Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Arkin είπε

Tragic δυστυχως. Στα λογια μου ερχεσαι ευτυχως γιατι 1 παιχνιδι ολο και ολο με αναφερεις. Ναι μπορει να ειναι αλλα 100 που εχουν RT τα τρεχουν αψογα ομως ολες οι amd καρτες αυτες με RT on εδω ειμαι να μου πεις καποιο ακομα που δεν τρεχουν αψογα με amd καρτα. Ειπαμε ενα 2077 και ενα control ειναι που ζοριζονται. Μην ξεχασω και το αθλιο dying light 2 με το βαρυ RT του που και η 3090ti τα παει χαλια εκει. RDR 2 3440x1440 ειπαμε ξεχνας. Το 16:9 ειναι αρχαιο πια εδω και μια 5ετια μην πω παραπανω. Gaming σε 16:9 4K<<<<<<<<<<3440x1440 21:9 για μενα και οσους θελουν immersion για single player. 

Δεν αναφερω τιτλους γιατι το θεωρω γελοιο να "βαθμολογισω" τιτλους που σε καποιους αρεσουν σε καποιους δεν αρεσουν, σε καποιους αρεσουν 20 σε καποιους 40 και σε καποιους αλλους 5.
Οποτε το θεμα δεν ειναι αν σου πω το Χ που μου αρεσει εμενα ουτε το Ψ που αρεσε σε εσενα.
Το οτι εσυ παιζεις 3440x1440 γιατι θεωρεις το 3840 × 2160 ξεπερασμενο ειναι μια ωραια δικαιολογια να παιξεις σε μικροτερη αναλυση για να παρεις 10 fps παραπανω.
Πως γινεται να ειναι ξεπερασμενο αλλα το 90% των gamers να μην μπορουν να το παιξουν.
Το οτι εσυ γουσταρεις να εχεις οθονη ξαπλωστρα ειναι δικαιωμα σου αλλα για τους υπολοιπους το 4κ ειναι το 3840 × 2160 .

10 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αν μόνο η 4090 θα μπορεί, τότε σίγουρα είναι αδιάφορο για το 95% των υπολοίπων οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό εκτός από την υλοποίηση του DLSS/FSR/XεSS (όπως το λέει ο καθένας).

Το ότι είναι φτιαγμένη για 8Κ, μην το λέμε παραέξω...

Εσυ το λες αδιαφορο εγω θα το ελεγα πολυποθητο.
Αν μπορουσαν να το εχουν στη τιμη που θελουν μονο αδιαφορο δεν θα ηταν.
Η 4090 μπορει να τρεξει τιτλου σε 8κ αλλα αν ξαναδιαβασεις αναφερομαι μελλοντικα για τις ΧΧ90 για το 8κ δηλαδη για τις 5090 6090 κτλ.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Απαντ. 189
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δεν αναφερω τιτλους γιατι το θεωρω γελοιο να "βαθμολογισω" τιτλους που σε καποιους αρεσουν σε καποιους δεν αρεσουν, σε καποιους αρεσουν 20 σε καποιους 40 και σε καποιους αλλους 5.
Οποτε το θεμα δεν ειναι αν σου πω το Χ που μου αρεσει εμενα ουτε το Ψ που αρεσε σε εσενα.
Το οτι εσυ παιζεις 3440x1440 γιατι θεωρεις το 3840 × 2160 ξεπερασμενο ειναι μια ωραια δικαιολογια να παιξεις σε μικροτερη αναλυση για να παρεις 10 fps παραπανω.
Πως γινεται να ειναι ξεπερασμενο αλλα το 90% των gamers να μην μπορουν να το παιξουν.
Το οτι εσυ γουσταρεις να εχεις οθονη ξαπλωστρα ειναι δικαιωμα σου αλλα για τους υπολοιπους το 4κ ειναι το 3840 × 2160 .

Εσυ το λες αδιαφορο εγω θα το ελεγα πολυποθητο.
Αν μπορουσαν να το εχουν στη τιμη που θελουν μονο αδιαφορο δεν θα ηταν.
Η 4090 μπορει να τρεξει τιτλου σε 8κ αλλα αν ξαναδιαβασεις αναφερομαι μελλοντικα για τις ΧΧ90 για το 8κ δηλαδη για τις 5090 6090 κτλ.

Ωραια δικαιολογια φιλε μου το να αναφερεις καποια παιχνιδια και δεν λες τιποτα γιατι πραγματικα δεν υπαρχουν να γραψεις κατι. Ενα 2077 και ενα control ειναι 4ετιας και μεχρι εκει. Γιατι σε ολα τα υπολοιπα παιχνιδια με RT η amd τα παει περιφημα με πολυ καλα fps. 

Α και να μην ξεχασω cyberpunk 2077 native 4K παει με 40fps η 4090. Οποτε και αυτη για πεταμα θα ειναι 40fps μονο σε 4Κ με RT? Για τι με DLSS 3 το latency ανεβαινει στο θεο και παιζεις με 100fps και ειναι σαν να παιζεις με 60. Αρα σκεψου ποιος κοροιδευει ποιον. Ναι 21:9>>>>>>>>>>>>>>>>16:9 σε single player παιχνιδια. Σου κοβει απειρα το 16:9 δυστυχως και σε παιχνιδια και σε ταινιες. Οσοι ειναι gamers τα ξερουν καλυτερα. 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Εσυ το λες αδιαφορο εγω θα το ελεγα πολυποθητο.
Αν μπορουσαν να το εχουν στη τιμη που θελουν μονο αδιαφορο δεν θα ηταν.
Η 4090 μπορει να τρεξει τιτλου σε 8κ αλλα αν ξαναδιαβασεις αναφερομαι μελλοντικα για τις ΧΧ90 για το 8κ δηλαδη για τις 5090 6090 κτλ.

Ποιό είναι το "πολυπόθητο"?

Αν οι reconstruction τεχνικές είναι το μόνο που θα σώζει την κατάσταση από εδώ και μπρος, σε οτιδήποτε εκτός χχ90 κάρτα, τότε το μόνο που μετράει είναι η εξέλιξη αυτών των τεχνικών.

Τί να τα κάνεις τα RT cores ή ότι άλλο, αφού τελικά από το recon θα περάσουν όλα? Compute και άγιος ο θεός.

Για το χχ90/4090, μπορώ να σου ορκιστώ ότι έγραφες 4090, γράψε λάθος.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αν μόνο η 4090 θα μπορεί, τότε σίγουρα είναι αδιάφορο για το 95% των υπολοίπων οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό εκτός από την υλοποίηση του DLSS/FSR/XεSS (όπως το λέει ο καθένας).

Το ότι είναι φτιαγμένη για 8Κ, μην το λέμε παραέξω...

Εχουν ειπωθει αρκετα αστεια σε αυτο το θεμα φιλε μου. Το να δικαιολογεις ενα προιον πεμπτης αναγκης που εχει 2.5 χιλιαρικα και δεν μπορει να παιξει 2077 πανω απο 40fps σε 4K native παει πολυ. Καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχει κατι αλλο να πουν οταν αρχιζουν τα προσωπικα. Αλλα δεν πειραζει καλη καρδια εχουν πλακα οι συζητησεις. Καλα για το 8Κ με dlss performance που πεφτει στα 1080p ειναι το ανεκδοτο της χρονιας οποτε ας το κρατησουμε για εδω και οχι παρα εξω. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ωραια δικαιολογια φιλε μου το να αναφερεις καποια παιχνιδια και δεν λες τιποτα γιατι πραγματικα δεν υπαρχουν να γραψεις κατι. Ενα 2077 και ενα control ειναι 4ετιας και μεχρι εκει. Γιατι σε ολα τα υπολοιπα παιχνιδια με RT η amd τα παει περιφημα με πολυ καλα fps. 

Α και να μην ξεχασω cyberpunk 2077 native 4K παει με 40fps η 4090. Οποτε και αυτη για πεταμα θα ειναι 40fps μονο σε 4Κ με RT? Για τι με DLSS 3 το latency ανεβαινει στο θεο και παιζεις με 100fps και ειναι σαν να παιζεις με 60. Αρα σκεψου ποιος κοροιδευει ποιον. Ναι 21:9>>>>>>>>>>>>>>>>16:9 σε single player παιχνιδια. Σου κοβει απειρα το 16:9 δυστυχως και σε παιχνιδια και σε ταινιες. Οσοι ειναι gamers τα ξερουν καλυτερα. 

