Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 253
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
7 minutes ago, JohnMik said:

Άρχισε τα γυφτιλικια και η Microsoft! Επίσης δεν είδα ακόμα την κλασσική προσφορά που κάνει τέτοιες μέρες 3μηνες ultimate με 1euro. Σκεφτόμουν για κανα series S στις γιορτές, αλλά θα προτιμήσω μια Rx 6600  και θα μείνω με το one S μου φαίνεται 

Απ' τη στιγμή που γίνεται η μετατροπή gold(έως 36 μήνες) σε ultimate με 1 ή 13 ευρώ ποιος νοιάζεται για το 3μηνο;;;

7 minutes ago, JohnMik said:

Άρχισε τα γυφτιλικια και η Microsoft! Επίσης δεν είδα ακόμα την κλασσική προσφορά που κάνει τέτοιες μέρες 3μηνες ultimate με 1euro. Σκεφτόμουν για κανα series S στις γιορτές, αλλά θα προτιμήσω μια Rx 6600  και θα μείνω με το one S μου φαίνεται 

Απ' τη στιγμή που γίνεται η μετατροπή gold(έως 36 μήνες) σε ultimate με 1 ή 13 ευρώ ποιος νοιάζεται για το 3μηνο;;;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, venuets είπε

Στο ελληνικό support για αρχή και στο twitter στην συνέχεια - Live Chat
και https://support.xbox.com/el-gr/contact-us/emerald

Στο live chat με ενημέρωσαν οτι το προωθούν και θα με ενημερώσουν τηλεφωνικά

Πριν από λίγο εκεί ήμουν και μου έγραψαν για συστημικό λάθος και ό,τι αγόρασα από άλλο κατάστημα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Τι τους έγραψες χοντρικά;

αρχικα με το οτι αφορασα ενα προιον απολυτα νομιμα μεσα στην Ευρωπαικη ενωση και εγινε refund  χωρις καμια ενημερωση. Η λαθος τιμης απο μεριας τους δεν ειναι δικο μου προβλημα αλλα δικο τους απο την στιγμη που η αγορα πραγματοποιηθηκε και παρελαβα το προιον δεν μπορουν να προχωρησουν σε αφαίρεση μονομερος. Επισης μου αφαιρεσαν την αδεια απο ηδη αγορασμενο προιον.

και επισηναψα το λινκ που ανεβασαν πιο πανω σε σχεη με το GEO BLOCK

με βαση την νομοθεσια ακομη και λαθος να ειναι απο την στιμγη που η συναλλαγη εγινε και παρελαβεσ το προιον δεν μπορουν να προχωρησουν με το ετσι θελω σε αφαιρεση. Δεν καναμε χρηση vpn η αλλου τροπου. εγω το αγορασα με το βασικο μου account που εχω και αλλα παιχνιδια και κανονικη διευθυνση απο ελλαδα χωρις κανενα θεμα. απλα πληρωσα με paypal - και καρτα revolut 0.64 μου τραβηξε 0,64 μου επεστρεψε

  • Like 3
Δημοσ.

Αντε να εξηγήσω τώρα στον γιο μου γιατί δεν θα μπορεί να μπαίνει στο forza horizon 5 hot wheels ενώ το ειχε προχωρήσει αρκετά. Με βλέπω να το αγοράζω...

  • Sad 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Malthador είπε

Πρέπει να το δούμε λίγο το θέμα, δεν είναι το οικονομικό το πρόβλημα εδώ, ούτως ή άλλως όλοι ξέρουμε ότι τα εν λόγω games αξίζουν πολύ περισσότερα από €0,70, αντικειμενικά.

Το πρόβλημα είναι η διαχείριση που έχει κάνει η MS και τι συνεπάγεται από αυτή τη διαχείριση. Αγοράσαμε ένα προϊόν την ίδια την MS, χρεωθήκαμε, μπήκε το προϊόν στην library μας και έρχονται σε δεύτερο χρόνο χωρίς να μας ενημερώσουν για να μας κάνουν refund και για να μας αφαιρέσουν το δικαίωμα χρήσης του προϊόντος. 

Και όλα αυτά σε επίσημο ευρωπαϊκό MS store.

