Gulik Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Σίγουρα θα αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα. Πάντοτε λειτουργούσε ως αντικειμενικό δυναμό-μετρο η πίστα του Montmelo, το ίδιο θα συμβεί και φέτος, εκεί θα δούμε την πραγματική δύναμη όλων. Η Red Bull θα σταματήσει να κερδίζει όσο εύκολα κέρδισε στους πρώτους αγώνες, Mercedes και Ferrari θα βελτιωθούν σημαντικά, καθώς η σεζόν θα προχωρά. Μια σεζόν που είναι η μακρύτερη που έχει υπάρξει ποτέ σε πρωτάθλημα Formula 1, στην ιστορία. Οπότε, αναμένουμε με εξαιρετικό ενδιαφέρον την ερχόμενη τριπλέτα αγώνων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yositosi Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 20 λεπτά πριν, Nabuko είπε Κρίστιαν Χόρνερ «Πέντε αγώνες, πέντε νίκες, συν το σπριντ, τέσσερις τερματισμοί 1-2. Ποτέ δεν είχαμε ένα τέτοιο ξεκίνημα και για αυτό αναρωτιόμαστε: Πού είναι οι άλλοι;», τόνισε αρχικά ο επικεφαλής της Red Bull ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: «Έχουμε κάνει ένα κανονικό βήμα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Πού πήγαν η Ferrari και η Mercedes; Εργάζονται σκληρά για μεγάλες αναβαθμίσεις για την Ευρώπη. Με την ποινή μας πρέπει να αναβαθμίσουμε το αυτοκίνητό μας αργότερα μέσα στη χρονιά. Είναι σημαντικό για εμάς να πάρουμε όσο μεγαλύτερη διαφορά μπορούμε». Παρά το γεγονός πως αυτή τη στιγμή η ομάδα του εμφανίζεται ασταμάτητη, ο Χόρνερ στη συνέχεια έριξε τους τόνους, θέλοντας να προειδοποιήσει πως τίποτα δεν έχει κριθεί προς το παρόν, λόγω και της ποινής που επιβλήθηκε στη Red Bull εξαιτίας παραβίασης του ανωτάτου ορίου κόστους το 2021. «Θα το δείτε πως από τον επόμενο αγώνα έρχονται μεγάλες αναβαθμίσεις. Πρέπει να είμαστε εξαιρετικά επιλεκτικοί σε ό,τι δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε. Το μονοθέσιο ξεκίνησε καλά, οπότε δεν έχουμε μεγάλα προβλήματα για να λύσουμε. Μπορούμε να επικεντρωθούμε στο πως να αυξήσουμε τις επιδόσεις μας. Περιμένω να μειωθεί η διαφορά μας με τις άλλες ομάδες αργότερα μέσα στη χρονιά», ήταν τα λόγια του επικεφαλής της Red Bull». Και οι πέτρες γελάνε... Εντάξει είναι προφανές ότι κάπου βρήκαν ένα μαγικό παράθυρο και "κλέβουν"... Ή δεν το έχει πάρει ακόμα κανένας χαμπάρι, ή για να εφαρμοστεί απαιτεί ριζικές αλλαγές σε πολλά μέρη του μονοθεσίου... Όπως και να έχει, όταν οι RB βγαίνουν για προσπέραση πατάνε το γκάζι τόσο όσο για το ξεκάρφωμα! Λίγο με τον Λεκλερ όταν ο Φερστάπεν προσπέρασε το πάτησε λίγο παραπάνω και ευτυχώς που με τον αέρα του δεν τον πέταξε σε καμία μπαριέρα. Δεν μιλάμε για "ισχυρότερο" setup, μιλάμε για εντελώς διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτου!!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Moderators Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Παρακολουθω 2 χρονια Φορμουλα1, αλλα ακομα δεν εχω μαθει τους βασικους κανονες. Γιατι τις περισσοτερες φορες οταν ερχεται με φορα ενα μονοθεσιο απο πισω, το μπροστινο κανει ακρη για να το περασει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 4 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Παρακολουθω 2 χρονια Φορμουλα1, αλλα ακομα δεν εχω μαθει τους βασικους κανονες. Γιατι τις περισσοτερες φορες οταν ερχεται με φορα ενα μονοθεσιο απο πισω, το μπροστινο κανει ακρη για να το περασει; Γιατι δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Μια αλλαγή πορείας έχει δικαίωμα να κάνει ο αμυνόμενος στην ευθεία, οπότε επιλέγουν πάντα μια γραμμή, και η άλλη μένει ελεύθερη. Δεν μπορεί να κάνει ζιγκζαγκ ο αμυνόμενος για να γλιτώσει την προσπέραση, θα τους βγάζαμε ολους απο τα παλιοσίδερα σε κάθε GP. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 18 λεπτά πριν, papp0us είπε Γιατι δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Μια αλλαγή πορείας έχει δικαίωμα να κάνει ο αμυνόμενος στην ευθεία, οπότε επιλέγουν πάντα μια γραμμή, και η άλλη μένει ελεύθερη. Δεν μπορεί να κάνει ζιγκζαγκ ο αμυνόμενος για να γλιτώσει την προσπέραση, θα τους βγάζαμε ολους απο τα παλιοσίδερα σε κάθε GP. Ναι αλλα παντα φαινεται σα να κανουν ακρη. Γιατι δε κρατανε την γραμμη και να αναγκασουν το πισω μονοθεσιο να κανει προσπεραση και οχι απλα να περναει στην ιδια ευθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tasos19s Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 22 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Παρακολουθω 2 χρονια Φορμουλα1, αλλα ακομα δεν εχω μαθει τους βασικους κανονες. Γιατι τις περισσοτερες φορες οταν ερχεται με φορα ενα μονοθεσιο απο πισω, το μπροστινο κανει ακρη για να το περασει; Διαβασε για την πτέρυγα DRS Πως ανοίγει, ποτέ μπορεί να ανοίξει και γιατί Αν κάποιος προσπαθήσει να κλείσει τον πίσω παίρνει ποινή. Μια αλλαγή πορείας έχει δικαίωμα μόνο να κάνει δεν μπορει να κλείνει τον άλλον επίτηδες να μην περάσει Υκαρχουν κανονισμοί για να αποφεύγονται τέτοια πράγματα που μπορει να οδηγήσουν σε ατυχήματα με ταχύτητες 330km/h Γενικά όταν ακούς κάτι τεχνικό να μπαίνεις να το ψάχνεις τι σημαίνει και πολύ γρήγορα θα μπεις στο πνεύμα των αγώνων και των κανόνων Κι εγώ παλιότερα δεν έβλεπα. Τα τελευταία 4-5 χρόνια έψαχνα να βρω τι και πως για να μπω στο θέμα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 2 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Ναι αλλα παντα φαινεται σα να κανουν ακρη. Γιατι δε κρατανε την γραμμη και να αναγκασουν το πισω μονοθεσιο να κανει προσπεραση και οχι απλα να περναει στην ιδια ευθεια. Σου φαίνεται οτι κάνουν στην άκρη, στην πραγματικότητα προσπαθούν να κρατήσουν τη γραμμή που θα τους δώσει το δικαιωμα να μπουν πιο "κλειστά" στην επερχόμενη στροφή δίνοντας την εσωτερική στον απο πίσω, για να τον αναγκάσουν να φρενάρει περισσότερο για να μπεί στην στροφή, και να τους δώσει το δικαίωμα να τους ξαναπεράσουν μετά τη στροφή. Το γνωστο Switcheroo που λέει και ο brundle. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 11 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Ναι αλλα παντα φαινεται σα να κανουν ακρη. Γιατι δε κρατανε την γραμμη και να αναγκασουν το πισω μονοθεσιο να κανει προσπεραση και οχι απλα να περναει στην ιδια ευθεια. Λες για κανονικο αγωνα που παλευουν για μια θεση ή μήπως λες για κάποιον που είναι 1 γύρο πίσω και βλέπει μπλε σημαία, ή για FP/Quali που αλλος ειναι σε γρήγορο γύρο και άλλος σε αργό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Καλα με Horner γελαω με αυτα που λεει. Τα ιδια ελεγε και ο τοτο οταν η μερσεντες δεν εβλεπε καν τον ανταγωνισμο απο πισω της. Τα λεει αυτα τωρα μπας και καθυστερησει παρεμβασεις στους κανονισμους που θα κοψει τα φτερα των ταυρων που αναποφευκτα θα ερθουν οπως ηρθαν για την μερκ οταν τους εκοψαν τα party mode, το das και φυσικα τις αλλαγες στους κανονισμους στο πατωμα που εδωσαν στην red bull την ευκαιρια να παιξει ξυλο με την μερκ το 2021. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 14 ώρες πριν, george200-13 είπε Καλα με Horner γελαω με αυτα που λεει. Τα ιδια ελεγε και ο τοτο οταν η μερσεντες δεν εβλεπε καν τον ανταγωνισμο απο πισω της. Τα λεει αυτα τωρα μπας και καθυστερησει παρεμβασεις στους κανονισμους που θα κοψει τα φτερα των ταυρων που αναποφευκτα θα ερθουν οπως ηρθαν για την μερκ οταν τους εκοψαν τα party mode, το das και φυσικα τις αλλαγες στους κανονισμους στο πατωμα που εδωσαν στην red bull την ευκαιρια να παιξει ξυλο με την μερκ το 2021. Τότε αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, ας τον αφήσουν πρώτα να πάρει όσα συνεχομενα πρωταθήματα πήρε η merc τότε δηλαδή 6 και 7 αντίστοιχα, (party mode ban μεσα στο 2020, das & floor ban για το 2021) και τους τα κόβουν μετά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 2 λεπτά πριν, sattack είπε Τότε αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, ας τον αφήσουν πρώτα να πάρει όσα συνεχομενα πρωταθήματα πήρε η merc τότε δηλαδή 6 αντίστοιχα, και τους τα κόβουν μετά. Mέχρι τότε η τηλεθέαση ..... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Δεν διαφωνώ για την τηλεθέαση. Για τη σύγκριση με merc διαφωνώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james9tito Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Μετά την εμπλοκή του νετφλιξ δεν παίζει να μειωθεί η τηλεθέαση. Εγώ που το είχα σιχαθεί το σπορ όταν ξεκίνησε η βαρεμάρα με την mercedes, ξεκίνησα να βλέπω πάλι λόγω DTS. Δεν έχω δει νούμερα, εκτίμηση κάνω αλλά μια το νετφλιξ μια το άνοιγμα σε Usa με Miami, vegas κλπ και για κάθε θεατή που χάνει η F1 λόγω βαρεμάρας θα κερδίζει 2 λόγω promotion. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkstopo Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, Witcher1st είπε Παρακολουθω 2 χρονια Φορμουλα1, αλλα ακομα δεν εχω μαθει τους βασικους κανονες. Γιατι τις περισσοτερες φορες οταν ερχεται με φορα ενα μονοθεσιο απο πισω, το μπροστινο κανει ακρη για να το περασει; Παράγκα φίλε. Φατρίες. περα από την πλακα εάν ξέρεις καλα αγγλικά διάβασε τους κανονισμούς από το επίσημο site και τότε ο κάθε αγώνας θα γινει συναρπαστικός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις