Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Αυτό σημαίνει ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου χρειάζεται αντικατάσταση.Μπορει να στραβωσε κάποιο ημιμπαρο,μπορεί κάποιο ακρομπαρο,μπορεί να την άκουσε η κρεμαργιερα.Αν ήταν κάθε φορά που πέφτουμε σε κάποιο χαντάκι να φεύγει το σύστημα διεύθυνσης και να το φέρνουμε με την ευθυγράμμιση ζητω που καηκαμε.

Αντικατάσταση χρειάζεται μόνο αν κάποιο εξάρτημα έχει στραβώσει πολύ, αν έχει πάρει λίγο τότε μια χαρά το διορθώνεται. Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του ευθυγραμμισά, ελέγχει τα πάντα (σύγκλιση, γωνίες κάστερ/κάμπερ, αποστάσεις, γωνία βασιλικού πείρου), αν δει κάτι λάθος προσπαθεί με ρύθμιση να το φέρει εντός προκαθορισμένων παραμέτρων, και αν δεν γίνεται σε παραπέμπει στο συνεργείο για να αλλάξεις το στραβό εξάρτημα (ακρόμπαρο, αμορτισέρ, ψαλίδι, ακόμα και άξονα).

Τώρα ακόμα και αν δεν πέσεις σε χαντάκι οι ανωμαλίες του δρόμου σιγά σιγά χαλάνε την ευθυγράμμιση, για αυτό και οι κατασκευαστές προτείνουν έλεγχο ευθυγράμμισης κάθε χ χιλιόμετρα, για αυτό και είναι κανόνας απαράβατος όταν αλλάζεις οτιδήποτε επηρεάζει την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου είναι να γίνεται έλεγχος (που σχεδόν πάντα χρήζει ρύθμισης).

Δημοσ.

Εγώ παλιά είχα πέσει σε μια πολύ μεγάλη λακούβα και μετά διαπίστωσα ότι είχε στραβώσει το τιμόνι. Όταν δεν το κράταγα, αυτό ήταν στραβό, αλλά οι ρόδες πήγαιναν ευθεία. Όταν το κράταγα ίσιο με τα χέρια, οι ρόδες κοίταγαν στραβά.

Πήγα στην αντιπροσωπεία και είπαν ότι "έχει στραβώσει μια ακτίνα του τιμονιού". Μετά από επίμονες ερωτήσεις μου, είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης κλπ. Έκαναν ευθυγράμμιση μέσα σε μισή ώρα με 35€ και έφτιαξε.

Επειδή ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς είχε στραβώσει, και τι έφτιαξαν, μπορεί να μου πει κάποιος τι είναι η ακτίνα του τιμονιού που είχε στραβώσει από το κοπάνημα?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, george1703 είπε

1ον δεν έπεσαν στο χαντάκι οι μπροστινοί τροχοί .

Το τιμόνι μπορεί να τραβάει ακόμα και αν χαλάσει η ευθυγράμμιση των πίσω τροχών.

2 λεπτά πριν, george1703 είπε

2ον ελέγχθηκαν ακρομπαρα και ημιμπαρα και μου είπε ότι είναι οκ

Αν ξέρει τι του γίνεται, όντως είναι ok.

4 λεπτά πριν, george1703 είπε

Σχετικά με αυτούς που λένε ότι πρέπει να ισιωσει το τιμόνι. Θα χρειαστεί και δεύτερη φορά ευθυγράμμιση;

Το πρόβλημα που έχεις μπορεί να λυθεί είτε αλλάζοντας θέση στο τιμόνι (ο εύκολος τρόπος), είτε αλλάζοντας ξανά τη ρύθμιση στο μπροστινό σύστημα (ο σωστός τρόπος). Σε κάθε περίπτωση δεν θα έπρεπε να σκοτίζεσαι, είναι ευθύνη αυτού το έφτιαξε και τον πλήρωσες να κάνει ότι χρειάζεται.

4 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Εγώ παλιά είχα πέσει σε μια πολύ μεγάλη λακούβα και μετά διαπίστωσα ότι είχε στραβώσει το τιμόνι. Όταν δεν το κράταγα, αυτό ήταν στραβό, αλλά οι ρόδες πήγαιναν ευθεία. Όταν το κράταγα ίσιο με τα χέρια, οι ρόδες κοίταγαν στραβά.

Πήγα στην αντιπροσωπεία και είπαν ότι "έχει στραβώσει μια ακτίνα του τιμονιού". Μετά από επίμονες ερωτήσεις μου, είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης κλπ. Έκαναν ευθυγράμμιση μέσα σε μισή ώρα με 35€ και έφτιαξε.

Επειδή ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς είχε στραβώσει, και τι έφτιαξαν, μπορεί να μου πει κάποιος τι είναι η ακτίνα του τιμονιού που είχε στραβώσει από το κοπάνημα?

Δεν ξέρω τι είναι η "ακτίνα του τιμονιού" :)

Υποθέτω πως με το χτύπημα πήραν πολλά εξαρτήματα από λίγο (και ψαλίδι, και αμορτισέρ, ίσως και ακρόμπαρο ημίμπαρο) χαλώντας τη σύγκλιση, και το έφεραν στα ίσα του με τους ρυθμιστές που έχει στο μπροστινό σύστημα:

Βίδα, ρύθμιση σύγκλισης Rallye/GTI Mπροστινός άξονας δεξιά για  αριστεροτίμονα οχήματα για οχήμ. χωρίς υποβοήθηση τιμονιού με αριστερό  σπείρωμα FEBI BILSTEIN (40064) - αγοράστε στο ηλεκτρονικό κατάστημα REXBO

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αφού έγινε ευθυγράμμιση και το αυτοκίνητο εάν αφήσεις τα χέρια δεν τραβάει δεξιά αριστερά άρα δεν υπάρχει πρόβλημα από κάτω 

Το θέμα είναι ότι όταν κλείδωσε το τιμόνι για να ξεκινήσει την διαδικασία δεν το έβαλε ακριβώς κέντρο 

Πολυ συνηθισμένο σε όλους 

Η μόνη λύση είναι να ξανά πας και να στο κάνει από την αρχή απλά εσυ να είσαι μέσα και να κρατήσεις το τιμόνι εκεί ακριβώς που θέλεις 

 

Το έχουμε κάνει αυτό κάνα 2 άτομα και μόνο έτσι γίνεται σωστή δουλειά 

Αυτοι που κάνουν την ευθυγράμμιση δεν το θεωρούν και τόσο σημαντικό δηλαδή να το φέρουν στην λεπτομέρεια στο κέντρο 

 

Επισης κάποιος είπε ότι πρέπει να βγάλεις το τιμόνι και να το βάλεις πιο εκεί 

Αυτο δεν γίνεται. Μια θέση έχει το τιμόνι δεν μπαίνει όπου θέλεις αν βγει άσε που δεν το βγάζεις για τέτοιους λόγους, πρέπει να βγει και ο αερόσακος πρώτα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...