nitro912gr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Τίτλος. Έχω κάνει μια καταγγελία και δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση μετά από 2 μήνες, βιάζομαι;
SilentVoice Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Σε πάροχο κινητής τηλεφωνίας που είχα κάνει, πριν 2 χρόνια, μου είχαν απαντήσει επίσημα κοντα στο 1.5 μήνα. Σε ταχυδρομική υπηρεσία που είχα κάνει (για δέμα-τελωνείο-επανεξέταση) , μου είχαν απαντήσει μετά απο 5 μήνες κυριολεκτικά!!! 2
nitro912gr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 15 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Σε πάροχο κινητής τηλεφωνίας που είχα κάνει, πριν 2 χρόνια, μου είχαν απαντήσει επίσημα κοντα στο 1.5 μήνα. Σε ταχυδρομική υπηρεσία που είχα κάνει (για δέμα-τελωνείο-επανεξέταση) , μου είχαν απαντήσει μετά απο 5 μήνες κυριολεκτικά!!! Και εγώ για κούριερ την έχω κάνει, για δέμα που καταστράφηκε και αφού δεν έβγαλα άκρη με το τμήμα αποζημιώσεων. Φαντάζομαι λοιπόν ότι τους το τρενάρει μα ναι μα εμείς μα αυτοί, μα μα μα γιατί υπάρχει κάτι να αποδείξεις χειροπιαστό, αν και έχω στείλει ότι αποδεικτικά χρειάστηκε μαζί. Καλό Πάσχα δηλαδή
SilentVoice Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, nitro912gr είπε Και εγώ για κούριερ την έχω κάνει, για δέμα που καταστράφηκε και αφού δεν έβγαλα άκρη με το τμήμα αποζημιώσεων. Φαντάζομαι λοιπόν ότι τους το τρενάρει μα ναι μα εμείς μα αυτοί, μα μα μα γιατί υπάρχει κάτι να αποδείξεις χειροπιαστό, αν και έχω στείλει ότι αποδεικτικά χρειάστηκε μαζί. Καλό Πάσχα δηλαδή Προχώρησε και σε καταγγελία στον Συνήγορο Του Καταναλωτή. Ισως γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία, γιατι βάσει νόμου πρέπει να του απαντάνε σε συγκεκριμένο διάστημα. 2
NickTG Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2022 3 φορές που τους έχω χρειαστεί για λογαριασμούς που δεν έπρεπε να μου έρθουν το θέμα λύθηκε. Για μεταφορείς ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί. 1
nitro912gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 τι να πω μάλλον διαβάζουν insomnia forums Σήμερα έλαβα από το κούριερ την αίτηση για καταβολή των χρημάτων αποζημίωσης
SilentVoice Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, nitro912gr είπε τι να πω μάλλον διαβάζουν insomnia forums Σήμερα έλαβα από το κούριερ την αίτηση για καταβολή των χρημάτων αποζημίωσης Εστειλες θετικά vibes. Θες να μας πεις περίπου για ποιο λόγο θα αποζημιωθείς; Είναι δέμα που παρέλαβες; Δέμα που έστειλες; Τι φθορά είχε εξωτερικά; Ενδεικτικά το ποσό που θα πάρεις, θα πάει σε σχέση το περιεχόμενο;
nitro912gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 5 ώρες πριν, SilentVoice είπε Εστειλες θετικά vibes. Θες να μας πεις περίπου για ποιο λόγο θα αποζημιωθείς; Είναι δέμα που παρέλαβες; Δέμα που έστειλες; Τι φθορά είχε εξωτερικά; Ενδεικτικά το ποσό που θα πάρεις, θα πάει σε σχέση το περιεχόμενο; Αποστολή ως κατάστημα, ένα καδράκι κατά παραγγελία για μωράκια αξίας 28€ +5€ μεταφορικά. Το ποσό που μου είπαν θα μου δώσουν είναι 36€, μάλλον γιατί έγραφα στην επικοινωνία μου με το κούριερ όσο και στην καταγγελία ΕΕΤΤ, ότι οφείλουν να με αποζημιώσουν και για το γεγονός ότι το πακέτο έφτασε ένα μήνα μετά (γιορτές καραντίνας που γινόταν το έλα να δεις) και ως εκ τούτου με βάση την σύμβαση και τον κανονισμό του κούριερ δεν είναι αποδεκτή η καθυστέρηση και πρέπει να αποζημιωθώ. (τα γράφει ο κανονισμός του κούριερ όλα αυτά) Νομίζω ότι το ποσό θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο για τόσο μεγάλη καθυστερηση, αλλά να σου πω δεν με νοιάζει, στην φάση που φτάσαμε 1,5 χρόνο μετά ούτε το κόστος του αντικειμένου με ένοιαξε, με ένοιαξε ότι ξεφτιλιστήκαμε στην πελάτη (το καδράκι έφτασε κυριολεκτικά κομμένο στην μέση, άνετα το πάτησε ρόδα), και ότι με κορόιδευε το τμήμα αποζημιώσεων του κούριερ για 1,5 χρόνο για ένα αστείο ποσό. Μόνο και μόνο για το γαμώτο ήθελα να φτάσει μέχρι τέλους αυτό το καραγκιοζιλίκι, γιατί είμαι επαγγελματίας, τους ακουμπάω τα λεφτά μου και δεν φτάνει που αρκετές φορές μας βγάζουν την ψυχή να παραδώσουν, έγινε και αυτό και με τερμάτισε. Σε πελάτη μου χονδρικής σκέψου αργού τόσο πολύ να παραδώσουν προϊόντα που είχε φτάσει να έχει 1000€ πράγματα στις αποθήκες του κούριερ να τα περιμένουν οι πελάτες του και να μην τα πάνε... για να μην πω για τις καθυστερήσεις σε αντικαταβολές. Γενικά τα κούριερ στην Ελλάδα είναι "κι αν σου κάτσει", αλλά κάποια υποκαταστήματα το τερματίζουν. (τουλάχιστον οι δικοί μας εδώ στην πόλη μου πάντως είναι ωραίοι και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα, μακάρι να ήταν έτσι όλα τα υποκοταστήματα). 1 1
SilentVoice Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 20 λεπτά πριν, nitro912gr είπε Αποστολή ως κατάστημα, ένα καδράκι κατά παραγγελία για μωράκια αξίας 28€ +5€ μεταφορικά. Το ποσό που μου είπαν θα μου δώσουν είναι 36€, μάλλον γιατί έγραφα στην επικοινωνία μου με το κούριερ όσο και στην καταγγελία ΕΕΤΤ, ότι οφείλουν να με αποζημιώσουν και για το γεγονός ότι το πακέτο έφτασε ένα μήνα μετά (γιορτές καραντίνας που γινόταν το έλα να δεις) και ως εκ τούτου με βάση την σύμβαση και τον κανονισμό του κούριερ δεν είναι αποδεκτή η καθυστέρηση και πρέπει να αποζημιωθώ. (τα γράφει ο κανονισμός του κούριερ όλα αυτά) Νομίζω ότι το ποσό θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο για τόσο μεγάλη καθυστερηση, αλλά να σου πω δεν με νοιάζει, στην φάση που φτάσαμε 1,5 χρόνο μετά ούτε το κόστος του αντικειμένου με ένοιαξε, με ένοιαξε ότι ξεφτιλιστήκαμε στην πελάτη (το καδράκι έφτασε κυριολεκτικά κομμένο στην μέση, άνετα το πάτησε ρόδα), και ότι με κορόιδευε το τμήμα αποζημιώσεων του κούριερ για 1,5 χρόνο για ένα αστείο ποσό. Μόνο και μόνο για το γαμώτο ήθελα να φτάσει μέχρι τέλους αυτό το καραγκιοζιλίκι, γιατί είμαι επαγγελματίας, τους ακουμπάω τα λεφτά μου και δεν φτάνει που αρκετές φορές μας βγάζουν την ψυχή να παραδώσουν, έγινε και αυτό και με τερμάτισε. Σε πελάτη μου χονδρικής σκέψου αργού τόσο πολύ να παραδώσουν προϊόντα που είχε φτάσει να έχει 1000€ πράγματα στις αποθήκες του κούριερ να τα περιμένουν οι πελάτες του και να μην τα πάνε... για να μην πω για τις καθυστερήσεις σε αντικαταβολές. Γενικά τα κούριερ στην Ελλάδα είναι "κι αν σου κάτσει", αλλά κάποια υποκαταστήματα το τερματίζουν. (τουλάχιστον οι δικοί μας εδώ στην πόλη μου πάντως είναι ωραίοι και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα, μακάρι να ήταν έτσι όλα τα υποκοταστήματα). Καλά έκανες και το έφτασες μέχρι τέρμα. Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι, ώστε κάποια στιγμή θα μαζευτούν οι καταγγελίες, οι αποζημιώσεις και ίσως δούμε το φως στον ορίζοντα. Ειδικά πλέον που όλα γίνονται ηλεκτρονικά και δεν χρειάζεται να τρέχουμε σε γραφεία,παρα γραφεια και πρωτόκολλα.
makis269 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) μια χαρά . Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2022 από makis269
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα