Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χαρά έχει προσφορές αν ψάχνεσαι,

η πιο TOP Tv, 55 OLED της samsung παίζει στα 1,279. Οταν μέσα στη χρονιά ήταν στα 1,600 και 1,300 απο κάτι άκυρα σκρουζτομαγαζα.

Παίζει και πολύ παπάτζα, αλλά έχει και καλά deals για όποιον κοιτάει λίγο τις τιμές όλη τη χρονιά σε κάτι που θέλει να πάρει. 

  • Like 2
  • Απαντ. 294
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
17 ώρες πριν, filipprin είπε

Καλα τα λες αλλα με την διαφορα οτι αυτο δεν εχει καμια σχεση με τον ελεύθερο ανταγωνισμο που πλεων δεν υπαρχει και αποτελει αστικο μυθο.

Έτσι λειτουργεί η "ελεύθερη αγορά"...

Δημοσ.
Στις 14/11/2022 στις 11:35 ΠΜ, liakjim είπε

ς συγκρίνεις με κάτι που ήταν ίσως ήδη προσφορά ( για τα δεδομένα τους).

Επίσης έχουμε ελεύθερη αγορά. Κανείς δεν σε αναγκάζει να πάρεις κάτι. Οπότε κάνε την ερευνά σου και ψώνισε ανάλογα.

Γενικά η όλη φάση δείχνει την ανωριμότητα του μέσου Έλληνα αγοραστή.

Το μαγαζί κοιτάει το κέρδος του και εσύ θα πρέπει να κοιτάξεις την τσέπη σου.

Ολα μεχρι να χτυπησει το δικο μας σπιτι,δηλαδη αν η μανα σου το παρει δωρο διοτι ηταν δηθεν προσφορα -200 μην το παρεις η μην της πεις την αληθεια σωστα?Λαθος για αυτο υπαρχουν οργανωσεις προστασιας του μη ψαγμενου καταναλωτη οπως εμεις εδω.Για το παιδι και για την γιαγια screenshot και καταγγελια σε εφημεριδα.Οχι σε προστασια καταναλωτη διοτι στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτες.Βεβαια κ η εφημεριδα δεν θα θελει να βγαλει θεμα που ηταν συκοφαντικο οποτε θα σου ζητησει αποδειξη.Εγω εβγαλα πχ φωτο απο το καλαθι νοικοκυριου Ελλαδα και εδω που ειμαι και τα ανεβαζω 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν εχω κανει παραγγελια απο καταστημα και δεν εχω πληρωσει, δεσμεύεται το καταστημα να μου την παραδωσει στην τιμη που την εκλεισα με την παραγγελια η μπορει να μου την αυξηση και να μου πει αν θελω να την παραλαβω; Ρωταω ουσιαστικα αν κατωχυρωνω την τιμη παραγγελιας νομικα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filipprin είπε

Καλα τα λες αλλα με την διαφορα οτι αυτο δεν εχει καμια σχεση με τον ελεύθερο ανταγωνισμο που πλεων δεν υπαρχει και αποτελει αστικο μυθο.

Έτσι λειτουργεί η "ελεύθερη αγορά"...

Ετσι λειτουργει το καρτελ θες να πεις...............

Λυπάμαι που απογοητεύω όσους πιστεύουν ότι τα μεγάλα καταστήματα Λιανικής έχουν φτιάξει καρτέλ αλλά ΔΕΝ ισχύει. Η εναρμόνιση που βλέπετε οφείλεται στο ότι ένα προϊόν (πχ. Samsung TV) το αγοράζουν όλοι οι μεγάλοι από την ίδια πηγή με παραπλήσιους όρους εμπορικής πολιτικής άρα έχουν το ίδιο περίπου κόστος.

Η εναρμόνιση επομένως οφείλεται στο ότι η πηγή είναι μια.

Μικρά καταστήματα που βλέπετε να έχουν χαμηλότερη τιμή αγοράζουν από διαφορετική πηγή από ότι οι μεγάλοι. Συνήθως η πηγή είναι παραεισαγωγή από χώρα με χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο από τη δική μας και για αυτό είναι χαμηλότερη.

Για να καταλάβετε τι λέω δείτε στο forum αυτό διαφορές τιμής στο Netflix, Disney+ μεταξύ Ελλάδας - Τουρκίας.

Προφανώς σε προϊόντα ΔΕΝ μπορεί να υπάρχουν τέτοιες διαφορές όμως οι πολυεθνικοί πουλάνε σε διαφορετικές τιμές στην Ελλάδα από ότι πχ. στις Βουλγαρία, Πολωνία κλπ και έτσι κάποιος εισαγωγέας μπορεί να φέρει από αυτές και να πουλήσει στην Ελλάδα σε χαμηλότερη τιμή.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η αγορά της Ελλάδας είναι ρηχή, η πίτα μικρή με πολλούς διεκδικητές και συνεπώς δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που εδώ και 30 χρόνια οι περισσότεροι Retailers ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών δεν έχουν ιδιαίτερα καλά οικονομικά αποτελέσματα, πολλοί μάλιστα δουλεύουν με διαχρονικές ζημιές. 

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, geodimis είπε

έλα μωρέ  μάρκετινγκ έχει γίνει πλέον το θέμα 

 

 

Εμένα πολύ μου άρεσε αυτή πάντως να ξέρεις! 😂

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Λυπάμαι που απογοητεύω όσους πιστεύουν ότι τα μεγάλα καταστήματα Λιανικής έχουν φτιάξει καρτέλ αλλά ΔΕΝ ισχύει. Η εναρμόνιση που βλέπετε οφείλεται στο ότι ένα προϊόν (πχ. Samsung TV) το αγοράζουν όλοι οι μεγάλοι από την ίδια πηγή με παραπλήσιους όρους εμπορικής πολιτικής άρα έχουν το ίδιο περίπου κόστος.

Το ότι το 98% των προϊόντων, ανεξαρτήτως προμηθευτή, έχουν ακριβώς την ίδια τιμή ακόμη και σε λεπτά του ευρώ αλλά και το ότι ακόμη και οι εκπτώσεις - B.F καταλήγουν ακριβώς στην ίδια τιμή σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες αποτελεί επιβεβαίωση της ύπαρξης καρτέλ. Για την ακρίβεια είναι ο ορισμός του καρτέλ, δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα.

ΚΑΡΤΕΛ ΥΠΑΡΧΕΙ σίγουρα και το διαπίστωσα προσωπικά στην πράξη πριν μερικά χρόνια όταν μου το αποκάλυψε άθελά του στέλεχος πολύ γνωστής εταιρείας ηλεκτρονικού και οικιακού εξοπλισμού.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, geodimis είπε

έλα μωρέ  μάρκετινγκ έχει γίνει πλέον το θέμα 

 

 

φοβερο μαρκετινγκ. δυσκολα κανεις τοσο κακη διαφημιση. μια περιπτωση να υπηρχε να παω τωρα δεν υπαρχει καμια.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

φοβερο μαρκετινγκ. δυσκολα κανεις τοσο κακη διαφημιση. μια περιπτωση να υπηρχε να παω τωρα δεν υπαρχει καμια.

Γούστα είναι αυτά. Προσωπικά από το ήρθε η ώρα σου του μάγκα του Κωτσόβολου το προτιμώ, το concept τουλάχιστον οπως και των Χριστουγέννων που παραπέμπει στο παγκόσμιο κύπελλο.
Άσε που δε μιλάμε για διαφήμιση προϊόντων στο βίντεο αυτό. Η ουσία είναι ότι κάθε χρόνο κάτι κουτσοβγαζει αυτή η αλυσίδα ή τουλάχιστον δεν ανεβάζει τις τιμές ένα μήνα πριν για να δείξει εικονικές εκπτώσεις. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Socratis_g είπε

Μια χαρά έχει προσφορές αν ψάχνεσαι,

η πιο TOP Tv, 55 OLED της samsung παίζει στα 1,279. Οταν μέσα στη χρονιά ήταν στα 1,600 και 1,300 απο κάτι άκυρα σκρουζτομαγαζα.

Παίζει και πολύ παπάτζα, αλλά έχει και καλά deals για όποιον κοιτάει λίγο τις τιμές όλη τη χρονιά σε κάτι που θέλει να πάρει. 

Η 55αρα QN90B πριν 15 ημέρες είχε τελική τιμή (με πόντους επιστροφής κλπ κλπ) 519 ευρώ σε γνωστή αλυσίδα...

Στην BF 1000...

Η κοροϊδία στα μεγαλεία της

Δημοσ.
1 ώρα πριν, northjohn είπε

Το ότι το 98% των προϊόντων, ανεξαρτήτως προμηθευτή, έχουν ακριβώς την ίδια τιμή ακόμη και σε λεπτά του ευρώ αλλά και το ότι ακόμη και οι εκπτώσεις - B.F καταλήγουν ακριβώς στην ίδια τιμή σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες αποτελεί επιβεβαίωση της ύπαρξης καρτέλ. Για την ακρίβεια είναι ο ορισμός του καρτέλ, δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα.

ΚΑΡΤΕΛ ΥΠΑΡΧΕΙ σίγουρα και το διαπίστωσα προσωπικά στην πράξη πριν μερικά χρόνια όταν μου το αποκάλυψε άθελά του στέλεχος πολύ γνωστής εταιρείας ηλεκτρονικού και οικιακού εξοπλισμού.

Υπάρχει και άλλη ανάγνωση. Οι προμηθευτές ΔΕΝ επιθυμούν πόλεμο τιμών και πιέζουν για διατήρηση της λιανικής ώστε ο κάθε λιανέμπορος να πουλάει στους πελάτες που τον προτιμούν. Γιατί δεν θέλουν οι προμηθευτές πόλεμο τιμών; Απλά διότι σ' έναν πόλεμο τιμών τότε το περιθώριο κέρδους στον λιανέμπορο πέφτει. Οτσν το κέρδος πέσει κάτω από ένα επίπεδο τότε το προϊόν γίνεται "αδιάφορο" για τον λιανοπωλητή και δεν το προωθεί. Μάλιστα πολλές φορές στρέφεται σε προϊόντα άλλου κατασκευαστή όπου οι τιμές τηρούνται στην αγορά και έτσι ο προμηθευτής χάνει σ' αυτή την διαδικασία. 

Για να είναι καρτέλ απαιτείται η ρητή σύμπραξη των επιχειρήσεων προς τούτο δηλ. η ξεκάθαρη συνεννόηση. Εγώ δεν πιστεύω ότι οι λιανέμποροι κάθησαν σ' ένα τραπέζι και είπαν "πάμε να κάνουμε καρτέλ".  Στην πράξη όμως είτε τηρώντας τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών με προτεινόμενες λιανικές, είτε ορίζοντας ο καθένας τιμή ίδια μ' αυτή που βλέπει στον δίπλα (για να μην αρχίσει πόλεμο τιμής) έχουμε πράγματι εναρμονισμό τιμών σε πολλά προϊόντα.

Για να γίνει κατανοητό δείτε και διάφορες περιπτώσεις προϊόντων με εναρμονισμένες τιμές στο σκρουτζ. Δείτε ως παράδειγμα το link

https://www.skroutz.gr/s/13995357/Lampa-Πλατοκάθισμα-Αυτοκινήτου-1τμχ-Ψάθα-Samurai-Γκρι-54498.html

Τι λέτε έκαναν καρτέλ και τα 37 σκρουτζομάγαζα !!!!! Δηλ. πιστεύει κάποιος πως στην Ελλάδα έκατσαν σ' ένα τραπέζι 37 μικρομάγαζα συνεννοήθηκαν και έφτιαξαν καρτέλ; Εγώ πιστεύω πως τα περισσότερα μαγαζιά δεν μιλάνε καν μεταξύ τους αλλά πως ο προμηθευτής επέβαλε στον καθένα χωριστά το να ακολουθεί τον κατάλογο με τις προτεινόμενες τιμές για να μην υπάρχει πόλεμος τιμών και ευτελισμός του προϊόντος του και τα μαγαζιά αναγκάστηκαν να υπακούσουν. Αν μάλιστα δείτε τα ίδια μαγαζιά σε προϊόντα άλλης μάρκας-προμηθευτή ΔΕΝ έχουν εναρμονισμένες τιμές άρα ενισχύεται η άποψη μου ότι δεν είναι πρωτοβουλία των μαγαζιών άρα δεν έκαναν καρτέλ.

Τώρα αν ρωτήσετε με ποιό τρόπο ένας προμηθευτής επιβάλει τήρηση προτεινόμενων λιανικών υπάρχουν πολλοί τρόποι πχ. κονδύλια μαρκετινγκ που δίνει όπου γουστάρει και σ' όποιον θεωρεί καλό παιδί, εκπτώσεις επίτευξης στόχων που μοιράζει κατά το δοκούν κλπ.κλπ.

Αγαπητοί το εμπόριο είναι περίπλοκο και αν είσαι απέξω όπως εμείς πολλές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να δεις καθαρά.  Για αυτό πρέπει να ενημερωνόμαστε και να ψάχνουμε συνέχεια ώστε να αγοράζουμε όσο γίνεται πιο σωστά.

  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...