george200-13 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Αλλος ενας -στην καλυτερη- average αγωνας. Στην ουσια εχουμε την ρβ στην F1, την φερραρι αστον και μερκ F1,5 και ολοι οι αλλοι στην F2. Οι ταυροι ειναι σε αλλο συμπαν και οσο εβλεπα τον αγωνα σκεφτομουν για το cost cap. Παρολο που η γενικη ιδεα για το cost cap ηταν να μην μπορουν οι μεγαλες ομαδες να πετανε χρηματα στα upgrades διχως αυριο, εχουμε βρεθει σε μια κατασταση που οι ταυροι ειναι τοσο μπροστα που χρειαζεται πολυ χρημα και παρα πολλες αναβαθμισεις για να καταφερει μια ομαδα να τους φτασει χωρις να υπαρξει καποια αλλαγη στους κανονισμους. Ειναι δηλαδη ενας κυκλος που οι ταυροι και ολοι οι υπολοιποι εχουν ακριβως το ιδιο ποσο να ξοδεψουν για την αναπτυξη του μονοθεσιου με τους ταυρους ομως να εχουν μονοθεσιο αιωνες μπροστα απο τον ανταγωνισμο. Αν δεν θελουν λοιπον να πειραξουν τους κανονισμους για εμενα η καλυτερη λυση ειναι καποιου τυπου reverse cost cap οπως εχουν για τον χρονο που εχει η καθε ομαδα στον wind tunnel. Δηλαδη η δευτερη ομαδα να μπορει να ξοδεψει 10% παραπανω, η τριτη 20% κτλ. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από george200-13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 ασχετα με την ρβ, νομιζω η φερραρι ειναι πολυ κακη φετος χωρις ελπιδα για το μελλον. η μερκ πανω κατω τα ιδια ειναι αλλα φαινετε να το ψαχνουν λιγο παραπανω. ειναι αστειο οτι η αστον με εναν καλυτερο οδηγο στη θεση του στρολ θα κλειδωνε το 3-4 σχεδον σε καθε αγωνα ενω η φερραρι ηταν σχεδον κορυφαιο αμαξι μολις περσι. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VarDerSar86 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Που είναι ο Stroll; 🤣 Όταν έχεις αφεντικό τον μπαμπα σου…. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Α τελικα καταφερατε και τον ειδατε ολον τον αγωνα ; Μπραβο σας. Εγω το εκλεισα 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sunseeker Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 6 λεπτά πριν, GoMaR είπε Α τελικα καταφερατε και τον ειδατε ολον τον αγωνα ; Μπραβο σας. Εγω το εκλεισα Το ίδιο έκανα και εγώ. Έγινε αφάνταστα βαρετό όλο αυτό. Καλύτερα ύπνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δεν πιάνονται οι RB (και) φέτος. Ζούμε άλλον έναν κύκλο κυριαρχίας μιας ομάδας, όπως άλλοτε με τη Φεράρι και τη Μερσέντες, συμβαίνουν αυτά. Το reverse cap είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά τι ποσοστό θα πρέπει να είναι ώστε ο τελευταίος να μπορεί ρεαλιστικά να το διάθεσει και να είναι αρκετό ώστε ο 4ος, 3ος, 2ος να μπορούν να αλλάξουν πράγματα; Ο Φερστάπεν, με τέτοιο αυτοκίνητο, μόνο από τον κακό εαυτό του χάνει αυτή τη στιγμή. Θα μείνουμε με την απορία πόσα πρωταθλήματα θα είχε ο Αλόνσο αν επέλεγε σωστή ομάδα τα προηγούμενα χρόνια. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tasos19s Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 4 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν πιάνονται οι RB (και) φέτος. Ζούμε άλλον έναν κύκλο κυριαρχίας μιας ομάδας, όπως άλλοτε με τη Φεράρι και τη Μερσέντες, συμβαίνουν αυτά. Το reverse cap είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά τι ποσοστό θα πρέπει να είναι ώστε ο τελευταίος να μπορεί ρεαλιστικά να το διάθεσει και να είναι αρκετό ώστε ο 4ος, 3ος, 2ος να μπορούν να αλλάξουν πράγματα; Ο Φερστάπεν, με τέτοιο αυτοκίνητο, μόνο από τον κακό εαυτό του χάνει αυτή τη στιγμή. Θα μείνουμε με την απορία πόσα πρωταθλήματα θα είχε ο Αλόνσο αν επέλεγε σωστή ομάδα τα προηγούμενα χρόνια. Ενώ η Mercedes τόσα χρόνια που κυριαρχούσε ήταν καλύτερα; Το θέμα είναι να μπορέσουν να φτιάξουν μια ισορροπία και να υπάρχει ενδιαφέρον. Εχουμε χάσει φέτος το ενδιαφέρον αφού δεν υπάρχει ανταγωνισμός 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VarDerSar86 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Και όπως αποδυκνυεται η τιμωρία με το badget cap ήταν ένα χάδι….Η τελευταία σοβαρή και βαριά τιμωρία ομάδας ήταν της mclaren το 2007 αν δεν κάνω λάθος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Ενώ η Mercedes τόσα χρόνια που κυριαρχούσε ήταν καλύτερα; Το θέμα είναι να μπορέσουν να φτιάξουν μια ισορροπία και να υπάρχει ενδιαφέρον. Εχουμε χάσει φέτος το ενδιαφέρον αφού δεν υπάρχει ανταγωνισμός Είπα εγώ ότι ήταν καλύτερα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Ελπίζω στους επόμενους αγώνες να επιλεγούν οι πιο μαλακές γνώμες... γιατί δε παλεύεται αυτό το πράγμα με τη στρατηγική 1 pit stop. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Snoob είπε Δεν πιάνονται οι RB (και) φέτος. Ζούμε άλλον έναν κύκλο κυριαρχίας μιας ομάδας, όπως άλλοτε με τη Φεράρι και τη Μερσέντες, συμβαίνουν αυτά. Το reverse cap είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά τι ποσοστό θα πρέπει να είναι ώστε ο τελευταίος να μπορεί ρεαλιστικά να το διάθεσει και να είναι αρκετό ώστε ο 4ος, 3ος, 2ος να μπορούν να αλλάξουν πράγματα; Ο Φερστάπεν, με τέτοιο αυτοκίνητο, μόνο από τον κακό εαυτό του χάνει αυτή τη στιγμή. Θα μείνουμε με την απορία πόσα πρωταθλήματα θα είχε ο Αλόνσο αν επέλεγε σωστή ομάδα τα προηγούμενα χρόνια. Δεν χρειαζεται ιδανικα να μπορει η τελευταια ομαδα να τα ξοδεψει ολα ή ενα μερος του αυξημενου της cap, αλλα η ουσια ειναι οτι θα μπορει να τα ξοδεψει αν τα βρει ενω η πρωτη ομαδα δεν θα μπορει θελει δεν θελει. Οπως πχ η mclaren ας πουμε οτι ειναι η τελευταια ομαδα φετος θα μπορουσε πχ να βαλει αλλες 20 χορηγιες στο αμαξι της να συγκεντρωσει ενα μεγαλο ποσο και να παιξει μπαλα με τις αναβαθμισεις. Γιατι τωρα εχουμε βρεθει σε μια κατασταση που απο τις τρεις μεγαλες εργοστασιακες ομαδες που εχουν ρεαλιστικες ελπιδες να φτασουν την rb (την αστον δεν την μετραω γιατι οσο ειναι πελατειακη ομαδα εχει ελπιδες μονο για δευτερη θεση οπως τοτε με την πινκ μερσεντες που αγορασε το μισο μονοθεσιο της μερκ και επαιζε μπαλα στο 3-4), οι δυο εχουν τελειως λανθασμενο κονσεπτ και η αλλη πεταει χαρταετο χρονια τωρα και λογο του cap δεν μπορουν να κανουν τιποτα για να το διορθωσουν οπως ειχα ακουσει τον τοτο προχθες που ελεγε αν δεν υπηρχε το καπ θα ειχαν φερει 2-3 διαφορετικα σασι μεχρι σημερα. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από george200-13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenfan20 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 30 λεπτά πριν, george200-13 είπε Οπως πχ η mclaren ας πουμε οτι ειναι η τελευταια ομαδα φετος θα μπορουσε πχ να βαλει αλλες 20 χορηγιες στο αμαξι της να συγκεντρωσει ενα μεγαλο ποσο και να παιξει μπαλα με τις αναβαθμισεις. Που θα μπουν οι άλλοι 20 χορηγοί;;;; Στα ακρόμπαρα και στα φίλτρα αέρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, george200-13 είπε και λογο του cap δεν μπορουν να κανουν τιποτα για να το διορθωσουν οπως ειχα ακουσει τον τοτο προχθες που ελεγε αν δεν υπηρχε το καπ θα ειχαν φερει 2-3 διαφορετικα σασι μεχρι σημερα. Ο Τοτο να είχε μάθει να μην στηρίζεται στην οικονομική υπέροχη της Mec, να διόρθωνε από την αρχή το περσινό σχεδιαστικό λάθος και να μην πέταγε χαρταετό… δεν είναι τυχαίο ότι με το που μπήκε το cap η Mec έχασε την αίγλη και τώρα κινδυνεύει να χάσει και την τρίτη θέση… Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από AtiX 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnmayson Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Σιγα μη αλλαζουμε τους κανονες για να βολευουμε τις ομαδες που ειναι πισω.Οι κανονες ειναι αυτοι που ειναι για ολους ετυχε δυστυχως η rb να ειναι καλυτερη θα θυσιασουν μια χρονια φετος και θα φτοιαξουν ανταγωνιστικο αμαξι του χρονου και θα προσπαθησουν για φετος οτι καλυτερο μπορουν.Εαν οι αναβαθμισεις ειναι σωστες και δουλευσουν τοτε η σειρα θα ειναι rb merc ferrari aston για φετος.Το προβλημα ειναι οτι η ferrari στις προτασεις που εκανε σε καποιους απο rb (αεροδυναμικη νομιζω ηταν) αρνηθηκαν αρα δε πιστευω οτι θα μπορεσουμε να ειμαστε ανταγωνιστικοι για πρωταθλημα του χρονου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Το λοιπόν, Αρχικά όλοι ξέρουμε ότι δεν έχει κριθεί τίποτα μιας και η διαφορά των δύο πρώτων είναι μικρή και έχουμε πολλούς αγώνες μπροστά. Τα RedBull είναι μία κατηγορία από μόνα τους και ο Perez δύσκολα θα χάνει την δεύτερη - τρίτη θέση. Από την άλλη επειδή σήκωσε λίγο κεφάλι ήρθε χθες ο Max και απλά του έσπασε τον τσαμπουκά. Μου άρεσε και η άμυνα που έκανε ο Μεξικανός για να σώσει τα προσχήματα. Με τόσους γύρους σκληρά ο Max και έγραφε καλύτερους χρόνους από κάποιον που στην αρχή του αγώνα ήταν πρώτος με καθαρή πίστα και έφτασε μόνο μέχρι τα 3.5 δευτερόλεπτα από τον Alonso την διαφορά. Και φρέσκα μαλακά να έβαζε ο Μεξικανός ταχύτερο γύρο δεν θα έκανε. Κάποιοι έλεγαν ότι ο Max έχει απλά μια ρουκέτα και με τις επιδόσεις του ο Perez τον κάνει να φαίνεται σαν ένας οδηγός της σειράς 🤫 Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από liakinen 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις