΜΑCTE!

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, papp0us said:

To DRS προσθέτει μερικούς πόντους στο θέαμα με τις προσπεράσεις, αλλα ταυτόχρονα αφαιρεί πολύ περισσότερους, γιατι νομίζω οτι το θέαμα στην F1 δεν είναι οι προσπεράσεις, αλλα οι μάχες. Πλέον δεν υπάρχουν μάχες, γιατι αν ανοίξει ο άλλος DRS στην ευθεία και είναι κάτω απο 0.6" πίσω, το μόνο που μπορεί να κάνει ο αμυνόμενος είναι τον σταυρό του.

Βάλε μέσα και το DRS Train που συμβαίνει ΠΑΝΤΑ στην ουρά, και καταλαβαίνετε οτι όσοι δε θέλουν το DRS δεν είναι πολέμιοι του θεάματος.

Το DRS μπήκε γιατι δεν μπορούσαν να μείνουν πολύ ώρα κοντά στον μπροστινό, οπότε έπρεπε οι προσπεράσεις για γίνονται γρήγορα, αλλιώς δε θα γινόντουσαν ποτέ. Πλέον μπορούν να μείνουν για γύρους ολόκληρους κολλημένοι πίσω τους.

To Push To pass του Indycar ειναι νομίζω μια πολύ καλύτερη εφαρμογή αυτού το συστήματος (παρότι δεν είναι αεροδυναμικού τύπου βοήθημα) γιατι μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού, για επίθεση και άμυνα, και ο περιορισμένος χρόνος του, προσθέτει και στρατηγική στην F1, η οποία έχει εξαφανιστεί.

U81bYjx.png

🤣🤣🤣🤣🤣

ΕΡΧΟΜΑCTE!

σιγά μην φύγει καμιά θηλιά από το καλσόν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...