Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μιας και εχω γνωση απο αλλα εκαπιδευτικα συστηματα: εστω οτι στην Ελλαδα καταργουσαμε τις πανελληνιες. Τοτε θα επρεπε να πανεπιστημια με καποιο τροπο να επιλεγουν μαθητες (φοιτητες). Ποιος θα ηταν αυτος; κρινοντας τα προσοντα υποψηφιου

-ξενες γλωσσες

-βαθμοι σε καποια ειδικα μαθηματα στο λυκειο

-γενικα οι βαθμοι σε ολο το λυκειο (3 ταξεις)

-ισως μια εκθεση/αναφορα μαθητη ή συζητηση γιατι επελεξε ενδιαφερον για τη σχολη

αυτη η λυση ομως θα εχει επιπλεον προβληματα για το υπουργειο : προσωπικo απο σχολες για να ελεγχουν αιτησεις, φαινομενα χρηματισμου απο γονεις σε δασκαλους για βαθμους/θεματα κτλ

Αλλη λυση (που ειχε σκεφτει και το υπουργειο) ειναι να κανουν καποιου ειδους εξετασεις οι σχολες. Αυτο ομως εχει το εξης θεμα: αν εγω αποτυχω στη σχολη που θελω, ποτε μπορω να εξεταστω σε αλλη σχολη; αν ενδιαφερομαι για πολλες διαφορετικες σχολες; ποσο χρονο θα κανουν οι σχολες να βγαλουν τελικα αποτελεσματα...

γενικα πιστευω οτι ειναι τολμηρη αποφαση για μια κυβερνηση και γιαυτο τοσα χρονια ειμαστε με πανελληνιες απλως σε καθε κυβερνηση με διαφορετικη....version

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@V.I.Smirnovη λογικη αυτη ειναι παροχημένη. Δεν έχει καμια σχέση με την τεχνολογικη εξέλιξη. Υποστηρίζεις έναν τροπο μελέτης και εκπαίδευσης που έχει αποτυχει παταγωδώς εως τωρα, τη στιγμη που βλέπουμε επιτυχημένα εκπαιδευτικά συστηματα στον κόσμο (τα οποια ζηλευουμε και λέμε γιατι να μην ειμαστε σαν αυτους), να λειτουργουν με project, με τον τρόπο που πρέπει να χρησιμοποιείται το διαδικτιο για τη γνωση κτλ κτλ.

Αντι να μαθαίνεις ημερομηνίες, μπορεις απλά να μάθεις να ψάχνεις τις σωστές σελίδες στο διαδικτυο για να τις βρεις. 

Η απομνημόνευση επιτυγχάνεται στη πράξη. Στο διάβασμα ειναι παπαγαλία και δεν ξεχωριζει τον επιτυχημένο επαγγελματία. Για αυτο και συνηθως οι παπαγάλοι αποτυχγάνουν παταγωδως εργασιακά, ενω οι πιο πρακτικοί άνθρωποι γινονται πολυ επιτυχημένοι.

Τέλος, ολοκληρωματα κτλ κτλ που εξετάζονται τα παιδιά για να μπουν σε άσχετες με αυτά σχολές, στο 99,9% θα χρησιμοποιηθουν μονο αν κάποιος απο αυτά τα παιδιά γινει φροντιστηριακός εκπαιδευτικός. Ουσιαστικά προκειται για καθαρά άχρηστες γνώσεις που δεν έχουν καμια εφαρμογη στη ζωή του μέσου ανθρώπου, παρά μονο σε όσους έχουν σκοπό να ασχοληθούν καθαρά με αυτά.

Ο λογος υπαρξης τέτοιας υλης και τέτοων θεμάτων, οπως συμφωνησαμε ειναι απλά για να κοπουν περισσότεροι απο κάποιες σχολές που τις προτιμάνε οι φοιτητές. Σε κάθε περιπτωση ειναι λάθος. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, pictorino είπε

Τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα δεν είναι λύση, δημιουργούν πρόβλημα και εξάρτηση στο παιδί. Σταματάει να σκέφτεται, να δουλεύει μόνο του και του δίνονται μονίμως όλα στο πιάτο.

Συμφωνω 100%! Απλα αυτο που εξηγω ειναι οτι ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στραφηκαν προς τα εκει οι οικογενειες για χιλιους δυο λογους.

Η μονη λυση στα ματια μου ειναι να βελτιωθει ο τροπος εκπαιδευσης και να απομακρυνθουν δασκαλοι-καθηγητες που δεν ΠΡΕΠΕΙ να βρισκονται σε αιθουσες διδασκαλιας. Καθως και να προωθηθει το ολοημερο που να κανει σωστη δουλεια ομως. Οχι απλα να φυλαει τα παιδια μεχρι τις 5. Να γινονται οι ασκησεις, μαθηματα, επεξηγησεις κτλπ. 

 

Επισης κατι που δεν εχει αναφερει κανεις νομιζω, οι πανελληνιες ΜΕΙΩΝΟΥΝ δραματικα τους ανεργους. Σκεψου ολοι αυτοι οι μονιμοι φοιτητες να ηταν εκτος σχολων. Θα ειχαμε ευκολα +100.000 ανεργους... Μονο κακο θα εκανε αυτο σε οποιαδηποτε κυβερνηση. Το θεωρω απο τα σημαντικοτερα αστερακια που δεν προκειται να καταργηθουν οι πανελληνιες ή να μειωθουν δραματικα οι εισακτεοι.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Συμφωνω 100%! Απλα αυτο που εξηγω ειναι οτι ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στραφηκαν προς τα εκει οι οικογενειες για χιλιους δυο λογους.

Η μονη λυση στα ματια μου ειναι να βελτιωθει ο τροπος εκπαιδευσης και να απομακρυνθουν δασκαλοι-καθηγητες που δεν ΠΡΕΠΕΙ να βρισκονται σε αιθουσες διδασκαλιας. Καθως και να προωθηθει το ολοημερο που να κανει σωστη δουλεια ομως. Οχι απλα να φυλαει τα παιδια μεχρι τις 5. Να γινονται οι ασκησεις, μαθηματα, επεξηγησεις κτλπ. 

Αν θέλουμε ολοήμερο σχολείο πρέπει να γίνουν και οι ανάλογες επενδύσεις. Τα σχολεία που έχουμε είναι ακατάλληλα για ολοήμερο. Όταν το παιδί θα βρίσκεται στον χώρο αυτό μέχρι τις 5, 6 ή 7, θα πρέπει να έχει χώρο να φάει και να κοιμηθεί. Επίσης, για να γίνονται ακήσεις κλπ θα πρέπει να διοριστούν εκπαιδευτικοί. Οι κυβερνήσεις που εκλέγει η ελληνική κοινωνία δεν επιδιώκουν τα παραπάνω. 

9 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Επισης κατι που δεν εχει αναφερει κανεις νομιζω, οι πανελληνιες ΜΕΙΩΝΟΥΝ δραματικα τους ανεργους. Σκεψου ολοι αυτοι οι μονιμοι φοιτητες να ηταν εκτος σχολων. Θα ειχαμε ευκολα +100.000 ανεργους... Μονο κακο θα εκανε αυτο σε οποιαδηποτε κυβερνηση. Το θεωρω απο τα σημαντικοτερα αστερακια που δεν προκειται να καταργηθουν οι πανελληνιες ή να μειωθουν δραματικα οι εισακτεοι.

Σε αυτό διαφωνώ, μακροπρόθεσμα αυξάνουν την ανεργία αλλά είναι ένα ζήτημα που όπως έγραψα παραπάνω έχει να κάνει με τον ψυχισμό της μέσης ελληνικής οικογένειας που αν δεν μπει το παιδί της στο πανεπιστήμιο θεωρείται αποτυχία κλπ. Γι' αυτό άλλωστε δεν έγιναν και τα ΤΕΙ ΑΕΙ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα project συνήθως είναι μόνον ένα μέρος της εξέτασης.
Στα σωστά συστήματα η βαθμολόγηση περιλαμβάνει ενδιάμεσες εξετάσεις και σχεδόν πάντα και τελικές εξετάσεις, 
στις οποίες η συνήθως απομνημόνευση καλά κρατεί (άνευ σημειώσεων, ανάλογα με το αντικείμενο) - κι έτσι πρέπει.
Όσοι θέλουν να περνάνε μόνον με τις εργασίες είναι επειδή δεν θέλουν να πιέσουν το μυαλό τους να θυμάται.
Οι εξετάσεις είναι πάντα πιο δύσκολος τρόπος αλλά έχει μεγάλα γνωστικά ωφέλη. 
Αυτοί που δεν τις θέλουν είναι οι πνευματικά τεμπέληδες, τέλος.

Το σωστό είναι να ξέρεις απ' έξω ότι σου χρειάζεται, να είσαι όσο το δυνατόν γνωστικά αυτόνομος,
όχι να βασίζεσαι πλήρως σε τρίτα μέσα.
Καταλήξαμε οι μαθητές να μην ξέρουν διαίρεση επειδή "είναι παρωχημένο" να την κάνουν με το χέρι.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της νοοτροπίας που ευαγγελίζονται όσοι θέλουν να αντικαταστήσουν από projects τις εξετάσεις.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, pictorino είπε

Σε αυτό διαφωνώ, μακροπρόθεσμα αυξάνουν την ανεργία αλλά είναι ένα ζήτημα που όπως έγραψα παραπάνω έχει να κάνει με τον ψυχισμό της μέσης ελληνικής οικογένειας που αν δεν μπει το παιδί της στο πανεπιστήμιο θεωρείται αποτυχία κλπ. Γι' αυτό άλλωστε δεν έγιναν και τα ΤΕΙ ΑΕΙ;

Ας μην αυξαναν την ανεργια και θα βλεπαμε κατα ποσο νοιαζεται η καθε κυβερνηση για τον ψυχισμο της καθε οικογενειας...

Για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ ειναι μεγαλη κουβεντα αλλα συνοπτικα θα σου απαντησω πως οχι δεν εγιναν για αυτο. Τουλαχιστον οχι ως πρωτο λογο...

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Τα project συνήθως είναι μόνον ένα μέρος της εξέτασης.
Στα σωστά συστήματα η βαθμολόγηση περιλαμβάνει ενδιάμεσες εξετάσεις και σχεδόν πάντα και τελικές εξετάσεις, 
στις οποίες η συνήθως απομνημόνευση καλά κρατεί (άνευ σημειώσεων, ανάλογα με το αντικείμενο) - κι έτσι πρέπει.
Όσοι θέλουν να περνάνε μόνον με τις εργασίες είναι επειδή δεν θέλουν να πιέσουν το μυαλό τους να θυμάται.
Οι εξετάσεις είναι πάντα πιο δύσκολος τρόπος αλλά έχει μεγάλα γνωστικά ωφέλη. 
Αυτοί που δεν τις θέλουν είναι οι πνευματικά τεμπέληδες, τέλος.

Το σωστό είναι να ξέρεις απ' έξω ότι σου χρειάζεται, να είσαι όσο το δυνατόν γνωστικά αυτόνομος,
όχι να βασίζεσαι πλήρως σε τρίτα μέσα.
Καταλήξαμε οι μαθητές να μην ξέρουν διαίρεση επειδή "είναι παρωχημένο" να την κάνουν με το χέρι.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της νοοτροπίας που ευαγγελίζονται όσοι θέλουν να αντικαταστήσουν από projects τις εξετάσεις.

-

Ok, άρα όσοι εργαζόμαστε λοιπον με προτζεκτ ειμαστε πνευματικά τεμπέληδες, ενω οι παπαγάλοι ειναι καλοί.

Παρεμπιτπόντως, αν δεν γνωρίζεις τη θεωρία, δεν μπορεις να διεκπαιρεώσεις εργασία. Ένας υδραυλικός αν δε ξέρει πως λειτουργεί το υλικό του, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες κτλ κτλ, ειναι καταδικασμένος να αποτύχει.

Υπάρχουν 2 τροποι να το μάθει. Να το κάνει παπαγαλία (που σημαίνει οτι θα το ξέρει μέχρι τις εξετάσεις και μετά θα το ξεχάσει), ή να το δει στην πράξη. Εσύ για το σπίτι σου ποιον θα διαλέξεις? Τον μαστεράτο μηχανικό που δεν έχει χτισει σπιτι στη ζωή του και πέρασε τις εξετάσεις του άριστος, ή τον έμπειρο μηχανικό που τελείωσε που έχει χτισει 10 πολύ γερές κατασκευές; Ασφαλώς και θα προτιμήσεις τον δευτερο, που μαρτυρά πως η γνωση χωρις τη πράξη ειναι μηδέν. 

Αυτο ακριβως θα ηθελα να αποφευχθει. Η γνωση να μπορει να συνδιαστει με τη πράξη. Ποιος ο λόγος να μαθω ολοκληρωματα οταν το 90% των άριστων μαθητών, δε ξέρουν που θα τους χρησιμευουν στη ζωή τους. Λογικο διότι δε το έχουν δει ως πράξη.

31 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της νοοτροπίας που ευαγγελίζονται όσοι θέλουν να αντικαταστήσουν από projects τις εξετάσεις.

Καταλαβαίνω τη δυσκολία του να εργαστει ένας θεωρητικός, σε πρακτικά ζητήματα, αλλά δυστηχως αυτο χρειάζεται. Οση θεωρια και να ξέρει ένας γιατρός, η εγχειριση γινεται με εργαλία. Και ευτυχως στην ιατρικη σχολή πχ, η απομνημονευση χωρις τη πράξη δε λέει τιποτε.

Δημοσ.
Στις 19/11/2022 στις 11:55 ΜΜ, f3d0n είπε

Συμφωνώ 100% σε αυτό που λες. Για να περάσω ΤΕΦΑΑ έδωσα Μαθηματικά, Φυσική, Έκθεση, ΑΟΔΕ, προγραμματισμό και Στατιστική. Πραγματικά δεν μου χρειάστηκε ΚΑΝΕΝΑ από τα μαθήματα που διάβαζα τόσο καιρό για να περάσω στην σχολή. 

Δηλαδη ειναι προτιμοτερο  να ειστε ενα "τουβλο" που απλως τρέχει γρηγορα και πηδα !!!!

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Στα σωστά συστήματα η βαθμολόγηση περιλαμβάνει ενδιάμεσες εξετάσεις και σχεδόν πάντα και τελικές εξετάσεις, 

Ποιος κρινει τι ειναι σωστό η λάθος?

Το Φινλανδικο συστημα που θεωρειται απο τα πιο επιτυχημένα στον κόσμο περιλαμβάνει:

την ενεργη συμμετοχή των μαθητών στο εκάστοτε μάθημα με project και  ομαδικές εργασίες, κατ΄ιδίαν παρατηρηση πχ φυσικών φαινόμενων, οι ασκήσεις με αληθινά προβλήματα (π.χ. η χωρα αντιμετωπιζει αυτο το προβλημα, τι θα κάνατε) , φυσικές επισκέψεις σε μουσεία ερευνητικά κέντρα, με πρακτική συμμετοχή των μαθητών. Παράλληλα ο εκπαιδευτικός δεν ειναι θεωρητικός αλλά καθαρά πρακτικός αφου ότι διδάσκει ξέρει πως να το αξιοποιήσει πρακτικά. Ο ιστορικός ας πουμε, θα δωσει παραδειγματα της ιστοριας και θα τα συνδέσει με σημερινά γεγονότα. 

 

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Δηλαδη ειναι προτιμοτερο  να ειστε ενα "τουβλο" που απλως τρέχει γρηγορα και πηδα !!!!

Aπό πότε ειναι κανείς τούβλο αν δε ξέρει μαθηματικά και φυσικοχημείες που χρησιμοποιουν μονο καθηγητές φροντιστηριών χωρις κανείς να γνωριζει την πρακτική τους χρησιμότητα;

Δημοσ.
19 ώρες πριν, V.I.Smirnov είπε

Υπάρχουν ένα σωρό παραδείγματα μαθητών κάθε χρόνο που πέτυχαν στις εξετάσεις έχοντας πενιχρά οικονομικά μέσα ή/και δύσκολες οικογενειακές συνθήκες.
Πώς;  το αντιστάθμισαν καταβάλλοντας μεγαλύτερη προσπάθεια και καλλιεργώντας τον χαρακτήρα τους.
Ξαναγράφω ότι οι πανελλήνιες δεν μετράνε μόνο γνώσεις, αντίθετα απ' ότι νομίζετε. 
Είναι μια δοκιμασία που μετράει εμμέσως και ψυχολογικά χαρακτηριστικά, τα οποία επίσης είναι απαραίτητα για την επιτυχία γενικότερα.

Τα περί ανισοτήτων λοιπόν είναι φούμαρα για τους φυγόπονους.
Κανένα σύστημα δεν θα έρθει ποτέ στα μέτρα που βολεύει τον καθένα, πάντα κάποιοι θα είναι δυσαρεστημένοι.
Όποιοι θέλουν να πετύχουν, ας στρωθούν να διαβάσουν με αυτοπειθαρχία, υπομονή, συνέπεια και προσήλωση.
Τη σήμερον ημέρα υπάρχουν πολύ περισσότερα μέσα απ' ότι στο παρελθόν, αρκεί να ξέρεις να τα χρησιμοποιήσεις.
Επί προσωπικού, πέτυχα δίχως φροντιστήρια. Πήρα κάποια φροντιστηριακά βιβλία και διάβασα μόνος μου, τα έχω πει κι άλλοτε.

Οι πανελλήνιες τέτοιες είναι, δύσκολες, εδώ και πάνω από 70 χρόνια, κι έχουν βγάλει εξαιρετικούς επιστήμονες σε όλους τους τομείς.
Σχεδόν πάντα οι αποτυχόντες μέμφονται το σύστημα και καθόλου τον εαυτό τους. 
"Δεν μπορώ ετούτο, δεν μπορώ εκείνο, δεν μ' αρέσει αυτό, το τάδε είναι άχρηστο και δεν θέλω να το μάθω, με αδικήσανε...."
Εκείνο που πρέπει να καταλάβουν είναι ότι πρωτίστως φταίει το κεφάλι κι ο ανεπαρκής χαρακτήρας τους, όχι οι εξετάσεις.

-
 

Ετσι ακριβως, τιποτα αλλο......

4 ώρες πριν, pontez2 είπε

Όταν στους 55.000 υποψηφίους μόλις οι 10 (και πολύ λέω) θα μπουν σε σχολή με πολύ υψηλή βάση χωρίς φροντιστήριο, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Δεν είναι απλά εξαιρέσεις. Φτάνουμε στα όρια του θαύματος. Απλά μαθηματικά είναι.

Αυταπάρνηση και αφοσίωση δείχνουν γενικά οι μαθητές που περνάνε σε σχολές με υψηλή βάση. Ακόμα και αυτοί που αποτυγχάνουν.

Και εδώ είναι το θέμα. Κάποιος που έφτασε σε τέτοιο σημείο και έχασε την εισαγωγή του στις λεπτομέρειες. Δε το άξιζε; Ασφαλώς το άξιζε, βάσει του συστήματος. Έδειξε αφοσίωση κτλ κτλ. Ωστόσο δε μπήκε διότι έγραψε 5 μόρια παρακάτω.

Θα γινόταν καλός γιατρός,νομικός κτλ κτλ; Δεν έχουμε ιδέα. Όσο καλός θα μπορούσε να γίνει ένας που έγραψε 17 άλλο τόσο μπορεί ένας που έγραψε 19. Διότι οι εν λόγω εξετάσεις δεν μπορούν να φιλτράρουν το ποιος θα γίνει καλός επαγγελματίας αλλά καλύτερος παπαγάλος.

 

καταλαβαινουμε οτι εχεις ζορι, αλλα δεν εξηγείς το γιατι......

Δημοσ.

Προσωπικά σπούδασα σε Αγγλικό Πανεπιστήμιο, όταν τα δίδακτρα ήταν 3000 Λίρες τον χρόνο για το Bachelor.

Δεν πλήρωνα δίδακτρα, γιατί λόγω εισοδήματος με κάλυπτε η Ευρωπαική Ένωση.

ΔΕΝ συμφωνω με την Δημόσια Παιδεία. Δεν συμφωνώ με τις Πανελλήνιες. Δεν συμφωνώ με Πανεπιστήμια μπουρδέλα γεμάτα αφίσες και γκράφιτι για κόμματα, και σημειώσεις απο την ΔΑΠ.

Στην Αγγλία οι φοιτητές έπαιρναν όταν ήμουν εγώ , άτοκο δάνειο, για να σπουδάσουνε.

Φυσικά δίνανε A levels, δηλαδή αν θέλουνε να μπουνε στο Α Πανεπιστήμιο, αυτό τους απαντούσε ότι θέλω αυτά και αυτά (πχ ένα 45-50% στα A levels, σε συγκεκριμένα μαθήματα)

Έκανα foundation courses για να μπω στο πανεπιστήμιο που ήθελα, και έδωσα και ELTS για την πληρότητα των Αγγλικών.

Sto Computer Science, ένα ποσοστό πάνω απο 50% τα παρατάγανε ή διαλέγανε ένα άλλο ή παρόμοιο πτυχίο.

Γενικά, αναλογιστείτε λίγο πως δουλέυει το ΕΑΠ, που σε σχέση με τα άλλα πανεπιστήμια, δουλεύει πολύυυυυυυυυυ πολύ καλύτερα, και αναλογιστείτε πόσο σωστή είναι η δωρεάν παιδεία και οι Πανελλήνιες.

Στο ΕΑΠ, που το πληρώνεις, έχεις διάβασμα και δουλειά καθημερινή, και αν δεν διαβάζεις και δεν κάνεις τις ασκήσεις, ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙΣ! Όχι διαβάζω μια φορά το εξάμηνο, κάνω και λίγο αντιγραφή, χωρίς εργασίες και μονο εξετάσεις.

Είναι τώρα μεγάλο το θέμα που θίγεις, και όπως σου είπανε και παραπάνω, πάρα πολλά άτομα τρώνε και πίνουνε στην υγειά του κορόιδου (κόμματα, φροντιστήρια, παραπαιδεία, καθηγητές βύσματα με μηδέν έρευνα, κλπ κλπ κλπ)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο κακοί είναι οι παπαγάλοι, τόσο είναι και αυτοί που θέλουν μόνον projects για να αποφύγουν εντελώς τις εξετάσεις.
Ξαναγράφω ότι η παπαγαλία και η αποστήθιση είναι διαφορετικά πράγματα.
Αποστήθιση με κατανόηση μαζί είναι το σωστό.
Δεν υπάρχει πραγματική γνώση χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο.
Η πράξη και η εμπειρία πρέπει να υποστηρίζονται από θεωρητική κατάρτιση αλλιώς είναι ημιτελείς - 
κοινώς παπαζηλίκια, τέλος.


Επιπλέον, η εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να εκπαιδεύει και στα δύο. 
Ούτε τον πρακτικό χειρισμό να φοβάσαι αλλά ούτε και να διαβάσεις όπου και όσο χρειάζεται.
Η εγχείρηση γίνεται με εργαλεία αλλά ο γιατρός έχει αποκτήσει υπόβαθρο πρώτα. 
Για να πιάσει το νυστέρι, πρώτα θα έχει μελετήσει ένα σωρό πράγματα δίχως αυτό.
Το ίδιο και ο πολιτικός μηχανικός. Πρώτα μαθαίνει στατική και μπετόν στο χαρτί και μετά πάει στο γιαπί....


Και παρεμπιπτόντως, το ότι δεν γνωρίζει ο μαθητής την πρακτική χρησιμότητα των ολοκληρωμάτων στη ζωή του δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει - απλώς δεν τη βλέπει. Μπορώ να απαντήσω λεπτομερώς αλλά βαριέμαι....

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ έγινε ολόκληρη επανάσταση για την βάση του 10 και για την φύλαξη στα πανεπιστήμια... και νομίζετε ότι θα δουλέψει το ευρωπαικό σύστημα στην Ελλάδα;

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι εξετάσεις όσο η ύλη των μαθημάτων. Χρειαζόμαστε περισσότερα πρακτικά projects από τα οποία να μαθαίνουν κάτι τα παιδιά και λιγότερη παπαγαλία. Αυτό είναι ρεαλιστικό σενάριο ακόμη και για την Ελλάδα.

Αν καταργηθούν οι πανελλαδικές θα υπάρχει παραπαιδεία στα πανεπιστήμια. Θα μεταφερθούν εκεί τα φροντιστήρια γιατί οι μαθητές δεν θα μπορούν να ανταπεξέρθουν.

Επίσης υπάρχει και το ζήτημα της αξιοπιστίας των κριτηρίων εισαγωγής.

Ποια θα είναι τα κριτήρια; Θα τα αποδεχτούν οι συνδικαλιστές, οι γονείς, οι φοιτητές και οι παρατάξεις; Μάλλον όχι, θα έχουμε εκ νέου συγκρούσεις επί συγκρούσεων.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Και παρεμπιπτόντως, το ότι δεν γνωρίζει ο μαθητής την πρακτική χρησιμότητα των ολοκληρωμάτων στη ζωή του δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει - απλώς δεν τη βλέπει. Μπορώ να απαντήσω λεπτομερώς αλλά βαριέμαι....

Δε χρειάζεται.

Παραδέχεσαι πως τα παιδιά δινουν εξετάσεις σε θέματα που δε γνωριζουν αν και πως θα τους χρησιμευσουν στη ζωή τους. Αυτο μονο τα λέει ολα και αποδεικνυει πως μιλάμε για καλους παπαγάλους...έστω παπαγάλους που μπορουν και αποστηθίζουν πράγματα που δε ξέρουν που θα τους χρησιμευσουν :-)

Πως εισαι "αριστος" αν δε ξέρεις που σου χρησιμευει αυτο που γράφεις? Αρα εισαι ένας παπαγάλος. Τιποτε περισσότερο! Γνωση χωρις πρακτική εφαρμογή=κάδος σκουπιδιών. Συντομα θα ξεχάσεις αυτο που έμαθες, διοτι δε ξέρεις να το εφαρμοσεις. Ειναι απλό. Απορω που το συζητάμε κιολας.

44 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Όσο κακοί είναι οι παπαγάλοι, τόσο είναι και αυτοί που θέλουν μόνον projects για να αποφύγουν εντελώς τις εξετάσεις.

Συμφωνω. Δεν ειπα να καταργηθει εντελώς η γραπτή εξέταση. Υποστηριζω πως πρέπει να έχει ουσία. Πως αυτά που διαγωνιζονται τα παιδιά έχουν οντως χρησιμοτητα. Μπορει να γινεται παράλληλα.

 

48 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

καταλαβαινουμε οτι εχεις ζορι, αλλα δεν εξηγείς το γιατι......

Δεν καταλαβαίνω ποιο ειναι το ζόρι, ουτε που διαφωνείς.

 

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Δηλαδη ειναι προτιμοτερο  να ειστε ενα "τουβλο" που απλως τρέχει γρηγορα και πηδα !!!!

Δεν έπιασα τι ακριβώς θέλεις να πεις; Για να μπεις ή/και να αποφοιτήσεις από τα ΤΕΦΑΑ δεν χρειάζεται να είσαι αθλητής που τρέχει εμπόδια. Υπάρχουν αρκετοί "τσουπωτοί" που περνάνε διαβάζοντας, με μικρή ενασχόληση με αθλήματα γιατί θέλουν να γίνουν καθηγητές φυσικής αγωγής, είτε να ανοίξουν δικό τους γυμναστήριο, είτε να συνεχίσουν τις σπουδές κάνοντας μεταπτυχιακό/διδακτορικό, κλπ.

Από εκεί και έπειτα, δεν μείωσα την έννοια του σχολείου σαν σύστημα. Είτε κάποιος είναι διάνοια είτε "τουβλο", ένα απολυτήριο λυκείου θα το πάρει. Για μένα απλά θα είχε περισσότερη αξία να διάβαζα ανατομία, φυσιολογία, κινησιολογία, ψυχολογία, κλπ (τα οποία είναι και βασικά μαθήματα του πρώτου έτους των ΤΕΦΑΑ), πάρα να διαβάζω ολοκληρώματα, παραγωγή Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, διάγραμμα διασποράς και αλγόριθμους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...