imr Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Είναι ξεκάθαρα ένα μάρκετινγκ πιασιαρικο όνομα για να διαφημίσουν τις κλασικές τους εκπτώσεις. Ίσως να υπάρξει κάποιο προϊόν σε καλή τιμή για όποιον ενδιαφέρετε, όπως και σε όλες τις εκπτωσεις Εμένα δεν με πειράζουν οι ψευτοεκπτωσεις τους όσο οι καρακιτς διαφημίσεις που παίζουν.
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 41 λεπτά πριν, nova_centurion είπε Επίτρεψε μου να παρατηρήσω τα εξής: α. Οι υπερβολικές χρεώσεις των πλατφορμών-μεσαζόντων αφορά όλους μας διότι μπαίνει πάνω στην τελική τιμή των προϊόντων που αγοράζουμε. Οι πλατφόρμες δεν διαφέρουν πολύ από τους χονδρέμπορους-μεσάζοντες στα τρόφιμα που κατηγορούμε πολλές φορές για τις ανατιμήσεις. πχ. αν το όποιο σκρουτζ αυξήσει την προμήθεια του από 5% σε 13% επι της Λιανικής με ΦΠΑ αυτό το 8% ποιός θα το πληρώσει; Ο έμπορος; Οχι βέβαια!! Εμείς. Αρα οι χρεώσεις πρέπει να είναι εύλογες και δίκαιες και να μην αυξάνουν σημαντικά τις τιμές δηλ. το βάρος στην κοινωνία. β. Τα μικρομεσαία μαγαζιά δεν μπορούν να αποσυρθούν από το σκρουτζ καθώς αυτό κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά. Ο αστικός κώδικας στο κεφάλαιο περί λειτουργίας της αγοράς-ανταγωνισμού περιλαμβάνει ιδιαίτερα μνεία στον κατέχοντα δεσπόζουσα θέση και αναγνωρίζει ότι η κατοχή της ενδέχεται να αλλοιώνει την ορθή λειτουργία της αγοράς και τελικά να λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή. Το να λέμε ότι τα μαγαζιά έχουν επιλογή ΔΕΝ είναι ορθό καθώς ΚΑΝΕΝΑ μαγαζί σήμερα δεν μπορεί να διεξάγει ελεύθερη και ισότιμη διαπραγμάτευση με το σκρουτζ όπως δεν μπορεί κανένα καφέ-φαγάδικο να το κάνει με το efood. Ως ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές και μέλη αυτού του φόρουμ που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη ορθής νοοτροπίας οφείλουμε να συμπεριλάβουμε στα ενδιαφέροντα μας για έλεγχο όχι μόνο τα στραβά που κάνουν τα μαγαζιά ή οι πάροχοι ενέργειας αλλά και τα στραβά που κάνουν οι ΝΕΟΙ ρυθμιστές της αγοράς δηλ. οι πλατφόρμες. Αν κάνουμε το λάθος και τις αφήσουμε απέξω από τον κοινωνικό έλεγχο ΕΜΑΣ θα βλάψουμε καθώς η πολιτική των πλατφορμών συμμετέχει σημαντικά στην διαμόρφωση των τελικών τιμών. Έχουν επαγγελματικούς συλλόγους ας διαλέγουν τους σωστούς για να πάνε αυτοί που μπορούν να διαπραγματευτούν καλύτερες τιμές για τα μαγαζιά 2 λεπτά πριν, imr είπε Είναι ξεκάθαρα ένα μάρκετινγκ πιασιαρικο όνομα για να διαφημίσουν τις κλασικές τους εκπτώσεις. Ίσως να υπάρξει κάποιο προϊόν σε καλή τιμή για όποιον ενδιαφέρετε, όπως και σε όλες τις εκπτωσεις Εμένα δεν με πειράζουν οι ψευτοεκπτωσεις τους όσο οι καρακιτς διαφημίσεις που παίζουν. Ούτε καν εκπτώσεις δεν κάνουν στις περισσότερες τιμές έχουν ανεβάσει τιμές στο θεό και απλά μετά πού πουλάνε σε φυσιολογικές τιμές λένε ότι έκαναν έκπτωση
mcstefan7 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Black Friday = ξεστοκάρισμα. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτι δεν υπάρχει μεγάλο στοκ στα καταστήματα τεχνολογίας άρα οι προσφορές είναι μικρές. Καλές προσφορές θα βρείς σε υπηρεσίες και σε προιόντα που δίνει την έκπτωση η μαμα εταιρεία. 2 1
bill999r Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, imr είπε Είναι ξεκάθαρα ένα μάρκετινγκ πιασιαρικο όνομα για να διαφημίσουν τις κλασικές τους εκπτώσεις. Ίσως να υπάρξει κάποιο προϊόν σε καλή τιμή για όποιον ενδιαφέρετε, όπως και σε όλες τις εκπτωσεις Εμένα δεν με πειράζουν οι ψευτοεκπτωσεις τους όσο οι καρακιτς διαφημίσεις που παίζουν. Εντάξει η φετινή διαφήμιση με τον Μαγκά ήταν καλή....🤣🤣🤣
SabotazNic Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 56 λεπτά πριν, skiabox είπε Ολα αυτά για τα οποία παραπονιέστε διορθώνονται μόνο με ένα τρόπο αποδεδειγμένα στην ανθρώπινη ιστορία. Μόνο με περισσότερο ανταγωνισμό. Όλοι οι άλλοι τρόποι αποδείχτηκε και ιστορικά πλέον ότι απέτυχαν. Ο ανταγωνισμος υπαρχει, αλλα εχει διαθεσιμοτητα 3-10+ μερες, μας πρηζει για αρθρα 39α, για χρηση εγγυησης συνηθως μας δυσκολευουν λιγο παραπανω, δεν εχει "βιτρινα" προιοντων, δεν εχει καταστηματα σε ολη την Ελλαδα κτλ κτλ κτλ
skiabox Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Ο ανταγωνισμος υπαρχει, αλλα εχει διαθεσιμοτητα 3-10+ μερες, μας πρηζει για αρθρα 39α, για χρηση εγγυησης συνηθως μας δυσκολευουν λιγο παραπανω, δεν εχει "βιτρινα" προιοντων, δεν εχει καταστηματα σε ολη την Ελλαδα κτλ κτλ κτλ O ανταγωνισμός στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχει. Και μικρή αγορά και ανοργάνωτοι καταναλωτές.
Kostas Savvidis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Όσο υπάρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες, κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες.
skiabox Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, Kostas Savvidis είπε Όσο υπάρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες, κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες. Πεινάω. 1
kirileman Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, Vlad27 είπε Γιατί είναι εμετικοί όλοι αυτοί; Επειδή σου προκαλούν εμετό, ντα!
this.is.elia Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Η Cosmodata μπήκε πολύ δυνατά στην Μαύρη Παρασκευή. Μου ήρθε mail με την εξαιρετική Gigabyte Radeon RX 6600 XT 8GB Eagle (βάζω λινκ για να προλάβετε) μόνο στα 589€ (από 639€). Το αφεντικό τρελάθηκε. Κυριολεκτικά, εννοώ, μιας και στο skroutz τη βλέπω στα 511€... 1
flexpick Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, nova_centurion είπε Επίτρεψε μου να παρατηρήσω τα εξής: α. Οι υπερβολικές χρεώσεις των πλατφορμών-μεσαζόντων αφορά όλους μας διότι μπαίνει πάνω στην τελική τιμή των προϊόντων που αγοράζουμε. Οι πλατφόρμες δεν διαφέρουν πολύ από τους χονδρέμπορους-μεσάζοντες στα τρόφιμα που κατηγορούμε πολλές φορές για τις ανατιμήσεις. πχ. αν το όποιο σκρουτζ αυξήσει την προμήθεια του από 5% σε 13% επι της Λιανικής με ΦΠΑ αυτό το 8% ποιός θα το πληρώσει; Ο έμπορος; Οχι βέβαια!! Εμείς. Αρα οι χρεώσεις πρέπει να είναι εύλογες και δίκαιες και να μην αυξάνουν σημαντικά τις τιμές δηλ. το βάρος στην κοινωνία. β. Τα μικρομεσαία μαγαζιά δεν μπορούν να αποσυρθούν από το σκρουτζ καθώς αυτό κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά. Ο αστικός κώδικας στο κεφάλαιο περί λειτουργίας της αγοράς-ανταγωνισμού περιλαμβάνει ιδιαίτερα μνεία στον κατέχοντα δεσπόζουσα θέση και αναγνωρίζει ότι η κατοχή της ενδέχεται να αλλοιώνει την ορθή λειτουργία της αγοράς και τελικά να λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή. Το να λέμε ότι τα μαγαζιά έχουν επιλογή ΔΕΝ είναι ορθό καθώς ΚΑΝΕΝΑ μαγαζί σήμερα δεν μπορεί να διεξάγει ελεύθερη και ισότιμη διαπραγμάτευση με το σκρουτζ όπως δεν μπορεί κανένα καφέ-φαγάδικο να το κάνει με το efood. Ως ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές και μέλη αυτού του φόρουμ που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη ορθής νοοτροπίας οφείλουμε να συμπεριλάβουμε στα ενδιαφέροντα μας για έλεγχο όχι μόνο τα στραβά που κάνουν τα μαγαζιά ή οι πάροχοι ενέργειας αλλά και τα στραβά που κάνουν οι ΝΕΟΙ ρυθμιστές της αγοράς δηλ. οι πλατφόρμες. Αν κάνουμε το λάθος και τις αφήσουμε απέξω από τον κοινωνικό έλεγχο ΕΜΑΣ θα βλάψουμε καθώς η πολιτική των πλατφορμών συμμετέχει σημαντικά στην διαμόρφωση των τελικών τιμών. Ζησαμε την Ελλαδα και πριν τις πλατφορμες και θυμομαστε Εφεραν εναν ανταγωνισμο που οι αλυσιδες δε μπορουν να ματσαρουν. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2022 από flexpick
Mhlogiatros Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Bασικα οτι ερχεται εδω το ξεχυλωνουν μεχρι που δε παει . Μονο για να γελαμε ειναι φετος με τις διαφημισεις που πεφτουν με τα κλαρινα
zygorito Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Nvidiaman είπε Ψωνίστε από έξω. Έτσι τους χρειάζεται. Απ έξω συμφέρει μόνο πολύ ακριβά ή πολύ ελαφριά πράγματα γιατί είναι το κόστος μεταφορικών οπότε η μια ή άλλη. Μόνο amazon εξυπηρετεί για την εγγύηση και αυτό όχι πάντα. Δε νομίζω να πάρει κανείς τηλεόραση/ψυγείο/φούρνο από εξωτερικό . Σε τεχνολογικά προιόντα όπως πχ cpu σκρουτζ βρίσκεις ίδια τιμή με amazon+τη διαφορά φπα και μτφ.
geodimis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2022 έλα μωρέ μάρκετινγκ έχει γίνει πλέον το θέμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα