Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, haHa είπε

Ο Περεζ βλεπει οτι εχει μια τρομερη ευκαιρια για να παρει πρωταθλημα:
η διαφορα με τα προηγουμενα χρονια ειναι οτι το μονοθεσιο ειναι τοσο γρηγορο οποτε θα βγαινει ανετα 2ος και πολυ σπανια θα χανει θεση απο αντιπαλους οπως τα προηγουμενα χρονια..

Οποτε στο μυαλο του Περεζ ειναι οτι λιγο ατυχος(μηχανικα προβληματα ή επαφες) να ειναι ο Μαξ, τοτε μπορει να χτυπησει πρωταθλημα.

Οποτε θα δουμε διαφορετικο Περεζ σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια και πχ δεν θα δουμε περιπτωσεις οπου η ομαδα τον υποχρεωνε να χανει βαθμους απλα και μονο για να κλεψει τον βαθμο του fastest lap απο τον αντιπαλο ή για να μπλοκαρει τον αντιπαλο.

Ο Περεζ ελπιζει σε κατι παρομοιο με το 2016 και τον Rosberg.

Πιο πιθανο ειναι να το παρει ο Αλονσο ή καποιος αλλος, παρα ο Περεζ.

1 ώρα πριν, specre είπε

αλλά το αλάνι ο Αλόνσο....... μάλλον "αγριοκοιτάζει" τον Φισικέλα :lol:

3_GettyImages-53219520.jpg

Εχει πεθανει η κοπελια..

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για το θέμα της ποινής του Alonso, να πω τι νομίζω ότι έγινε.

Νομίζω ότι από την FIA, αρχικά δεν πήραν χαμπάρι ότι υπήρξε επαφή με το γρύλο, αν το είχαν δει θα έβγαζαν ποινή στους αμέσως επόμενους γύρους. (όπως έκαναν στον προηγούμενο αγώνα με τον Ocon)

Οι γάτες στην Mercedes (βλέπε Toto), σιγά που δεν θα το έβλεπαν. Υπήρχαν όμως 2 θέματα. Ο Toto είναι μέτοχος στην Aston Martin και η Aston Martin πήγαινε για βάθρο μέσα στην Jeddah. Το πλήρες όνομα της ομάδας είναι "Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team".

Δηλαδή ο Toto έπρεπε να στραφεί κατά της ομάδας που είναι μέτοχος και βασικός χορηγός της, μεγάλη εταιρεία της χώρας που διεξάγεται ο αγώνας.

Οπότε, υποθέτω, αποφάσισε να αφήσει να εξελιχθεί ο αγώνας, σε περίπτωση που ο RUS περνούσε τον ALO στην πίστα ή για το ενδεχόμενο που αντιμετώπιζε πρόβλημα ο ALO, καθώς είχε εγκαταλείψει ήδη ο STR.

Όταν έβλεπε ότι δεν γινόταν τίποτα από τα 2, ενημέρωσαν την FIA για πιθανή παράβαση. Λογικά λίγα λεπτά πριν βγουν στον αέρα τα team radio.

Λογικά την ποινή την είχαν αποφασίσει πριν το βάθρο, είχαν τον χρόνο να δουν το 1 βίντεο από πίσω (δεν γίνεται με το που τελείωσαν οι σαμπάνιες να εμφανίστηκε αμέσως η ποινή), απλά λόγω συνδυασμού του χορηγού και της χώρας την ανακοίνωσαν μόλις ολοκληρώθηκε το βάθρο.

Στο τέλος δεν ξέρω αν πήραν πίσω τη ποινή λόγω του κραξίματος που έπεσε ή όντως τους έπεισε η AM. Το μόνο σίγουρο είναι πως για ακόμη μια φορά αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων στη FIA.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Σχετικά με το θέμα του Αλόνσο, μιας και τα ξεκαθάρισα να τα πω μια γρήγορη για όσους δεν κατάλαβαν τι έπαιξε.

Ο Alonso έφαγε ποινή 5" για κακή τοποθέτηση στο grid.

Όταν μπήκε στα pits για να εκτίσει την ποινή, έπρεπε να κάτσει 5" , με τον κανονισμό να αναφέρει ότι σε αυτά τα 5" "απαγορεύονται οι εργασίες στο αυτοκίνητο"

Μεταξύ τους οι ομάδες έχουν έναν "άγραφο κανόνα " ότι αν κάποιος η κάτι αγγίξει το αυτοκίνητο θεωρείται ότι έγιναν εργασίες. Ξαναλέω αυτό δεν υπάρχει γραμμένο κάπου είναι στο "πνεύμα" του νόμου.

Είδαν το βίντεο λοιπόν και ο πίσω γρύλος ακούμπησε το αυτοκίνητο πριν λήξουν τα 5". Σε πρώτη φάση δεν το έκριναν ως εργασία στο αυτοκίνητο, αλλά μετά λαμβάνοντας υπόψιν το πνεύμα που είπαμε , άλλαξαν απόφαση.

Η Aston Martin, έκανε τρίπλα αλα "any cars" και βρήκε 7 περιπτώσεις που το μονοθέσιο με ποινή είχε ακούμπησει στον εμπρός γρύλο (αυτόν που κεντραρει το αυτοκίνητο στο πιτ) οπότε γρύλος ο ένας γρύλος και ο άλλος, άρα ποια η διαφορά;

 

το ανεκδοτο με το γρύλο μου θυμισες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

το ανεκδοτο με το γρύλο μου θυμισες...

😂😂😂😂 Όση ώρα το έγραφα, αυτό σκεφτόμουν 

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

Ο Περεζ βλεπει οτι εχει μια τρομερη ευκαιρια για να παρει πρωταθλημα:
η διαφορα με τα προηγουμενα χρονια ειναι οτι το μονοθεσιο ειναι τοσο γρηγορο οποτε θα βγαινει ανετα 2ος και πολυ σπανια θα χανει θεση απο αντιπαλους οπως τα προηγουμενα χρονια..

Οποτε στο μυαλο του Περεζ ειναι οτι λιγο ατυχος(μηχανικα προβληματα ή επαφες) να ειναι ο Μαξ, τοτε μπορει να χτυπησει πρωταθλημα.

Οποτε θα δουμε διαφορετικο Περεζ σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια και πχ δεν θα δουμε περιπτωσεις οπου η ομαδα τον υποχρεωνε να χανει βαθμους απλα και μονο για να κλεψει τον βαθμο του fastest lap απο τον αντιπαλο ή για να μπλοκαρει τον αντιπαλο.

Ο Περεζ ελπιζει σε κατι παρομοιο με το 2016 και τον Rosberg.

Το πηγές καλά μέχρι ενα σημείο... Στο τέλος τα ισοπέδωσες όλα... Η σύγκριση πού κάνεις στο τέλος δεν στέκει πουθενά. Ο Rosberg ήταν γρήγορο όσο ο hamilton. Αν δεν κάνω λάθος, μέχρι Malesia (πού έσκασε το PU τού Hamilton) νομίζω είχε πάρει τα ίδια pole πού είχε πάρει και ο hamilton. Κατά την άποψή μου στον rosberg έλειπε κάτι όσο αφορά το ψυχολογικό κομμάτι. Την ταχυτητα την είχε... Όπως καλά ξέρεις, ο verstappen ρίχνει ταρίφα 0.5 sec στον Perez, κάθε Σάββατο. Έχει πολλά παραπάνω από τον Perez... Από εκεί και πέρα, μακάρι να δούμε μάχη μέχρι το τέλος. Ιδικά αυτή την χρονιά (πού ο verstappen έχει αντίπαλο μόνο τον εαυτό του) μάς χρειάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, eri77 είπε

Το πηγές καλά μέχρι ενα σημείο... Στο τέλος τα ισοπέδωσες όλα... Η σύγκριση πού κάνεις στο τέλος δεν στέκει πουθενά. Ο Rosberg ήταν γρήγορο όσο ο hamilton. Αν δεν κάνω λάθος, μέχρι Malesia (πού έσκασε το PU τού Hamilton) νομίζω είχε πάρει τα ίδια pole πού είχε πάρει και ο hamilton. Κατά την άποψή μου στον rosberg έλειπε κάτι όσο αφορά το ψυχολογικό κομμάτι. Την ταχυτητα την είχε... Όπως καλά ξέρεις, ο verstappen ρίχνει ταρίφα 0.5 sec στον Perez, κάθε Σάββατο. Έχει πολλά παραπάνω από τον Perez... Από εκεί και πέρα, μακάρι να δούμε μάχη μέχρι το τέλος. Ιδικά αυτή την χρονιά (πού ο verstappen έχει αντίπαλο μόνο τον εαυτό του) μάς χρειάζεται.

Νομιζω πως πρεπει να ξαναδιαβασεις αυτο που εγραψα.
Για κανενα λογο δεν βαζουμε στο ιδιο επιπεδο  τον Rosberg με τον Περεζ που τρωει ταριφα απο τον Μαξ και εχει φαει ταριφα απο τους μισους σχεδον teammates του.

Απλα για να κερδισει ο Rosberg, χρειαζοταν ο Χαμ να εχει λιγη ατυχια.
Για να κερδιζει ο Περεζ, χρειαζεται ο Μαξ να εχει αρκετη ατυχια, του τυπου +3 παραπανω DNF.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω πως πρεπει να ξαναδιαβασεις αυτο που εγραψα.
Για κανενα λογο δεν βαζουμε στο ιδιο επιπεδο  τον Rosberg με τον Περεζ που τρωει ταριφα απο τον Μαξ και εχει φαει ταριφα απο τους μισους σχεδον teammates του.

Απλα για να κερδισει ο Rosberg, χρειαζοταν ο Χαμ να εχει λιγη ατυχια.
Για να κερδιζει ο Περεζ, χρειαζεται ο Μαξ να εχει αρκετη ατυχια, του τυπου +3 παραπανω DNF

Κοίτα, όσο αφορά το 2016 επειδή έχουν περάσει τόσα χρόνια, δεν αξίζει να ασχοληθεί. Στο τέλος ο καθένας μας θα έχει τήν άποψη τού... Απλά είπα ότι ο παραλληλισμός hamilton-rosberg και Verstappen-Perez δεν στέκεται.. Είναι εντελώς διαφορικές οι περιπτώσεις και νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sharke είπε

Ξεχνάει τοτε που ειχαν αυτοί τον πύραυλο και τραβούσαν και τα τιμόνια για λιγότερη φθορά. κλαψαμιλτον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, AtiX είπε

Σήμερα βαρέθηκα να μιλάω στην δουλειά για αυτήν, την Mec και την McLaren…  

ΥΓ:  😆

Άσχετο με την θέση που έχουν στο grid, νομίζω ότι καμία σχέση Mercedes-Ferrari.. Μέχρι τώρα δείχνει να έχουν διαλέξει και οι δύο λάθος <<κόψιμο>>.. Η (τεράστια) διαφορά είναι ότι η Mercedes το παραδέχεται και μάλλον από Imola θα φέρει αντίγραφο τού red bull.. Η Ferrari δεν έχει φτάσει καν σε αυτό το σημείο (να το παραδέχεται εννοώ).. Οπότε, κατά την άποψή μού, η Ferrari είναι σε χειρότερη θέση. ( εκτός αν φέρουν κάποια upgrade πού θα μάς ξαφνιάζει όλους) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, eri77 είπε

Άσχετο με την θέση που έχουν στο grid, νομίζω ότι καμία σχέση Mercedes-Ferrari.. Μέχρι τώρα δείχνει να έχουν διαλέξει και οι δύο λάθος <<κόψιμο>>.. Η (τεράστια) διαφορά είναι ότι η Mercedes το παραδέχεται και μάλλον από Imola θα φέρει αντίγραφο τού red bull.. Η Ferrari δεν έχει φτάσει καν σε αυτό το σημείο (να το παραδέχεται εννοώ).. Οπότε, κατά την άποψή μού, η Ferrari είναι σε χειρότερη θέση. ( εκτός αν φέρουν κάποια upgrade πού θα μάς ξαφνιάζει όλους) 

οταν λες αντίγραφο τού red bull εννοείς  και τον κινητήρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...