Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μετάφραση πλιζ;

Tη μέτρηση ύψους του πατώματος του μονοθεσίου για το porpoising.

  

17 λεπτά πριν, ep1 είπε

Λίγο τώρα που διάβασα, αναφέρουν ότι ανακάλεσαν την οδηγία από την αρχή της σεζόν. Βασικά από το τέλος της προηγούμενης. Οι ομάδες προφανώς ενήμερες.

 Το ερώτημα είναι πώς η Φεράρι έχει ακόμα θέμα με τα ελαστικά αφού όπως αναφέρεται "φορτώνουν" όλα τα στραβά σε αυτή την οδηγία;

 Βασικά πήραν πρέφα ότι έγινε ανάκληση;!!!! Ικανούς τους έχω...🥳

Ικανούς τους έχω κι εγώ, αλλά υποθέτω πως δεν σκέφτηκαν καν να γυρίσουν στο παλιό (αρχές 2022) πάτωμα. Ίσως να μη τους "έπαιρνε" (λέω εγώ τώρα).

Επεξ/σία από specre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, liakjim είπε

Γιατί;

Γιατί το είχαν εφαρμόσει ως ένα μέσο για να σταματήσει το Porpoising πέρσι. Είχαν θέσει ένα μέγιστο ύψος/ρυθμό ταλάντωσης πάνω απο το οποίοι οι ομάδες θα έπρεπε να ψηλώσουν το μονοθέσιο, ή απλά να μην τρέξουν, και είχε αλλάξει τον τρόπο μέτρησης της ακαμψίας του πατώματος, γιατί κάποιες ομάδες είχαν κατέβει με πατώματα λάστιχο, και όχι σχεδόν άκαμπτα όπως έπρεπε.

Δεν καταλαβαίνω καν γιατι ήταν ακόμα σε ισχύ, αφού οι κανονισμοί άλλαξαν φέτος, οπότε δεν είχε νόημα ύπαρξης. Δεν νομίζω πως αλλάζει ουσιαστικά κάτι.

21 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Και μετα ο @papp0us θα κάνει βουντού στον εαυτό του. 😁

παππουσεπσιον

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, specre είπε

Tη μέτρηση ύψους του πατώματος του μονοθεσίου για το porpoising.

  

Ικανούς τους έχω κι εγώ, αλλά υποθέτω πως δεν σκέφτηκαν καν να γυρίσουν στο παλιό (αρχές 2022) πάτωμα. Ίσως να μη τους "έπαιρνε" (λέω εγώ τώρα).

Έγιναν και άλλες αλλαγές για τον ίδιο λόγο που επηρέαζαν περισσότερο τα μονοθέσια σε σχέση με την TD039. Άρα η οδηγία ήταν πλεονασμός αφού πάρθηκαν άλλα μέτρα για την καταπολέμηση του porpoising. Προφανώς δεν υπάρχει επιστροφή για τις φοράδες γιατί όταν ανακοίνωσαν στον μπινοτο ότι φεύγει (πολύ πριν ανακοινωθεί δημόσια) , σταμάτησε όλη η ομάδα του να εργάζεται. Και σίγουρα κατείχαν και θέσεις κλειδιά αυτά τα άτομα. Καλό 2024 και αν..

Επεξ/σία από turbakiasss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, papp0us είπε

Γιατί το είχαν εφαρμόσει ως ένα μέσο για να σταματήσει το Porpoising πέρσι. Είχαν θέσει ένα μέγιστο ύψος/ρυθμό ταλάντωσης πάνω απο το οποίοι οι ομάδες θα έπρεπε να ψηλώσουν το μονοθέσιο, ή απλά να μην τρέξουν, και είχε αλλάξει τον τρόπο μέτρησης της ακαμψίας του πατώματος, γιατί κάποιες ομάδες είχαν κατέβει με πατώματα λάστιχο, και όχι σχεδόν άκαμπτα όπως έπρεπε.

