Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Που θα μπουν οι άλλοι 20 χορηγοί;;;; Στα ακρόμπαρα και στα φίλτρα αέρα;

Aν προσθέσουν μερικές έξτρα αεροτομές, χωράνε.  😆

https://www.carthrottle.com/post/5-wacky-f1-aerodynamic-devices-that-failed-hard/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπα, και αλλαγή reverse budget cap να γινόταν, πάλι τίποτα δεν θα γινόταν. 

Οι της Ferrari θα το τρώγανε με μηδέν αποτέλεσμα, ο Τοτος, όπως ειπώθηκε, το σύστημα του είναι να αλλάξει 2-3 σασί, 2-3 πατώματα, 2-3 το ένα, το άλλο, τι να φτουρησει το 10% παραπανω budger?

H μονη λύση είναι αυτή που γίνεται ήδη υπόγεια! εγω ελεγα να τους μοιρασει η LM κρυφες φωτο, αλλα βρηκαν καλυτερο τρόπο. 😆

Να "κλεβουν" τους μηχανικούς της RB και αυτοί να τους λένε τι έχουν κάνει εκεί πέρα και να γίνεται μεταφορά τεχνολογίας. Το έκανε η ΑΜ και αποκτήσαμε 4η ομάδα στο τοπ γκρουπ, τωρα ακούγεται ότι πάει να το κάνει και η Ferrari. 

Τι να ξοδευουν το budget απο δω κι απο κει χωρις αποτέλεσμα? κλεψτε γιατί χανόμαστε! 😄

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Κάποιοι έλεγαν ότι ο Max έχει απλά μια ρουκέτα και με τις επιδόσεις του ο Perez τον κάνει να φαίνεται σαν ένας οδηγός της σειράς 🤫

Αυτο και μονο ωφείλεται στο κοινο που προσέλκησε το DTS στο Netflix, ή απλά σε οπαδούς που δεν είναι φαν του σπορ....

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Aν προσθέσουν μερικές έξτρα αεροτομές, χωράνε.  😆

https://www.carthrottle.com/post/5-wacky-f1-aerodynamic-devices-that-failed-hard/

Η λυση ειναι συναυλιες. Δεν νικανε που δεν νικανε οι φοραδες οι πορτοκαλαδες και οι μαυροι ιπποτες, ας το ριξουν στο τραγουδι να μαζεψουν κανα φραγκο .. Ιδανικα 3 παραστασεις καθε κυριακη και η μεσημεριανη λαικη μεσα απο το μονοθεσιο ... να τραγουδανε ολοι παρεα το "οπως θα παιρνω τις στροφες εσυ αν θελεις μην κοιταζειςςςς ... κλπ κλπ "

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, george200-13 είπε

Οπως πχ η mclaren ας πουμε οτι ειναι η τελευταια ομαδα φετος θα μπορουσε πχ να βαλει αλλες 20 χορηγιες στο αμαξι της να συγκεντρωσει ενα μεγαλο ποσο και να παιξει μπαλα με τις αναβαθμισεις.

Ενας Moderator ρε παιδιά να το σβήσει. Θα το δεί κανείς απο τη Mclaren και δε θα βλέπουμε πλέον το μονοθέσιο, θα είναι ένα αυτοκόλλητο

Όχι @Thresh κατέβασε το, λυπήσου μας, έχουμε ήδη tablet στα sidepods, αμα κρεμάσουν τίποτα σημαίες "Ενεργειακό ποτό Hell - Gives you power like hell" θα έχουμε ακόμα χειρότερη αεροδυναμική.

Βέβαια αυτό θα μας κάνει κυριολεκτικά μια μικρή Redbull, αλλα όχι με τον τρόπο που θέλουμε.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πάντως περίεργο που υπάρχει ομάδα με τέτοια τεράστια διαφορά σε απόδοση από τις υπόλοιπες με καθεστώς budget cap... Τι στα κομμάτια έχουν βρει; εκτός κι αν κλέβουν κάπου...

