Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

38 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Επίσημα Aston Martin και Honda απο το 2026. Nando σου έρχονται πάλι, αλλά αυτή τη φορά δεν είναι gp2 engine.

 

9 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Θα τρέχει μέχρι τότε ο Nando;

Ικανό τον έχω! 💪


Μπα, θα φέρουν τον Τσουνόντα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, zanskou είπε

ειμαι ο μόνος που πραγματικά δεν ανυπομονεί καθόλου για αυτό τον "αγώνα" ; 

Όχι άλλα σε λίγο έτσι όπως πάει θα ξεχάσουμε ότι έχει πρωτάθλημα φέτος.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, liakinen είπε

Όχι άλλα σε λίγο έτσι όπως πάει θα ξεχάσουμε ότι έχει πρωτάθλημα φέτος.

Τι πρωτάθλημα, πρώτη φορά που κάνουν διακοπές 2 μήνες. Απορώ πως θα βγουν οι αγώνες, ενώ έχουμε και τον Αύγουστο 1 μήνα διακοπές. Μάλλον θα έχουμε κάθε εβδομάδα αγώνα, σε ένα πρωτάθλημα που ξέρουμε ήδη τον πρωτάθλημα έχοντας μηδενικό ενδιαφέρον

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/5/2023 στις 11:39 ΜΜ, darkmatinee είπε

Εγώ θυμάμαι να δηλώνει η Χόντα ότι αποχωρεί από την Φ1 και να τη παρακαλάει η ΡΒ να κάτσει μέχρι το 25...

Aυτες οι παλινωδίες με τις αλλαγές διοίκησης της Honda φταίνε. 

Η παλιά διοίκηση το 2020 ειπε φευγουμε το 21. Πήρε το πρωτάθλημα ο Max και γλυκαθηκαν και ένιωσαν την υποχρέωση να συνεχίσουν να στηρίζουν για λίγο.

Αλλά εν τω μεταξύ η RB έπρεπε να δει τι θα κανει και αποφάσισε να αγορασει το Intellectual Property του σημερινού κινητήρα, να στήσει εταιρεια RB powertrains στην  Αγγλία και να προσλαβει πολλούς μηχανικούς για αυτό,  αρκετούς που τους πήρε απο την (αγγλική) Mercedes Powertrains (πρώην Ilmor), το πλεονέκτημα που λέγαμε να είναι οι εταιρείες εγκατεστημενες στη Αγγλία...

Η Honda ειχε συμφωνησει να συνεχισει να κατασκευαζει τους κινητήρες στην Ιαπωνία όσο να οργανωθουν οι άλλοι καλά,  μέχρι το 2025,  και μετα να φύγει τελειως. Η RB πήγε να συμφωνήσει με την Porsche, αλλά φοβήθηκαν όταν είδαν ότι θα έχαναν τον έλεγχο και ότι αντί για ένα τηλεφώνημα Horner-Marko, οι αποφάσεις θα έπρεπε μετά να εγκριθούν από τη διοίκηση της VW, και είπε αντε γεια. 

Μετά συμφώνησε με τη Ford,  με τη λογική να πάρουν χρήμα και τεχνογνωσία για τα ηλεκτρικά συστήματα αλλά όλα να γίνονται στην Αγγλία. 

Η Honda ήθελε να φτιάχνει τα ηλεκτρικά συστήματα στην Ιαπωνία και επίσης δεν είχε δώσει και καμμια σοβαρή εγγύηση ότι θα μείνει μετά το 2026 και η RB φοβήθηκε ότι αν αλλάξει πάλι κανένας CEO θα αλλάξουν πάλι γνώμη. Οπότε συμφώνησαν με τη Ford και έχουν ήδη δική τους εταιρεία,  εργοστάσιο και μηχανικούς στην Αγγλία (όπως έκανε η Μerc όταν αγόρασε την Ilmor για κινητηρες), οπότε είναι κομπλέ,  έγιναν η 3η ομάδα που τα έχει όλα μαζί μετά από Ferrari και Merc (Ilmor και Brawn/πρωην Tyrell), οπότε γιατί να ξαναμπλεξουν? 

Από αυτές τις παλινωδίες με τις αλλαγές διοικήσεων η Honda πέταξε τον εαυτό της απέξω και έφτιαξε τη RB αυτόνομη. 

Αφού αποφάσισε να παραμείνει, πάλι καλά που υπάρχει και η AM ανταγωνιστικη. Και για την ΑΜ, πάλι καλά που έγιναν όλα αυτά και βρεθηκε να ειναι εργοστασιακή ομάδα ενός κατασκευαστη κινητηρων και όχι πελάτης. Έκανε καλές κινήσεις ο μπαμπας Στρολ με την πρόσληψη μηχανικών από την RB και με τον Alonso, τώρα του φεξε και με τον κινητήρα. 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 13
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sattack είπε

Aυτες οι παλινωδίες με τις αλλαγές διοίκησης της Honda φταίνε. 

Η παλιά διοίκηση το 2020 ειπε φευγουμε το 21. Πήρε το πρωτάθλημα ο Max και γλυκαθηκαν και ένιωσαν την υποχρέωση να συνεχίσουν να στηρίζουν για λίγο.

Αλλά εν τω μεταξύ η RB έπρεπε να δει τι θα κανει και αποφάσισε να αγορασει το Intellectual Property του σημερινού κινητήρα, να στήσει εταιρεια RB powertrains στην  Αγγλία και να προσλαβει πολλούς μηχανικούς για αυτό,  αρκετούς που τους πήρε απο την (αγγλική) Mercedes Powertrains (πρώην Ilmor), το πλεονέκτημα που λέγαμε να είναι οι εταιρείες εγκατεστημενες στη Αγγλία...

Η Honda ειχε συμφωνησει να συνεχισει να κατασκευαζει τους κινητήρες στην Ιαπωνία όσο να οργανωθουν οι άλλοι καλά,  μέχρι το 2025,  και μετα να φύγει τελειως. Η RB πήγε να συμφωνήσει με την Porsche, αλλά φοβήθηκαν όταν είδαν ότι θα έχαναν τον έλεγχο και ότι αντί για ένα τηλεφώνημα Horner-Marko, οι αποφάσεις θα έπρεπε μετά να εγκριθούν από τη διοίκηση της VW, και είπε αντε γεια. 

Μετά συμφώνησε με τη Ford,  με τη λογική να πάρουν χρήμα και τεχνογνωσία για τα ηλεκτρικά συστήματα αλλά όλα να γίνονται στην Αγγλία. 

Η Honda ήθελε να φτιάχνει τα ηλεκτρικά συστήματα στην Ιαπωνία και επίσης δεν είχε δώσει και καμμια σοβαρή εγγύηση ότι θα μείνει μετά το 2026 και η RB φοβήθηκε ότι αν αλλάξει πάλι κανένας CEO θα αλλάξουν πάλι γνώμη. Οπότε συμφώνησαν με τη Ford και έχουν ήδη δική τους εταιρεία,  εργοστάσιο και μηχανικούς στην Αγγλία (όπως έκανε η Μerc όταν αγόρασε την Ilmor), οπότε είναι κομπλέ,  έγιναν η 3η ομάδα που τα έχει όλα μαζί μετά από Ferrari και Merc, οπότε γιατί να ξαναμπλεξουν? 

Από αυτές τις παλινωδίες με τις αλλαγές διοικήσεων η Honda πέταξε τον εαυτό της απέξω και έφτιαξε τη RB αυτόνομη. 

Αφού αποφάσισε να παραμείνει, πάλι καλά που υπάρχει και η AM ανταγωνιστικη. Και για την ΑΜ, πάλι καλά που έγιναν όλα αυτά και βρεθηκε να ειναι εργοστασιακή ομάδα ενός κατασκευαστη κινητηρων και όχι πελάτης. Έκανε καλές κινήσεις ο μπαμπας Στρολ με την πρόσληψη μηχανικών από την RB και με τον Alonso, τώρα του φεξε και με τον κινητήρα. 

 

Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα δηλαδή.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί ναι αντί να γράψουν 2 σειρές, μπαίνουν και γράφουν τον πόνο τους λες και εμείς θα καθίσουμε να διαβάσουμε όλο αυτό το σεντόνι 

  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως έτσι καταντήσαμε μέχρι και η πρώην Force India/πρώην Jordan να γίνει η 4η αυτό που λέμε εργοστασιακή ομάδα, και ιστορικές ομάδες όπως McLaren και Williams να βολοδερνουν σαν πελατακια. 

21 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Μερικοί ναι αντί να γράψουν 2 σειρές, μπαίνουν και γράφουν τον πόνο τους λες και εμείς θα καθίσουμε να διαβάσουμε όλο αυτό το σεντόνι 

Ευχαριστώ που μπηκες στον κοπο να μας ενημέρωσεις τι δεν διαβάζεις. 

Συγγνώμη που σου καταναλωσα real estate στο φόρουμ, γραψε IBAN να σου στείλω μια αποζημίωση. 

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...