Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

59 λεπτά πριν, idefixius είπε

Ακόμα γελάω με την επιλογή της να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα τον Δεκέμβριο του 2008

Δεν ήταν ακριβώς επιλογή της. Η Honda αποσύρθηκε στο τέλος του 2008 λόγω της οικονομικής κρίσης. Και οι τρεις Ιαπωνικές ομάδες έφυγαν από την F1 εκείνη την εποχή. Τον Απρίλιο του 2008 η Super Aguri, το Δεκέμβριο του 2008 η Honda και τον Νοέμβριο του 2009 η Toyota. Όλες τους εξαγοράστηκαν: η Super Aguri από την Formtech (που δεν πήρε άδεια να κατέβει στο πρωτάθλημα), η Honda από την Brawn GP και η Toyota από τη Sauber (για την ακρίβεια η Sauber πήρε τη θέση της Toyota στο grid, γιατί είχε χάσει τη δικιά της στην offseason λόγω της απόσυρσης του προμηθευτή της που ήταν η BMW).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, george200-13 είπε

Ρε συ αγορινα δεν ειναι τοσο δυσκολο να διαβασεις και να κατανοησεις πεντε γραμμες με data. Σε ολες τις σεζον που εχει βαλει ο τυπος ειναι οι 2 πρωτοι αγωνες. Η μονη εξαιρεση η ανωμαλια λογω covid της σεζον του 2020 που οι 2 πρωτοι αγωνες ηταν αυστρια, οποτε πηρε τους 2 επομενους  so simple. Που κανονισκα λογω κοβιντ δεν επρεπε να την βαλει καν γτ καθε ομαδα ειχε αλλα περιθωρια αναπτυξης αναλογα τα μετρα κοβιντ που ισχυαν στην καθε χωρα πχ οι ιταλοι χαντακωθηκαν απιστευτα πιο πολυ απο τους υπολοιπους..

Εχεις δικιο που λες για την ολοκληρωση της σεζον για τι καθε ομαδα εχει δισφορετικες ικανοτητες και ποσο μπορει να αναπτυξει το μονοθεσιο μεσα στην σεζον οπως ειδαμε περυσι με μερκ και φεραρι(το αλλο ακρο) αντιστοιχα. 

Ομως εδω συγκρινουμε ομοια πραγματα οι πρωτοι δυο αγωνες average race pace αυτο καθαυτο και τιποτα αλλο. Σε ολες τις σεζον ισχυουν τα ιδια πραγματα οπως πχ ο ταχυτερος θα κοψει ρυθμο αν ειναι 20sec μπροστα ειτε ειναι μερσεντα ειτε ειναι rb, γι αυτο δεν λαμβανονται υποψην και αντιστοιχα μικροσφαλματα αλληλοακυρωνονται και αντιστοιχα για την εξελιξη μεσα στην σεζον.

Thanks "αγορίνα", ανησυχούσα για το bonus μου φέτος. Oh w8, το πήρα...

Οπότε ξεκινά έρευνα με μόνο κοινό τη σειρά στο καλεντάρι. Μετά αλλάζει μεθοδολογία, γιατί so simple. Οι 20s μπροστά μπαίνουν σε delta ρυθμό και ξέρει πόσο κόβουν ακόμα και αν τους κυνηγά ο Verstappen. Οι σεζόν είναι ίδιες, αφού.

👌

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Δεν ήταν ακριβώς επιλογή της. Η Honda αποσύρθηκε στο τέλος του 2008 λόγω της οικονομικής κρίσης. Και οι τρεις Ιαπωνικές ομάδες έφυγαν από την F1 εκείνη την εποχή. Τον Απρίλιο του 2008 η Super Aguri, το Δεκέμβριο του 2008 η Honda και τον Νοέμβριο του 2009 η Toyota. Όλες τους εξαγοράστηκαν: η Super Aguri από την Formtech (που δεν πήρε άδεια να κατέβει στο πρωτάθλημα), η Honda από την Brawn GP και η Toyota από τη Sauber (για την ακρίβεια η Sauber πήρε τη θέση της Toyota στο grid, γιατί είχε χάσει τη δικιά της στην offseason λόγω της απόσυρσης του προμηθευτή της που ήταν η BMW).

Ναι.  Το νοημα είναι, ότι υπάρχει μια ισχυρή κουλτούρα F1 στη Honda, μετά έρχεται ένα αφεντικό και λέει δε μας συμφέρει οικονομικά και τραβαει την πρίζα, μετά ένας άλλος λέει όχι μας συμφερει και ξαναξεκιναει ενα project, μετά πάλι off, μετά πάλι on.... κουλουβαχατα 😅

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Δεν είχαν και team orders αφού!

Σκεψου η Μερσεντες να εκανε τα οργια της Red Bull με τα team orders:
Να εδινε team orders απο τον 3ο αγωνα οπως περυσι στον Περεζ  ή να υποχρεωνε τον Περεζ σε πιτ στοπ και να χασει θεσεις απλα για να κλεψει το fastest lap απο Hamilton(Why Red Bull sacrificed Perez points for fastest lap) ή ξαφνικα και οι 2 Alpha Tauri να παιρνουν αχρειαστη ποινη αλλαγη κινητηρα απλα για να μην ειναι μπροστα στο grid απο τον Verstappen.

Στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σκοινι.

Τουλαχιστον στην Μερσεντες βλεπαμε μαχες , ακομα και επαφες μεταξυ των ομοσταυλων ή και ποινες για αντικανονικα κλεισιματα στις μαχες των ομοσταυλων και ειδαμε και τον Rosberg να παιρνει πρωταθλημα ή να ειναι μεσα στο πρωταθλημα μεχρι τους τελευταιους αγωνες.
Οταν καποιος βλεπει team orders σε αυτα, δειχνει οτι μαλλον δεν καταλαβαινει βασικα πραγματα γυρω απο την F1.

Λογικα, ακρα του ταφου σιωπη απο πλευρα σου οταν παρουσιαζονται δεδομενα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, sattack είπε

Ναι.  Το νοημα είναι, ότι υπάρχει μια ισχυρή κουλτούρα F1 στη Honda, μετά έρχεται ένα αφεντικό και λέει δε μας συμφέρει οικονομικά και τραβαει την πρίζα, μετά ένας άλλος λέει όχι μας συμφερει και ξαναξεκιναει ενα project, μετά πάλι off, μετά πάλι on.... κουλουβαχατα 😅

Καλά αυτό ναι. Μα και τώρα για να φύγει ήταν και απλά όπως εγραψες πήρε το πρωτάθλημα το 2021 ο Verstappen και γλυκαθηκαν.

Είναι και κρίμα γιατί η Honda έχει προμηθεύσει τρομερά μονοθέσια και στα 90s και τώρα με την RB, ενώ ήταν και πολύ αξιοπρεπής όταν κατέβαινε σαν εργοστασιακή στα 00s.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Τέλος η πορσε? Διάβασα ότι δεν θα μπει τελικά.

Aφου δεν τα βρήκε με τη Red Bull, προσπάθησαν με τη ΜcLaren , ούτε κι εκεί τα βρήκαν. 

Κατ εμέ, το ιδανικό θα ήταν να βοηθούσαν όλοι να κατέβει μια ομαδα Andretti-Porsche. Μετά το DTS και το Las Vegas, θα έφερνε τεράστια απήχηση στις ΗΠΑ.

Η Porsche από ότι κατάλαβα λέει ότι δεν θέλει να φτιάξει από το μηδέν δικό της κινητήρα γι αυτό προσπαθούσε να μπει σε ήδη υπάρχουσα ομαδα και δεν θέλουν λένε να πάνε μσ κάποια από τις 1 ή 2 που προσπαθούν να μπουν εξτρα τώρα. 

Οκ, αλλά η Audi θα φτιάξει έτσι κι αλλιώς κινητήρα. Αφού δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν με άλλους, ας έπαιρναν τον ίδιο κινητήρα της Αudi. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, sattack είπε

Η Porsche από ότι κατάλαβα λέει ότι δεν θέλει να φτιάξει από το μηδέν δικό της κινητήρα γι αυτό προσπαθούσε να μπει σε ήδη υπάρχουσα ομαδα και δεν θέλουν λένε να πάνε μσ κάποια από τις 1 ή 2 που προσπαθούν να μπουν εξτρα τώρα. 

Και τι ήθελαν να κάνουν δηλ? Απλά να βάλουν ένα logo στο σασί? WTF!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, idefixius είπε

εν τέλει ο Μπρον με την Brawn GP κατέκτησε και τους 2 τίτλους (οδηγών με τον Button και κατασκευαστών) το 2009 στη μοναδική της παρουσία στη formula 1

Το πήρε με κινητήρες Mercedes όμως, όχι με κινητήρες Honda. Η ομάδα έμεινε, αλλά η ιπποδύναμη ήρθε από αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Και τι ήθελαν να κάνουν δηλ? Απλά να βάλουν ένα logo στο σασί? WTF!

Ναι. Ακριβώς αυτό.

Γιατί, η Mercedes πως μπήκε τώρα στη F1? Στην βρετανικη Ilmor αγόρασε λίγο ποσοστό κι έβαλε επάνω το αυτοκόλλητο της, και ελεγαν McLaren- Mercedes wow, οταν ο κινητηρας ηταν στα αληθεια ο V10 Ilmor με ενα αυτοκολλητο Mercedes.

Μετά αγόρασε περισσότερο οταν πεθανε ο ιδρυτης της και στο τέλος όλη την εταιρεία. 

Και έμεινε πάντα στην Αγγλία.

Και το ίδιο έκανε όταν αγόρασε εταιρεία για το σασί, την Brawn, πρώην Honda, πρώην BritishAmericanRacing, πρώην Tyrell. (Οπου εκει εχει ακομα μειοψηφικο ποσοστό ιδιοκτησιας, το 1/3, το άλλο 1/3 o Τοτος, και το άλλο 1/3 ένας Αγγλος).

Όπως έλεγα, είναι πολύ πιο εύκολο να μαζέψεις όλων των εθνικοτητων μηχανικούς γύρω από το Λονδίνο. Και πανω σε μια προυπαρχουσα ομαδα. Ούτε καν οι Γερμανοί δεν βασίστηκαν σε αποκλειστικά Γερμανική ομάδα στη Γερμανία.

 

Αυτοκόλλητα στη F1! Aπο τότε που ξεκίνησε η F1 κι ακόμα σπο πιο πριν! 😅

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Σκεψου η Μερσεντες να εκανε τα οργια της Red Bull με τα team orders:
Να εδινε team orders απο τον 3ο αγωνα οπως περυσι στον Περεζ  ή να υποχρεωνε τον Περεζ σε πιτ στοπ και να χασει θεσεις απλα για να κλεψει το fastest lap απο Hamilton(Why Red Bull sacrificed Perez points for fastest lap) ή ξαφνικα και οι 2 Alpha Tauri να παιρνουν αχρειαστη ποινη αλλαγη κινητηρα απλα για να μην ειναι μπροστα στο grid απο τον Verstappen.

Στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σκοινι.

Τουλαχιστον στην Μερσεντες βλεπαμε μαχες , ακομα και επαφες μεταξυ των ομοσταυλων ή και ποινες για αντικανονικα κλεισιματα στις μαχες των ομοσταυλων και ειδαμε και τον Rosberg να παιρνει πρωταθλημα ή να ειναι μεσα στο πρωταθλημα μεχρι τους τελευταιους αγωνες.
Οταν καποιος βλεπει team orders σε αυτα, δειχνει οτι μαλλον δεν καταλαβαινει βασικα πραγματα γυρω απο την F1.

Λογικα, ακρα του ταφου σιωπη απο πλευρα σου οταν παρουσιαζονται δεδομενα.

Και το 2017 ηρθε ο Μποτας και μπηκε μια....ταξη.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Haha παντως είναι αστειο αυτό που κανεις.

Εχεις παρει 2 χρονιες των ταυρων που ευνοουσαν τον Μαξ, και τις συγκρινεις με την Μερσεντες μεχρι όμως το 2016.

Που ηταν λογικο να γινουν ότι εγιναν αφου ο Ρος δεν ηταν υποτακτικος Νο2.

Αναφερεις μεχρι και στουκα team mates (2016 Spain) αλλα όλος τυχαιως ουτε καν να πεις κατι για το Μπακου 2018 μεταξυ Ντανι και Μαξ. Που εκει ΔΕΝ ειχαμε τιμ ορντερς.

Κοινως παιρνεις οποια χρονικη περιοδο θελεις και μας κανεις συγκρισεις.

Τιμιο

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...