papp0us Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, ASFE είπε Χμμ λετε να εχουμε αλλαγες? Καθονται και σκάνε. Τοίχος ή άμμος αμέσως μετά το κέρμπ, να δεις πως θα καταφέρουν να το κρατήσουν όλοι μέσα στα όρια της πίστας. 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 2 hours ago, papp0us said: Σιγά σιγά, δεν έχουμε λεφτά να τα σπρώξουμε ταυτόχρονα. Τι θέλετε; Να βάλουμε καμία διαφήμιση εξτρα; Ταιριάζει μια διαφήμιση Porhhub... και το μονοθέσιο θα πηγαίνει γαμιώντας. 😅 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, ASFE είπε Χμμ λετε να εχουμε αλλαγες? Καλά πάει αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) The penalties imposed after the race in full are as follows: Carlos Sainz – 10-second time penalty Lewis Hamilton – 10-second time penalty Pierre Gasly – 10-second time penalty Alex Albon – 10-second time penalty Esteban Ocon – 5-second time penalty Esteban Ocon – 10-second time penalty Esteban Ocon – 5-second time penalty Esteban Ocon – 10-second time penalty (30 seconds in total for Ocon) Logan Sargeant – 10-second time penalty Nyck de Vries – 10-second time penalty Nyck de Vries – 5-second time penalty (15 seconds in total for De Vries) Yuki Tsunoda – 5-second time penalty Austrian Grand Prix results confirmed as Sainz and Hamilton among drivers demoted Το ξεφτίλισαν Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2023 από specre 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 6 λεπτά πριν, Stergios74 είπε Για να μη νιώθει μόνη της η φοράδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Απο τα καλύτερα του 😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatilaras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Ε ενταξει,αυτο με τα track limits σε αυτο το GP ξεπερασε καθε προηγουμενο. Τα δοκιμαστικα οτι να 'ναι,τελειωναν το Q1,10 λεπτα αργοτερα ακυροι οι χρονοι ολοι,Q2 το ιδιο Q3 ιδιο.Γινεται ο αγωνας οι ποινες η μια μετα την αλλη για track limits,ε μετα ψαχνομαστε γιατι δεν εχει θεαμα.Ε αμα η FIA θελει τα μονοθεσια να πηγαινουν σαν τα αυτοκινητακια εκεινα στην πιστα με το ρευμα ε ας το κλεισει το μαγαζακι καλυτερα. Tο ονειρο της FIA για την F1: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenfan20 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Sainz στη συνεντευξη μετά τον αγώνα: "It leaves you always with a sour feeling. I’ve been very strong today, very quick, very fast, good overtaking, good defending, but in the end P4 is not what I want." Αφού δεν σ' αρεσει το P4 Σανθη μου, πάρε 10 δευτερόλεπτα ποινή να πας P6. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 2 hours ago, Gatilaras said: Ε ενταξει,αυτο με τα track limits σε αυτο το GP ξεπερασε καθε προηγουμενο. Τα δοκιμαστικα οτι να 'ναι,τελειωναν το Q1,10 λεπτα αργοτερα ακυροι οι χρονοι ολοι,Q2 το ιδιο Q3 ιδιο.Γινεται ο αγωνας οι ποινες η μια μετα την αλλη για track limits,ε μετα ψαχνομαστε γιατι δεν εχει θεαμα.Ε αμα η FIA θελει τα μονοθεσια να πηγαινουν σαν τα αυτοκινητακια εκεινα στην πιστα με το ρευμα ε ας το κλεισει το μαγαζακι καλυτερα. Tο ονειρο της FIA για την F1: Δεν συμφωνω. Οσο πιο λασκα αφηνεις εναν οδηγο κανει abuse τα λιμιτς. Το θεμα ειναι να μην τα ελεγχεις με αισθητηρες κλπ. Αλλα με την ιδια την πιστα. Μετα το κερμπ βαλε gravel. Το παρακανες? Θα το πληρωσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Καλησπέρα παιδιά. Οι ποινές της ΦΙΑ παραμένουν σκόπιμες. Η φάση είναι ΝΒΑ. Ο Λάντο έπρεπε να μαζέψει +20sec, ξέρω εγώ. Μοναδικός Λιούις, του λένε να μη κόβει εκτός πίστας, και ο θείος απαντάει δεν στρίβει το μονοθέσιο 🙂 Ο Μαξ είναι γρήγορος, αχώνευτος, και διανύουμε την εποχή του. Τσέκο παιδί της ψυχολογίας. Δεν οδηγεί κ@υλωμένος και αυτό φαίνεται. Ακόμα και σε ένα εύκολο σχετικά αγώνα, Φερράρι κατάφερε το ακατόρθωτο στα πιτς. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatilaras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 12 minutes ago, ASFE said: Δεν συμφωνω. Οσο πιο λασκα αφηνεις εναν οδηγο κανει abuse τα λιμιτς. Το θεμα ειναι να μην τα ελεγχεις με αισθητηρες κλπ. Αλλα με την ιδια την πιστα. Μετα το κερμπ βαλε gravel. Το παρακανες? Θα το πληρωσεις. Ναι αλλα κ παλι,εαν δεν υπαρχει κ λιγο abuse ποιο το νοημα του αγωνα? Και στο WRC θα βαλουν τον τροχο μεχρι κ στο κενο για να κινηθουν πιο γρηγορα αλλα αυτη ειναι η γοητεια,η οδηγηση στο οριο κ beyond. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Μην μπλεκουμε WRC με Φ1. Αλλη φιλοσοφια το ενα αλλη το αλλο. Στο wrc επιτρεπεται να βαλεις τον τροχο στο κενο. Αλλα παιρνεις ενα ρισκο. Στην Φ1 πρεπει να το πας οσο πιο γρηγορα γινεται στην οριοθετημενη περιοχη. Ναι το παρακατω θα σε κανει πιο γρηγορο. (Τοτε το ειχαν επιτρεψει) Αλλα πως να το κανουμε εισαι εκτος πιστας. Πιστευω να καταλαβαινεις το point μου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ep1 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Στις συνεντεύξεις που έπαιρναν μετά τον αγώνα στο f1tv, αναφέρθηκε το θέμα με τις ποινές. Αρκετοί είπαν ότι το εκμεταλλεύονται αλλά ακούστηκε και από τους οδηγούς ότι για να λήξει αυτό ας μπει γρασίδι μετά το κερμπ ή ας αλλάξουν τα κερμπ. Βέβαια υπάρχει μεγάλη κόντρα με motogp για τον σχεδιασμό των κερμπ. Επίσης ο Άλμπον είπε ότι η ενημέρωση σχετικά με τα όρια της πίστας έρχεται μετά από 10-15 γύρους οπότε έχει γίνει το κακό. Στα του αγώνα, η οδηγικη ευφυία του Βερ είναι ασύλληπτη . Το να φρενάρει πάνω σε προσπερασμα πριν το σημείο για drs ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει το προσπέρασμα αλλά και να μπορέσει να ξεφύγει. Ενώ ο Πέρεζ έπρεπε να περάσουν 3γυροι μέχρι να το κάνει. Δεν ξέρω αν του το σφύριξαν κιόλας. Εσείς που λέτε για το μονοθέσιο της Ρεντ, αν δεν υπήρχε ο Βερ, θα γνωρίζαμε για το πόσο κυρίαρχο είναι; Θεωρώ ότι είναι σε ένα επίπεδο μόνος του ο Βερ και από κάτω Λεκ - Χαμ και μετά όλοι οι άλλοι. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Οι φοράδες ήταν καλές χθές. Και μαζί να ξεκινούσαν ο Μεξικανός θα είχε το νου του πίσω. Αν θα τον πέρναγαν δεν ξέρω αλλά σοβαρή διαφορά δεν θα άνοιγε. Για τον Max δεν χρειάζεται σχόλιο είναι σε άλλο level. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2023 από liakinen 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις