Προς το περιεχόμενο

Απόκλιση τιμονιού μετά από ευθυγράμμιση


george1703

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χθές είχα ένα ατύχημα, στην προσπάθεια μου να κάνω αναστροφή σε έναν χωματόδρομο έπεσαν οι δύο Ρόδες σε ένα νεροφαγωμα και αναγκάστηκε να με τραβήξει ένα τέσσερα επί τέσσερα. Μετά από αυτό παρατήρησα ότι το τιμόνι έχανε προς τα δεξιά. Σήμερα το πρωί πήγα το αυτοκίνητο σε λάστιχα και μου έκανε ευθυγράμμιση. Όντως είχε αποκλείση απότι μου είπε. Είχε και ακρομπαρα ημιμπσρα αν επιρεαστηκαν και μου είπε ότι είναι οκ. Όμως νμζ ότι πάλι το τιμόνι έχει μια μικρή αποκλείση. Παραμένει σε ευθεία κατά την κίνηση αλλά η θέση για την ευθεία είναι ελάχιστα προς τα δεξιά.(αν κρατάω σε αυτό το σημείο το τιμόνι όμως δε παρεκλεινει). Τι μπορεί να φταίει και σε τι μάστορα πρέπει να το πάω; Αν το αφήσω έτσι μπορεί να προκληθεί ζημιά; Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί επιπλέον ευθυγράμμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο που λες ειναι άσχετο με την ευθυγράμμιση, απλα πρέπει να βγαλεις το τιμόνι και να το βάλεις να είναι ισιο.

Συμβαίνει πολλες φορές μετά την ευθυγράμμιση που προήλθε απο ζημιές κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, george1703 είπε

Χθές είχα ένα ατύχημα, στην προσπάθεια μου να κάνω αναστροφή σε έναν χωματόδρομο έπεσαν οι δύο Ρόδες σε ένα νεροφαγωμα και αναγκάστηκε να με τραβήξει ένα τέσσερα επί τέσσερα. Μετά από αυτό παρατήρησα ότι το τιμόνι έχανε προς τα δεξιά. Σήμερα το πρωί πήγα το αυτοκίνητο σε λάστιχα και μου έκανε ευθυγράμμιση. Όντως είχε αποκλείση απότι μου είπε. Είχε και ακρομπαρα ημιμπσρα αν επιρεαστηκαν και μου είπε ότι είναι οκ. Όμως νμζ ότι πάλι το τιμόνι έχει μια μικρή αποκλείση. Παραμένει σε ευθεία κατά την κίνηση αλλά η θέση για την ευθεία είναι ελάχιστα προς τα δεξιά.(αν κρατάω σε αυτό το σημείο το τιμόνι όμως δε παρεκλεινει). Τι μπορεί να φταίει και σε τι μάστορα πρέπει να το πάω; Αν το αφήσω έτσι μπορεί να προκληθεί ζημιά; Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί επιπλέον ευθυγράμμιση.

Στον ίδιο να το πας, δικό του λάθος είναι.

Και όχι, αν η ευθυγράμμιση είναι σωστή και δεν είναι κάτι στραβό δεν θα πάθει τίποτα, απλά για να πηγαίνει ίσα θα είναι στριμμένο λίγο το τιμόνι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν όταν το κάνεις ευθυγράμμιση μπορεί το αυτοκίνητο να πηγαίνει ευθεία αλλά ο τεχνικός να μην έχει βάλει εντελώς ίσια το τιμόνι και έτσι είναι στραβό.. και σε μένα έχει συμβεί αλλά και στα αυτοκίνητα που στέλνω ( Εχω βουλκανιζατέρ) για ευθυγράμμιση στο συνεργείο της περιοχής. Είναι καθαρά λάθος του τεχνικού.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Aυτο που λες ειναι άσχετο με την ευθυγράμμιση, απλα πρέπει να βγαλεις το τιμόνι και να το βάλεις να είναι ισιο.

Συμβαίνει πολλες φορές μετά την ευθυγράμμιση που προήλθε απο ζημιές κλπ

Δεν ισχύει. Διάβασε παρακάτω!

13 ώρες πριν, george1703 είπε

Χθές είχα ένα ατύχημα, στην προσπάθεια μου να κάνω αναστροφή σε έναν χωματόδρομο έπεσαν οι δύο Ρόδες σε ένα νεροφαγωμα και αναγκάστηκε να με τραβήξει ένα τέσσερα επί τέσσερα. Μετά από αυτό παρατήρησα ότι το τιμόνι έχανε προς τα δεξιά. Σήμερα το πρωί πήγα το αυτοκίνητο σε λάστιχα και μου έκανε ευθυγράμμιση. Όντως είχε αποκλείση απότι μου είπε. Είχε και ακρομπαρα ημιμπσρα αν επιρεαστηκαν και μου είπε ότι είναι οκ. Όμως νμζ ότι πάλι το τιμόνι έχει μια μικρή αποκλείση. Παραμένει σε ευθεία κατά την κίνηση αλλά η θέση για την ευθεία είναι ελάχιστα προς τα δεξιά.(αν κρατάω σε αυτό το σημείο το τιμόνι όμως δε παρεκλεινει). Τι μπορεί να φταίει και σε τι μάστορα πρέπει να το πάω; Αν το αφήσω έτσι μπορεί να προκληθεί ζημιά; Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί επιπλέον ευθυγράμμιση.

Διάβασε παρακάτω 

9 ώρες πριν, filipprin είπε

Στραβη ακτινα τιμονιου εχεις .Απλα οταν το αμαξι παει ευθεια το τιμονι καθεται λιγο στραβα.Πηγαινε ξανα  να στο κλεψει λιγο.

Επίσης δεν ισχύει 

7 ώρες πριν, pavloa είπε

Λοιπόν όταν το κάνεις ευθυγράμμιση μπορεί το αυτοκίνητο να πηγαίνει ευθεία αλλά ο τεχνικός να μην έχει βάλει εντελώς ίσια το τιμόνι και έτσι είναι στραβό.. και σε μένα έχει συμβεί αλλά και στα αυτοκίνητα που στέλνω ( Εχω βουλκανιζατέρ) για ευθυγράμμιση στο συνεργείο της περιοχής. Είναι καθαρά λάθος του τεχνικού.. 

Πες τα Χρυσόστομε!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Επίσης δεν ισχύει 

Μαστορα οταν εκανα εγω ευθυγράμμιση και ταιζα σπιτι εσυ επαιζες κρυφτό στη γειτονια..................

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 ενδεχόμενα υπάρχουν:

  1. Κάτι έχει στραβώσει / σπάσει ή
  2. ο μάστορας πρέπει να σου κάνει ξανα και να κλέψει λίγο για να έρθει ίσια.

Εφόσον όμως έγινε σύντομα (και όχι πριν μήνες), πας ξανά και στο φτιάχνει χωρίς χρέωση. Του λες οτι για να παει ευθεία, πρέπει να είναι στραβά το τιμόνι. Το παίρνει κ βόλτα και το διαπιστώνει για να ξέρει πόσο θα κλέψει.

Είναι απόλυτα φυσιολογικό κ καθημερινότητα όλο το σκηνικό. Ειδικά για το #2 για να το αποφύγεις, πρέπει να είσαι μέσα στο αμάξι όταν γίνει η ευθυγράμμιση και να έχεις ο ίδιος το τιμόνι ευθεία. Αλλιώς γίνεται στο περίπου και υπάρχουν μικρές αποκλίσεις 

Εγω προσωπικά παρότι μου τη σπάει, βαριέμαι να πηγαινω και να ξαναπηγαίνω και έτσι έχω αποδεχθεί τις λίγες μοίρες διαφορας. Πρόβλημα δεν δημιουργεί, παρα μονο ψυχολογικό. Το σημαντικό είναι να μην τραβάει το αμάξι όταν δεν κρατάς το τιμόνι. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, george1703 είπε

Χθές είχα ένα ατύχημα, στην προσπάθεια μου να κάνω αναστροφή σε έναν χωματόδρομο έπεσαν οι δύο Ρόδες σε ένα νεροφαγωμα και αναγκάστηκε να με τραβήξει ένα τέσσερα επί τέσσερα. Μετά από αυτό παρατήρησα ότι το τιμόνι έχανε προς τα δεξιά. Σήμερα το πρωί πήγα το αυτοκίνητο σε λάστιχα και μου έκανε ευθυγράμμιση. Όντως είχε αποκλείση απότι μου είπε. Είχε και ακρομπαρα ημιμπσρα αν επιρεαστηκαν και μου είπε ότι είναι οκ. Όμως νμζ ότι πάλι το τιμόνι έχει μια μικρή αποκλείση. Παραμένει σε ευθεία κατά την κίνηση αλλά η θέση για την ευθεία είναι ελάχιστα προς τα δεξιά.(αν κρατάω σε αυτό το σημείο το τιμόνι όμως δε παρεκλεινει). Τι μπορεί να φταίει και σε τι μάστορα πρέπει να το πάω; Αν το αφήσω έτσι μπορεί να προκληθεί ζημιά; Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί επιπλέον ευθυγράμμιση.

Για να γίνει ευθυγράμμιση,έχει μια διαδικασία.Ξεκιναει ο τεχνικός με τον έλεγχο του αυτοκινήτου,να δει πόσο χάνει,αν είναι πολύ το ψάχνει για ακρομπαρα κτλ και στην συνέχεια προχωράει στην ευθυγράμμιση.Το πρώτο πράγμα που κάνει,είναι να "κλειδώσει" στο μηδέν,στην ευθεία δλδ το τιμόνι με ένα ειδικό λεβιέ που έχουν.Μετα κάνει ευθυγράμμιση στο αυτοκίνητο.Εσενα πολύ απλά ή δεν το έβαλε τελείως στην ευθεία το τιμόνι ή απλά δεν έσφιξε το λεβιέ πάρα πολύ και κατά την διαδικασία κουνήθηκε το τιμόνι.

 

Δεν πρόκειται να πάθει τίποτα απολύτως αν το αφήσεις έτσι.Παντως μου κάνει εντύπωση που έφυγε η ευθυγράμμιση επειδη απλα σε τράβηξε ένα 4Χ4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, filipprin είπε

Μαστορα οταν εκανα εγω ευθυγράμμιση και ταιζα σπιτι εσυ επαιζες κρυφτό στη γειτονια..................

Άμα είναι να κλέβεις Λίγο στην ευθύγραμμη επειδή δεν κάθεται ευθεία... Ωραίος μάστορας.

Βάλε κόλα πλακιδίων αντί για μονωτικό στόκο έξω στο σπίτι σου, επειδή είναι πιο φθηνό και γρήγορο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Παντως μου κάνει εντύπωση που έφυγε η ευθυγράμμιση επειδη απλα σε τράβηξε ένα 4Χ4.

Δεν χάλασε η ευθυγράμμιση επειδή τον τράβηξε το 4χ4, έφυγε επειδή ο τροχός χτύπησε με δύναμη πέφτοντας στο χαντάκι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν χάλασε η ευθυγράμμιση επειδή τον τράβηξε το 4χ4, έφυγε επειδή ο τροχός χτύπησε με δύναμη πέφτοντας στο χαντάκι :)

Αυτό σημαίνει ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου χρειάζεται αντικατάσταση.Μπορει να στραβωσε κάποιο ημιμπαρο,μπορεί κάποιο ακρομπαρο,μπορεί να την άκουσε η κρεμαργιερα.Αν ήταν κάθε φορά που πέφτουμε σε κάποιο χαντάκι να φεύγει το σύστημα διεύθυνσης και να το φέρνουμε με την ευθυγράμμιση ζητω που καηκαμε.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Αυτό σημαίνει ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου χρειάζεται αντικατάσταση.Μπορει να στραβωσε κάποιο ημιμπαρο,μπορεί κάποιο ακρομπαρο,μπορεί να την άκουσε η κρεμαργιερα.Αν ήταν κάθε φορά που πέφτουμε σε κάποιο χαντάκι να φεύγει το σύστημα διεύθυνσης και να το φέρνουμε με την ευθυγράμμιση ζητω που καηκαμε.

 

 

στο δικό μου αυτοκίνητο μου έχει τύχει να πέσω σε φρεάτιο την ώρα που πήγα να παρκάρω ,.... ίσα ίσα που τσουλούσε το αυτοκίνητο και έπεσε μέσα... όταν το 'εβγαλα το τιμόνι ήταν στραβό.... η ευθυγράμμιση μπορεί να φυγει αν πέσουμε με δύναμη σε λακούβα αλλά ακόμη και αν πηγαίνουμε σιγά, ανάλογα πως θα πέσει μέσα ή αν ανέβουμε κάποιο κράσπεδο....λόγο δουλειάς τα βλέπω κάθε μέρα....

Επεξ/σία από pavloa
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποτίθεται ότι δεν πρέπει να ακουμπάμε τους μπροστινούς τροχούς στο πεζοδρόμιο καθώς παρκάρουμε, οπότε το να πέσεις σε χαντάκι μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Αυτό σημαίνει ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου χρειάζεται αντικατάσταση.Μπορει να στραβωσε κάποιο ημιμπαρο,μπορεί κάποιο ακρομπαρο,μπορεί να την άκουσε η κρεμαργιερα.Αν ήταν κάθε φορά που πέφτουμε σε κάποιο χαντάκι να φεύγει το σύστημα διεύθυνσης και να το φέρνουμε με την ευθυγράμμιση ζητω που καηκαμε.

 

 

 

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν χάλασε η ευθυγράμμιση επειδή τον τράβηξε το 4χ4, έφυγε επειδή ο τροχός χτύπησε με δύναμη πέφτοντας στο χαντάκι :)

 

4 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Για να γίνει ευθυγράμμιση,έχει μια διαδικασία.Ξεκιναει ο τεχνικός με τον έλεγχο του αυτοκινήτου,να δει πόσο χάνει,αν είναι πολύ το ψάχνει για ακρομπαρα κτλ και στην συνέχεια προχωράει στην ευθυγράμμιση.Το πρώτο πράγμα που κάνει,είναι να "κλειδώσει" στο μηδέν,στην ευθεία δλδ το τιμόνι με ένα ειδικό λεβιέ που έχουν.Μετα κάνει ευθυγράμμιση στο αυτοκίνητο.Εσενα πολύ απλά ή δεν το έβαλε τελείως στην ευθεία το τιμόνι ή απλά δεν έσφιξε το λεβιέ πάρα πολύ και κατά την διαδικασία κουνήθηκε το τιμόνι.

 

Δεν πρόκειται να πάθει τίποτα απολύτως αν το αφήσεις έτσι.Παντως μου κάνει εντύπωση που έφυγε η ευθυγράμμιση επειδη απλα σε τράβηξε ένα 4Χ4.

1ον δεν έπεσαν στο χαντάκι οι μπροστινοί τροχοί .

2ον ελέγχθηκαν ακρομπαρα και ημιμπαρα και μου είπε ότι είναι οκ

Σχετικά με αυτούς που λένε ότι πρέπει να ισιωσει το τιμόνι. Θα χρειαστεί και δεύτερη φορά ευθυγράμμιση;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...