Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, randomcat είπε

Όποιος ψωνίζει από αυτήν την εμετική αλυσίδα, με τον εμετικό ιδιοκτήτη και τους εμετικούς μάνατζερ, είναι άξιος της μοίρας του.

Γιατί είναι εμετικοί όλοι αυτοί; 

  • Απαντ. 294
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Vlad27 είπε

Γιατί είναι εμετικοί όλοι αυτοί; 

Αν μένεις Ελλάδα και δεν έχεις κοντή μνήμη, θα πρέπει να έχεις μαζέψει αρκετή πληροφόρηση για το πως συμπεριφέρεται σε υπαλλήλους και σε καταναλωτές. Ο ιδιοκτήτης είναι ο κλασικός θρασύς αλήτης που χρησιμοποιεί την ατάκα "είμαστε μια οικογένεια" και πιέζει τους υπαλλήλους να δουλεύουν απλήρωτες υπερωρίες και 12ωρα επειδή "έτσι έκανε εκείνος για να φτάσει την εταιρεία εκεί που είναι", και οι μανατζαρέοι σε βάζουν να τους σφουγγαρίσεις τα πατώματα όταν πας για συνέντευξη στα κεντρικά τους (και μετά φυσικά δεν ξαναεπικοινωνούν μαζί σου).

  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, randomcat είπε

Αν μένεις Ελλάδα και δεν έχεις κοντή μνήμη, θα πρέπει να έχεις μαζέψει αρκετή πληροφόρηση για το πως συμπεριφέρεται σε υπαλλήλους και σε καταναλωτές. Ο ιδιοκτήτης είναι ο κλασικός θρασύς αλήτης που χρησιμοποιεί την ατάκα "είμαστε μια οικογένεια" και πιέζει τους υπαλλήλους να δουλεύουν απλήρωτες υπερωρίες και 12ωρα επειδή "έτσι έκανε εκείνος για να φτάσει την εταιρεία εκεί που είναι", και οι μανατζαρέοι σε βάζουν να τους σφουγγαρίσεις τα πατώματα όταν πας για συνέντευξη στα κεντρικά τους (και μετά φυσικά δεν ξαναεπικοινωνούν μαζί σου).

αφού δεν βρέθηκε κανείς να τους καπελώσει με τον κουβά σφουγγαρίσματος για να βάλουν μυαλό.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελληνική "Black Friday"....Ότι και να λέμε,όσες σελίδες και να γεμίσουμε άκρη δε θα βγει ποτέ...Ο ψαγμένος καταναλωτής πάντα θα κάνει έρευνα αγοράς,θα συγκρίνει τις τιμές με τις πλατφόρμες (skroutz,bestprice κλπ) και θα καταλήγει σε αυτό που τον συμφέρει (τιμή,διαθεσιμότητα,δόσεις κλπ)...Οι υπόλοιποι απλά θα τρέχουν να κάνουν ουρές...

 

image.jpeg.a0bb5e81e524b34aa7078167540ed0ec.jpeg

 

Επεξ/σία από Niko Bellic
  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Niko Bellic είπε

Ελληνική "Black Friday"....Ότι και να λέμε,όσες σελίδες και να γεμίσουμε άκρη δε θα βγει ποτέ...Ο ψαγμένος καταναλωτής πάντα θα κάνει έρευνα αγοράς,θα συγκρίνει τις τιμές με τις πλατφόρμες (skroutz,bestprice κλπ) και θα καταλήγει σε αυτό που τον συμφέρει (τιμή,διαθεσιμότητα,δόσεις κλπ)...Οι υπόλοιποι απλά θα τρέχουν να κάνουν ουρές...

Επιπρόσθετα, κάνε και μια επίσκεψη σε Alibaba και στα κινεζομάγαζα μήπως και βρεις αυτό που σου πασάρουν εδώ με καπελάρα στην τιμή.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Όσο για την προμηθεια στο skroutz. Μου θυμίζει αυτά που λένε μερικοί για τις προμήθειες που δίνουν επιχειρηματίες σε τράπεζες μέσω των καρτών και τα pos. Σεβαστά και κατανοητά όλα αυτά αλλά δεν είναι πρόβλημα του πελάτη και του αγοραστή. Αν δεν θέλει να πληρώνει το skroutz ένα μαγαζί ας αποσυρθεί από αυτό. Αν "μα εκεί είναι τα λεφτά χωρίς skroutz πεθάναμε" τότε ας κάτσει στο skroutz και να μην γκρινιάζει. Μεγάλα καταστήματα και αλυσίδες δεν είναι στο skroutz με όλα τα προϊόντα τους. 

Επίτρεψε μου να παρατηρήσω τα εξής:

α. Οι υπερβολικές χρεώσεις των πλατφορμών-μεσαζόντων αφορά όλους μας διότι μπαίνει πάνω στην τελική τιμή των προϊόντων που αγοράζουμε. Οι πλατφόρμες δεν διαφέρουν πολύ από τους χονδρέμπορους-μεσάζοντες στα τρόφιμα που κατηγορούμε πολλές φορές για τις ανατιμήσεις. πχ. αν το όποιο σκρουτζ αυξήσει την προμήθεια του από 5% σε 13% επι της Λιανικής με ΦΠΑ αυτό το 8% ποιός θα το πληρώσει; Ο έμπορος; Οχι βέβαια!! Εμείς. Αρα οι χρεώσεις πρέπει να είναι εύλογες και δίκαιες και να μην αυξάνουν σημαντικά τις τιμές δηλ. το βάρος στην κοινωνία.

β. Τα μικρομεσαία μαγαζιά δεν μπορούν να αποσυρθούν από το σκρουτζ καθώς αυτό κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά. Ο αστικός κώδικας στο κεφάλαιο περί λειτουργίας της αγοράς-ανταγωνισμού περιλαμβάνει ιδιαίτερα μνεία στον κατέχοντα δεσπόζουσα θέση και αναγνωρίζει ότι η κατοχή της ενδέχεται να αλλοιώνει την ορθή λειτουργία της αγοράς και τελικά να λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή. Το να λέμε ότι τα μαγαζιά έχουν επιλογή ΔΕΝ είναι ορθό καθώς ΚΑΝΕΝΑ μαγαζί σήμερα δεν μπορεί να διεξάγει ελεύθερη και ισότιμη διαπραγμάτευση με το σκρουτζ όπως δεν μπορεί κανένα καφέ-φαγάδικο να το κάνει με το efood. 

Ως ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές και μέλη αυτού του φόρουμ που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη ορθής νοοτροπίας οφείλουμε να συμπεριλάβουμε στα ενδιαφέροντα μας για έλεγχο όχι μόνο τα στραβά που κάνουν τα μαγαζιά ή οι πάροχοι ενέργειας αλλά και τα στραβά που κάνουν οι ΝΕΟΙ ρυθμιστές της αγοράς δηλ. οι πλατφόρμες.

Αν κάνουμε το λάθος και τις αφήσουμε απέξω από τον κοινωνικό έλεγχο ΕΜΑΣ θα βλάψουμε καθώς η πολιτική των πλατφορμών συμμετέχει σημαντικά στην διαμόρφωση των τελικών τιμών.

  • Like 10
Δημοσ.

Ολα αυτά για τα οποία παραπονιέστε διορθώνονται μόνο με ένα τρόπο αποδεδειγμένα στην ανθρώπινη ιστορία.

Μόνο με περισσότερο ανταγωνισμό.

Όλοι οι άλλοι τρόποι αποδείχτηκε και ιστορικά πλέον ότι απέτυχαν.

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, skiabox είπε

Ολα αυτά για τα οποία παραπονιέστε διορθώνονται μόνο με ένα τρόπο αποδεδειγμένα στην ανθρώπινη ιστορία.

Μόνο με περισσότερο ανταγωνισμό.

Συμφωνώ και προσθέτω ότι επιπλέον του ανταγωνισμού χρειάζονται σωστά ενημερωμένοι καταναλωτες ώστε να επιβραβεύουν τον καλό έμπορο και να τιμωρούν τον κακό.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Επίτρεψε μου να παρατηρήσω τα εξής:

α. Οι υπερβολικές χρεώσεις των πλατφορμών-μεσαζόντων αφορά όλους μας διότι μπαίνει πάνω στην τελική τιμή των προϊόντων που αγοράζουμε. Οι πλατφόρμες δεν διαφέρουν πολύ από τους χονδρέμπορους-μεσάζοντες στα τρόφιμα που κατηγορούμε πολλές φορές για τις ανατιμήσεις. πχ. αν το όποιο σκρουτζ αυξήσει την προμήθεια του από 5% σε 13% επι της Λιανικής με ΦΠΑ αυτό το 8% ποιός θα το πληρώσει; Ο έμπορος; Οχι βέβαια!! Εμείς. Αρα οι χρεώσεις πρέπει να είναι εύλογες και δίκαιες και να μην αυξάνουν σημαντικά τις τιμές δηλ. το βάρος στην κοινωνία.

β. Τα μικρομεσαία μαγαζιά δεν μπορούν να αποσυρθούν από το σκρουτζ καθώς αυτό κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά. Ο αστικός κώδικας στο κεφάλαιο περί λειτουργίας της αγοράς-ανταγωνισμού περιλαμβάνει ιδιαίτερα μνεία στον κατέχοντα δεσπόζουσα θέση και αναγνωρίζει ότι η κατοχή της ενδέχεται να αλλοιώνει την ορθή λειτουργία της αγοράς και τελικά να λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή. Το να λέμε ότι τα μαγαζιά έχουν επιλογή ΔΕΝ είναι ορθό καθώς ΚΑΝΕΝΑ μαγαζί σήμερα δεν μπορεί να διεξάγει ελεύθερη και ισότιμη διαπραγμάτευση με το σκρουτζ όπως δεν μπορεί κανένα καφέ-φαγάδικο να το κάνει με το efood. 

Ως ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές και μέλη αυτού του φόρουμ που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη ορθής νοοτροπίας οφείλουμε να συμπεριλάβουμε στα ενδιαφέροντα μας για έλεγχο όχι μόνο τα στραβά που κάνουν τα μαγαζιά ή οι πάροχοι ενέργειας αλλά και τα στραβά που κάνουν οι ΝΕΟΙ ρυθμιστές της αγοράς δηλ. οι πλατφόρμες.

Αν κάνουμε το λάθος και τις αφήσουμε απέξω από τον κοινωνικό έλεγχο ΕΜΑΣ θα βλάψουμε καθώς η πολιτική των πλατφορμών συμμετέχει σημαντικά στην διαμόρφωση των τελικών τιμών.

Ναι, ωραία και σεβαστα όλα αυτά που γράφεις. Τι λύσεις υπάρχουν; Να λέμε καλά κάνει το μαγαζί που παρουσιάζει μια ντεμεκ προσφορά επειδή συμβαίνουν όλα αυτά που αναφέρεις και πολλά άλλα; 

Ας θεσπίσει το κράτος πλαφον με ποσοστό στο κέρδος που επιτρέπεται να βγάλει ο έμπορος και ο μεσαζον στα προϊόντα που διακινουνται μεταξύ παραγωγού και λιανικής. Κομμουνιστικο μέτρο και με αμφιβολία τήρησης της απόδοσης. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ναι, ωραία και σεβαστα όλα αυτά που γράφεις. Τι λύσεις υπάρχουν; Να λέμε καλά κάνει το μαγαζί που παρουσιάζει μια ντεμεκ προσφορά επειδή συμβαίνουν όλα αυτά που αναφέρεις και πολλά άλλα; 

Φυσικά και όχι δεν κάνει καλά το μαγαζί! Οσα έγραψα για τα μαγαζιά ήταν για να εξηγήσω ότι δεν πρέπει να έχουμε μεγάλες προσδοκίες για εκπτώσεις ΑΡΑ να είμαστε υποψιασμένοι όταν "ακούμε πολλά κεράσια" και να ελέγχουμε διπλά και τρίδιπλα απλά χωρίς να θυμώνουμε. Ο θυμός δεν προσφέρει τίποτε.

 

4 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ας θεσπίσει το κράτος πλαφον με ποσοστό στο κέρδος που επιτρέπεται να βγάλει ο έμπορος και ο μεσαζον στα προϊόντα που διακινουνται μεταξύ παραγωγού και λιανικής. Κομμουνιστικο μέτρο και με αμφιβολία τήρησης της απόδοσης. 

Στην ελεύθερη οικονομία που ζούμε δεν λειτουργούν τέτοιες κρατικές παρεμβάσεις με πλαφόν κλπ πλην εξαιρετικών περιστάσεων. Αυτό που λειτουργεί είναι:

α. Σωστή αναλυτική πληροφόρηση. Ως καταναλωτής θα ήθελα στην απόδειξη επάνω να αναγράφει την προμήθεια που πληρώθηκε σε μεσάζοντα για να ξέρω αν ο μεσάζων είναι ακριβός ή όχι.

β. Η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών που επιτρέπει οι καταναλωτές να γίνουμε πραγματικοί ρυθμιστές της αγοράς.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Συμφωνώ σε όλα. Για τα δύο τελευταια που έγραψες. Δεν θυμώνει κάνεις με τις τιμές, ούτε απαιτεί πολύ καλύτερες τιμές, αλλά να μην δουλεύουν τον κόσμο με δήθεν προσφορές. Θέλει ενα μαγαζί να πουλήσει ένα προϊόν αξίας 100 ευρώ με εκπτωση 5% άρα 95.2 ευρώ τελική τιμή, θα μπορούσε να το είχε τόσο χωρίς να έλεγε τίποτε άλλο. Αντί αυτού σου εμφανίζει την προσφορά όμως ως "αρχική τιμή 110 ευρώ, τώρα με έκπτωση BF 11% μονο στα 99.1 ευρώ". Ε άσε μας ρε φίλε, θα περιμένω άλλες περιόδους εκπτώσεων η μέσω skroutz.

Φιλε μου δεν υπολογιζονται ετσι οι εκπτωσεις.Η εκπτωση δεν ειναι ΦΠΑ.

Εκπτωση 5% στην αρχικη των 100=95 ευρω. Δεν διαιρεις με 1.05, πολλ/ζεις με 0.95.

Αντιστοιχα αρχικη 110 με εκτωση 11% -> 110*0.89=97.9 ευρω οχι 99.1 ευρω.

Φιλικα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Φυσικά και όχι δεν κάνει καλά το μαγαζί! Οσα έγραψα για τα μαγαζιά ήταν για να εξηγήσω ότι δεν πρέπει να έχουμε μεγάλες προσδοκίες για εκπτώσεις ΑΡΑ να είμαστε υποψιασμένοι όταν "ακούμε πολλά κεράσια" και να ελέγχουμε διπλά και τρίδιπλα απλά χωρίς να θυμώνουμε. Ο θυμός δεν προσφέρει τίποτε.

 

Στην ελεύθερη οικονομία που ζούμε δεν λειτουργούν τέτοιες κρατικές παρεμβάσεις με πλαφόν κλπ πλην εξαιρετικών περιστάσεων. Αυτό που λειτουργεί είναι:

α. Σωστή αναλυτική πληροφόρηση. Ως καταναλωτής θα ήθελα στην απόδειξη επάνω να αναγράφει την προμήθεια που πληρώθηκε σε μεσάζοντα για να ξέρω αν ο μεσάζων είναι ακριβός ή όχι.

β. Η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών που επιτρέπει οι καταναλωτές να γίνουμε πραγματικοί ρυθμιστές της αγοράς.

Ενδιαφέρον το μέτρο που λες στο Α. Αν και πάλι αμφιβάλλω αν τα μαγαζιά θα έλεγαν την αλήθεια. 

1 λεπτό πριν, Apostol. είπε

Φιλε μου δεν υπολογιζονται ετσι οι εκπτωσεις.Η εκπτωση δεν ειναι ΦΠΑ.

Εκπτωση 5% στην αρχικη των 100=95 ευρω. Δεν διαιρεις με 1.05, πολλ/ζεις με 0.95.

Αντιστοιχα αρχικη 110 με εκτωση 11% -> 110*0.89=97.9 ευρω οχι 99.1 ευρω.

Φιλικα.

Εχεις δίκιο. Πάλι κάνω λάθος για πολλοστή φορά σε τέτοιου τύπου υπολογισμούς. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Φυσικά και όχι δεν κάνει καλά το μαγαζί! Οσα έγραψα για τα μαγαζιά ήταν για να εξηγήσω ότι δεν πρέπει να έχουμε μεγάλες προσδοκίες για εκπτώσεις ΑΡΑ να είμαστε υποψιασμένοι όταν "ακούμε πολλά κεράσια" και να ελέγχουμε διπλά και τρίδιπλα απλά χωρίς να θυμώνουμε. Ο θυμός δεν προσφέρει τίποτε.

 

Στην ελεύθερη οικονομία που ζούμε δεν λειτουργούν τέτοιες κρατικές παρεμβάσεις με πλαφόν κλπ πλην εξαιρετικών περιστάσεων. Αυτό που λειτουργεί είναι:

α. Σωστή αναλυτική πληροφόρηση. Ως καταναλωτής θα ήθελα στην απόδειξη επάνω να αναγράφει την προμήθεια που πληρώθηκε σε μεσάζοντα για να ξέρω αν ο μεσάζων είναι ακριβός ή όχι.

β. Η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών που επιτρέπει οι καταναλωτές να γίνουμε πραγματικοί ρυθμιστές της αγοράς.

το α. δε ειναι δυνατό να εφαρμοστεί για πολλούς και διαφορους λόγους κυρίως πρακτικούς και να πούμε ότι είναι και αδιάφορο. Τι πάει να πει μεσάζων ειδικά σε προϊόντα τεχνολογίας? Δεν ειναι ντομάτες, Ποιους ονομάζουμε μεσάζωντες και τι είδους υπηρεσίες παρέχουν ώστε να χρειάζονται αμοιβή? Και πως κρίνεις εάν είναι ¨ακριβοί¨ ή όχι?

 

για το β. θα συμφωνήσω 100% εάν κάτι ειναι λάθος καλό ειναι πλειοψηφικά να το απορρίπτουμε. Δε γίνεται πχ να έχει πάει η ντομάτα 2 ευρώ και να συνεχίζουμε να αγοράζουμε κλπ.  

Δημοσ.
22 ώρες πριν, liakjim είπε

Η κατάσταση που βρίσκεται ο πολίτης είναι κάτι το άσχετο και προσπαθείς να πολιτικοποιησεις τον ιδιώτη που το μόνο που θέλει είναι να πουλήσει. 1+1=2

Το βρήκες είμαι βαλτός του κόκκινου κόμματος 😂

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...