soumela_ko Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Καλησπέρα! Παραθέτω ένα πρόβλημα με μια αγορά που προσπαθούμε να κανουμε μέσω εφαρμογής! Ενώ έχω ξανά κάνει την ίδια διαδικασία προσπαθώ μεσα σε μια εφαρμογή να αγοράσω μέσω του store με χρήματα τα οποία εχω στο Apple ID μου. Το Apple ID ειναι το ίδιο ομως μου βγάζει σφάλμα οτι η εφαρμογή αγοράστηκε με αλλο Apple ID!
M A T R I X Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Σε ενημερώνει ξεκάθαρα ότι το item που προσπαθείς να αγοράσεις έχει αγοραστεί/χρησιμοποιηθεί με άλλο Apple ID. Αν θέλεις να το αγοράσεις στο συγκεκριμένο ID θα πρέπει να πληρώσεις ξανά για το app. Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα να δώσεις περισσότερες πληροφορίες επειδή αυτά που έχεις γράψει δεν βοηθούν ιδιαίτερα. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2022 από M A T R I X
soumela_ko Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Καλησπερα!! Διαβάζω και εγω τι γράφει ομως όπως προείπα δεν εχει γίνει αλλαγή του Apple ID! Είναι το ίδιο απο την πρώτη μέρα που ήρθε στην κατοχή μας apple συσκευή! Δεν ξερω τι αλλο να σας αναφέρω! Η αγορά που θελουμε να κάνουμε είναι για in app purchase δεν ξερω αν αυτο βοηθά να καταλάβετε κατι παραπάνω!
moican Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2022 Στην εφαρμογή έχεις ήδη κάνει λογαριασμό ή απλά την έχεις κατεβάσει; Αν ψάξεις στα αγορασμένα σου από αυτή την συσκευή στο App Store, την βλέπεις στη λίστα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα