Dnikolidakis Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Είχα δύο χρόνια ftth 100 από Wind. Έκανα αίτηση φορητότητας 29/9 στη Nova με τη λήξη του συμβολαίου. ΣτΙς 31/10 κόβεται το ίντερνετ και η τηλ καθώς όπως μου είπαν μετεφέρθη ο βρόχος. Στέλνει η Νόβα τεχνικό με το ρούτερ 2/11/22 αλλά δεν κατάφερε να κάνει τη σύνδεση. Δηλώνουν από Νόβα βλάβη και συστημικό πρόβλημα του ΟΤΕ που είναι και κατασκευαστής των οπτικών ινών στην περιοχή μου. Από τότε έχουν έρθει άλλες δύο φορές 8/11 και 17/11 χωρίς αποτέλεσμα. Τι μπορώ να κάνω; Βλέπω η κατάσταση να πηγαίνει πολύ μακρυά. Μπορώ να κάνω φορητότητα σε άλλο πάροχο αφού 20 μέρες δεν με έχουν ενεργοποιήσει χωρίς πέναλτι; Έχουν γίνει έγγραφες και προφορικές διαμαρτυρίες και καταγγελίες σε ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα