Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, ASFE είπε

Χμμ λετε να εχουμε αλλαγες?

 

Καθονται και σκάνε. Τοίχος ή άμμος αμέσως μετά το κέρμπ, να δεις πως θα καταφέρουν να το κρατήσουν όλοι μέσα στα όρια της πίστας.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 hours ago, papp0us said:

Σιγά σιγά, δεν έχουμε λεφτά να τα σπρώξουμε ταυτόχρονα. Τι θέλετε; Να βάλουμε καμία διαφήμιση εξτρα;

Ταιριάζει μια διαφήμιση Porhhub... και το μονοθέσιο θα πηγαίνει γαμιώντας. 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The penalties imposed after the race in full are as follows:

  • Carlos Sainz – 10-second time penalty
  • Lewis Hamilton – 10-second time penalty
  • Pierre Gasly – 10-second time penalty
  • Alex Albon – 10-second time penalty
  • Esteban Ocon – 5-second time penalty
  • Esteban Ocon – 10-second time penalty
  • Esteban Ocon – 5-second time penalty
  • Esteban Ocon – 10-second time penalty (30 seconds in total for Ocon)
  • Logan Sargeant – 10-second time penalty
  • Nyck de Vries – 10-second time penalty
  • Nyck de Vries – 5-second time penalty (15 seconds in total for De Vries)
  • Yuki Tsunoda – 5-second time penalty

Austrian Grand Prix results confirmed as Sainz and Hamilton among drivers demoted

Το ξεφτίλισαν :X

Επεξ/σία από specre
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ενταξει,αυτο με τα track limits σε αυτο το GP ξεπερασε καθε προηγουμενο. Τα δοκιμαστικα οτι να 'ναι,τελειωναν το Q1,10 λεπτα αργοτερα ακυροι οι χρονοι ολοι,Q2 το ιδιο Q3 ιδιο.Γινεται ο αγωνας οι ποινες η μια μετα την αλλη για track limits,ε μετα ψαχνομαστε γιατι δεν εχει θεαμα.Ε αμα η FIA θελει τα μονοθεσια να πηγαινουν σαν τα αυτοκινητακια εκεινα στην πιστα με το ρευμα ε ας το κλεισει το μαγαζακι καλυτερα.

Tο ονειρο της FIA για την F1:spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sainz στη συνεντευξη μετά τον αγώνα:

"It leaves you always with a sour feeling. I’ve been very strong today, very quick, very fast, good overtaking, good defending, but in the end P4 is not what I want."

Αφού δεν σ' αρεσει το P4 Σανθη μου, πάρε 10 δευτερόλεπτα ποινή να πας P6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Gatilaras said:

Ε ενταξει,αυτο με τα track limits σε αυτο το GP ξεπερασε καθε προηγουμενο. Τα δοκιμαστικα οτι να 'ναι,τελειωναν το Q1,10 λεπτα αργοτερα ακυροι οι χρονοι ολοι,Q2 το ιδιο Q3 ιδιο.Γινεται ο αγωνας οι ποινες η μια μετα την αλλη για track limits,ε μετα ψαχνομαστε γιατι δεν εχει θεαμα.Ε αμα η FIA θελει τα μονοθεσια να πηγαινουν σαν τα αυτοκινητακια εκεινα στην πιστα με το ρευμα ε ας το κλεισει το μαγαζακι καλυτερα.

Tο ονειρο της FIA για την F1:spacer.png

Δεν συμφωνω. Οσο πιο λασκα αφηνεις εναν οδηγο κανει abuse τα λιμιτς.

Το θεμα ειναι να μην τα ελεγχεις με αισθητηρες κλπ. Αλλα με την ιδια την πιστα. Μετα το κερμπ βαλε gravel. Το παρακανες? Θα το πληρωσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά.

Οι ποινές της ΦΙΑ παραμένουν σκόπιμες. Η φάση είναι ΝΒΑ. Ο Λάντο έπρεπε να μαζέψει +20sec, ξέρω εγώ.

Μοναδικός Λιούις, του λένε να μη κόβει εκτός πίστας, και ο θείος απαντάει δεν στρίβει το μονοθέσιο 🙂

 

Ο Μαξ είναι γρήγορος, αχώνευτος, και διανύουμε την εποχή του.

Τσέκο παιδί της ψυχολογίας. Δεν οδηγεί κ@υλωμένος και αυτό φαίνεται.

Ακόμα και σε ένα εύκολο σχετικά αγώνα, Φερράρι κατάφερε το ακατόρθωτο στα πιτς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, ASFE said:

Δεν συμφωνω. Οσο πιο λασκα αφηνεις εναν οδηγο κανει abuse τα λιμιτς.

Το θεμα ειναι να μην τα ελεγχεις με αισθητηρες κλπ. Αλλα με την ιδια την πιστα. Μετα το κερμπ βαλε gravel. Το παρακανες? Θα το πληρωσεις.

Ναι αλλα κ παλι,εαν δεν υπαρχει κ λιγο abuse ποιο το νοημα του αγωνα? Και στο WRC θα βαλουν τον τροχο μεχρι κ στο κενο για να κινηθουν πιο γρηγορα αλλα αυτη ειναι η γοητεια,η οδηγηση στο οριο κ beyond.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μπλεκουμε WRC με Φ1. Αλλη φιλοσοφια το ενα αλλη το αλλο.

Στο wrc επιτρεπεται να βαλεις τον τροχο στο κενο. Αλλα παιρνεις ενα ρισκο.

Στην Φ1 πρεπει να το πας οσο πιο γρηγορα γινεται στην οριοθετημενη περιοχη.

Ναι το παρακατω θα σε κανει πιο γρηγορο. (Τοτε το ειχαν επιτρεψει) Αλλα πως να το κανουμε εισαι εκτος πιστας.

Πιστευω να καταλαβαινεις το point μου

2003 Austrian GP Sunday

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις συνεντεύξεις που έπαιρναν μετά τον αγώνα στο f1tv, αναφέρθηκε το θέμα με τις ποινές. Αρκετοί είπαν ότι το εκμεταλλεύονται αλλά ακούστηκε και από τους οδηγούς ότι για να λήξει αυτό ας μπει γρασίδι μετά το κερμπ ή ας αλλάξουν τα κερμπ. Βέβαια υπάρχει μεγάλη κόντρα με motogp για τον σχεδιασμό των κερμπ.

 Επίσης ο Άλμπον είπε ότι η ενημέρωση σχετικά με τα όρια της πίστας έρχεται μετά από 10-15 γύρους οπότε έχει γίνει το κακό.

Στα του αγώνα, η οδηγικη ευφυία του Βερ είναι ασύλληπτη . Το να φρενάρει πάνω σε προσπερασμα πριν το σημείο για drs ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει το προσπέρασμα αλλά και να μπορέσει να ξεφύγει.

Ενώ ο Πέρεζ έπρεπε να περάσουν 3γυροι μέχρι να το κάνει. Δεν ξέρω αν του το σφύριξαν κιόλας.

Εσείς που λέτε για το μονοθέσιο της Ρεντ, αν δεν υπήρχε ο Βερ, θα γνωρίζαμε για το πόσο κυρίαρχο είναι; Θεωρώ ότι είναι σε ένα επίπεδο μόνος του ο Βερ και από κάτω Λεκ - Χαμ και μετά όλοι οι άλλοι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι φοράδες ήταν καλές χθές. Και μαζί να ξεκινούσαν ο Μεξικανός θα είχε το νου του πίσω. Αν θα τον πέρναγαν δεν ξέρω αλλά σοβαρή διαφορά δεν θα άνοιγε. 

Για τον Max δεν χρειάζεται σχόλιο είναι σε άλλο level. 

 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...