AtiX Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Μήπως διυλίζουμε τον κώνωπα μιας και τα οφέλη είναι μικρότερης σημασίας από τις επιπτώσεις? 1
sattack Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 To κυριότερο από όλα είναι το μέγεθος. Εγώ δεν είμαι πεπεισμένος ότι όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας δεν χωράνε σε μικρότερο μέγεθος. Τώρα το 2026 που θα καταργήσουν το MGU-H, ήταν η μεγάλη τους ευκαιρία να προσπαθήσουν να μειώσουν το μέγεθος όσο το δυνατόν πιο πολύ. Ας τα κάνουν όλα zero side pod ας πουμε. Να μειωθεί το πλάτος, και να μειώσουν μετά και το μήκος. Άσχετα με το βάρος. Λενε ότι θέλουν να μειώσουν το βάρος, αλλά δεν θα μπορέσουν πάρα πολύ. Οκ, ας μην το μειώσουν πολύ. Το μέγεθος μπορούν να το μειώσουν? Άμα γινόταν αυτό, και πιο πολύς χώρος στην πίστα θα υπήρχε για προσπεράσεις και λιγότερο dirty air θα αφηνανε πίσω, για να ακολουθεί ευκολότερα το πίσω μονοθεσιο. 5
bilham Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Με αυτά και με αυτά δεν σχολίασε κανένας το γυρολόγιο των οδηγών στο βρεγμένο, όπου καθαρά ο άρχοντας της βροχής ήταν ο Νόρις! Απογοήτευση Λεκλέρκ και Αλόνσο, στο βρεγμένο κότες... ο Μαξ αρκετά καλύτερος από αυτούς. Βρε μπας και η Μακλάρεν έχει στήσει το αυτοκίνητο για βροχή και θα κάνει την έκπληξη από Φθινόπωρο;;;;; Επεξ/σία 30 Μαΐου 2023 από bilham
mandos Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, vorlon68 είπε Τωρα καίνε 100lt σε όλο τον αγώνα. Δηλαδή αν είχαν αυτό σαν όριο ποσότητας και μπορούσαν να το μοιράσουν σε 2-3 πιτ στοπ θα ήταν ή δεν θα ήταν καλύτερο το θέαμα; Θα είχε περισσότερες προσπεράσεις; αυτό είναι μια καλή ιδέα! Έτσι θα δούλευαν ακόμα περισσότερο οι strategists
Seldon68 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, sattack είπε To κυριότερο από όλα είναι το μέγεθος. Εγώ δεν είμαι πεπεισμένος ότι όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας δεν χωράνε σε μικρότερο μέγεθος. Τώρα το 2026 που θα καταργήσουν το MGU-H, ήταν η μεγάλη τους ευκαιρία να προσπαθήσουν να μειώσουν το μέγεθος όσο το δυνατόν πιο πολύ. Ας τα κάνουν όλα zero side pod ας πουμε. Να μειωθεί το πλάτος, και να μειώσουν μετά και το μήκος. Άσχετα με το βάρος. Λενε ότι θέλουν να μειώσουν το βάρος, αλλά δεν θα μπορέσουν πάρα πολύ. Οκ, ας μην το μειώσουν πολύ. Το μέγεθος μπορούν να το μειώσουν? Άμα γινόταν αυτό, και πιο πολύς χώρος στην πίστα θα υπήρχε για προσπεράσεις και λιγότερο dirty air θα αφηνανε πίσω, για να ακολουθεί ευκολότερα το πίσω μονοθεσιο. Ναι αλλα το μεγεθος δινει την ασφαλεια για τον οδηγο οταν υπαρχει ατυχημα και δεν υπαρχει αντισταθμισμα σε αυτο ,οτι και να κανεις χρειαζεται χωρος (και παρα πολυ μελετη φυσικα) για να απορροφηθει η κινητικη ενεργεια της συγκρουσης. Αποφασισαν να μεγαλωσουν της πιστες και πολυ καλα εκαναν απλα το μονακο εχει προβλημα επειδη δεν μπορει να αλλαξει η χαραξη,
george200-13 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Seldon68 είπε Ναι αλλα το μεγεθος δινει την ασφαλεια για τον οδηγο οταν υπαρχει ατυχημα και δεν υπαρχει αντισταθμισμα σε αυτο ,οτι και να κανεις χρειαζεται χωρος (και παρα πολυ μελετη φυσικα) για να απορροφηθει η κινητικη ενεργεια της συγκρουσης. Αποφασισαν να μεγαλωσουν της πιστες και πολυ καλα εκαναν απλα το μονακο εχει προβλημα επειδη δεν μπορει να αλλαξει η χαραξη, Εγω πιστευω οτι αν αφαιρουσαν το chicane μετα το τουνελ κατι θα γινοταν απο το θεμα των προσπερασματων ακομα και με τα συγχρονα μονοθεσια, εκει εχουν και λιγο χωρο να παιξουν και με τις μπαριερες οπου θα μπορουσαν να ανοιξουν και λιγο την πιστα εκει. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2023 από george200-13
sattack Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 53 λεπτά πριν, Seldon68 είπε Ναι αλλα το μεγεθος δινει την ασφαλεια για τον οδηγο οταν υπαρχει ατυχημα και δεν υπαρχει αντισταθμισμα σε αυτο ,οτι και να κανεις χρειαζεται χωρος (και παρα πολυ μελετη φυσικα) για να απορροφηθει η κινητικη ενεργεια της συγκρουσης. Αποφασισαν να μεγαλωσουν της πιστες και πολυ καλα εκαναν απλα το μονακο εχει προβλημα επειδη δεν μπορει να αλλαξει η χαραξη, Άσε το Monaco. Σε όλες τις άλλες πίστες τι γίνεται? ΠΠάλι δυσκολευονται, Πάλι παρακαλανε για καμμια μεγάλη ευθεία με DRS. Και πάλι έχουν αρχίσει φετος να παραπονιουνται για "dirty air", μολις 1 χρονο μετα την εισαγωγη του ground effect. Και λογικό είναι. Όσο πιο μεγάλο σε μέγεθος το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο δημιουργεί από πίσω στροβιλους αέρα, όσο και να προσπαθούν να το μειώσουν με αεροδυναμικά κόλπα.