Tι σε κανει να νομιζεις οτι το 21:9 αντικατεστησε το 16:9 και δεν ειναι απλα μια εναλακτικη;
Mια αναλογια που ειναι χρησιμη σε καποιους ενω σε καποιους αλλους δεν ειναι.
Mηπως και το 21:9 ειναι ξεπερασμενο γιατι υπαρχει και 32:9;
Με την ιδια λογικη η Dell εβγαλε 8κ monitor πριν 5-6 χρονια αρα και τα 8κ monitors ειναι πλεον ξεπερασμενα και ολοι επρεπε να εχουμε 16κ.

4k Νative η 4090 βγαζει 55-60 fps στο CP.
Βεβαια στη δικη σου αναλυση 4κ μπορει να βγαζει και 70-80fps.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Tι σε κανει να νομιζεις οτι το 21:9 αντικατεστησε το 16:9 και δεν ειναι απλα μια εναλακτικη;
Mια αναλογια που ειναι χρησιμη σε καποιους ενω σε καποιους αλλους δεν ειναι.
Mηπως και το 21:9 ειναι ξεπερασμενο γιατι υπαρχει και 32:9;
Με την ιδια λογικη η Dell εβγαλε 8κ monitor πριν 5-6 χρονια αρα και τα 8κ monitors ειναι πλεον ξεπερασμενα και ολοι επρεπε να εχουμε 16κ.

Κοιτα ολα εχουν να κανουν με μια λογικη. Το 8Κ ναι θα ειναι το μελλον αλλα σε οθονες μεγαλες ανω των 55" το να βαλουμε 8Κ σε μια 27αρα δεν εχει κανενα νοημα ακομα και αν καθομαστε στα 5 εκατοστα να βγαλουμε τα ματια μας δηλαδη τοσο κοντα διαφορα δεν θα βλεπεις. Το 32:9 το γουσταρω δεν θα πω ψεμματα δεν ξερω αν ειναι το μελλον σημερα ισως σε λιγα χρονια να γινει σε καθαρα single player παιχνιδια πχ rdr 2 2077 far cry/2D platforms οπως limbo inside/racing simulators το 32:9 ειναι μοναδικη εμπειρια σε τετοια παιχνιδια απλα ξεχνας ταινιες σειρες σε τετοια αναλογια οτι και να κανεις. Το 21:9 ειναι κατι ενδιαμεσο βλεπεις και ταινιες χωρις μαυρες μπαρες πανω κατω εχεις και καλο productivity με 3 εφαρμογες ανοιχτα διπλα διπλα και για παιχνιδια γεμιζει το οπτικο σου πεδιο στο 100%. Σκεψου καποιος να ελεγε το 4:3 ειναι κορυφη σημερα και το 16:9 απλα μια εναλακτικη. Καπως ετσι ειναι και εδω τουλαχιστον στα παιχνιδια. Σε competitive εκει πανε σε 16:9 360fps και δωσε τον αναλογο πονο. Το 4Κ να ξερεις εμεινε τοσο καιρο γιατι το 8Κ για την ωρα δεν αξιζει στις mainstream οθονες που εχουμε. Οταν ολοι παμε σε 75+ ιντσες στο σαλονι μας θα γινει mainstream και το 8Κ. Και οπως σου ειπα σε 4Κ ultrawide θα παω οταν με το καλο βγουν monitors με ανω των 60 hertz γιατι μεχρι εκει εχουν βγει μεχρι σημερα. Οταν αρχισουν να βγαινουν 100hz 4K 21:9 θα κανω και τη μεταβαση παλι σε 34αρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πιο βαριά ΑΑΑ παιχνίδια με RT είναι τα παρακάτω νομίζω. Δεν ξέρω αν ξεχνώ κανένα.


Cyperpunk 

control

spider-man remastered 

Spider-Man miles morales 

hitman 3 Rt patch

dying light 2

και προσεχώς plague tale με το Rt patch που μάλλον θα είναι πιο βαρύ και απ το cyberpunk 

Ποιο παιχνίδι απ τα παραπάνω παίζουν τέρμα και χωρίς συμβιβασμούς οι amd κάρτες ακριβώς? Γιατι όλα αυτά ζορίζουν ακόμα και τις NVIDIA κάρτες. 

Επεξ/σία από andreas84gr
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ποιό είναι το "πολυπόθητο"?

Αν οι reconstruction τεχνικές είναι το μόνο που θα σώζει την κατάσταση από εδώ και μπρος, σε οτιδήποτε εκτός χχ90 κάρτα, τότε το μόνο που μετράει είναι η εξέλιξη αυτών των τεχνικών.

Τί να τα κάνεις τα RT cores ή ότι άλλο, αφού τελικά από το recon θα περάσουν όλα? Compute και άγιος ο θεός.

Για το χχ90/4090, μπορώ να σου ορκιστώ ότι έγραφες 4090, γράψε λάθος.

Mα δεν ειμαι κατα στις τεχνολογιες DLSS,FSR ,XeSS ισα ισα που ειπα οτι αν εξεληχθουν θα σωθουν και οι mid-high Gpu's.

 

6 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

To ποσα και το ποια games αξιζουν ειναι διαφορετικο για τον καθε ενα, για αυτο αλλωστε υπαρχουν τοσες πολλες διαφορετικες κατηγοριες και τοσα games.
Eπισης με τον καιρο θα βγαινουν νεα και θα υποστηριζονται περισσοτερα απο τα παλια.
Πιστευω οτι σε ενα χρονο απο τωρα η λιστα με τα games που θα υποστηριζουν DLSS 3.0 και RT θα ειναι μεγαλη.
Aν το DLSS 3.0 γινει οντως καλο και γρηγορο τοτε δεν βρισκω κανενα λογο να παιξω σε Native.
Kαι οταν λεω καλο δεν εννοω να μπαινω σε αστειες συγκρισεις με screenshots και x40 zoom αλλα να φαινεται το ιδιο αν εχεις 2 οθονες διπλα διπλα η μια με Native και η αλλη με DLSS 3.0 σε action στα 60+FPS.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Tι σε κανει να νομιζεις οτι το 21:9 αντικατεστησε το 16:9 και δεν ειναι απλα μια εναλακτικη;
Mια αναλογια που ειναι χρησιμη σε καποιους ενω σε καποιους αλλους δεν ειναι.
Mηπως και το 21:9 ειναι ξεπερασμενο γιατι υπαρχει και 32:9;
Με την ιδια λογικη η Dell εβγαλε 8κ monitor πριν 5-6 χρονια αρα και τα 8κ monitors ειναι πλεον ξεπερασμενα και ολοι επρεπε να εχουμε 16κ.

4k Νative η 4090 βγαζει 55-60 fps στο CP.
Βεβαια στη δικη σου αναλυση 4κ μπορει να βγαζει και 70-80fps.

Η 7900xtx ποσο να βγάζει άραγε στο cyberpunk αν η ταπεινή 4090 τα πάει τόσο άσχημα.Αναρωτιέμαι…

22 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ποιό είναι το "πολυπόθητο"?

Αν οι reconstruction τεχνικές είναι το μόνο που θα σώζει την κατάσταση από εδώ και μπρος, σε οτιδήποτε εκτός χχ90 κάρτα, τότε το μόνο που μετράει είναι η εξέλιξη αυτών των τεχνικών.

Τί να τα κάνεις τα RT cores ή ότι άλλο, αφού τελικά από το recon θα περάσουν όλα? Compute και άγιος ο θεός.

Για το χχ90/4090, μπορώ να σου ορκιστώ ότι έγραφες 4090, γράψε λάθος.

Η διαφορά είναι ότι το dlss με την βοήθεια των tensor cores και τα ai data center της NVIDIA βγάζουν σε ορισμένες πάντα περιπτώσεις καλύτερα αποτελέσματα και από την native ανάλυση. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreas84gr είπε

Τα πιο βαριά ΑΑΑ παιχνίδια με RT είναι τα παρακάτω νομίζω. Δεν ξέρω αν ξεχνώ κανένα.


Cyperpunk 

control

spider-man remastered 

Spider-Man miles morales 

hitman 3 Rt patch

dying light 2

και προσεχώς plague tale με το Rt patch που μάλλον θα είναι πιο βαρύ και απ το cyberpunk 

Ποιο παιχνίδι απ τα παραπάνω παίζουν τέρμα και χωρίς συμβιβασμούς οι amd κάρτες ακριβώς? Γιατι όλα αυτά ζορίζουν ακόμα και τις NVIDIA κάρτες. 

Δεν βλεπω ασχημο performance στα 2 spiderman. Το spiderman ρημαζει τα cpu ειδικα με RT ανοιχτο κατα τα αλλα δεν εχει βαρυ RT μονο reflections ειναι το οποιο δεν ειναι βαρυ γενικα για τις καρτες. Το ιδιο και το morales. Control+2077+DL 2 τα εγραψα απο το πρωτο ποστ οτι ειναι βαρια και ζοριζουν καθε καρτα. Το DL ειναι και χαλια σαν παιχνιδι το πρωτο πολυ ανωτερο. Στο hitman 3 βλεπω 100+ fps με 6800xt σε 4Κ χωρις RT. Με RT δεν εχω δει καθολου επιδοσεις τωρα ειδα ενα βιντεακι δεν τα παει ασχημα με rt shadows αναλογικα με 3080 που εχει αρκετα καλυτερο RT. Μακαρι να υπηρχαν παιχνιδια που να αξιζει το RT αλλα δεν 4 χρονια μετα. Ειναι το μελλον αλλα μεχρι να γινει mainstream και να εχουμε σοβαρο RT εχουμε ακομα λιγο δρομο. 

Screenshot-4.png

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν βλεπω ασχημο performance στα 2 spiderman. Το spiderman ρημαζει τα cpu ειδικα με RT ανοιχτο κατα τα αλλα δεν εχει βαρυ RT μονο reflections ειναι το οποιο δεν ειναι βαρυ γενικα για τις καρτες. Το ιδιο και το morales. Control+2077+DL 2 τα εγραψα απο το πρωτο ποστ οτι ειναι βαρια και ζοριζουν καθε καρτα. Το DL ειναι και χαλια σαν παιχνιδι το πρωτο πολυ ανωτερο. Στο hitman 3 βλεπω 100+ fps με 6800xt σε 4Κ χωρις RT. Με RT δεν εχω δει καθολου επιδοσεις τωρα ειδα ενα βιντεακι δεν τα παει ασχημα με rt shadows αναλογικα με 3080 που εχει αρκετα καλυτερο RT. Μακαρι να υπηρχαν παιχνιδια που να αξιζει το RT αλλα δεν 4 χρονια μετα. Ειναι το μελλον αλλα μεχρι να γινει mainstream και να εχουμε σοβαρο RT εχουμε ακομα λιγο δρομο. 

Screenshot-4.png

Είναι κομμένα γραφικά στο βίντεο που ανέβασες. Έχει βαλει Rt high όχι very high και object range Rt στο 6 και όχι στο 10. Συν ότι έκοψε και το ambient occlusion σε ssao. Συν ότι η ανάλυση είναι 2κ. Για να τα βάλει όλα στο τέρμα και τα λέμε πάλι.

Τα υπόλοιπα παιχνίδια δεν τα σχολίασες βέβαια. Ότι μας συμφέρει. 
Πάρε NVIDIA φίλε. Πάρε, θα βρεις την υγεία σου, και θα με θυμηθείς. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κοιτα ολα εχουν να κανουν με μια λογικη. Το 8Κ ναι θα ειναι το μελλον αλλα σε οθονες μεγαλες ανω των 55" το να βαλουμε 8Κ σε μια 27αρα δεν εχει κανενα νοημα ακομα και αν καθομαστε στα 5 εκατοστα να βγαλουμε τα ματια μας δηλαδη τοσο κοντα διαφορα δεν θα βλεπεις. Το 32:9 το γουσταρω δεν θα πω ψεμματα δεν ξερω αν ειναι το μελλον σημερα ισως σε λιγα χρονια να γινει σε καθαρα single player παιχνιδια πχ rdr 2 2077 far cry/2D platforms οπως limbo inside/racing simulators το 32:9 ειναι μοναδικη εμπειρια σε τετοια παιχνιδια απλα ξεχνας ταινιες σειρες σε τετοια αναλογια οτι και να κανεις. Το 21:9 ειναι κατι ενδιαμεσο βλεπεις και ταινιες χωρις μαυρες μπαρες πανω κατω εχεις και καλο productivity με 3 εφαρμογες ανοιχτα διπλα διπλα και για παιχνιδια γεμιζει το οπτικο σου πεδιο στο 100%. Σκεψου καποιος να ελεγε το 4:3 ειναι κορυφη σημερα και το 16:9 απλα μια εναλακτικη. Καπως ετσι ειναι και εδω τουλαχιστον στα παιχνιδια. Σε competitive εκει πανε σε 16:9 360fps και δωσε τον αναλογο πονο. Το 4Κ να ξερεις εμεινε τοσο καιρο γιατι το 8Κ για την ωρα δεν αξιζει στις mainstream οθονες που εχουμε. Οταν ολοι παμε σε 75+ ιντσες στο σαλονι μας θα γινει mainstream και το 8Κ. Και οπως σου ειπα σε 4Κ ultrawide θα παω οταν με το καλο βγουν monitors με ανω των 60 hertz γιατι μεχρι εκει εχουν βγει μεχρι σημερα. Οταν αρχισουν να βγαινουν 100hz 4K 21:9 θα κανω και τη μεταβαση παλι σε 34αρα.

Στο productivity ναι ειναι καλυτερα να εχεις 21:9 και 32:9 απο το να εχεις 3 monitors κολλημενα διπλα διπλα με το πλαισιο της οθονης να σου τη "σπαει".
Στο gaming οπως ειπα και σε προηγουμενα ποστς εξαρταται απο το ειδος των games.
Πχ σε ενα racing simulator χρησιμοποιεις τον εξτρα χορο δεξια και αριστερα για τους καθρεπτες.
Σε ενα ΜΜΟ RPG σε τι θα σε οφελουσε να εχεις παραπανω δεξια και αριστερα;
Γιατι να μην εχεις πολυ μεγαλυτερο "κεντρο" απο το να ειναι πιο κοντη και πιο φαρδια;

            LG 34WK95U-W                                                   LG 31.5'' UltraGear 32GP850-B

Διαστάσεις χωρίς βάση (Π x Υ x Β)                           Διαστάσεις χωρίς βάση (Π x Υ x Β)
       816.9 x 359.8 x 57.1 mm                                              714 x428 x 50.9                                           

2.5 ιντσες μικροτερη και ειναι χοντρικα 10 ποντους πιο στενη αλλα 10 ποντους πιο ψηλη.
Σε ενα game λοιπον που οι ακρες ειναι "αχρηστες" εχω 10 ποντους πιο μεγαλη οθονη ακομα και με 2.5 ιντσες μικροτερη.
 

                                             

 

 

 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το hitman 3 Rt ζορίζει ακομα και την 3090ti. Δεν τολμώ να φανταστώ τι θα γίνεται στις amd κάρτες 

Επεξ/σία από andreas84gr
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Mα δεν ειμαι κατα στις τεχνολογιες DLSS,FSR ,XeSS ισα ισα που ειπα οτι αν εξεληχθουν θα σωθουν και οι mid-high Gpu's.

 

Δεν γράφω πουθενά ότι είσαι κατά.

Αυτό που σχολίασα από την αρχή ήταν ότι όπως παύει να έχει νόημα το raster (όπως γράφεις), έτσι παύει να έχει και το RT (σαν pure performance, πάντα) στις κάρτες, αφού στο recon εστιάζουμε τελικά.

Τί να την κάνεις την ωμή δύναμη της χχ90/τι, αφού το recon τελικά θα την κάνει τη δουλειά?

53 λεπτά πριν, andreas84gr είπε

 

Η διαφορά είναι ότι το dlss με την βοήθεια των tensor cores και τα ai data center της NVIDIA βγάζουν σε ορισμένες πάντα περιπτώσεις καλύτερα αποτελέσματα και από την native ανάλυση. 

Ξανά και ξανά γράφω για το recon και την εξέλιξή του.

Άλλοι δεν είναι οι RT και άλλοι οι tensor cores ή μπερδεύομαι?

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν γράφω πουθενά ότι είσαι κατά.

Αυτό που σχολίασα από την αρχή ήταν ότι όπως παύει να έχει νόημα το raster (όπως γράφεις), έτσι παύει να έχει και το RT (σαν pure performance, πάντα) στις κάρτες, αφού στο recon εστιάζουμε τελικά.

Τί να την κάνεις την ωμή δύναμη της χχ90/τι, αφού το recon τελικά θα την κάνει τη δουλειά?

Το Ray Tracing γιατι να παψει;
Οι RTX 4000 ειναι πολυ καλυτερες στο RT απο τις 3000 και απο τις 6000xt 7000xt.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...