Προσωπικά, έχω αρχίσει και αγχώνομαι για όσες αγορές έχω κάνει από cdkeys, eneba κλπ, ακόμα και για το Game Pass μου. Αν αφαιρούν games που αγοράστηκαν από τους ίδιους, ούτε να φαντάζομαι δεν θέλω τι μπορούν να κάνουν σε κλειδιά που αγοράστηκαν από την άλλη άκρη της γης.

Για αρχή θα στείλω ένα e-mail για να επικοινωνήσω μαζί τους και αν δεν μου αρέσει η απάντηση που θα μου δώσουν (που δεν θα μου αρέσει) θα δω σε ποια ευρωπαϊκή αρχή μπορώ να απευθυνθώ. Είναι πολύ βαθύτερο το πρόβλημα.

το ίδιο θα κάνω και εγώ. αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να βγαίνει άκρη.

βασικά σε περίοδο black Friday μπορεί όντως να ήθελαν να ανεβάσουν πωλήσεις άρα δεν ήταν ότι έγινε λάθος .εγώ θεώρησα ότι επιτέλους έκαναν μια καλή προσφορά.

Σε λιγο θα παρω τηλέφωνο να δω .γιατι οντως μπερδευει το πραγμα .αν αρχισουμε να τραβαμε πισω οτι πουλάμε.

δηλαδή αν είχαν στείλει σε κουτί με DVD θα ζητάγανε να το στείλουμε πίσω?

Αι αν εγώ το είχα κάνει δώρο κάπου?μιλάμε για ρεζιλίκι από τα λίγα. τουλάχιστον έπρεπε να παίξει επικοινωνία για να δούμε τι και πως

  • Like 1
Δημοσ.

Ευτυχώς που δε μου αφαίρεσαν το 4 που το είχα ήδη αγορασμένο. Το είχα χωρίς fortune island, lego κλπ addons, όλα είχαν μπει με το πακέτο της προσφοράς. Αυτά σήμερα είναι ακόμα ενεργά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο live chat μου είπαν πρώτα το έγινε λάθος. Όταν τους είπα πως ο νόμος δεν επιτρέπει υπαναχώρηση του πωλητή μου είπαν θα το προωθήσουν στον αρμόδιο και θα με ενημερώσουν.

 

Να πω πως στην ερώτηση αν θέλω η ενημέρωση να γίνει τηλεφωνικά ή με mail, επέλεξα το mail για να έχω αποδείξεις.

Επεξ/σία από fytotech
  • Like 1
Δημοσ.

Βλέπω αυτό που μου αναφέρετε σχετικά με την αγορά και την επιστροφή χρημάτων. Θα χρειαστεί περεταίρω έλεγχος απο πλευράς μας και σε συνενόηση με ανώτερο κλημάκιο. Θα χρειαστώ ένα τηλέφωνο επικοινωνίας σας παρακαλώ για ενημέρωση απο πλευράς μας για το αποτέλεσμα

 

η απαντηση τους

Δημοσ.

προσωπικη αποψη. Ολοι οσοι αγορασατε στειλτε στο live Chat και ενημερωστε για καταγγελια. Ναι εκαναν λαθος στην τιμη αλλα εκαναν και δευτερο λαθος οταν εκαναν refund χωρις καμια ενημερωση

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alldaynews είπε

τους εστειλα και εγω στο live chat

 

Πες τους -σοβαρά- ότι θα αγόραζα xbox. Τώρα, πες τους, ότι θα τους στείλω σέλφι που θα παίζω God of War Ragnarok. Πες τους.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, duckino είπε

Ίσως να έχουν πάτημα με πολύ ψιλά γράμματα ότι δεν ευθύνονται για "ηλεκτρονικά/τυπογραφικά" λάθη όπως συνήθως αναφέρουν στα διαφημιστικά φυλλάδιά τους αλυσίδες καταστημάτων.

Όπως και να 'χει, μεγάλη π..στιά

Ο νομος υπερισχύει αυτών. 

  • Like 2
Δημοσ.

Refund και σε μένα δυστυχώς. Η πλάκα είναι ότι το αγόρασα και σαν gift σε φίλο που εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσε να μπει να το αγοράσει και σε εκείνον είναι κομπλέ (ακόμα). Άραγε μπορούν να πάρουν πίσω και το δώρο από τη στιγμή που εμφανίζεται ως redeemed; Θα στείλω κι εγώ στο live chat τους.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...