Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ωραία είναι αν κάνεις τη διαδρομή μέρα,και έχει πολύ χρόνο, νύχτα,και χρόνο να έχει,δεν βλέπει τίποτα. Για 30 ευρώ διόδια,μέσα στη νύχτα,δεν αξίζει, την μέρα άντε να παρακάμψεις τα διόδια Μακρυχωρίου και Λεπτοκαρυάς,να πας από Τεμπη,να κατέβεις από το κάστρο του Πλαταμώνα και να βγεις στη Πλάκα Λιτοχώρου. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2022 από jmmys
tzitzikas2 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Wrong way ..4 Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2022 από tzitzikas2
Joshua21 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, GodzillaCover είπε Τα μέρη που περνάς από τις παλιές ΕΟ έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από έναν αυτοκινητόδρομο που δεν ξέρεις καν πού βρίσκεσαι. Αν ταξιδεύεις μέρα ίσως και να ισχύει, ο ts όμως θα ταξιδέψει νύχτα... 1
tigergreg Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Ειχε συζητηθει εδω.... Παντως πριν χρονια που περασα τον μπραλο βραδυ τα ειδα ολα....
Titos301 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, tigergreg είπε Ειχε συζητηθει εδω.... Παντως πριν χρονια που περασα τον μπραλο βραδυ τα ειδα ολα.... Δλδ θελουμε back story 🤓🤓🤓 1
txcellas Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Προσοχή στους χωματοδρομους που οδηγούν σε χωράφια. Έχει τύχει να ταλαιπωρηθώ άπειρα το βράδυ και να κάνω το αμάξι tank..
haris_216 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Έχοντας οδηγήσει αρκετά σε Ελλάδα κι εξωτερικό έχω τις εξής προσεγγίσεις: Όταν το ζητούμενο είναι να πάνω από το Α στο Β και δεν με ενδιαφέρει το sightseeing, τότε αυτοκινητόδρομος. Γρήγορα, με ασφάλεια και με την λιγότερη δυνατή κούραση. Το τελευταίο σημαντικό όταν της αναχώρησης προηγείται (ή της άφιξης έπεται) επαγγελματική ή άλλη δραστηριότητα Όταν υπάρχει χρόνος και όρεξη τότε επιλέγω πιο επαρχιακούς δρόμους καθώς ομορφαίνει το ταξίδι και την εμπειρία (ειδικά σε ξένες χώρες γνωρίζεις την περιοχή, πράγμα που δεν συμβαίνει από το αυτοκινητόδρομο) Επίσης, όπως ήδη ειπώθηκε, πηγαίνοντας από παράπλευρη διαδρομή, το κόστος των διοδίων δεν είναι όλο κέρδος καθώς από αυτό πρέπει να αφαιρεθεί (πέραν της κούρασης) και η αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση που θα έχεις λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής και των πολλών αυξομειώσεων στην ταχύτητα.
JakeKaufman Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, billman0007 είπε Καλησπέρα σε όλους. Σκοπεύω να κάνω Αθήνα - Θεσσαλονίκη μια απογευματινή μέρα, με το υγραεριοκίνητο αμάξι μου. Επειδή πρόκειται να ξεκινήσω κατά τις 5 το απόγευμα, όλο το ταξίδι θα είναι πρακτικά βραδινό. Είναι καθόλου επικίνδυνο η βραδινή οδήγηση στο δρόμο Αθήνας - Θεσσαλονίκης, χωρίς διόδια; Έχει επαρκή φωτισμό ή θα οδηγώ στο σκοτάδι; Dude, δεν έχει επαρκή φωτισμό ακόμα κι αν πας από την ολοκαίνουρια απαστράπτουσα πανάκριβη εθνική οδό. Φωτισμό end to end στους αυτοκινητοδρομους εχουν λιγες χωρες στην Ευρωπη Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2022 από JakeKaufman 2
sphinxgr Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 12 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε Φωτισμό end to end στους αυτοκινητοδρομους εχουν λιγες χωρες στην Ευρωπη Αυτό. Αν ταξιδέψει κάποιος στην Ευρώπη με αυτοκίνητο, θα δει πως οι Ελληνικοί εθνικοί δρόμοι είναι χρόνια μπροστά. πχ στην Ιταλία με άπειρη κίνηση (τύπου κανένα κενό μεταξύ των αυτοκινήτων) όλο το 24ωρο και ελάχιστη ταχύτητα 120χμ, δεν έχουν πουθενά φώτα. Στην Ελλάδα απο την άλλη περνάει μόνο ένα αυτοκίνητο κάθε 1 λεπτό και όμως σου έχουν φώτα σχεδόν παντού!!! 2
valadsk Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 σε καμιά περίπτωση δεν θα επέλεγα νύχτα τέτοια διαδρομή, ειδικά σε περιοχές που δεν γνωρίζεις. 'έλα λάστιχο να συμβεί, κάτι να πάθει το αμάξι, θα κάθεσαι στα κατσάβραχα νύχτα να περιμένεις την οδική. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, JakeKaufman είπε Φωτισμό end to end στους αυτοκινητοδρομους εχουν λιγες χωρες στην Ευρωπη Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που οι αυτοκινητόδρομοι είναι παντού φωτισμένοι είναι το Βέλγιο,αν και σκέφτονται να αρχίσουν πλέον να σβήνουν μερικά λόγω της ενεργειακής κρίσης. Ελλάδα σε γενικές γραμμές,είναι σε πολλά σημεία φωτισμένοι οι αυτοκινητόδρομοι.Βέβαια εμείς αργήσαμε πολύ σαν χώρα να τους κατασκευάσουμε,αλλά έγινε καλή δουλειά.
