Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι άνθρωποι στο τμήμα ηλεκτρονικών συναλλαγών 2107727440 δεν υπάρχουν.
Σήμερα πάλι είχα προβλήματα με toppup και τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως έχουν μπλοκάρει την κάρτα και πως μερικές φορές μπλοκάρει με τη revolut.
Μου είπαν πως ο μοναδικός τρόπος να μην γίνεται αυτό είναι να μου στείλουν μια φόρμα εξαίρεσης που πρέπει να υπογράψω. Όταν τους ρώτησα γιατί μπλοκάρεται η κάρτα ενώ δεν γίνεται κάποια ύποπτη διαδικασία ο υπάλληλος έκλεισε το τηλέφωνο. Εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω πως όλο αυτό είναι σκόπιμο για να μην φεύγει συνάλλαγμα στο εξωτερικό. Άλλη δουλειά δεν έχουμε κάθε φορά να είμαστε στην αναμονή της εθνικής για να μας ξεμπλοκάρουν την κάρτα από δική τους υπαιτιότητα.

Επεξ/σία από spooker
Δημοσ.
5 ώρες πριν, spooker είπε

Οι άνθρωποι στο τμήμα ηλεκτρονικών συναλλαγών 2107727440 δεν υπάρχουν.
Σήμερα πάλι είχα προβλήματα με toppup και τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως έχουν μπλοκάρει την κάρτα και πως μερικές φορές μπλοκάρει με τη revolut.
Μου είπαν πως ο μοναδικός τρόπος να μην γίνεται αυτό είναι να μου στείλουν μια φόρμα εξαίρεσης που πρέπει να υπογράψω. Όταν τους ρώτησα γιατί μπλοκάρεται η κάρτα ενώ δεν γίνεται κάποια ύποπτη διαδικασία ο υπάλληλος έκλεισε το τηλέφωνο. Εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω πως όλο αυτό είναι σκόπιμο για να μην φεύγει συνάλλαγμα στο εξωτερικό. Άλλη δουλειά δεν έχουμε κάθε φορά να είμαστε στην αναμονή της εθνικής για να μας ξεμπλοκάρουν την κάρτα από δική τους υπαιτιότητα.

Mεταφορά με gpay και άσε τους να κουρευονται.Εκτός αν σου αρέσει τόσο πολύ να ταλαιπωρείσαι. 

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Σήμερα δοκίμασα και εγώ από κάρτα εθνικής και τίποτα! Έχει νόημα να πάρω κάνα τηλέφωνο ή να δοκιμάσω κάτι ευθείαν gpay. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, rakeesh είπε

Σήμερα δοκίμασα και εγώ από κάρτα εθνικής και τίποτα! Έχει νόημα να πάρω κάνα τηλέφωνο ή να δοκιμάσω κάτι ευθείαν gpay. 

Σου κόβει το έμβασμα το σύστημα ασφαλείας. Πάρε στο 2107727440

  • Like 1
Δημοσ.

ναι δυστυχώς είναι απαράδεκτοι. Έχουν την παρακάτω έτοιμη απάντηση και την μοιράζουν.
Μάλιστα έχουν και το θράσος να προτείνουν να υπογράψουμε για εξαίρεση και πως αν κάτι πάει στραβά η ευθύνη είναι δική μας.
 

Αναφορά σε κείμενο

 

σε απάντηση μηνύματός σας, σχετικού με την εν θέματι υπόθεση, το οποίο καταχωρίσθηκε στην ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας της Ε.Τ.Ε, θα θέλαμε αφενός να σας πληροφορήσουμε ότι πρωταρχικός στόχος της Τράπεζας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών της και η ασφάλεια των συναλλαγών τους και αφετέρου να σας γνωστοποιήσουμε τα ακόλουθα:

Tο σύστημα ασφάλειας συναλλαγών της Τράπεζάς μας πραγματοποιεί ελέγχους στις συναλλαγές που διενεργούνται με χρήση των προϊόντων των πελατών της επί 24ώρου βάσεως είτε αυτές διενεργούνται ηλεκτρονικά είτε με φυσική παρουσία σε ΑΤΜ και καταστήματα μέσω τερματικών POS. Οι εν λόγω έλεγχοι πραγματοποιούνται βάσει συγκεκριμένων κανόνων οι οποίοι είναι σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο όσο και με τις βέλτιστες πρακτικές των διεθνών οργανισμών Mastercard και Visa.

Επιπλέον σημειώνουμε ότι, σε περίπτωση που το αυτοματοποιημένο σύστημα ασφαλείας της Τράπεζάς μας εντοπίσει αυξημένο κίνδυνο κατά τη διενέργεια συναλλαγής,  η συγκεκριμένη συναλλαγή δύναται να απορριφθεί. Κάθε περιστατικό χρειάζεται να διερευνηθεί από υπάλληλο της αρμόδιας υπηρεσίας μέχρι την επίλυση της υπόθεσης. Οποιαδήποτε ενέργεια της Υπηρεσίας Ασφάλειας Συναλλαγών μας αποσκοπεί μόνο στη  διασφάλιση των συναλλαγών και στην αποτροπή κακόβουλων χρεώσεων εις βάρος των πελατών μας.

Αναφορικά με τον τηλεφωνικό αριθμό 2107727440 της Υπηρεσίας Ασφάλειας Συναλλαγών της Τράπεζας σας ενημερώνουμε ότι λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, ο δε χρόνος αναμονής σχετίζεται με τον όγκο κλήσεων που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο την στιγμή κατά την οποία καλεί ο εκάστοτε πελάτης.

Κατόπιν των ανωτέρω σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία και σας βεβαιώνουμε ότι η Τράπεζα μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο πιο άμεση, ποιοτική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της, λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις σας με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι, σε περίπτωση που επιθυμείτε να εξαιρεθεί η κάρτα σας από το αυτόματο σύστημα ελέγχου της Τράπεζάς μας, μπορείτε να συμπληρώσετε την συνημμένη αίτηση και να την αποστείλετε υπογεγραμμένη στην ηλεκτρονική διεύθυνση email: [email protected] ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση από πλευράς σας και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που τυχόν έχει προκληθεί.

 

 

 

Δημοσ.

Μπορείτε να ζητήσετε να βγάλει την revolut από το σύστημα ασφαλείας. Το έχω κανει και τλστην εθνική και στην Πειραιώς. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, tyf είπε

Μπορείτε να ζητήσετε να βγάλει την revolut από το σύστημα ασφαλείας. Το έχω κανει και τλστην εθνική και στην Πειραιώς. 

αυτο γενικότερα είναι επικίνδυνο .Οτιδηποτε και να γίνει η τράπεζα θα πει πως εσύ φταίς. Καλό είναι να μην υπογράφετε τέτοια πράγματα.
 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, mercator84 είπε

Αυτό έχω κάνει μόνο για την σελίδα της revo και δεν εχω πρόβλημα από το καλοκαίρι.

ΑΙΤΗΣΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ SITE.docx 18.83 kB · 0 downloads

και email

[email protected]

Τηλ: +30 210 7727440 (27440)


 

Αναφορά σε κείμενο

Κατόπιν αυτού και μέχρις ανακλήσεως του αιτήματός μου με νεότερη επιστολή μου, η

Τράπεζα δεν φέρει καμία ευθύνη για την εγκυρότητα των συναλλαγών που διενεργήθηκαν

κατά το χρονικό διάστημα της εξαίρεσης, με χρήση της ανωτέρω πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας.

Περαιτέρω, δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν δικαιούμαι να αμφισβητήσω τις ανωτέρω

συναλλαγές και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για τη ζημία που τυχόν υποστώ.

 

όπως το φαντάστηκα το κείμενο μπορεί να είναι συγκεκριμένο  για την ηλεκτρονική διεύθυνση της revolut όταν αναφέρει την εξαίρεση
αλλά δεν είναι συγκεκριμένο όταν μιλάει για ευθύνη όπου πετάει ένα η τράπεζα δεν φέρει ευθύνη (για οποιαδήποτε συναλλαγή εντός ή εκτός revolut)
καλό είναι να μην υπογράφετε γιατί χάνετε οποιοδήποτε δικαίωμα σε πιθανή απάτη που δεν έγινε με δική σας υπαιτιότητα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Μολις ξαναδοκίμασα και με την καρτα της εθνικής και με το gpay και δεν περνάει πάλι η συναλλαγή παρα την παρέμβαση που υποτίθεται πως έκαναν το μεσιμέρι από το τηλεφωνικό  κέντρο 2107727440

Και μετά από άλλα 40 λεπτά αναμονής μου είπαν ότι από αυτους η κάρτα είναι ξεκλείδωτη και να μιλήσω αυριο με την εξυπηρέτηση στο 2104848484

Επεξ/σία από rakeesh

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...