Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε σέβομαι Μαξ αλλά ρε φιλαράκι  ένα χρόνο βούταγες και άνοιγες τροχιά όταν ήσουν δίπλα στον Hamilton. Τώρα που είσαι κυριλέ και όταν ανοίγει το DRS τους περνάς από πάνω γκρινιάζεις με το παραμικρό. Ήμαρτον σε είχα για @@δατο όχι prick. Τελικά Alonso μόνο…….πανί χωρίς κλάψα… oldschool! 

IMG-3623.jpg

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν εκανε τα ιδια ο καλπικος ηταν μια χαρα...... Ολα ειναι δανεικα και επιστρεφονται.....

Τι διαφορά εχει απο την δευτερη στροφη στην Αυστρία αναμεσα σε Λεκλερ και Φερσταπεν.....

Επεξ/σία από vorlon68
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Οταν εκανε τα ιδια ο καλπικος ηταν μια χαρα...... Ολα ειναι δανεικα και επιστρεφονται.....

Τι διαφορά εχει απο την δευτερη στροφη στην Αυστρία αναμεσα σε Λεκλερ και Φερσταπεν.....

Η μπροστινή ρόδα του Ράσελ χτύπησε τον Φερσταπεν στη μέση. Δεν έχει δίκιο να λέει ότι είχε την εσωτερική μιας και ο Φερσταπεν ήταν μπροστά. Δλδ τι έπρεπε να κάνει; Να εξαφανιστεί; Ούτε είχε υποχρέωση να φρενάρει. Ήταν ένα μικρό λάθος του Ράσελ πάνω στη μάχη. Για μένα κακώς φωνάζει και αντιδρά άσχημα ο Μαξ ( πιστεύω ότι τα δημόσια πρόσωπα θα πρέπει να διαδίδουν το ήθος, εδώ προτιμω την πολιτική κορεκτιλα τύπου Χάμιλτον αρκεί να είναι ειλικρινής και όχι ψεύτικη όπως η δική του) αλλά από την άλλη ο Ράσελ θα έπρεπε να είναι πιο απολογητικός.

Γουστάρω πάντως μάχες.

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά φέτος ο Μαξ βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση γιατί φέτος όλο το grid δεν έχει τίποτα να χάσει ενώ ο Μαξ έχει γιατί είναι ο μόνος που μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα.

Οπότε σε όποια μάχη εμπλέκεται είναι σε μειονεκτική θέση εξαιτίας και του επιθετικού  χαρακτηρα του στη οδήγηση και θα πρέπει να υποχωρεί αυτός στις μάχες (και ξέροντας τον Μαξ του την δίνει άσχημα στα νεύρα όπως φάνηκε και από τα radio😂)

Αλλιώς μπορεί πολύ εύκολα να την πατήσει και να γίνει κανενα 2016 και να χάσει το πρωτάθλημα από τον Πέρεζ (ο οποίος λόγω μονοθεσίου μπορεί εύκολα να τερματίσει στις δεύτερες θέσεις) αν ο Μαξ αρχίσει τα dnf 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία η ανάλυση για τα pit stop strategies. Σκέφτομαι αυτόν που έκατσε και τα βγαλε.

the-mercedes-amg-and-aston-mar.jpg.de143713666806535209c37823943a07.jpg

 

ας δούμε και στοιχηματικά τι ισχύει 😁

30042023125452.jpg.81d2c0f1657b314ed5529f1991447cca.jpg

 

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να περιμένεις ένα μήνα για gp και να καίγεται η κολώνα της ΔΕΗ όταν έρχεται η μέρα. Οποίος θέλει 5 νούμερα για το τζόκερ, να μου πει να του πω τα υπόλοιπα 40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Να περιμένεις ένα μήνα για gp και να καίγεται η κολώνα της ΔΕΗ όταν έρχεται η μέρα. Οποίος θέλει 5 νούμερα για το τζόκερ, να μου πει να του πω τα υπόλοιπα 40.

Με τόσες κόκκινες σημαίες που θα πέσουν στο "σιρκουι" , θα προλάβουν να τις φτιάξουν με την ησυχία τους την κολώνα, και θα χάσεις 2-3 γύρους το πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον με τις στρατηγικές. Σε αυτή την εικόνα φαίνονται λίγο καλύτερα τι λαστιχα έχουν ο καθένας, και μπαίνουν αρκετά ερωτηματικά για LEC , SAI, ALO , STR

Screenshot_20230430_120529_Facebook.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Nαι. Το θέμα είναι αυτά που φαινονται χρησιμοποιημενα, πόσο πολύ είναι. 

Επίσης, έχει πλάκα που λέμε Hard, αλλά εδώ πρόκειται για το C3 (παλιά ονομασία SOFT) που σε άλλες πίστες είναι το SOFT. (Και τα άλλα είναι τα παλιά SIUPER SOFT C4 και ULTRA SOFT C5)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...