Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

O Ευρωπαικος νομος ειναι πανω απο οποιοδηποτε EULA

Έστειλα στο European Customer Centre να μου πουν αν υπάρχει κάποιο νομικό πλαίσιο στο οποίο βασίστηκαν για να προβούν σε τέτοια ενέργεια. Περιμένω απάντησή τους και προχωρώ κι εγώ σε live chat

  • Like 3
  • Απαντ. 253
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Moderators
Δημοσ.

Θα ήθελα να μου δείξει κάποιος που γράφει στα terms ότι μπορούν να αφαιρέσουν τίτλο από την library μου, που τον έχω πληρώσει με τα λεφτά μου αγοράζοντας τον από το επίσημο store τους για την αναγραφόμενη αξία. 

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Malthador είπε

Θα ήθελα να μου δείξει κάποιος που γράφει στα terms ότι μπορούν να αφαιρέσουν τίτλο από την library μου, που τον έχω πληρώσει με τα λεφτά μου αγοράζοντας τον από το επίσημο store τους για την αναγραφόμενη αξία. 

https://www.microsoft.com/el-gr/storedocs/terms-of-sale#:~:text=Η Microsoft μπορεί να αρνηθεί,οποιοδήποτε σχετικό περιεχόμενο θα απενεργοποιηθεί.

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπον μου ειπαν οτι αγορασα λαθος τιμη κλασικα

και απο λαθος μαγαζι

οποτε απαντησα οτι αγοραζω απο ολη την ευρωπη και ολο το κοσμο πρωτη φορα μου λενε οτι επρεπε να αγορασω απο συγκεκριμενο μαγαζι

ζητησα απαντηση με εμαιλ

και τελος ειπα οτι πλεον να ξερω να μην ξανααγορασω σε προσφορα τιποτα μιας και δεν θα ειναι σωστο?

και τελος οτι ειναι απαραδεκτο και το να κανουν την κινηση αυτη λογικα θα μας δωσουν δωρο σε ολους

 

ενα (1%) εκπτωση αν αγορασουμε το φορζα με ολα μαζι 😄

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, l3ft3r1s said:

Δεν μιλάμε για "παραγγελία" εδώ. Μιλάμε για ολοκληρωμένη συναλλαγή, τους δώσαμε τα χρήματά μας, μας έδωσαν το προϊόν και 5 μέρες μετά το παίρνουν πίσω. 

Δεν ακύρωσαν παραγγελία, ακύρωσαν αγορά

  • Like 1
Δημοσ.

Έλα εντάξει.. Παίξαμε λίγες μέρες και αυτό ήταν.. Περίεργη τακτική να κάνει refund γιατί γι αυτούς δεν είναι τίποτα... 

 

Προχωράμε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kinitos είπε

στην συνεχεια τι αξιολογηση βαλατε?

Βάλαμε καλή.

.

.

.

Αλλά μετά από 5 μέρες την πήραμε πίσω κι εμείς για την ισοφάριση.:lol: 

Επεξ/σία από DownUNDERground
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kinitos είπε

στην συνεχεια τι αξιολογηση βαλατε?

Αν εννοείς το chat, μην αξιολογείτε αρνητικά τα παιδιά επειδή δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. Εντολές εκτελούν, κρίμα να φάει κάποιος πόδι επειδή δε μας δίνουν προϊόντα συνολικής αξίας άνω των 100€ με 0,70€... Αν δε σας φερθούν απρεπώς ή με αρνητισμό κάντε την καρδιά σας πέτρα και αφήστε τουλάχιστον κάτι μέτριο

  • Like 13
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν μιλάμε για "παραγγελία" εδώ. Μιλάμε για ολοκληρωμένη συναλλαγή, τους δώσαμε τα χρήματά μας, μας έδωσαν το προϊόν και 5 μέρες μετά το παίρνουν πίσω. 

Δεν ακύρωσαν παραγγελία, ακύρωσαν αγορά

Το ότι έχουν φτιάξει σύστημα που σου δίνει το προϊόν αμέσως, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει παραγγελία που υπόκειται σε έλεγχο. Έκανες παραγγελία, που εκτελέστηκε αυτοματοποιημένα. Εαν θα επωμιστεί τον κίνδυνο αυτής της αυτοματοποίσης ή όχι για λόγους marketing, είναι άλλη κουβέντα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...