Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, definitio είπε

Περαστικά.

Δεν φταίω εγώ που αδυνατείτε ορισμένοι να κάνετε στοιχειώδεις διακρίσεις και συνάγετε δικά σας συμπεράσματα από τίτλους.

Το αγγλικό κείμενο που έχεις βάλει και επικαλείσαι προς υπεράσπισή σου σε διαψεύδει πανηγυρικά μιας και γράφει άλλα πράγματα από αυτά που ισχυρίζεσαι. Περαστικά

  • Like 1
  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Just now, Nabuko said:

Το αγγλικό κείμενο που έχεις βάλει και επικαλείσαι προς υπεράσπισή σου σε διαψεύδει πανηγυρικά μιας και γράφει άλλα πράγματα από αυτά που ισχυρίζεσαι. Περαστικά

Βάρεσες μπιέλα; Κανε την γοργά ή γρήγορα, όπως βολεύεται η ιντερνετική σου περσόνα στη διαχείριση άγχους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, definitio είπε

Βάρεσες μπιέλα; Κανε την γοργά ή γρήγορα, όπως βολεύεται η ιντερνετική σου περσόνα στη διαχείριση άγχους.

Δεν περίμενα κάτι καλύτερο. Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά αγγλικά. Πήγαινε σε κάποιον που γνωρίζει και ζήτα του να σου μεταφράσει το κείμενο και μετά ξαναέλα να ζητήσεις ταπεινά συγνώμη 🙂

Α ναι και κάτι ακόμα, γοργά και γρήγορα σημαίνει το ίδιο. 

Επεξ/σία από Nabuko
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ολη την καλη θεληση να δεχτω αυτα που λες. αν θες βαλε καποιον συνδεσμο απο εταιρεια που φτιαχνει αυτοκινητα που να εξηγει τις διαφορες.

Επισης το παραδειγμα που λινκαρες αναφερει μπουζι και πολλαπλασιαστες και αφορα bmw.

 

Εσυ μας γραφεις για ψυγειο και alfa romeo, γιατι διαλεγεις να πεις κατι ασχετο.


 

Επεξ/σία από tzotzo
Δημοσ.
1 hour ago, definitio said:

Πχ στην δική μου 156 έχει αναφερθεί αρκετές φορές σε εξειδικευμένα φόρα

στατιστικά με @@ όχι αστεία 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, Nabuko said:

Δεν περίμενα κάτι καλύτερο. Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά αγγλικά. Πήγαινε σε κάποιον που γνωρίζει και ζήτα του να σου μεταφράσει το κείμενο και μετά ξαναέλα να ζητήσεις ταπεινά συγνώμη 🙂

Υπάρχουν κι αυτά τα φρούτα στο φόρουμ...μια περιστροφή γύρω από τον εαυτό τους κ συνεχίζουν...αν το μπλοκάρουν διανοητικά, δεν συνέβη.

Αν δεν πας πίσω να σβήσεις, τα γραπτά θα μείνουν.

Εδώ (λινκ) είπες: "OEM είναι το ίδιο με το γνήσιο γιατί το φτιάχνει ο ίδιος κατασκευαστής."

χόρευε πιρουέτες όσο θες...

Το κείμενο κάνει τις διακρίσεις που περιέγραψα...γράφει ότι το ΟΕ είναι ίδιο με το Γνήσιο, αλλά δυστυχώς εμπειρικά αυτό δεν επαληθεύεται...καλά θα ήταν, αλλά παρατηρουνται διαφορές, πιθανότατα λόγω διαφορετικών ανοχών quality control σε όσα λαμβάνουν το logo της Φίρμας.

...γνωστό παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο, τα ψαλίδια TRW...αυτοκίνητο που "τρώει" ψαλίδια, οπότε μικροδιαφορές αναδύονται στην επιφάνεια...
...σε άλλα ιίσως όχι...

27 minutes ago, tzotzo said:

Εχω ολη την καλη θεληση να δεχτω αυτα που λες. αν θες βαλε καποιον συνδεσμο απο εταιρεια που φτιαχνει αυτοκινητα που να εξηγει τις διαφορες.
 

Πρόκειται για βασικές διακρίσεις που σου διαφεύγουν γιατί παγιδεύεσαι στον τίτλο και δεν βλέπεις τί σημαίνει το καθένα:

  • OEM είναι γενικός τίτλος για τους κατασκευαστές που προϊόντα τους χρησιμοποιούνται από αυτοκινητοβιομηχανίες στη παραγωγή/συναρμολόγηση των οχημάτων τους πχ Delphi, Denso, Bosch, Mahle, TRW, NGK κοκ
  • Για ένα συγκεκριμένο ανταλλακτικό για συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έστω Ψυγείο Νερού για Αλφα 156 Mk1, o OE κατασκευαστής είναι έστω η Mahle
  • To προϊόν της Mahle με το σήμα της Alfa είναι το Γνησιο ανταλλακτικό
  • Το προιόν της Mahle χωρίς το σήμα στο εμπόριο είναι το ΟΕ ανταλλακτικό
  • Η Delphi είναι ΟΕΜ κατασκευαστής, αλλά δεν είναι ο ΟΕ κατασκευαστής του ψυγείου για την Alfa 156 mk1...ούτε είναι aftermarket κατασκευαστής
    - το ψυγείο που κατασκευάζει για την alfa 156 mk1 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ, ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΕ του συγκεκριμένου ανταλλακτικού
  • αν και δεν θα έπρεπε, εμπειρικά φαίνεται πως τα ΟΕ ανταλλακτικά του εμπορίου μπορεί να μην είναι 100% ίδια με όσα φέρουν το logo, μάλλον λόγω καλύτερης διαλογής.
  • Aftermarket κατασκευαστές είναι τρίτοι κατασκευαστές, λιγότερο επώνυμες εταιρείες που
    - δεν φέρουν τον τίτλο ΟΕΜ γιατί τα προιόντα τους δεν εγκαθίστανται εργοστασιακά σε αυτοκίνητα
    - δεν είναι (και ακολούθως) και ΟΕ κατασκεαυστές ενός συγκεκριμένου ανταλλακτικού...

....βάλε εσύ σύνδεσμο που να λέει άλλα.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, definitio είπε

Εδώ (λινκ) είπες: "OEM είναι το ίδιο με το γνήσιο γιατί το φτιάχνει ο ίδιος κατασκευαστής."

χόρευε πιρουέτες όσο θες...

Ναι. Και το ίδιο γράφει και το αγγλικό κείμενο που μας παρέθεσες.

Συνέχισε τις προσβολές σου όσο θες...🙂

Επεξ/σία από Nabuko
Δημοσ.
1 minute ago, Nabuko said:

Ναι. Και το ίδιο γράφει και το αγγλικό κείμενο που μας παρέθεσες.

Συνέχισε τις προσβολές σου όσο θες...🙂

Υπάρχουν κι αυτά τα φρούτα στο φόρουμ...μια περιστροφή γύρω από τον εαυτό τους κ συνεχίζουν...αν το μπλοκάρουν διανοητικά, δεν συνέβη....

...πολύ σε άγχωσα βραδιάτικα κι αρχίζω να λυπάμαι....δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο πρόβλημά σου, είμαι αναρμόδιος.

Δημοσ.
1 hour ago, definitio said:

@tzotzo

https://blog.fcpeuro.com/benefits-of-oe-oem-over-genuine

OE stands for Original Equipment. Automakers don’t produce all of the parts used in their vehicles, contrary to what many may believein fact, they hardly make any of them. Typically, they’ll work with parts manufacturers like ZF, Corteco, TRW, ATE, and Lemfoerder, to design and engineer the parts for a given model. The parts manufacturers then produce them and send them to whoever makes the vehicles. The extra parts get sent to dealerships in vehicle-branded boxes and are considered Genuine parts. However, the parts manufacturers also cut out the automakers and sell them with their own logo. Because they’re the producers of the original parts, they get labeled as Original Equipment. There is not a speck of difference between Genuine and OE besides the name and logo on the box. 

...Οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν κατασκευαζουν ολα τα εξαρτηματα που χρησιμοποιουν στα οχηματα τους, αντιθετα με αυτο που πολλοι πιστευουν, σχεδον δεν φτιαχνουν κανενα απο αυτα. Συνηθως συνεργαζονται με κατασκευαστες οπως η ZF, Corteco, TRW, ATE, and Lemfoerder, να σχεδιασουν και να κατασκευασουν τα εξαρτηματα για ενα συγκεκριμενο μοντελο. Οι κατασκευαστες τοτε τα παραγουν και τα στελνουν σε οποιον κατασκευαζει τα αυτοκινητα. Τα επιπλεον εξαρτηματα στελνονται στις αντιπροσωπειες, με τυπωμενες συσκευασιες της μαρκας, και θεωρουνται γνησια ανταλλακτικα. Παρολαυτα οι κατασκευαστες εξαρτηματων διαχωριζονται απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες και τα πουλανε με το δικο τους λογοτυπο.  Επειδη ειναι οι παραγωγοι των γνησιων εξαρτηματων, ονομαζονται OE (ORIGINAL EQUIPMENT). Δεν υπαρχει ιχνος διαφορας απο τα γνησια με τα ΟΕ εκτος απο το ονομα και το λογοτυπο στο κουτι

OEM is very similar to OE in that it stands for Original Equipment Manufacturer. While that sounds like a lesson in semantics, there are some distinct differences. Chiefly, OEM parts are made by a company that makes original parts for a vehicle maker but whose parts weren’t originally fitted. Confused?
I don’t blame you, so here’s an example:
Delphi makes ignition coils for BMW, and they’re installed on the vehicles at the factory.
Bosch makes spark plugs for BMW and the licensing to produce the same ignition coils as Delphi. They’re the same part with the same specifications and made with the same materials, but the manufacturer is different.

- Delphi is the OE part because that’s what BMW used at the factory,
- and Bosch is OEM because they make other OE parts for BMW. 

..

Τα OEM μοιαζουν πολυ με τα ΟΕ (αλαμπουρνεζικη εκφραση). Ενω αυτο μοιαζει με μαθημα στη σημασιολογια, υπαρχουν μερικες ξεκαθαρες διαφορες. Κυριως τα ΟΕΜ εξαρτηματα κατασκευαζονται απο μια εταιρεια που φτιαχνει ΟΕ εξαρτηματα για μια αυτοκινητοβιομηχανια, αλλα αυτα δεν ειχαν τοποθετηθει αρχικα στο εργοστασιο. Μπερδευτηκατε; Δεν σας κατηγορω, οριστε ενα παραδειγμα:
Η Delphi φτιαχνει πολαπλασιαστες για την BMW, και εγκαθιστουνται στα οχηματα στο εργοστασιο.

Η bosch φτιαχνει μποχθ για την BMW, και εχει την αδειοδοτηση να κατασκευασει του ιδιους πολλαπλασιαστες με την DELPHI. Ειναι το ιδιο εξαρτημα με τις ιδιες προδιαγραφες και τα ιδια υλικα αλλα ο κατασκευαστης ειναι διαφορετικος.

η Delphi ειναι το OE εξαρτημα γιατι αυτο το εξαρτημα χρησιμοποιησε η BMW στο εργοστασιο

και η Bosch ειναι ΟΕΜ γιατι φτιαχνει αλλα ΟΕ εξαρτηματα για την BMW

Buying Genuine parts is always a guarantee that they’ll fit your application....OE parts are identical to Genuine parts, and OEM is often as identical as it can be.

Αγοράζοντας γνησια εξαρτηματα ειναι παντα εξασφαλισμενο οτι θα ταιριαζουν στην εφαρμογη. Τα ΟΕ εξαρτηματα ειναι πανομοιοτυπα με τα γνησια και τα ΟΕΜ ειναι συχνα οσο πανομοιοτυπα οσο γινεται

 

αν και ψιλο βαριεμαι θα το κανω εγω για εσενα.

Αν βρισκεις λογικη συνεχεια στο κειμενο που παρεθεσες ή νομιζεις οτι επιβεβαιωνει αυτα που γραφεις κανεις μεγαλο λαθος.

Υπαρχουν τα αρχικης τοποθετησης, που μπορει να ειναι ενας δυο ή και παραπανω κατασκευαστες. Ειπαμε ενδεχομενως να ειναι και καλυτερης ποιοτητας για να μπορει να καλυφθει καπως το χρονικο οριο της εγγυησης

Υπαρχουν τα γνησια. Αυτα που παιρνεις απο την αντιπροσωπεια. Εχουν σιγουρα το λογοτυπο της μάρκας, και πολλες φορες και το λογοτυπο του κατασκευαστη. Ειναι σίγουρα μες στις προδιαγραφες του κατασκευαστη

Και υπάρχουν και τα ΟΕΜ εξαρτηματα/ανταλλακτικα που τα κατασκευαζουν, κατασκευαστες που ειτε φτιαχνουν εξαρτηματα/ανταλλακτικα που χρησιμοποιουνται στην αρχικη τοποθετηση στο εργοστασιο ειτε τα κατασκευαζουν όπως τα γνησια και εχουν μονο το δικο τους λογοτυπο.

Και υπαρχουν και τα aftermarket που δεν σχετιζονται με κανενα απο τα παραπανω σταδια, και ειναι ενα εξαρτημα/ανταλλακτικο που ταιριαζει στις προδιαγραφες της αυτοκινητοβιομηχανιας και μπορει να ειναι καλυτερο ή χειροτερο. Παντως δεν σχετιζονται με την αυτοκινητοβιομηχανια σε επιπεδο αδειοδοτησης.

Παμε παρακατω. Οποιο τζαμι και να βαλεις απο Carglass,Φιλη ή glassdrive θα ειναι μια χαρα. ΟΕ, ΟΕΜ,ή γνησιο.

Δημοσ.
17 hours ago, tzotzo said:

αν και ψιλο βαριεμαι θα το κανω εγω για εσενα.

Αν βρισκεις λογικη συνεχεια στο κειμενο που παρεθεσες ή νομιζεις οτι επιβεβαιωνει αυτα που γραφεις κανεις μεγαλο λαθος.

Υπαρχουν τα αρχικης τοποθετησης, που μπορει να ειναι ενας δυο ή και παραπανω κατασκευαστες. Ειπαμε ενδεχομενως να ειναι και καλυτερης ποιοτητας για να μπορει να καλυφθει καπως το χρονικο οριο της εγγυησης

Υπαρχουν τα γνησια. Αυτα που παιρνεις απο την αντιπροσωπεια. Εχουν σιγουρα το λογοτυπο της μάρκας, και πολλες φορες και το λογοτυπο του κατασκευαστη. Ειναι σίγουρα μες στις προδιαγραφες του κατασκευαστη

Και υπάρχουν και τα ΟΕΜ εξαρτηματα/ανταλλακτικα που τα κατασκευαζουν, κατασκευαστες που ειτε φτιαχνουν εξαρτηματα/ανταλλακτικα που χρησιμοποιουνται στην αρχικη τοποθετηση στο εργοστασιο ειτε τα κατασκευαζουν όπως τα γνησια και εχουν μονο το δικο τους λογοτυπο.

Και υπαρχουν και τα aftermarket που δεν σχετιζονται με κανενα απο τα παραπανω σταδια, και ειναι ενα εξαρτημα/ανταλλακτικο που ταιριαζει στις προδιαγραφες της αυτοκινητοβιομηχανιας και μπορει να ειναι καλυτερο ή χειροτερο. Παντως δεν σχετιζονται με την αυτοκινητοβιομηχανια σε επιπεδο αδειοδοτησης.

Παμε παρακατω. Οποιο τζαμι και να βαλεις απο Carglass,Φιλη ή glassdrive θα ειναι μια χαρα. ΟΕ, ΟΕΜ,ή γνησιο.

Χαίρομαι που έφτασες εν τέλει στα μέρη μας, αυτά της στοιχειώδους λογικής κ σημασιολογικών κ πρακτικών διακρίσεων

....αν και είναι αστεία η ρητορική τεχνική να παρουσιάζεις ό,τι έγραφα και παρέθεσα ως διόρθωση στα γραφόμενά μου, δεν πειράζει, αρκεί να τα βρίσκουμε στο δια ταύτα

- Αρχικής τοποθέτησης = ΟΕ, που διατίθενται και στο εμπόριο από τον κατασκευαστή χωρίς το σήμα της φίρμας

- Γνήσια: τα ΟΕ με το σήμα

- OEM: ΔΕΝ είναι ο αρχικός κατασκευαστής/αρχικής τοποθέτησης/ΟΕ του συγκεκριμένου ανταλλακτικού, ΑΛΛΑ είναι εφάμιλλης ποιότητας επειδή προέρχονται από κατασκευαστές που συνεργάζονται με αυτοκινητοβιομηχανίες ως αρχικής τοποθέτησης σε διάφορα προϊόντα

- Αφτερμάρκετ: όλοι οι άλλοι...

Στα παραπάνω δεν διαφωνούμε και αν πραγματικά νομίζεις ότι με διορθώνεις απορώ πού βρήκες την αντίστιξη, χαίρομαι που όψιμα κατάλαβες τί έγραφα εδώ και 3-4 σελίδες, αν και θεωρείς ότι πρέπει να αντι-επιχειρηματολογήσεις για να ενισχύσεις τη θέση σου..

...εμπειρικα μόνο πρόσθεσα ότι τα Γνήσια/ΟΕ-με-σήμα (έστω ΤRW ψαλίδια με σήμα Alfa Romeo) μπορεί να είναι καλύτερης διαλογής από τα ΟΕ στο εμπόριο (TRW-χωρίς-σήμα-AR)...σε συγκεκριμένα ανταλλακτικά κ συγκεκριμένα μοντέλα είναι πολλές οι αναφορές για να αγνοηθούν (πχ τα ψαλίδα TRW ως ΟΕ εμπορίου, αντί των γνήσιων με το σήμα που διαρκούν περισσότερα χιλιόμετρα)

....

Καλά θα ήταν να είναι όλα τα προιόντα υαλοπινακων εφάμιλλα σε ποιότητα...όπως και για προϊόντα ΟΕΜ σε άλλα ανταλλακτικά...πχ δεν είναι όλα τα ΟΕΜ μπουζί για την Αλφα 156 το ίδιο καλά στη πράξη...

Εγώ ρωτάω
- αν υπάρχουν γνωστές αποφευκτέες μάρκες υαλοπινακων στις αλυσίδες (μέτριες ή κακές)
- ή ποια είναι τα προτιμητέα (για μένα Pilkington επειδή είναι η πλειοψηφία των ΟΕ στο συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μπορεί να μην είναι διαθέσιμα μια συγκεκριμένη στιγμή)

Δημοσ.
4 hours ago, definitio said:

Χαίρομαι που έφτασες εν τέλει στα μέρη μας, αυτά της στοιχειώδους λογικής κ σημασιολογικών κ πρακτικών διακρίσεων

....αν και είναι αστεία η ρητορική τεχνική να παρουσιάζεις ό,τι έγραφα και παρέθεσα ως διόρθωση στα γραφόμενά μου, δεν πειράζει, αρκεί να τα βρίσκουμε στο δια ταύτα

- Αρχικής τοποθέτησης = ΟΕ, που διατίθενται και στο εμπόριο από τον κατασκευαστή χωρίς το σήμα της φίρμας

- Γνήσια: τα ΟΕ με το σήμα

- OEM: ΔΕΝ είναι ο αρχικός κατασκευαστής/αρχικής τοποθέτησης/ΟΕ του συγκεκριμένου ανταλλακτικού, ΑΛΛΑ είναι εφάμιλλης ποιότητας επειδή προέρχονται από κατασκευαστές που συνεργάζονται με αυτοκινητοβιομηχανίες ως αρχικής τοποθέτησης σε διάφορα προϊόντα

- Αφτερμάρκετ: όλοι οι άλλοι...

Στα παραπάνω δεν διαφωνούμε και αν πραγματικά νομίζεις ότι με διορθώνεις απορώ πού βρήκες την αντίστιξη, χαίρομαι που όψιμα κατάλαβες τί έγραφα εδώ και 3-4 σελίδες, αν και θεωρείς ότι πρέπει να αντι-επιχειρηματολογήσεις για να ενισχύσεις τη θέση σου..

...εμπειρικα μόνο πρόσθεσα ότι τα Γνήσια/ΟΕ-με-σήμα (έστω ΤRW ψαλίδια με σήμα Alfa Romeo) μπορεί να είναι καλύτερης διαλογής από τα ΟΕ στο εμπόριο (TRW-χωρίς-σήμα-AR)...σε συγκεκριμένα ανταλλακτικά κ συγκεκριμένα μοντέλα είναι πολλές οι αναφορές για να αγνοηθούν (πχ τα ψαλίδα TRW ως ΟΕ εμπορίου, αντί των γνήσιων με το σήμα που διαρκούν περισσότερα χιλιόμετρα)

....

Καλά θα ήταν να είναι όλα τα προιόντα υαλοπινακων εφάμιλλα σε ποιότητα...όπως και για προϊόντα ΟΕΜ σε άλλα ανταλλακτικά...πχ δεν είναι όλα τα ΟΕΜ μπουζί για την Αλφα 156 το ίδιο καλά στη πράξη...

Εγώ ρωτάω
- αν υπάρχουν γνωστές αποφευκτέες μάρκες υαλοπινακων στις αλυσίδες (μέτριες ή κακές)
- ή ποια είναι τα προτιμητέα (για μένα Pilkington επειδή είναι η πλειοψηφία των ΟΕ στο συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μπορεί να μην είναι διαθέσιμα μια συγκεκριμένη στιγμή)

να ρωτησω κατι μιας και το εχεις ψαξει. Στα ελαστικα της 156, ποια εταιρεια ειναι ΟΕ, ποια ΟΕΜ, και ποια γνησια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, tzotzo said:

να ρωτησω κατι μιας και το εχεις ψαξει. Στα ελαστικα της 156, ποια εταιρεια ειναι ΟΕ, ποια ΟΕΜ, και ποια γνησια;

🤢 Για φθαρτά υλικά - που μολύνουν το περιβάλλον με σωματίδια - μόνο τζότζο 😷 .

ΕΔΙΤ

Και για να απαντήσω πιο σοβαρά (το τερπνόν μετά του ωφελίμου)
 

Spoiler

- Αν και οι κατασκευαστές ελαστικών μπορεί να συνεργάζονται με τις αυτοκινητοβιοχαμηχανίες για την ανάπτυξη των ελαστικών τους

- κι αν ακόμη κάποια ελαστικά μπορεί να λανσάρονται πρώτη φορά με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο/μοντέλο

- και με εξαίρεση πολύ ειδικών προδιαγραφών και πολυτελή/πολύ ακριβά αυτοκίνητα

- δεν δίνουν ελαστικά στις αυτοκινητοβιομηχανίες βάσει αποκλειστικών ειδικών προδιαγραφών για κάθε συγκεκριμένο μοντέλο (πχ υαλοπίνακας για την 156 ή κάποιο ανταλλακτικό που αξιοποιείται σε οικογένειες οχημάτων)

- αλλά δίνουν ελαστικά βάσει διαστάσεων κ γενικών χαρακτηριστικών που μπορεί να "φορέσει" οποιοδήποτε άλλο αμάξι που φέρει ελαστικά ίδιων διαστάσεων

- και επιλέγονται (πετυχημένα ή μη) από τις αυτοκινητοβιοχαμηνίες ελαστικά που να ταιριάζουν στον "χαρακτήρα" του αυτοκινήτου

- κι ενώ μπορεί να συμβεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ζητήσουν το branding των ελαστικών που μπαίνουν στο αυτοκίνητο από το εργοστάσιο (λινκ), αυτό δεν είναι συγκρίσιμο με τη παραγωγή προϊόντων ειδικών προδιαγραφών για συγκεκριμένα οχήματα ή οικογένειες οχηματων.

- επιπλέον είναι "φθαρτά" (όπως εννόησα παραπάνω) τμήματα του αυτοκινήτου, που αλλαζονται τακτικά

- τέλος μπορεί ο ιδιοκτήτης να αλλάξει και μέγεθος ελαστικών βάσει του αποδεκτού εύρος από την αυτοκινητοβιομηχανία (185/65/15 > 195/60/15 για την 156 mk1) χωρίς να παραβεί την εγγύηση ή να διακινδυνέψει την ορθή λειτουργία του αυτοκινήτου (ενώ δεν ισχύει το ίδιο πχ για το τούρμπο μιας μηχανής κοκ)

> θα ήταν καταστροφικό μοντέλο λειτουργίας για τους κατασκευαστές ελαστικών αν παρήγαγαν ελαστικά που διέφεραν ανά μοντέλο αυτοκινήτου...
(πρακτικά το ίδιο ισχύει και σε άλλα ανταλλακτικά, υδραυλικά, ηλεκτρολογικά κοκ αυτά μπορεί να χρησιμοποιούνται κι απο διάφορες άλλες φίρμες, αλλά ειδικά στα λάστιχα θα ήταν παράλογο)

> έτσι δεν έχει το ίδιο νόημα η διάκριση Γνήσιου / ΟΕ / ΟΕΜ στα λάστιχα για τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου

Συνεπώς

- Σίγουρα μπορεί να μιλήσει κανείς για "ΟΕ" ελαστικά,αυτά που επέλεξε η φίρμα από το εργοστάσιο
- η κατηγορία του "Γνήσιου" δεν έχει την ίδια πρακτική σημασία, αλλά θα μπορούσε να εφαρμοστεί στις περιπτώσεις όπου όντως το branding της αυτοκινητοβιομηχανίας προστίθεται στο λάστιχο

Spoiler

Some automakers may require OE tire suppliers to mold special indicators or symbols into the sidewall of the tires to indicate that they are an approved OE tire. These symbols or lettering can help you or your tire specialist identify these tires when it’s time to replace.

Some examples of these indicators:

  • Star symbol: BMW
  • AO: Audi
  • MO: Mercedes-Benz
  • TPC: General Motors
  • N0, N1, N2, etc.: Porsche
  • T0, T1: Tesla

https://www.goodyear.com/en_US/learn/choosing-your-tires/oem-vs-replacement-tires.html

- Η κατηγορία "ΟΕΜ" ως διακριτή της ΟΕ, έχει μικρότερη σημασία, λόγω του πολύ μικρότερου βαθμού εξειδίκευσης/διαφοροποίησης συγκριτικά με άλλα ανταλλακτικά
...ή αντίθετα, θα μπορούσε κανείς να πει ότι έχει περισσότερη σημασία, αφού συνηθέστερα θα χρησιμοποιήσει κάποιος "ΟΕΜ" λάστιχα συμβατών διαστάσεων, παρά ακριβώς τα ίδια που ήρθαν φορεμένα στο αμάξι.

 

...δεν είναι όμως εξίσου χρήσιμες οι διαφοροποίησεις όσο σε ανταλλακτικά όπως βηματικό μοτέρ, ψυγειό νερού, υαλοπίνακες κοκ, όπου οι προδιαγραφές είναι πολύ πιο συγκεκριμένες.

 

Επεξ/σία από definitio

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...