Όταν σάρωνε η Φεράρι και η Μερσέντες δεν υπήρχαν τέτοιοι περιορισμοί στα έξοδα... Και για αυτό μπήκαν για να μην υπάρχουν αυτές οι εξωπραγματικές διαφορές...

Κι όμως... Ο άλλος τους περνούσε χτες όλους αέρας!! και με σκληρά!!

Και αυτοί άνοιγαν πόρτες και παράθυρα για να περάσει ο Φερ, καμιά αντίσταση έτσι για την τιμή των όπλων! 

Όλοι έχουν σκύψει το κεφάλι στην ανωτερότητα των RB! 

Μόνο ο Πέρεζ έκλεισε την πόρτα σε κάποια φάση και μπράβο του, αν και προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα

Κάποια αντίδραση πήγε να δείξει ο Εκλεράκης την προηγούμενη εβδομάδα αλλά χθες δεν μπορούσε να περάσει την θυγατρική, αν είναι δυνατόν!! σαν να έτρωγε ξύλο ο Μαξ από τον Γιούκι!! Αντί να πάμε μπροστά πάμε πίσω! Έλεος!

Απαράδεκτα πράγματα!

Είμαστε άρρωστοι αλλιώς θα έπρεπε είχαμε διαλέξει άλλο σπορ καιρό τώρα...

Νομίζω έχω αντοχές για καναδυό αγώνες ακόμα, στη συνέχεια θα βλέπω μόνο highlights!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Merc βαζει τη FIA να κονταινει τις DRS zones μπας και κοψει τη φορα της RB και τελικα το αποτελεσμα ειναι να μην μπορει να περασει ο Leclerc μια Haas. Ρε τι τραβαμε κι εμεις οι ταλαιπωροι.  

https://www.planetf1.com/news/helmut-marko-dig-mercedes-f1-intervenes/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, sattack είπε

H Merc βαζει τη FIA να κονταινει τις DRS zones μπας και κοψει τη φορα της RB και τελικα το αποτελεσμα ειναι να μην μπορει να περασει ο Leclerc μια Haas.

Οι Σένα, Προστ, Μάνσελ, Σουμάχερ κλπ είχαν drs? Μια χαρά προσπέρναγαν τους πιο αργούς οδηγούς.

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το drs ,αν και κακή λύση, ήταν απαραίτητο γιατί τα προηγούμενα μονοθέσια σχεδιάστηκαν με βασικό σκοπό εκτός του να έχουν καλή αεροδυναμική αυτή να χαλάει επίτηδες τη ροή του αέρα για πολλά μέτρα πίσω από ένα μονοθέσιο. Το να ακολουθήσει ένα άλλο μονοθέσιο σε τέτοιες συνθήκες ήταν πρακτικά ανέφικτο καθώς απαιτούσε αρκετά μεγάλη διαφορά σε δύναμη και ταχύτητα (που δεν μπορούσε να βγάλει) για να σταθεί σε αυτές τις συνθήκες. Με τα νέα μονοθέσια είναι πλέον (όχι 100% ακόμα) ευκολότερο να είσαι πίσω από τον μπροστά χωρίς να θυσιάζεις λάστιχα και ευστάθεια. Σταδιακά θα καταργηθεί το drs, είναι ο βασικός λόγος του νέου αεροδυναμικου σχεδιασμού.

Ο Σένα,  Προστ , Σουμάχερ δεν είχαν τέτοια προβλήματα σε αυτό το βαθμό τουλάχιστον. Το πιθανότερο πρόβλημα που είχαν ήταν το "ρουφιγμα" που κάνει το slipstream στο πίσω μονοθέσιο όταν πλησιάσει υπερβολικά κοντά στον μπροστά και ξαφνικά αυξάνει κι άλλο ταχύτητα καθώς πλέον συμπεριφέρονται σχεδόν σαν ένα σώμα.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, primeragt είπε

Ο Σένα,  Προστ , Σουμάχερ δεν είχαν τέτοια προβλήματα σε αυτό το βαθμό τουλάχιστον. Το πιθανότερο πρόβλημα που είχαν ήταν το "ρουφιγμα" που κάνει το slipstream στο πίσω μονοθέσιο όταν πλησιάσει υπερβολικά κοντά στον μπροστά και ξαφνικά αυξάνει κι άλλο ταχύτητα καθώς πλέον συμπεριφέρονται σχεδόν σαν ένα σώμα.

Σωστά. Το φαινόμενο του slipstream μένει αξέχαστο εδώ (2ο λεπτό):

Το DRS πρέπει να φύγει κάποια στιγμή, το λέμε όλοι από τότε που μπήκε. Όταν όμως δεν υπάρχουν προσπεράσματα και κοιμώμαστε πριν την καρό σημασία, αν το βγάλεις και αυτό δε μένει τίποτα. Οπότε, δε μπορεί να φύγει ακόμα, δυστυχώς. Τουλάχιστον απολαμβάνουμε καμιά μάχη άμυνας Alo-Ham, Per-Ham, Vet-Anybody (πάνε αυτά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας υπάρξουν τότε ριζικές αλλαγές στην σχεδίαση. Όλα από την αρχή να ανακατευτεί η τράπουλα και να έχουμε προσπεράσεις και συναρπαστικούς αγώνες. Το σημερινό χάλι δεν παλεύεται πλέον. Και δεν το λέω επειδή είναι μπροστά η rb. Πάλι μπροστά θα είναι με Νιουι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς φέτος τα προσπεράσματα είναι πιο δύσκολα σε σχέση με πέρσι εξαιτίας του κλάματος του Toto που είχες ως αποτέλεσμα το ψήλωμα των μονοθέσιων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βγει το DRS με την παρούσα κατάσταση η κίνηση σε έναν επαρχιακό δρόμο της χώρας μας θα έχει περισσότερο θέαμα από έναν αγώνα F1. Όχι ότι και τώρα δεν ισχύει. Έχει κάτι Vanakia που συνήθως μεταφέρουν ψωμιά στα χωριά που σε κάθε δρομολόγιο κάνουν ρεκόρ διαδρομής 😋

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίστιαν Χόρνερ

«Πέντε αγώνες, πέντε νίκες, συν το σπριντ, τέσσερις τερματισμοί 1-2. Ποτέ δεν είχαμε ένα τέτοιο ξεκίνημα και για αυτό αναρωτιόμαστε: Πού είναι οι άλλοι;», τόνισε αρχικά ο επικεφαλής της Red Bull ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Έχουμε κάνει ένα κανονικό βήμα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Πού πήγαν η Ferrari και η Mercedes; Εργάζονται σκληρά για μεγάλες αναβαθμίσεις για την Ευρώπη. Με την ποινή μας πρέπει να αναβαθμίσουμε το αυτοκίνητό μας αργότερα μέσα στη χρονιά. Είναι σημαντικό για εμάς να πάρουμε όσο μεγαλύτερη διαφορά μπορούμε».

Παρά το γεγονός πως αυτή τη στιγμή η ομάδα του εμφανίζεται ασταμάτητη, ο Χόρνερ στη συνέχεια έριξε τους τόνους, θέλοντας να προειδοποιήσει πως τίποτα δεν έχει κριθεί προς το παρόν, λόγω και της ποινής που επιβλήθηκε στη Red Bull εξαιτίας παραβίασης του ανωτάτου ορίου κόστους το 2021.

«Θα το δείτε πως από τον επόμενο αγώνα έρχονται μεγάλες αναβαθμίσεις. Πρέπει να είμαστε εξαιρετικά επιλεκτικοί σε ό,τι δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε.

Το μονοθέσιο ξεκίνησε καλά, οπότε δεν έχουμε μεγάλα προβλήματα για να λύσουμε. Μπορούμε να επικεντρωθούμε στο πως να αυξήσουμε τις επιδόσεις μας. Περιμένω να μειωθεί η διαφορά μας με τις άλλες ομάδες αργότερα μέσα στη χρονιά», ήταν τα λόγια του επικεφαλής της Red Bull».

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...