Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Ο Hamilton βλέπω να έχει αρχίσει να γεμίζει άγχος και αυτό κάνει μπαμ. Θα είναι μία τρομερά δύσκολη χρονιά για τον ίδιο (με τα μέχρι τώρα δεδομένα) και ο λόγος είναι ο νεαρός Γιώργης. Σε ορισμένους αγώνες ίσως έχει παραπάνω βαθμούς (εκεί παίζουν ρόλο πολλά) αλλά οι φάπες αρχίζουν και μαζεύονται στις κατατακτήριες. Παρότι έχει πει ότι έχει χρόνια μπροστά του δίνω περισσότερες πιθανότητες να τελειώσει την καριέρα του στο φινάλε της σαιζόν από το να αλλάξει ομάδα. Δεν ξέρω αλλά κάτι μου φαίνεται άλλαξε στην σχέση με την ομάδα του. Σαν να μην τον αντιμετωπίζουν σαν ΣΕΡ, σαν να καταλαβαίνουν ότι ο Γιώργης πρέπει να έχει πλέον προτεραιότητα, σαν να βαρέθηκαν ή κατάλαβαν τον λόγο των συνεχών ενοχλήσεων που έχει με τα πάντα. 

Κακά τα ψέματα ότι έκανε του το κάνουν τώρα τα Redbull και όχι μόνο. Με καθαρή αντικειμενική ματιά ας πει κάποιος ότι αυτό που βλέπει από τον Hamilton είναι κάτι που δικαιολογεί τον μύθο που είχε χτίσει. Δεν ισοπεδώνω τίποτα απλά δικαιολογώ την αξία πρωτίστως του μονοθεσίου και μετά του οδηγού. 

μην δουμε τι ελεγαν ολοι περυσι στους πρωτους αγωνες για την πορεια των 2 και τι εγινε στη συνεχεια, υπομονη 2 αγωνες περασαν μονο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, ~mxls~ είπε

Κατανοητό, αλλά σκέψου η Merc να κατεβάσει του χρόνου (αν όχι και από φέτος) μονοθέσιο που χτυπάει νίκες.

Χάνει ευκαιρία για το πολυπόθητο 8ο που του κλεψ....εεεεε στερήσαμε οι ρεδμπουλικοί.

Αυτό νομίζω ότι πίστεψε και πέρσι που για να είμαι ειλικρινής και εγώ το ίδιο θα έκανα, αφού η ομάδα του ήταν η κορυφαία εκείνη την στιγμή. Δεν πήγαν τα πράγματα καλά όπως δείχνουν και μέχρι τώρα για φέτος και με αυτά που λένε (αν λένε την αλήθεια) δεν φαίνεται να αλλάζει δραματικά η κατάσταση. Τώρα επειδή σαν χαρακτήρας είναι ιδιαίτερος δεν ξέρω αν έχει την υπομονή (αυτό ισχύει και από την πλευρά της ομάδας του προς τον ίδιο) να ελπίζει για το 24 και βλέπουμε. Κακά τα ψέματα θα έχει +1 ακόμα χρόνο στην πλάτη του και ο Γιώργης δεν είναι Perez 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, karapro είπε

μην δουμε τι ελεγαν ολοι περυσι στους πρωτους αγωνες για την πορεια των 2 και τι εγινε στη συνεχεια, υπομονη 2 αγωνες περασαν μονο

Ναι ο Χαμιλτον εγινε πιο ανταγωνιστικος αλλα το κερασακι το εβαλε ο Γιωργης στην Βραζιλια. Εκει που το 2021 τους περνουσε σαν σταματημενους πολυ πριν τα φερνα για το Senna S ο Λουης

Και φυσικα στους βαθμους βγηκε μπροστα.

Επεξ/σία από ASFE
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, karapro είπε

μην δουμε τι ελεγαν ολοι περυσι στους πρωτους αγωνες για την πορεια των 2 και τι εγινε στη συνεχεια, υπομονη 2 αγωνες περασαν μονο

Καλά σίγουρα εγώ σχολιάζω τα μέχρι τώρα. Η ζυγαριά με το τι έχει να κερδίσει και τι έχει να χάσει στην γενική εικόνα προς τα που γέρνει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ASFE είπε

Ναι ο Χαμιλτον εγινε πιο ανταγωνιστικος αλλα το κερασακι το εβαλε ο Γιωργης στην Βραζιλια. Εκει που το 2021 τους περνουσε σαν σταματημενους πολυ πριν τα φερνα για το Senna S ο Λουης

Και φυσικα στους βαθμους βγηκε μπροστα.

Στην Βραζιλία από συγκυρίες κέρδισε ο Ράσελ και όχι ο Χάμιλτον, θα μπορούσε δηλαδή κάλλιστα και ο λιούις. Όχι ότι φταίει ο Ράσελ βέβαια που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την ευκαιρία

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Καλά σίγουρα εγώ σχολιάζω τα μέχρι τώρα. Η ζυγαριά με το τι έχει να κερδίσει και τι έχει να χάσει στην γενική εικόνα προς τα που γέρνει; 

Για τους πρώτους 2 αγώνες ξεκάθαρα υπέρ του Ράσελ αλλά 2 αγώνες δεν είναι τίποτα ακόμα. Εξάλλου αρκετές σεζόν ξεκινάει αργά ο Χάμιλτον, ακόμα και με Μπότας αν θυμάσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Εχει χάσει ελαφρώς σε quali τη δυναμική του, αλλά δεν δικαιολογείται να παραιτηθεί φέτος. Χτυπάνε πόντιουμ έστω και έτσι.

Ο Αλόνσο τι να πει που βλέπει ανταγωνιστικό (όχι το κορυφαίο, δευτερότριτο) μονοθέσιο στα χέρια του από το 2013.

Πέρασε μια δεκαετία...

Είναι όλο το σετ: δύναμη, σασί, αεροδυναμική, φθορά & ιδανική θερμοκρασία ελαστικών κ.α. για να βγει αυτό το αποτέλεσμα, δεν αρκεί ένας κινητήρας για τέτοια απόδοση. Που σημαίνει ο ανταγωνισμός έχει πολύ ψωμί για να τους φτάσει.

Αλλά σε αυτη τη θέση ήταν η Mercedes και πέρσι, κάλυψε σχεδόν όλο το χάσμα από την κορυφή. Ποντάρω ότι θα το κάνουν και φέτος (πιο δύσκολο ίσως αυτη τη φορά).

ποιος δίνει τελικά κινητήρες στην redbull και πανε σαν διαβολεμένα ?σαν να τρωνε κλωτσιες στην ευθεία απο πισω πανε. δεν εχει καμια σχεση στο παρελθών η redbull με κατασκευή αυτοκίνητο παραγωγής μονο αναψυκτικά κάνανε, απο καπου τα περνουν  τα τελευταία 2 χρονια  τα μοτερ αυτα. 

η δύναμη και η αξιοπιστία του μοτερ  κρινει τον νικητη, φανταστητε στην θεση του perez να ειχε η redbull τον leclerc η τον alonso, και ο 3 στο podium θα ετρωγε γυρω, το 50% ειναι το moter σε μια f1, και το 50% λιγο λεω. αν χαλαση στη μεση του αγωνα εκει παει 100%... με τα ποδια δεν τερμάτισε κανείς! και ας εχει καλα λαστιχα και  αφθαρτα και καλο αερα μεσα και αεροδυναμική.

 

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, sharke είπε

ποιος δίνει τελικά κινητήρες στην redbull και πανε σαν διαβολεμένα ?σαν να τρωνε κλωτσιες στην ευθεία απο πισω πανε. δεν εχει καμια σχεση στο παρελθών η redbull με κατασκευή αυτοκίνητο παραγωγής μονο αναψυκτικά κάνανε, απο καπου τα περνουν  τα τελευταία 2 χρονια  τα μοτερ αυτα. 

η δύναμη και η αξιοποιστια του μοτερ  κρινη τον νικητη, φανταστητε στην θεση του perez να ειχε η redbull τον leclerc η τον alonso, και ο 3 στο podium θα ετρωγε γυρω, το 50% ειναι το moter σε μια f1, και το 50% λιγο λεω αν χαλαση στη μεση του αγωνα εκει παει 100% μετα ποδια δεν τερμάτισε κανείς!

 

Η Redbull ουσιαστικά έχει τους δικούς της κινητήρες, οι οποίοι αρχικά αναπτύχθηκαν μαζί με την Honda…

Η Honda, αν δεν κάνω λάθος, πέρσι αποσύρθηκε αλλά επανήλθα ξανά φέτος… 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, AtiX είπε

Η Redbull ουσιαστικά έχει τους δικούς της κινητήρες, οι οποίοι αρχικά αναπτύχθηκαν μαζί με την Honda…

Η Honda, αν δεν κάνω λάθος, πέρσι αποσύρθηκε αλλά επανήλθα ξανά φέτος… 

ααα μάλιστα, τωρα εξηγείται γιατι πανε έτσι!   ευχαριστώ φιλε μου,

ναι σωστα ,, το λεει και  εδω     Power unit  Honda RBPTH001 for Red Bull Racing RB19

https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_Racing_RB19

Επεξ/σία από sharke
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κινητήρες της RB είναι κινητήρες HONDA όπου βγήκε επίσημα το όνομα της HONDA και το βάφτισαν "REB BULL POWETRAINS" κρατώντας όμως τα ίδια άτομα, ώστε να μπορεί να επαναβαφτιστεί HONDA το 2026 όπου έχουμε "next major change" και να δικαιούνται σαν πρωτοεισαχθέντες μεγαλύτερη περίοδο εξέλιξης...

Βέβαια στην πορεία φέτος ανακοίνωσαν συνεργασία με την FORD αντί για την Honda οπότε ένα μπαχαλο όλα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, eri77 είπε

Όχι....ούτε θεωρητικά ούτε πρακτικά... Εξαρτάται από την ποιότητα πού έχουν οι τεχνητές κατά την άποψή μου. Πάρε την Ferrari παράδειγμα . Όσες ώρες και να τους δώσεις δεν υπάρχει περίπτωση να φτιαξουν το <<φοβερό>> μονοθέσιο. Αυτό επειδή με κάποια έννοια έχουν φτάσει το limit τούς. Προφανώς στην Redbull παίζουν σε άλλα επίπεδα επειδή είναι περισσότερο ικανοί 

Η F1-75 ηταν το ταχυτερο σχεδιασμενο μονοθεσιο με βαση τους κανονισμους που η αχαρακτηριστη FIA και τον ανεκδιηγητο Τομπαζη που ειπε κιολας οτι παιρνει βαθμο 7 τρομαρα του, ειχε ανακοινωσει για να δουλεψουν οι ομαδες. Απο την οδηγια TD039 και κυριως απο τις νεες οδηγιες που ισχυουν φετος με την συμφωνη γνωμη του  Binotto ολοι ξερανε οτι το σχεδιο της Ferrari απλα θα δυσκολευτει παρα πολυ και για αυτο κιολας τον τελευταιο τον διωξανε με συνοπτικες διαδικασιες γιατι ξερανε τι θα ακολουθουσε καθως πιστευε πως το σχεδιο θα προσαρμοζοταν ευκολα. Για τετοιο γνωστη μιλαμε...Απο περσι στο Maranello εξελισσουν σχεδον νεο σχεδιο που θα ειναι ετοιμο το 2024.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Η F1-75 ηταν το ταχυτερο σχεδιασμενο μονοθεσιο με βαση τους κανονισμους που η αχαρακτηριστη FIA και τον ανεκδιηγητο Τομπαζη που ειπε κιολας οτι παιρνει βαθμο 7 τρομαρα του, ειχε ανακοινωσει για να δουλεψουν οι ομαδες. Απο την οδηγια TD039 και κυριως απο τις νεες οδηγιες που ισχυουν φετος με την συμφωνη γνωμη του  Binotto ολοι ξερανε οτι το σχεδιο της Ferrari απλα θα δυσκολευτει παρα πολυ και για αυτο κιολας τον τελευταιο τον διωξανε με συνοπτικες διαδικασιες γιατι ξερανε τι θα ακολουθουσε καθως πιστευε πως το σχεδιο θα προσαρμοζοταν ευκολα. Για τετοιο γνωστη μιλαμε...Απο περσι στο Maranello εξελισσουν σχεδον νεο σχεδιο που θα ειναι ετοιμο το 2024.

έχω άλλη άποψη όσον αφορά το TD039....απο που προκυπτει αυτο??ρωταω επειδη γνωριζω καποια πραγματα που γινονται στο Maranello αλλα πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο (χωρισ να αμφιβάλλω εννοείται)...απο αυτο που εχω ακουσει εγω,γινεται χαμοσ στο Maranello.και μαλιστα ειναι η πρωτη φορα μετα απο πολυ καιρο που δεν ξαναζεστενουν το ιδιο φαγητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και η Alpha Tauri έχει τους ίδιους κινητήρες πρώην Honda αλλά έχει πιάσει πάτο. 

Ο Newey (που είχε προλάβει στα νιάτα του την προηγούμενη/πρωτη εποχή ground effect) έχει φτιάξει ένα πάτωμα που δίνει τόσο πολύ downforce, που από πάνω έχουν φτιάξει αμάξωμα με σχεδόν μηδέν αεροδυναμικες αντιστάσεις.  Με αποτέλεσμα να έχουν πολύ καλό downforce για τις στροφές, αλλά ελάχιστο drag στην ευθεια. Και μετα, μόλις πατάνε το DRS η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη από τους άλλους....

Όλη τη δουλειά την κάνει το πάτωμα. Από εκεί ξεκινάνε όλα...

Το καλό downforce στις στροφές διατηρεί σε καλή κατάσταση τα ελαστικά. Η AM έχει ακόμα καλύτερο downforce  και κερδίζει ακόμα και τη RB σε μερικές κατηγορίες στροφών, γι αυτό ο Alonso έλεγε, "τα ελαστικά μου αντέχουν, πάμε μακρυτερα". Αλλά έχει περισσότερο drag από πάνω και χάνει σε μεγάλες ταχύτητες, πάνω από τα 250χαω.

