Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από όλα τα παιχνίδια για παιχνιδοκονσόλες επόμενης γενιάς, περισσότερα από τα μισά αναπτύσσονται χρησιμοποιώντας τη μηχανή γραφικών Unreal Engine και τη σουίτα εργαλείων για προγραμματιστές της Epic Games.

Τη σχετική δήλωση έκανε ο Αντιπρόεδρος Engineering της Epic Games, Nick Penwarden, σε μία συνέντευξή που παραχώρησε στην ιστοσελίδα The Verge. Αν και το ποσοστό είναι ελάχιστα υψηλότερο από το 48% που είχε κάνει γνωστό τον περασμένο Απρίλιο ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της εταιρείας, Tim Sweeney όταν λανσαρίστηκε η μηχανή γραφικών Unreal Engine 5, η σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα της Unreal Engine για την ανάπτυξη παιχνιδιών τόσο για το PlayStation 5 όσο και για τα Xbox Series X|S είναι αδιαμφισβήτητη. 

Ο Nick Penwarden δεν διευκρίνισε ποιες εκδόσεις της μηχανής γραφικών Unreal Engine χρησιμοποιούνται και πόσοι developers χρησιμοποιούν κάθε έκδοση ωστόσο δεν έκρυψε ότι εξεπλάγην «ευχάριστα» με τον αριθμό των στούντιο που έχουν προχωρήσει στη μεταφορά παιχνιδιών από την έκδοση 4 της μηχανής γραφικών στην Unreal Engine 5. «Όταν ξεκινήσαμε την ανάπτυξη της Unreal Engine 5, ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να υπάρχει backwards compatibility ώστε να είναι δυνατό να έρθουν παιχνίδια από την Unreal Engine 4, οπότε είναι πραγματικά εξαιρετικό να βλέπουμε τους developers να το ενστερνίζονται (το έργο μας)» είπε ο Nick Penwarden στην ιστοσελίδα The Verge.

Ήδη τουλάχιστον ένα μεγάλο στούντιο έχει δεσμευτεί να αναπτύξει τίτλους με βάση τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5. Τον περασμένο Μάρτιο, η CD Projekt RED, το στούντιο πίσω από δύο από τα μεγαλύτερα franchises στην εποχή μας, τα The Witcher και Cyberpunk 2077, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να απομακρυνθεί από την ιδιόκτητη μηχανή γραφικών REDengine και ότι πρόκειται να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την Unreal Engine 5 ως μέρος μιας «πολυετούς στρατηγικής συνεργασίας». 

Πρόσφατα, η Epic Games διέθεσε τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5.1 και τα συνοδευτικά εργαλεία για developers. Η νέα έκδοση περιλαμβάνει ορισμένες βελτιώσεις για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να αναπτύξουν υψηλής ποιότητας όσον αφορά τα γραφικά παιχνίδια που θα είναι δυνατόν να «τρέξουν» με 60 fps σε υπολογιστές και νέας γενιάς παιχνιδοκονσόλες. Από εδώ και πέρα, ο στόχος της Epic Games είναι να διαθέτει «διάφορες» μικρότερες εκδόσεις της Unreal Engine ετησίως, με στόχο τις τρεις εκδόσεις για το 2023 σύμφωνα με τον Nick Penwarden.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Οταν κατι δουλευει τοτε δουλευει

ας focusαρουν στο story και gameplay aspect του game τα studio και ετσι να γλυτωσουν χρονο απο το να φτιαξουν δικια του μηχανη γραφικων.
θα βγαινουν λογικα και πιο γρηγορα τα games ετσι.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Αλίμονο στο PC με τα shader stutters.. 

2 λεπτά πριν, PaPpaS_gr είπε

Ελπίζω στην έκδοση 5 να έχουν φτιάξει το κλάσικο stuttering λογω asset streaming της 4

Στην 5.1 μόνο. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αλίμονο στο PC με τα shader stutters.. 

Στην 5.1 μόνο. 

Κοίτα έτσι όπως πάει το πράγμα καλο θα ήταν να έβαζαν shader precaching μεσα στο παιχνίδι εαν είναι να σου δίνει stutter free εμπειρία . Φωνάζουν γιατί δεν το έχουν συνηθίσει αυτό οι gamers αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στο να το τρώς στην μάπα όλη την ωρα .

 

5.1 μόνο? κακό αυτό γιατί όσοι έχουν ξεκινήσει development κάνα χρόνο τώρα δεν θα κάνουν την μετάβαση. Όποτε βλέπω την πρώτη φουρνιά να υποφέρει...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, PaPpaS_gr είπε

Κοίτα έτσι όπως πάει το πράγμα καλο θα ήταν να έβαζαν shader precaching μεσα στο παιχνίδι εαν είναι να σου δίνει stutter free εμπειρία . Φωνάζουν γιατί δεν το έχουν συνηθίσει αυτό οι gamers αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στο να το τρώς στην μάπα όλη την ωρα .

 

5.1 μόνο? κακό αυτό γιατί όσοι έχουν ξεκινήσει development κάνα χρόνο τώρα δεν θα κάνουν την μετάβαση. Όποτε βλέπω την πρώτη φουρνιά να υποφέρει...

Όσα games κάνουν pre-compile πριν παίξεις τρέχουν κομπλέ in-game(Π.χ. Call of Duty, Uncharted 4(PC), Horizon Zero Dawn κλπ). Στην UE 5.1 έβαλαν PSO collection για να γλιτώσουμε από τα shader stutters αλλά όπως λες όσα έχουν αρχίσει ήδη development, δεν..

''The new automated Pipeline State Object (PSO) caching for DX12 simplifies the process needed to prepare a game for shipping in DX12. This is the biggest PC feature of this latest version. After all, this automated system will minimize shader compilation stutters in a lot of UE5.1 games(None atm).''

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
4 minutes ago, ELMastas said:

Μάλιστα,στίς μηχανές γραφικών δεν κόπτονται κάποιοι για "μονοπώλια" ? 🤔

Ελα ντε. Προφανώς κ δίνουν την άδεια κ τα dev tools τιμή χώμα, δεν εξηγείται διαφορετικά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν πολλές καλές μηχανές γραφικών, πχ δεν είδαμε πολλά παιχνίδια με την φοβερή cry engine, δεν λέω την αγαπάμε την unreal μεγαλώσαμε με αυτή αλλά καλή και διαφορετικότητα, τα παιχνίδια με την unreal πάνω κάτω έχουν παρόμοιο feeling αλλά με άλλο περιτύλιγμα. Είναι ωραία η διαφορετικότητα και η ποικιλία.

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, SkaL- said:

τα παιχνίδια με την unreal πάνω κάτω έχουν παρόμοιο feeling αλλά με άλλο περιτύλιγμα.

Σε unreal engine είναι το Octopath Traveler, το Yoshi's Crafted World, το Batman Arkham Knight, το Gears 5, το Observer, το Tetris Effect, το Final Fantasy 7 Remake. 

Δεν ξέρω πόσο παρόμοιο feeling έχουν αυτά. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημαντική επιβράβευση για την εταιρεία που τα τελευταία χρόνια έφερε τα πάνω-κάτω στο χώρο του game development.

Δεν είναι και λίγο να σε προτιμούν τα μεγαλύτερα ΑΑΑ studios που σοφά κατά τη γνώμη μου, αρχίζουν κι εγκαταλείπουν την ιδέα custom engine.

Η Unreal, αυτή τη χρονική στιγμή, θεωρείται ~έστω κι αμφιλεγόμενα~ το απόλυτο development πακέτο καθώς υπερέχει απ' τον ανταγωνισμό της σε θέματα απόδοσης 3d τεχνολογίας, είναι crash tested, εύκολα προσβάσιμη και καλός υποστηριζόμενη. Πολύ σημαντικό είναι πως και τα πακέτα πληρωμής συμφωνιών δεν είναι καθόλου άσχημα για τους developers. 

Τελικα ο ανταγωνισμός με την Unity τους έκανε παραπάνω από καλό.

Επεξ/σία από Scatman
Δημοσ.
5 ώρες πριν, NickTG είπε

Σε unreal engine είναι το Octopath Traveler, το Yoshi's Crafted World, το Batman Arkham Knight, το Gears 5, το Observer, το Tetris Effect, το Final Fantasy 7 Remake. 

Δεν ξέρω πόσο παρόμοιο feeling έχουν αυτά. 

Προφανώς και δεν συγκρίνω ανόμοια παιχνίδια, μάλλον δεν κατάλαβες το τι ήθελα να πω ή δεν το έγραψα τόσο καλά. Η λίστα σου μπορεί να μεγαλώσει αν βάλουμε το πόσα παιχνίδια έχουν βγει σε unreal engine τα τελευταία 23 χρόνια, μιλάω για παιχνίδια ίδιας κατηγορίας πχ fps, 3rd person action κτλ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...