EchiDNA Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Στην Ελλάδα ο φωτίζονται τα εξής: Οδοί µε υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο (ΕΜΗΚ>30.000 ΜΕΑ/ηµ.) Σηµεία οδών µε έντονες αλλαγές χάραξης ή µε φτωχά γεωµετρικά χαρακτηριστικά Κόµβοι µε αξιόλογη κίνηση ή µε διαρρύθµιση, καθώς και κυκλικοί κόµβοι Ανισόπεδοι κόµβοι αυτοκινητοδρόµων Μακρές γέφυρες Σήραγγες και υπόγεια τµήµατα Περιοχές στάθµευσης και εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών Σταθµοί διοδίων Αστικές οδοί µε αξιόλογη κίνηση ή παράπλευρη εµπορική δραστηριότητα Επικίνδυνες κατασκευές, όπως µεσόβαθρα και στενές γέφυρες Πινακίδες σήµανσης Τµήµατα µε αξιόλογη κυκλοφορία πεζών Γενικώς, σηµεία στα οποία απαιτείται η τεταµένη προσοχή του οδηγού, όπως θέσεις µετατροπής οδών ταχείας κυκλοφορίας σε συµβατικές οδούς ή σηµεία συχνής διάσχισης πεζών έξω από πόλεις
Speculoos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 53 λεπτά πριν, jmmys είπε Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που οι αυτοκινητόδρομοι είναι παντού φωτισμένοι είναι το Βέλγιο,αν και σκέφτονται να αρχίσουν πλέον να σβήνουν μερικά λόγω της ενεργειακής κρίσης Mικρή διόρθωση, το Βέλγιο ήταν η χώρα που είχε το 100% των αυτοκινητοδρόμων της μόνιμα αναμένα, αν εξαιρέσεις χώρες σαν το Λουξεμβούργο πχ, γνωστό και ως Belgian window, μπορούσες να δεις το σχήμα της χώρας με ένα τηλεσκόπιο από το διάστημα. Οι λόγοι που ήταν μονίμως αναμμένοι ήταν 3. Ασφάλεια, πολύ πυκνό οδικό δίκτυο με εξόδους ή επίπεδους κόμβους σε κοντινές αποστάσεις και, ο κυριότερος, πυρηνική ενέργεια. Το άναμμα των φώτων στους δρόμους ήταν η λύση να διοχετεύεται περίσσεια ενέργεια που παραγόταν συνεχώς από τα πυρηνικά εργοστάσια της χώρας κατά τις ώρες που δεν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ρεύματος. Αυτά άλλαξαν σταδιακά από το 2011 με τον περιορισμό των πυρηνικών εργοστασίων και το σταδιακό κλείσιμό τους. Το 2017 υπήρχε ακόμα ένα σημαντικό μέρος του οδικού δικτύου που παρέμενε αναμένο αν και συγκριτικά μικρότερο από την περασμένη πενταετία, η ανάγκη όμως για μειωμένη κατανάλωση και επειδή οι φωνές για αυξημένη φωτορρύπανση πλήθαιναν πάρθηκαν πιο δραστικά μέτρα, αρχικά στην Βαλλονία που είναι και οικονομικά ασθενέστερη και ύστερα στην Φλάνδρα. Πλέον σχεδόν παντού από τις 11 το βράδυ μέχρι τις 6 το πρωί τα φώτα στο μεγαλύτερο μέρος των αυτοκινητοδρόμων είναι σβηστά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα