Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μην ξεχνάμε ότι το μονοθέσιο αυτό είναι έργο τού Binotto 

Ο Μπινοττο εφυγε πριν το τέλος της σεζον και το βασικότερο είναι οτι η Φερράρι και ο Vasseur δεν φαίνεται να κράτησαν την συνοχη της ομαδας: ατομα φευγουν ή παραιτουνται, η εξελιξη του μονοθεσιου που γίνεται τον χειμωνα δεν πηγε καλα κλπ. Τα αποτελέσματα των παραπάνω φαινονται στην πιστα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

και ενα για τον @papp0us

2022 fastest lap norris 1'32''753    

2023... 1'34''122    

Μας χαντακώσανε τα ελαστικά της Pirelli και ο Τομπάζης. Που ειναι ο σύμμαχος που έλεγε τις αλήθειες για τον τομπάζη, που ξύπνησε μια μέρα και του είχαν δώσει θέση. ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΛΑ. ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ.

Εντωμεταξύ κρίμα φουλ για τον αλόνσο, μια τον τρακάρει ο υιός απο πισω στον πρώτο αγώνα, μια τρώει 15" ποινή στον δεύτερο, δεν τον αφήνουν να πάρει ανάσα.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, papp0us είπε

 

Εντωμεταξύ κρίμα φουλ για τον αλόνσο, μια τον τρακάρει ο υιός απο πισω στον πρώτο αγώνα, μια τρώει 15" ποινή στον δεύτερο, δεν τον αφήνουν να πάρει ανάσα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο Μπινοττο εφυγε πριν το τέλος της σεζον και το βασικότερο είναι οτι η Φερράρι και ο Vasseur δεν φαίνεται να κράτησαν την συνοχη της ομαδας: ατομα φευγουν ή παραιτουνται, η εξελιξη του μονοθεσιου που γίνεται τον χειμωνα δεν πηγε καλα κλπ. Τα αποτελέσματα των παραπάνω φαινονται στην πιστα. 

Και καλά κάνει. Τα γεγονότα είναι ξεροκέφαλα. Αποτυχημένη ομάδα. Είναι πολύ νωρίς να κρίνουμε τον vasseur. Το ξανά γράφω.. Το sf23 είναι δημιουργία του Binotto και τής ομάδας του 

Επεξ/σία από eri77
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

και μετα να μην μπορει να κανει τιποτα ενω τα medium του HAM επεφταν σε αποδοση πιο γρηγορα αλλα και ο LEC να μην μπορει να φτασει καν τον SAI και να ζητηση κανα order για αλλαγη θεσεων και να κηνυγησει αυτος...

o Lord Perceval προσπαθησε να μονομαχισει με τον Καρλο Σανθη, και μαλιστα πηρε προειδοποιηση για waiving ο ισπανος, ε ρωτησε το εκλερακι ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ Η ΝΑ ΒΑΖΩ ΜΕΧΡΙ 7η ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗ ΤΟ ΖΟΡΙΖΩ;;

το ειπαν το κλασσικο MMXMMM NAI ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ και καπου εκει αραξε κ απλα εκανε βολτα πισω του 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως νομιζω η πιστα ειχε αλλαξει λιγο σε σχεση με περσυ αρα οι οποιες συγκρισεις δεν στεκουν. (Η στροφη 22 ειχε γινει πιο αργη φετος)  στο 1:18 και μετα

https://www.youtube.com/watch?v=tuEVPpqL4CY

1:04 και μετα.

https://www.youtube.com/watch?v=WXWmmUxsw64

 

Εντωμεταξυ ο Αλονσο εφαγε το πρωτο πεναλτυ επειδη λεει στην εκκινηση ειχε τοποθετησει το μονοθεσιο λιιιιγο πιο αριστερα.

Vettel : Hold my beer

F1 drivers warned over grid positions after Vettel incident

Επεξ/σία από ASFE
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

o Lord Perceval προσπαθησε να μονομαχισει με τον Καρλο Σανθη, και μαλιστα πηρε προειδοποιηση για waiving ο ισπανος, ε ρωτησε το εκλερακι ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ Η ΝΑ ΒΑΖΩ ΜΕΧΡΙ 7η ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗ ΤΟ ΖΟΡΙΖΩ;;

το ειπαν το κλασσικο MMXMMM NAI ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ και καπου εκει αραξε κ απλα εκανε βολτα πισω του 

We are checking, we are checking...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Mετά όταν το αυτοκίνητο έβγαλε πρόβλημα του λένε στον ασύρματο "stop on the track, stop on the track" 🤣 Ήθελαν safety car για τον Αλόνσο, δε κράτησαν ούτε τα προσχήματα.

Flavio joined the chat

Έχει στοίχημα over under για το πόσα πέναλτι θα πέσουν πριν τον Αύγουστο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, prototypegr είπε

Αν προσέξατε στο πιτ στοπ του Αλόνσο, ο πίσω που σηκώνει το αμάξι, είχε τοποθετήσει τον γρύλο με το που σταμάτησε και φάνηκε ότι το ακούμπησε. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο βέβαια. 

Τελικά η εξτρά ποινή ήταν για αυτόν τον λόγο. Κρίμα. Το άξιζε το βάθρο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατί πηγαίνουν αμέσως πάνω απ το αυτοκίνητο και περιμένουν σαν αγάλματα σε απόσταση εκατοστού για 5 δευτερόλεπτα. Ας μείνουν μισό μέτρο μακριά κι ας κάνουν την αλλαγή όπως σε κάθε πιτστοπ. Θα χάσουν κανένα δέκατο το πολύ, αλλά δεν αξίζει το ρίσκο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Stergios74 είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί πηγαίνουν αμέσως πάνω απ το αυτοκίνητο και περιμένουν σαν αγάλματα σε απόσταση εκατοστού για 5 δευτερόλεπτα. Ας μείνουν μισό μέτρο μακριά κι ας κάνουν την αλλαγή όπως σε κάθε πιτστοπ. Θα χάσουν κανένα δέκατο το πολύ, αλλά δεν αξίζει το ρίσκο. 

Το καλύτερο και το πιο σωστό είναι αυτό που γράφτηκε εδώ. Προστίθενται στο τέλος και ούτε γάτα ούτε ζημιά!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Το καλύτερο και το πιο σωστό είναι αυτό που γράφτηκε εδώ. Προστίθενται στο τέλος και ούτε γάτα ούτε ζημιά!

Επηρεάζει τον αγώνα αυτό που κάνουν και παίρνουν εν συνεχεία ποινή επιπρόσθετου χρόνου, οπότε υπό αυτό το πρίσμα, οφείλουν να εκτίσουν την ποινή κατά τη διάρκεια του αγώνα, κάτι που κρίνει και τυχόν απόδοση υπολοίπων οδηγών μπροστά τους - πίσω τους κλπ. Αλλά το εάν γίνονται τέτοια λάθη στα pit stop με το "ακουμπάτε - δεν ακουμπάτε" το μονοθέσιο, υπεύθυνες είναι οι ίδιες οι ομάδες. 

Επεξ/σία από Gulik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...