Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 17/11/2022 στις 12:48 ΜΜ, billman0007 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Σκοπεύω να κάνω Αθήνα - Θεσσαλονίκη μια απογευματινή μέρα, με το υγραεριοκίνητο αμάξι μου. Επειδή πρόκειται να ξεκινήσω κατά τις 5 το απόγευμα, όλο το ταξίδι θα είναι πρακτικά βραδινό. Είναι καθόλου επικίνδυνο η βραδινή οδήγηση στο δρόμο Αθήνας - Θεσσαλονίκης, χωρίς διόδια; Έχει επαρκή φωτισμό ή θα οδηγώ στο σκοτάδι; 

Και από εθνική να μας η μισή διαδρομή δεν έχει φώτα , αλλά δεν το λέμε 

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 17/11/2022 στις 2:49 ΜΜ, GodzillaCover είπε

Τα μέρη που περνάς από τις παλιές ΕΟ έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από έναν αυτοκινητόδρομο που δεν ξέρεις καν πού βρίσκεσαι.

Τελος πάντων είναι τι προτιμά ο καθένας. Δεν ξέρω στη συγκεκριμένη διαδρομή πόσα χρήματα γλιτώνεις, γιατί δεν έχει χρειαστεί να την κάνω, αλλά αν είναι να γλιτώσεις 20€ και να χάσεις 2 ώρες, γιατί όχι; Πόσες δουλειές πληρώνουν 10€/ώρα;

Προφανως κάποιος που φοβάται την παλιά ΕΟ, θα πάει κανονικά και θα πληρώσει τα διόδια.

Δεν ξέρω πως γίνεται να μην ξέρεις που είσαι, όταν η σήμανση σε βοηθάει να καταλάβεις (ακόμα και αν δεν ξέρεις πως μοιάζει η Λαμία ή ο Όλυμπος χωρίς να τα έχεις ξανά δει). 

Δεν γλυτώνεις λεφτά. Θα τα φας στην βενζίνη 

Δημοσ.
Στις 17/11/2022 στις 12:48 ΜΜ, billman0007 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Σκοπεύω να κάνω Αθήνα - Θεσσαλονίκη μια απογευματινή μέρα, με το υγραεριοκίνητο αμάξι μου. Επειδή πρόκειται να ξεκινήσω κατά τις 5 το απόγευμα, όλο το ταξίδι θα είναι πρακτικά βραδινό. Είναι καθόλου επικίνδυνο η βραδινή οδήγηση στο δρόμο Αθήνας - Θεσσαλονίκης, χωρίς διόδια; Έχει επαρκή φωτισμό ή θα οδηγώ στο σκοτάδι; 

Αν δεν γνωριζεις τους δρομους αρα και τον βαθμο δυσκολιας μην κανεις τιποτα γιατι τα χλμ ειναι πολλα και ειναι πολυτελεια για περιθωρια λαθων!

Αξιζει να γλιτωσεις Αφιδνων,Τραγανας,Μαυρομαντηλας,Πελασγιας,Μοσχοχωριου(μπαινεις απο αερινο), Λεπτοκαρυας απο πλευρικα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Δεν ξέρω πως γίνεται να μην ξέρεις που είσαι, όταν η σήμανση σε βοηθάει να καταλάβεις (ακόμα και αν δεν ξέρεις πως μοιάζει η Λαμία ή ο Όλυμπος χωρίς να τα έχεις ξανά δει). 

Δεν γλυτώνεις λεφτά. Θα τα φας στην βενζίνη 

Χαίρω πολύ, δεν εννοώ να δω την πινακίδα «Λαμία». Εννοώ να μπορώ να δω το μέρος και να καταλάβω πού βρίσκομαι. Αντί αυτού, στον αυτοκινητόδρομο, σχεδόν τα πάντα είναι ίδια. 

Για τον μέσο οδηγό, είναι πιο φθηνά και από άποψη βενζίνης να πάει από τον παλιό, καθώς θα πηγαίνει σταθερά με 80 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, αντί για 110-130. Έχει ανεβεί και βίντεο στο YouTube από το car.gr που δοκιμάζει τη συγκεκριμένη μάλιστα διαδρομή και συγκρίνει τα κόστη με και χωρίς διόδια.

Πλεονεκτηματα της καινούριας ΕΟ η ασφάλεια, η άνεση και ο χρόνος. Μειονεκτήματα η βαρετή διαδρομή και το κόστος.

 

Δημοσ.

αν το κάνεις για βόλτα να δεις περιοχές κλπ (εχω κάνει εγώ και με μηχανη και με αυτοκίνητο) καλός θα σου αρέσει (θα πεθάνεις βεβαία απο την κούραση αλλά όπως ειπα βόλτα κάνεις)

αν το κάνεις για να γλυτώσεις τα διόδια προς θεού μην το κάνεις

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/11/2022 στις 8:07 ΜΜ, GodzillaCover είπε

Χαίρω πολύ, δεν εννοώ να δω την πινακίδα «Λαμία». Εννοώ να μπορώ να δω το μέρος και να καταλάβω πού βρίσκομαι. Αντί αυτού, στον αυτοκινητόδρομο, σχεδόν τα πάντα είναι ίδια. 

Για τον μέσο οδηγό, είναι πιο φθηνά και από άποψη βενζίνης να πάει από τον παλιό, καθώς θα πηγαίνει σταθερά με 80 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, αντί για 110-130. Έχει ανεβεί και βίντεο στο YouTube από το car.gr που δοκιμάζει τη συγκεκριμένη μάλιστα διαδρομή και συγκρίνει τα κόστη με και χωρίς διόδια.

Πλεονεκτηματα της καινούριας ΕΟ η ασφάλεια, η άνεση και ο χρόνος. Μειονεκτήματα η βαρετή διαδρομή και το κόστος.

 

 

Όταν γυρίστηκε το βιντεο του car.gr όμως το καύσιμο ήταν 60% κάτω η τιμή του από τώρα. Άρα το κέρδος από τα διόδια μειώνεται με την ακόμα ακριβότερη κατανάλωση καυσίμου που χρειάζεται να ξοδέψει κανείς από την παλια ΕΟ. 
 

Δημοσ.
Στις 17/11/2022 στις 2:28 ΜΜ, d_gkal είπε

Προσοχή με google maps. Πολλές φορές δείχνει δρόμο (κυριολεκτικα) μέσα από χωράφια .

 

Για λίγα (πολλά) ευρώ δε θα διακινδυνευα τη ζωή μου εκτός εθνικής!

Σωστος! Το χα παθει στην Νάξο. Με πηγε σε χωματοδρομο που κατεληγε σε χωράφι και έπειτα ο δρομος τελειωνε σε σπαρτά :D

 

Όσο για τα διόδια,  αν είχα υγραεριο θα πηγαινα απ την νέα εθνικη και θα πληρωνα τα διοδια και θα ελεγα στον εαυτο μου οτι έχω βενζίνη για καυσιμο :P( τα 60 πανε ελα που με γλυτωσε το υγραεριο τα δινω για την ασφάλεια μου....)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Backpacker είπε

 

Όταν γυρίστηκε το βιντεο του car.gr όμως το καύσιμο ήταν 60% κάτω η τιμή του από τώρα. Άρα το κέρδος από τα διόδια μειώνεται με την ακόμα ακριβότερη κατανάλωση καυσίμου που χρειάζεται να ξοδέψει κανείς από την παλια ΕΟ. 
 

Τι σχέση έχει η τιμή του καυσίμου; Αφού έκαψε λιγότερο στην παλιά ΕΟ σε σχέση με την καινούρια, λιγότερο θα κάψει και με την υψηλοτερη τιμή. Ίσα ίσα, θα γλιτώσεις περισσότερα λεφτά με την καινούρια τιμή, καθώς τα έξτρα λίτρα είναι ακριβότερα από ότι τότε.

Αυτο που λες θα είχε νόημα αν η κατανάλωση ήταν υπέρ της καινούριας ΕΟ.

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Τι σχέση έχει η τιμή του καυσίμου; Αφού έκαψε λιγότερο στην παλιά ΕΟ σε σχέση με την καινούρια, λιγότερο θα κάψει και με την υψηλοτερη τιμή. Ίσα ίσα, θα γλιτώσεις περισσότερα λεφτά με την καινούρια τιμή, καθώς τα έξτρα λίτρα είναι ακριβότερα από ότι τότε.

Αυτο που λες θα είχε νόημα αν η κατανάλωση ήταν υπέρ της καινούριας ΕΟ.

 

Πως θα κάψει λιγότερα στην παλιά ΕΟ ενώ θα οδηγάει 2-3 ώρες παραπάνω και με πολύ περισσότερες αυξομειώσεις στην ταχύτητα? 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Πως θα κάψει λιγότερα στην παλιά ΕΟ ενώ θα οδηγάει 2-3 ώρες παραπάνω και με πολύ περισσότερες αυξομειώσεις στην ταχύτητα? 

Μου θύμισε λίγο ένα πρόσφατο που διάβασα. Σε μια περιοχή την Αγγλία μείωσαν το όριο από 100 στα 50 για να μειωθούν οι "ρύποι", μια ευθεία περίπου 70 χιλιόμετρα. Όταν ρώτησαν τον δήμαρχο ότι με αυτό η διαδρομή θα έχει διπλάσια διάρκεια και θα αυξηθεί η κίνηση άρα και ο θόρυβος + το κόστος κλιματισμού άρχισε να τους φωνάζει "πως ξέρεται εσείς καλύτερα από τους επιστήμονες που έκαναν την έρευνα" :D 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Τι σχέση έχει η τιμή του καυσίμου; Αφού έκαψε λιγότερο στην παλιά ΕΟ σε σχέση με την καινούρια, λιγότερο θα κάψει και με την υψηλοτερη τιμή. Ίσα ίσα, θα γλιτώσεις περισσότερα λεφτά με την καινούρια τιμή, καθώς τα έξτρα λίτρα είναι ακριβότερα από ότι τότε.

Αυτο που λες θα είχε νόημα αν η κατανάλωση ήταν υπέρ της καινούριας ΕΟ.

 

Στην παλιά ΕΟ καίει λιγότερο ως κατανάλωση σε λίτρα ανά 100 χλμ (ας πούμε 5l/100km αντί για 6 στην νέα ΕΟ), που και αυτό σχετικό είναι γιατί στην νέα ΕΟ δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις με 110-130 που είναι τα ανώτατα όρια, μπορείς να πηγαίνεις και με μέχρι 60 ή 70 που είναι το κατώτατο όριο, καθώς επίσης στην νέα ΕΟ πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα.

Στην παλιά ΕΟ όμως μάλλον ξοδεύεις παραπάνω σε χρήματα γιατί οι αποστάσεις που πρέπει να διανύσεις λογικά είναι μεγαλύτερες, αν πράγματι ισχύει το παραπάνω τότε με τις αυξημένες τιμές καυσίμων το κέρδος από τη μη πληρωμή διοδίων συρρικνώνεται.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Backpacker είπε

Πως θα κάψει λιγότερα στην παλιά ΕΟ ενώ θα οδηγάει 2-3 ώρες παραπάνω και με πολύ περισσότερες αυξομειώσεις στην ταχύτητα? 

Γιατί στην παλιά ΕΟ, στο μεγαλύτερο μέρος θα πηγαίνεις σταθερά πχ με 80 και όχι με 130. Το αν θα οδηγείς παραπάνω σε χρόνο δεν έχει σημασία, παρά μόνο η χιλιομετρική απόσταση. 

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Στην παλιά ΕΟ καίει λιγότερο ως κατανάλωση σε λίτρα ανά 100 χλμ (ας πούμε 5l/100km αντί για 6 στην νέα ΕΟ), που και αυτό σχετικό είναι γιατί στην νέα ΕΟ δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις με 110-130 που είναι τα ανώτατα όρια, μπορείς να πηγαίνεις και με μέχρι 60 ή 70 που είναι το κατώτατο όριο, καθώς επίσης στην νέα ΕΟ πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα.

Στην παλιά ΕΟ όμως μάλλον ξοδεύεις παραπάνω σε χρήματα γιατί οι αποστάσεις που πρέπει να διανύσεις λογικά είναι μεγαλύτερες, αν πράγματι ισχύει το παραπάνω τότε με τις αυξημένες τιμές καυσίμων το κέρδος από τη μη πληρωμή διοδίων συρρικνώνεται.

Έχεις δίκιο στο πρώτο μέρος της απάντησής σου, για αυτό είπα για τον μέσο οδηγό. Σίγουρα μπορείς να διατηρήσεις πιο εύκολα σταθερή ταχύτητα στην καινούρια ΕΟ. Βέβαια συρρικνώνεται το κέρδος σε χρόνο αν αντί για 110-130 πηγαίνεις με 80.

Για το δεύτερο μέρος επίσης συμφωνω στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά για τη συγκεκριμένη διαδρομή (Αθήνα-Θεσσαλονίκη), το μαπς βγαζει λιγότερα χλμ από τον παλιό.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Έχεις δίκιο στο πρώτο μέρος της απάντησής σου, για αυτό είπα για τον μέσο οδηγό. Σίγουρα μπορείς να διατηρήσεις πιο εύκολα σταθερή ταχύτητα στην καινούρια ΕΟ. Βέβαια συρρικνώνεται το κέρδος σε χρόνο αν αντί για 110-130 πηγαίνεις με 80.

Για το δεύτερο μέρος επίσης συμφωνω στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά για τη συγκεκριμένη διαδρομή (Αθήνα-Θεσσαλονίκη), το μαπς βγαζει λιγότερα χλμ από τον παλιό.

Εγώ απλά απάντησα στην απορία σου, δλδ το πως είναι δυνατόν η υψηλή τιμή των καυσίμων των τελευταίο καιρό να μειώσει το κέρδος της αποφυγής διοδίων. Και φυσικά το παραπάνω δεν ισχύει πάντα γιατί κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Κατά τα άλλα μην εμπιστεύεσαι απόλυτα το google maps, δεν είναι απολύτως επικαιροποιημένο, σε κάποια σημεία οι παρακάμψεις για την αποφυγή διοδίων που σου προτείνει δεν ισχύουν και πρέπει να πας από αλλού διανύοντας περισσότερα χλμ. Όσοι το κάνουν συχνά αυτό προτείνουν κάποια συγκεκριμένα διόδια να μην τα αποφεύγεις επειδή δεν αξίζει.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Υπαρχει καποιος που το εχει κανει?

Ενδιαφερον θα ειχε να μαθουμε την εμπειρια του

Μάλλον έχεις δει τα προηγούμενα post, μέχρι και βίντεο έχουν ποστάρει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...