Σε κανένα Monaco  και άλλες αργές πίστες, ο Alonso θα κοντράρει στα ισια τον Max.

Η Ferrari πήγε να ελαττώσει το drag για να μην την περνάει φέτος η RB στις ευθείες όπως πέρυσι, αλλά μάλλον το πάτωμα της είναι πολύ χειρότερο, οποτε χάνει σε downfοrce, πάει πιο αργά στις στροφές και καίει και τα λαστιχα....

 

O ίδιος o Μαρκο ελεγε ότι ο κινητήρας Ferrari είναι ο πιο δυνατός φετός, με το ερωτηματικό της αξιοπιστίας. Αλλά τι να τι κάνεις ελάχιστη ιποδυναμη παραπάνω όταν αεροδυναμικά υπαρχή αυτή η τεράστια διαφορά?....

 

 

Η δε Honda δεν ξέρει τι θέλει. Ήθελε να φύγει, έμεινε με το ζόρι λίγο παραπάνω για να υποστηρίξει την RB, πήρε το πρωτάθλημα του 21 και γλυκάθήκε και αλλάξανε γνώμη,  αλλά είχαν ήδη πουλήσει το τμήμα στις RB, που πήγε προς στιγμή να του βάλει αυτοκολλητο Porsche αλλά δεν τα βρήκαν και τώρα μάλλον θα του βάλουν αυτοκόλλητο Ford. Και η Honda τώρα ψάχνεται μήπως ξαναφτιάξει από την αρχή άλλο τμήμα κινητήρων για το 2026 με άλλη ομάδα. Μύλος. Ούτε στα realities δεν γίνονται τέτοιες αλλάξοκ@λιες. 😅

 

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 12
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, sattack είπε

Και η Alpha Tauri έχει τους ίδιους κινητήρες πρώην Hinda αλλά έχει πιάσει πάτο. 

Ο Newey (που είχε προλάβει στα νιάτα του την προηγούμενη/πρωτη εποχή ground effect) έχει φτιάξει ένα πάτωμα που δίνει τόσο πολύ downforce, που από πάνω έχουν φτιάξει αμάξωμα με σχεδόν μηδέν αεροδυναμικες αντιστάσεις.  Με αποτέλεσμα να έχουν πολύ καλό downforce για τις στροφές, αλλά ελάχιστο drag στην ευθεια. Και μετα, μόλις πατάνε το DRS η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη από τους άλλους....

Όλη τη δουλειά την κάνει το πάτωμα. Από εκεί ξεκινάνε όλα...

Το καλό downforce στις στροφές διατηρεί σε καλή κατάσταση τα ελαστικά. Η AM έχει ακόμα καλύτερο downforce  και κερδίζει ακόμα και τη RB σε μερικές κατηγορίες στροφών, γι αυτό ο Alonso έλεγε, "τα ελαστικά μου αντέχουν, πάμε μακρυτερα". Αλλά έχει περισσότερο drag από πάνω και χάνει σε μεγάλες ταχύτητες, πάνω από τα 250χαω.

Η Ferrari πήγε να ελαττώσει το drag για να μην την περνάει φέτος η RB στις ευθείες όπως πέρυσι, αλλά μάλλον το πάτωμα της είναι πολύ χειρότερο, οποτε χάνει σε downfοrce, πάει πιο αργά στις στροφές και καίει και τα λαστιχα....

 

 

O ίδιος o Μαρκο ελεγε ότι ο κινητήρας Ferrari είναι ο πιο δυνατός δεκτός, με το ερωτηματικό της αξιοπιστίας. Αλλά τι να τι κάνεις ελάχιστη ιποδυναμη παραπάνω όταν αεροδυναμικά υπαρχή αυτή η τεράστια διαφορά?....

 

 

Η δε Honda δεν ξέρει τι θέλει. Ήθελε να φύγει, έμεινε με το ζόρι λίγο παραπάνω για να υποστηρίξει την RB, πήρε το πρωτάθλημα του 21 και γλυκά θήκες και αλλάξανε γνώμη,  αλλά είχαν ήδη πουλήσει το τμήμα στις RB, που πήγε προς στιγμή να του βάλει αυτοκολλητο Porsche αλλά δεν τα βρήκαν και τώρα μάλλον θα του βάλουν αυτοκόλλητο Ford. Και η Honda τώρα ψάχνεται μήπως ξαναφτιάξεις από την αρχή άλλο τμήμα κινητήρων για το 2026 με άλλη ομάδα. Μύλος. Ούτε στα realities δεν γίνονται τέτοιες αλλάξοκ@λιες. 😅

 

 

τωρα τελικα τι αυτοκόλλητα θα εχει μεχρι το 2026?

ετσι λένε θα  δίνει και στην μακλαρεν ,  https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/formula-1-i-mclaren-honda-mporei-na-anaviosei-kai-pali-to-2026.9935587.html

 

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...