Δεν καταλαβαίνω καν γιατι ήταν ακόμα σε ισχύ, αφού οι κανονισμοί άλλαξαν φέτος, οπότε δεν είχε νόημα ύπαρξης. Δεν νομίζω πως αλλάζει ουσιαστικά κάτι.

παππουσεπσιον

 

Αρα τωρα οποιος μπορει να το κανει λαστιχο ειναι νομιμος..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, mtifosi είπε

Αρα τωρα οποιος μπορει να το κανει λαστιχο ειναι νομιμος..?

Όχι γιατι ο νέος τρόπος μέτρησης έχει γίνει πλέον κανονισμός όχι οδηγία. :P 

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Όχι γιατι ο νέος τρόπος μέτρησης έχεις γίνει πλέον κανονισμός όχι οδηγία. :P 

Και πριν υπηρχε κανονισμος μαλλον ακομα να τα ξεμπερδεψεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Και πριν υπηρχε κανονισμος μαλλον ακομα να τα ξεμπερδεψεις. 

Εσύ δεν λες να πάρεις απόφαση οτι σας πιάσανε με τη γίδα στην πλάτη. Ο κανονισμός δεν άλλαξε ποτέ. Ο τρόπος που ελέγχεται το αν εφαρμόστηκε ο κανονισμός ή όχι άλλαξε, γιατι με τον πρώτο τρόπο ελέγχου, ΚΑΠΟΙΟΙ, έκλεβαν. Δηλαδή η Ferrari.

To πάτωμα πάντα άκαμπτο έπρεπε να είναι, όχι "άκαμπτο στα σημεία ελέγχου".

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, papp0us είπε

Εσύ δεν λες να πάρεις απόφαση οτι σας πιάσανε με τη γίδα στην πλάτη. Ο κανονισμός δεν άλλαξε ποτέ. Ο τρόπος που ελέγχεται το αν εφαρμόστηκε ο κανονισμός η όχι άλλαξε, γιατι με τον πρώτο τρόπο ελέγχου, ΚΑΠΟΙΟΙ, έκλεβαν. Δηλαδή η Ferrari.

To πάτωμα πάντα άκαμπτο έπρεπε να είναι, όχι "άκαμπτο στα σημεία ελέγχου".

Και σε ρωταω τωρα αν η ferrari που εκλεβε βρει τροπο να κανει παλι λαστιχο το πατωμα θα κλεβει ή οχι....?

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mtifosi είπε

Και σε ρωταω τωρα αν η ferrari που εκλεβε βρει τροπο να κανει παλι λαστιχο το πατωμα θα κλεβει ή οχι....?

Δεν μπορεί να κλέψει, γιατι μέρος του κανονισμού πλέον ειναι ο νέος τρόπος μέτρησης. Αν κάνει λάστιχο το πάτωμα θα μετρηθεί και δε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το πάτωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν μπορεί να κλέψει, γιατι μέρος του κανονισμού πλέον ειναι ο νέος τρόπος μέτρησης. Αν κάνει λάστιχο το πάτωμα θα μετρηθεί και δε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το πάτωμα.

Τι σχεση εχει ο κανονισμος με τον τροπος μετρησης...? Και θα το δεις στην πορεια...

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Τι σχεση εχει ο κανονισμος με τον τροπος μετρησης...? Και θα το δεις στην πορεια...

Δεν έχει σχέση ο κανονισμός, με τον τρόπο ελέγχου συμμόρφωσης με τον κανονισμό;

Δηλαδή η ζύγιση του μονοθεσίου δεν έχει σχέση με το όριο κιλών για να είναι νόμιμο να αγωνιστεί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papp0us είπε

Δεν έχει σχέση ο κανονισμός, με τον τρόπο ελέγχου συμμόρφωσης με τον κανονισμό;

Δηλαδή η ζύγιση του μονοθεσίου δεν έχει σχέση με το όριο κιλών για να είναι νόμιμο να αγωνιστεί; 

Οχι δεν εχει σχεση γιατι αν και δεν ειναι αμεσα συγκρισιμο αν μια ομαδα λεμε καταφερει κατα τη διαρκεια του αγωνα να ειναι 5 κιλα ελαφρυτερη αλλα οταν ζυγιζεται να ειναι στο οριο απλως εκμεταλλευτηκε την κατασταση. Η αλλαγη θα γινοταν αφου ειχαν βρει την τρυπα παλι σε ομοφωνη αποφαση την επομενη χρονια. Απλως τωρα η FIA και η Liberty  καταλαβαν τι πατατα εκαναν με δηθεν προσχημα την ασφαλεια και επειδη βλεπουν πως κανεις δεν θα βλεπει ποια το πρωταθλημα και οτι ολοι θα αντιγραψουν την RB ελπιζουν μηπως και γινει κατι που χλωμο το βλεπω.

https://flowracers.com/blog/f1-td039-ferrari/ Ενημερωτικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Οχι δεν εχει σχεση γιατι αν και δεν ειναι αμεσα συγκρισιμο αν μια ομαδα λεμε καταφερει κατα τη διαρκεια του αγωνα να ειναι 5 κιλα ελαφρυτερη αλλα οταν ζυγιζεται να ειναι στο οριο απλως εκμεταλλευτηκε την κατασταση. Η αλλαγη θα γινοταν αφου ειχαν βρει την τρυπα παλι σε ομοφωνη αποφαση την επομενη χρονια. Απλως τωρα η FIA και η Liberty  καταλαβαν τι πατατα εκαναν με δηθεν προσχημα την ασφαλεια και επειδη βλεπουν πως κανεις δεν θα βλεπει ποια το πρωταθλημα και οτι ολοι θα αντιγραψουν την RB ελπιζουν μηπως και γινει κατι που χλωμο το βλεπω.

https://flowracers.com/blog/f1-td039-ferrari/ Ενημερωτικα

At the 2022 Spa race, Formula 1 introduced technical directive ‘TD039’ to reduce porpoising (because Mercedes was pushing for changes to the cars) and to close a loophole in the technical regulations that was being exploited by Ferrari and Red Bull.

Το γράφει μέσα το άρθρο που ο ίδιος έστειλες. Δηλαδή το πρόβλημα σου ειναι οτι κλέβατε και σας πιάσανε; 

Βάση κανονισμού, το πάτωμα έπρεπε να ήταν άκαμπτο. Το οτι το τρέχατε λάστιχο μέχρι να σας πιάσουν, δε σημαίνει οτι πρέπει να νιώθετε αδικημένοι που σας έπιασαν. Σου είχα πει και τότε. Την ίδια κλεψιά είχε κάνει και η Redbull. Αυτοί όμως είχαν την τεχνογνωσία όχι μόνο να το φτιάξουν, αλλα να γίνουν και καλύτεροι απο πριν.

Αν ψάχνεις τον λόγο που η Ferrari είναι πλέον πιο πίσω και απο μια τραγική Mercedes, μπορώ με σιγουριά να σου πω οτι δε φταίει η αλλαγή τρόπου μέτρησης ενός χαρακτηριστικού που τα μονοθέσια ήταν εξαρχής αναγκασμένα να ακολουθούν για να θεωρούνται σύννομα για να αγωνιστούν.

Δεν τρέξατε με άδικο μειονέκτημα το δεύτερο μισό πρωτάθλημα, τρέξατε με άδικο πλεονέκτημα το πρώτο μισό.

Το οτι η Ferrari είχε βασίσει ολόκληρο το Sidepod Design της σε μια κλεψιά, δε μου προκαλεί έκπληξη. Είναι τόσο Ferrari κίνηση, που μου μοιάζει σχεδόν λογικό. Απο εκει και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατι θα πρέπει να νιώσω άσχημα που σας έπιασαν.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...