Gatilaras Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Απορια,σας φαινονται και εσας λιγο τραβηγμενοι πλεον οι κανονισμοι,τουλαχιστον σε οτι αφορα τα ορια της πιστας και που πρεπει να παταει το μονοθεσιο κλπ?
ASFE Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, bilham είπε Με αυτά και με αυτά δεν σχολίασε κανένας το γυρολόγιο των οδηγών στο βρεγμένο, όπου καθαρά ο άρχοντας της βροχής ήταν ο Νόρις! Απογοήτευση Λεκλέρκ και Αλόνσο, στο βρεγμένο κότες... ο Μαξ αρκετά καλύτερος από αυτούς. Βρε μπας και η Μακλάρεν έχει στήσει το αυτοκίνητο για βροχή και θα κάνει την έκπληξη από Φθινόπωρο;;;;; Γιατί να ρισκάρει ο Αλονσο? Ο Νόρις δεν είχε να χάσει και πολλά.
specre Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 McLaren announce signing of Rob Marshall from Red Bull as new technical chief Όπως λέμε.... έλα στον @papp0us;
papp0us Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 15 λεπτά πριν, specre είπε McLaren announce signing of Rob Marshall from Red Bull as new technical chief Όπως λέμε.... έλα στον @papp0us; Αυτός τρώει πιο πολύ απο μένα ρε, θα πέσουμε και εμείς έξω στο Cost Cap φέτος. Πέρα απο την πλάκα, και παξιμάδια να πάρουμε απο την RB για καλό θα είναι. ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΕΣΙΕ ΡΟΜΠ ΜΑΡΣΑΛ. 1
basilis_k6 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 Δημοσ. 30 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, george200-13 είπε Εγω πιστευω οτι αν αφαιρουσαν το chicane μετα το τουνελ κατι θα γινοταν απο το θεμα των προσπερασματων ακομα και με τα συγχρονα μονοθεσια, εκει εχουν και λιγο χωρο να παιξουν και με τις μπαριερες οπου θα μπορουσαν να ανοιξουν και λιγο την πιστα εκει. θα εφταναν στην στροφη με 330 και εκει ΔΕΝ υπαρχει εξοδος διαφυγης. το σικειν εκει ειναι υποχρεωτικο. απο θαυμα δεν εχουμε θυματα στο μονακο. 1
george200-13 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε θα εφταναν στην στροφη με 330 και εκει ΔΕΝ υπαρχει εξοδος διαφυγης. το σικειν εκει ειναι υποχρεωτικο. απο θαυμα δεν εχουμε θυματα στο μονακο. Δεν λεω γι αυτο το σικειν λεω για το ακριβως επομενο μετα το τουνελ εκει που την εχωσε ο σαινζ στον οκον, οι στροφες 10-11 πρεπει να ειναι αν μετρησα καλα. Ενω ο μικ εφυγε στο σικειν 13-14. Οντως θα αναπτυσουν αρκετα χιλιομετρα αλλα θα φτανουν μετα στην στροφη 12 που ειναι σχετικα ανοιχτη στροφη. Δεν ξερω μια ιδεα λεω αλλα γενικα μου φαινεται παραξενο που δεν εχει συζητηθει ουτε μια αλλαγη σε μια εστω στροφη, εστω βρε παιδι μου να μελετηθει αν υπαρχει δυνατοτητα να αλλαχθει κατι με ασφαλεια. Μαλλον λογω ιστορικοτητας της πιστας δεν θελουν να την αγγιξουν καθολου. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από george200-13
basilis_k6 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 Δημοσ. 31 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, george200-13 είπε Δεν λεω γι αυτο το σικειν λεω για το ακριβως επομενο μετα το τουνελ εκει που την εχωσε ο σαινζ στον οκον, οι στροφες 10-11 πρεπει να ειναι αν μετρησα καλα. Ενω ο μικ εφυγε στο σικειν 13-14. Οντως θα αναπτυσουν αρκετα χιλιομετρα αλλα θα φτανουν μετα στην στροφη 12 που ειναι σχετικα ανοιχτη στροφη. Δεν ξερω μια ιδεα λεω αλλα γενικα μου φαινεται παραξενο που δεν εχει συζητηθει ουτε μια αλλαγη σε μια εστω στροφη. Μαλλον λογω ιστορικοτητας της πιστας δεν θελουν να την αγγιξουν καθολου. καταλαβα τι λες, ενδεικτικα εβαλα το βιντεο για το ποσο αγρια μπορει να σκασεις στον τοιχο με πολυ λιγοτερα. ουτε χαλικια εχουν ουτε γρασιδια. αν βγαλεις το σικειν στο τουνελ θα φτάνουν με πολλά μεχρι τα φρενα. αν ειδικα ειναι και σημειο προσπέρασης θα φύγουν αμάξια μεχρι τα κότερα. τρεχουν κυριολεκτικα ολο το πριγκιπατο. δεν νομιζω οτι μπορουνε να αλλαξουν κατι. το μονακο υπαρχει για λογους που λίγο πολύ ολοι ξερουμε. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2023 από basilis_k6 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις