Προς το περιεχόμενο

Hyundai i20


Eleni_Ghost

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε ολους!

Ενδιαφέρομαι να αοράσω καινούριο αυτοκινητο και προσανατολίζομαι στο Hyundai i20.

Έχω δει το εσωτερικό του και μου αρέσει αρκετά αλλά θα ήθελα και την γνώμη σας γενικά για το αυτικίνητο αλλά και πιο συγκεκριμένα για την μηχανή του (αν έχετε ακούσει να βγάζει προβλήματα), τα ηλεκτρικά του κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το turbo θα παρεις ε? προχωρα! Μου αρεσε και εμενα. Εχει τους καλυτερους χωρους με διαφορα στην κατηγορια του. Φθηνο ειναι. Ετοιμοπαραδοτο, αξιοπιστο, εγγυηση. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η η μεικτή μου. 

2η η ρουτίνα του πάνε έλα δουλειά. 

3η ταξίδι με 110χλμ 3 άτομα και στάσεις. 

Μόνο κατι υβριδικα πχ γιαρις κάνα swift το πατάνε σε οικονομια καύσιμου.          (το 1200κυβικα έχω)  Το χιλιαρι με την 6 στο κιβώτιο κάνει οικονομίκοτερο ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο θεωρό. Το mild hybrid η hyundai αναφέρει 3% οικονομία καύσιμου, θα το άφηνα προσωπικά. 

Καλό χρυσό όμως με παθογένειες νέου μοντέλου. Πρόβλημα στο διακόπτη παράθυρων από την μεριά του οδηγού.(πολλές περιπτώσεις) Μέτριοκακα ηλεκτρολογικα όσο αναφορά την συναρμολογιση στην καμπίνα του κινητήρα. Τρίξιμο σε πίσω μέροι τάβλα πόρτας και τα κλιπς των ζωνών. ( εγώ δεν τα έχω) , κακής ποιότητας βάψιμο οροφής ( γινετε στην Ελλάδα από τον ποιο φτηνό που κέρδισε το έργο - βάλε μεμβράνη άμα σε ψήνει μαύρη οροφή). Τα φανάρια μπρος περνούν νερο όταν το πλένω,οπως και η αντανακλαστικη λωρίδα στο πίσω μέρος. Έχει παρατηρηθεί κακής ποιότητας συναρμολογιση στο πίσω στοπ οροφής με αποτέλεσμα να βγαίνει Σε εμένα η πίσω πιτσιλιθρα ψεκάζει τον δρόμο και όχι το τζάμι... Αλλάγη από πρώτη σε δεύτερα ακούγονται μεταλλικά κλανκ κλανκ από κάτω και σε μένα και σε πολλούς άλλους η εταιρεία λέει είναι οκ. 

 

Εάν έκρυβαν το σήμα και σε ελεγα ότι οδηγας Γερμανό πχ vw polo θα το πιστεύες, εφάμιλλη σχεδόν ποιότητα στο δρομο. Ταξίδι άνετο, χώροι άνετοι, εξωτερικός θόρυβος σε εξαιρετικά επίπεδα, βοηθάνε τα michelin primacy 4.

Η έκδοση exclusive η μίνιμουμ, η fresh δεν αξίζει να χάσεις την οθόνη. 

Άμα έχεις παιδί ή παιδιά πάρε το bayon που είναι το ίδιο αμάξι ουσιαστικά με μεγάλυτερο πορτμπαγκάζ για το 20αρι πισω με 300κατι λίτρα δεν είναι για πολλά πολλά. 

Screenshot_2022-11-20-01-46-23-024-edit_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2022-11-20-01-46-04-861-edit_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2022-11-20-01-44-51-638-edit_com.miui.gallery.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, sofiathereal είπε

1η η μεικτή μου. 

2η η ρουτίνα του πάνε έλα δουλειά. 

3η ταξίδι με 110χλμ 3 άτομα και στάσεις. 

Μόνο κατι υβριδικα πχ γιαρις κάνα swift το πατάνε σε οικονομια καύσιμου.          (το 1200κυβικα έχω)  Το χιλιαρι με την 6 στο κιβώτιο κάνει οικονομίκοτερο ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο θεωρό. Το mild hybrid η hyundai αναφέρει 3% οικονομία καύσιμου, θα το άφηνα προσωπικά. 

Καλό χρυσό όμως με παθογένειες νέου μοντέλου. Πρόβλημα στο διακόπτη παράθυρων από την μεριά του οδηγού.(πολλές περιπτώσεις) Μέτριοκακα ηλεκτρολογικα όσο αναφορά την συναρμολογιση στην καμπίνα του κινητήρα. Τρίξιμο σε πίσω μέροι τάβλα πόρτας και τα κλιπς των ζωνών. ( εγώ δεν τα έχω) , κακής ποιότητας βάψιμο οροφής ( γινετε στην Ελλάδα από τον ποιο φτηνό που κέρδισε το έργο - βάλε μεμβράνη άμα σε ψήνει μαύρη οροφή). Τα φανάρια μπρος περνούν νερο όταν το πλένω,οπως και η αντανακλαστικη λωρίδα στο πίσω μέρος. Έχει παρατηρηθεί κακής ποιότητας συναρμολογιση στο πίσω στοπ οροφής με αποτέλεσμα να βγαίνει Σε εμένα η πίσω πιτσιλιθρα ψεκάζει τον δρόμο και όχι το τζάμι... Αλλάγη από πρώτη σε δεύτερα ακούγονται μεταλλικά κλανκ κλανκ από κάτω και σε μένα και σε πολλούς άλλους η εταιρεία λέει είναι οκ. 

 

Εάν έκρυβαν το σήμα και σε ελεγα ότι οδηγας Γερμανό πχ vw polo θα το πιστεύες, εφάμιλλη σχεδόν ποιότητα στο δρομο. Ταξίδι άνετο, χώροι άνετοι, εξωτερικός θόρυβος σε εξαιρετικά επίπεδα, βοηθάνε τα michelin primacy 4.

Η έκδοση exclusive η μίνιμουμ, η fresh δεν αξίζει να χάσεις την οθόνη. 

Άμα έχεις παιδί ή παιδιά πάρε το bayon που είναι το ίδιο αμάξι ουσιαστικά με μεγάλυτερο πορτμπαγκάζ για το 20αρι πισω με 300κατι λίτρα δεν είναι για πολλά πολλά. 

Screenshot_2022-11-20-01-46-23-024-edit_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2022-11-20-01-46-04-861-edit_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2022-11-20-01-44-51-638-edit_com.miui.gallery.jpg

To i20 και yaris έχουν το μειονέκτημα ότι κατασκευάζονται στην Τουρκία. Εκεί είναι που βγαίνουν μερικά προβλήματα συναρμολόγησης όπως τριξίματα και βαφή. 

Αν λες για νερό στα προβολάκια της μάσκας είναι προνόμιο όλων των αυτοκινήτων που έχουν προβολάκια εκεί :P . Το έχω δει από Giuletta μέχρι C200.

Για τον μεταλλικό ήχο κοίταξέ το, ειδικά αν είναι το αυτόματο. Το αυτόματο της hyundai απλά δεν, το συγκεκριμένο είναι η 3η απόπειρα της hyundai σε αυτόματο και πάλι βγάζει προβλήματα. Η αρχική ένδειξη, είναι ο μεταλλικός ήχος στις αλλαγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

To i20 και yaris έχουν το μειονέκτημα ότι κατασκευάζονται στην Τουρκία. 

Τα Yaris κατασκευάζονται στη Γαλλία...η Corolla sedan και το CHR είναι τουρκικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω και εγω με το πινακα οργανων. Το ειχα για κανα μηνα το ιχ και ειχα αριστες εντυπωσεις τοσο απο καταναλωση οσο και απο εσωτερικο. Εχει καλους χωρους για 4 ατομα, ακομα και 5ο για συντομη διαδρομη χωρις προβλημα. Το πορτ μπαγκαζ ειναι μετριο. Ευκολια στην οδηγηση και συμφωνω οτι νιωθεις οτι οδηγας οχημα αλλης (γερμανικης) μαρκας. Αν ακολουθεις τη συνητηρηση στα μηχανικα δυσκολο να σου βγαλει κατι, για τα ηλεκτρικα τα γραψαν ηδη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με το χιλιάρι κάτω από 7.5 lt/100 km δεν έχω δει με τίποτα. οδήγηση μέσα σε πόλη. ζωηρό μοτέρ από χαμηλά και χωρίς θορύβους μέσα στη καμπίνα.

Πολύ καλό αμάξι, εξαιρετική οδήγηση αλλά τα θεματάκια υπάρχουν. (διακόπτης παραθύρου οδηγού για το παράθυρο του συνοδηγού, τριξίματα στις πόρτες, και έχω ένα θόρυβο στη πίσω μεριά του αμαξιού στις λακούβες γιατί κάποιο πλαστικό συντονίζει που δεν μπορεί να βρεθεί)

Για το αμάξι και τη τιμή που που είχε όταν το πήρα δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή. Τ αντίστοιχα της κατηγορίας (yaris +1.700 , peugeot +1200, swift +500 αλλά χωρίς ψηφιακά όργανα/οθόνη/κάμερα οπισθοπορίας). έχει χώρους, έχει ποιότητα κατασκευής (θεωρητικά γιατί το προηγούμενο i20 ήταν σκυλί) δεν έχει καθόλου καλή ποιότητα πλαστικών και φαίνεται και η φτήνια του αλλά με ένα δυναμικό στυλ μέσα έξω. Εγώ μετά από 2 χρόνια δεν έχω μετανιώσει την αγορά σε σχέση με τις εναλλακτικές που υπάρχουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/11/2022 στις 7:07 ΜΜ, GeorgeTrzs είπε

Τα Yaris κατασκευάζονται στη Γαλλία...η Corolla sedan και το CHR είναι τουρκικά.

Ναι στην Γαλλία ,έχει καλή ανατροφή στα καλύτερα σχολεία πηγαινε με μαθήματα πιάνου και μπαλέτου. Έχει δλδ γαλλική ανατροφή.

Ελα τωρα Φιλε ένα ψευτο κουτί είναι , τι και αν είναι κατασκευασμένο στην Γαλλία. Τι ρόλο παίζει η χώρα κατασκευής. Δλδ τα μπεμβε , αουντι , μερσεντές που κατασκευάζονται στην Κίνα τι ειναι ; Ιμιτασιόν ;

Στο θέμα μας τωρα προχωρά άφοβα για το Χιουντάι. Μια χαρά είναι.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, gbat είπε

Καλημέρα. Οι ενδείξεις κατανάλωσης στις φωτογραφίες προκύπτουν από οδήγηση εντός Αθήνας;

Όχι, οδικου δίκτυου Κέρκυρας. Τα 400χλμ είναι ταξίδι Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα, καλοκαίρι με 3 ενήλικες, βαλίτσες και αρκετό a/c και 110 cruise control. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sofiathereal είπε

Όχι, οδικου δίκτυου Κέρκυρας. Τα 400χλμ είναι ταξίδι Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα, καλοκαίρι με 3 ενήλικες, βαλίτσες και αρκετό a/c και 110 cruise control. 

Eυχαριστώ για την πληροφόρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2022 στις 9:40 ΠΜ, Sakiz105 είπε

To i20 και yaris έχουν το μειονέκτημα ότι κατασκευάζονται στην Τουρκία. Εκεί είναι που βγαίνουν μερικά προβλήματα συναρμολόγησης όπως τριξίματα και βαφή. 

Αν λες για νερό στα προβολάκια της μάσκας είναι προνόμιο όλων των αυτοκινήτων που έχουν προβολάκια εκεί :P . Το έχω δει από Giuletta μέχρι C200.

Για τον μεταλλικό ήχο κοίταξέ το, ειδικά αν είναι το αυτόματο. Το αυτόματο της hyundai απλά δεν, το συγκεκριμένο είναι η 3η απόπειρα της hyundai σε αυτόματο και πάλι βγάζει προβλήματα. Η αρχική ένδειξη, είναι ο μεταλλικός ήχος στις αλλαγές.

Σε αυτη την κατηγορια ~20Κ€ ποιος θεωρεις βγαζει το πιο "αξιοπρεπές" αυτόματο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...