Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 minutes ago, definitio said:

 

Οχι, υπάρχει διαφορά
- Γνήσιου: Με το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, τις προδιαγραφές και την διαλογή (ανεκτές ατέλειες ώστε να μπει το σήμα)
- O.E. : Από τον κατασκευαστή του Γνήσιου, χωρίς το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας (μπορεί να έχει διαφορά στο ποσοστό ατελειών)
- O.E.M. : μπορεί να είναι οποιουδήποτε κατασκευαστή βάσει προδιαγραφών του ανταλλακτικού

Για παράδειγμα
- Το Γνησιο εργοστασιακό ψυγείο νερού μπορεί να είναι Mahle-Behr με το σήμα της Alfa
- Το ΟΕ είναι το ανταλλακτικό της Mahle-Behr, Χωρίς σήμα Αυτοκινητοβιομηχανίας.
- To OEM μπορεί να είναι Valeo, Delphi, Nissens, Denso κοκ.

Βασικά το O.E. είναι εντελώς αόριστο γιατί οι συμφωνίες των αυτοκινητοβιομηχανιών με τους κατασκευαστές ανταλλακτικών αλλάζουν συνεχώς, πχ σήμερα ένας συγκεκριμένος κατασκευαστής βάζει σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο μίζα Bosch, αύριο μπορεί να αλλάξει συμφωνία και να βάζει Denso, αύριο Valeo, Hitachi, κοκ. Ή ακόμα και την ίδια στιγμή να βάζει στο ίδιο μοντέλο μίζες από 3 διαφορετικούς κατασκευαστές γιατί δεν μπορεί να τον καλύψει ένας, ποιο είναι το O.E.?

Για αυτό και το O.E. είναι σχετικά άχρηστο ως κατηγορία, η πιο συνήθης κατηγοριοποίηση είναι genuine, OEM και after market.

  • Like 1
  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, spooker said:

Ναι είσαι σίγουρος !!!!!!!! 

Δεν κρατάω την αναπνοή μου, αλλά νομίζω έλαβε τις απαντήσεις γραπτώς, οπότε έχει λίγη περισσότερη βαρύτητα (δλδ μπορεί να έχει ο πελάτης νομική διέξοδο, αν του αρνηθούν)

...

Γνωρίζουμε καμία μάρκα παρπρίζ που πρέπει να ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ;

πχ Pilkington δεν θα είχα θέμα να βάλω, αφού οι περισσότερες 156 ήρθαν με τέτοιο υαλοπίνακα, αλλά δεν ξέρω άλλες εταιρείες που ακούω-διαβάζω τί λε΄νε
...αν ήταν να γίνει αλλαγή, γνωρίζουμε περιστατικά με Κακής Ποιότητας παρπρίζ;

 

Just now, Joshua21 said:

Βασικά το O.E. είναι εντελώς αόριστο γιατί οι συμφωνίες των αυτοκινητοβιομηχανιών με τους κατασκευαστές ανταλλακτικών αλλάζουν συνεχώς, πχ σήμερα ένας συγκεκριμένος κατασκευαστής βάζει σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο μίζα Bosch, αύριο μπορεί να αλλάξει συμφωνία και να βάζει Denso, αύριο Valeo, Hitachi, κοκ. Ή ακόμα και την ίδια στιγμή να βάζει στο ίδιο μοντέλο μίζες από 3 διαφορετικούς κατασκευαστές γιατί δεν μπορεί να τον καλύψει ένας, ποιο είναι το O.E.?

Για αυτό και το O.E. είναι σχετικά άχρηστο ως κατηγορία, η πιο συνήθης κατηγοριοποίηση είναι genuine, OEM και after market.

Δεν είναι άχρηστη κατηγορία καθόλου, αφού για Συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να είναι συγκεκριμένος ο κατασκευαστής του ανταλλακτικού, και για μένα αυτό θα τον καθιστούσε προτιμητέο....

Μπορεί να τύχει Κατασκευαστές να επιλέγονται για λίγο διαφορετικές εκδόσεις του οχήματος (ίδιο μοντέλο, αλλά με μικροαλλαγές, κ χωρίς facelift) αλλά για μοντέλο συγκεκριμένης χρονολογίας ο κατασκευαστής να είναι ένας κ ο αρχικός κωδικός ανταλλακτικού θα δείχνει και το αρχικό Γνήσιο ανταλλακτικό.

Τέλος, η διαφορά στην ποιότητα μεταξύ των ΟΕΜ μπορεί να διαφέρει αρκετά...οπότε η κατηγοριοποίηση Ο.Ε έχει σημασία...

Κι αν ο κατασκευαστής του Γνήσιου άλλαξε, χωρίς καμία αλλαγή σε προδιαγραφές κ συμβατότητα, τότε έχουμε δύο Ο.Ε. επιλογές...
...και πάλι προτιμητέες αυτές οι δύο λύσεις ΟΕ από τις ΟΕΜ...και πάλι η κατηγορία Ο.Ε. έχει σημασία...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πόσο κουτό είναι, κάποιος και να σπάσει εσκεμμένα το μαμά παρμπρίζ για να του βάλουν ένα χαμηλότερης ποιότητας? 

Επεξ/σία από dkstopo
Δημοσ.
26 minutes ago, definitio said:

Δεν είναι άχρηστη κατηγορία καθόλου, αφού για Συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να είναι συγκεκριμένος ο κατασκευαστής του ανταλλακτικού, και για μένα αυτό θα τον καθιστούσε προτιμητέο....

Μπορεί να τύχει Κατασκευαστές να επιλέγονται για λίγο διαφορετικές εκδόσεις του οχήματος (ίδιο μοντέλο, αλλά με μικροαλλαγές, κ χωρίς facelift) αλλά για μοντέλο συγκεκριμένης χρονολογίας ο κατασκευαστής να είναι ένας κ ο αρχικός κωδικός ανταλλακτικού θα δείχνει και το αρχικό Γνήσιο ανταλλακτικό.

Τέλος, η διαφορά στην ποιότητα μεταξύ των ΟΕΜ μπορεί να διαφέρει αρκετά...οπότε η κατηγοριοποίηση Ο.Ε έχει σημασία...

Κι αν ο κατασκευαστής του Γνήσιου άλλαξε, χωρίς καμία αλλαγή σε προδιαγραφές κ συμβατότητα, τότε έχουμε δύο Ο.Ε. επιλογές...
...και πάλι προτιμητέες αυτές οι δύο λύσεις ΟΕ από τις ΟΕΜ...και πάλι η κατηγορία Ο.Ε. έχει σημασία...

Για σένα μπορεί να μην είναι άχρηστη, αλλά για τον περισσότερο κόσμο η κατηγορία ΟΕ είναι άχρηστη, για αυτό και πρακτικά είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα, κατηγορία ΟΕ μπορεί να υπάρξει μόνο υπό προϋποθέσεις όπως σωστά έγραψες και εσύ.

Δημοσ.
2 hours ago, Joshua21 said:

Για σένα μπορεί να μην είναι άχρηστη, αλλά για τον περισσότερο κόσμο η κατηγορία ΟΕ είναι άχρηστη, για αυτό και πρακτικά είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα, κατηγορία ΟΕ μπορεί να υπάρξει μόνο υπό προϋποθέσεις όπως σωστά έγραψες και εσύ.

Επινοείς κανονικότητες και λες πράγματα χωρίς νόημα...προς τί; να υπερασπιστείς πρότερο μήνυμα όπου έδειχνες ότι δεν ήξερες τη διαφορά Ο.Ε. - ΟΕΜ, όπου ισχυρίστηκες ότι

Quote

Η διαφορά του γνήσιου (genuine) και του OEM είναι ότι το τελευταίο δεν φέρει το λογότυπο του κατασκευαστή του οχήματος.

Κατά τα άλλα δεν έχουν καμία διαφορά, εκτός βέβαια στην τιμή.

Έπειτα, μπορεί να έχουν διαφορές Γνήσιο - ΟΕ (πολύ περισσότερο ΟΕΜ)...σε αυτά που φέρουν το σήμα της εταιρείας μπορεί να εφαρμόζεται πιο αυστηρή διαδικασία διαλογής/QC, ενώ στα Ο.Ε. λιγότερο αυστηρή.

Πώς είναι "ανύπαρκτη" ως κατηγορία;

α) μήπως η επιλογή της φίρμας για τοποθέτηση προϊόντων συγκεκριμένων κατασκευαστών εξέλειψε και δίνουν απλώς προδιαγραφές, μαζεύοντας για το ίδιο ανταλλακτικό από 10 εταιρείες, και παίρνουν κάθε φορά ό,τι βρουν στο ράφι;

β) ή μήπως τα ανταλλακτικά Ο.Ε. δεν συνιστούν βασική προτίμηση στην επιλογή ανταλλακτικών, μετά τα γνήσια, για μείωση κόστους και μέγιστη απόδοση/διατήρηση ποιότητας κ προδιαγραφών του εργοστασιακού;

ή

γ) εννοείς είναι ανύπαρκτη για όσους νόμιζαν ότι ΟΕΜ = ΟΕ (όπως τεκμαίρεται από τα δικά σου γραφόμενα) ;

2 hours ago, dkstopo said:

Πόσο κουτό είναι, κάποιος και να σπάσει εσκεμμένα το μαμά παρμπρίζ για να του βάλουν ένα χαμηλότερης ποιότητας? 

Πολύ...αλλα μήπως δεν είναι αυτές όλες οι πληροφορίες για τη περίπτωση που έχεις στο μυαλό σου;

- Μήπως χρειαζόταν αρκετές επισκευές, σε διάφορα σημεία του παρπρίζ κι έτσι το έσπασε για να γίνει αντικατάσταση ;
- ή μήπως πχ ήθελε να αλλάξει και το πλαστικό γύρω-γύρω, λόγω φθοράς (συσσώρευση ακαθαρσιών κ υγρασίας με κίνδυνο σκουριάς στο πλαίσιο στήριξης του παρπρίζ) ;
- μήπως είχε κάποιο θέμα με το εργοστασιακό (πχ ενοχλητικές γρατσουνιές λόγω πλυντηρίων/βουρτσών βενζινάδικου) ;
- κάποιος άλλος λόγος (κάποια αναβάθμιση πχ) ;

Δημοσ.
8 minutes ago, definitio said:

Πώς είναι "ανύπαρκτη" ως κατηγορία;

α) μήπως η επιλογή της φίρμας για τοποθέτηση προϊόντων συγκεκριμένων κατασκευαστών εξέλειψε και δίνουν απλώς προδιαγραφές, μαζεύοντας για το ίδιο ανταλλακτικό από 10 εταιρείες, και παίρνουν κάθε φορά ό,τι βρουν στο ράφι;

β) ή μήπως τα ανταλλακτικά Ο.Ε. δεν συνιστούν βασική προτίμηση στην επιλογή ανταλλακτικών, μετά τα γνήσια, για μείωση κόστους και μέγιστη απόδοση/διατήρηση ποιότητας κ προδιαγραφών του εργοστασιακού;

ή

γ) εννοείς είναι ανύπαρκτη για όσους νόμιζαν ότι ΟΕΜ = ΟΕ (όπως τεκμαίρεται από τα δικά σου γραφόμενα) ;

Πολύ...αλλα μήπως δεν είναι αυτές όλες οι πληροφορίες για τη περίπτωση που έχεις στο μυαλό σου;

Στο έχω εξηγήσει ήδη αναλυτικά, είναι ανύπαρκτη σαν κατηγορία όχι μόνο επειδή οι συμφωνίες των αυτοκινητοβιομηχανιών με τους κατασκευαστές ανταλλακτικών αλλάζουν συνεχώς, αλλά και επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες για πολλούς και διάφορους λόγους ακόμα και την ίδια στιγμή προμηθεύονται το ίδιο ανταλλακτικό από διαφορετικούς κατασκευαστές. Είναι ανύπαρκτη σαν κατηγορία επειδή οι περιπτώσεις που κάποια αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί μόνο έναν κατασκευαστή για κάποιο συγκεκριμένο ανταλλακτικό είναι εξαιρέσεις, και όχι ο κανόνας.

Τίποτα άλλο από μένα, συνέχισε μόνος σου τα ανούσια κατεβατά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, Joshua21 said:

Στο έχω εξηγήσει ήδη αναλυτικά, είναι ανύπαρκτη σαν κατηγορία όχι μόνο επειδή οι συμφωνίες των αυτοκινητοβιομηχανιών με τους κατασκευαστές ανταλλακτικών αλλάζουν συνεχώς, αλλά και επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες για πολλούς και διάφορους λόγους ακόμα και την ίδια στιγμή προμηθεύονται το ίδιο ανταλλακτικό από διαφορετικούς κατασκευαστές. Είναι ανύπαρκτη σαν κατηγορία επειδή οι περιπτώσεις που κάποια αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί μόνο έναν κατασκευαστή για κάποιο συγκεκριμένο ανταλλακτικό είναι εξαιρέσεις, και όχι ο κανόνας.

Τίποτα άλλο από μένα, συνέχισε μόνος σου τα ανούσια κατεβατά.

Αναλυτικά ή μη δεν εξήγησες τίποτα, μόνο αποφθεγματα έγραψες χωρίς ίχνος επιχειρήματος, αφού πρώτα έγραψες κάτι λανθασμένο.

Διακριτές προτάσεις γράφω, για κάθε χρήσιμη διάκριση μπας κ σε διευκολύνω....αλλά αν δεν έχεις επιχείρημα, αποφθέγματα, αοριστίες κ το ανακάτεμα είναι χρηστικά.

Δεν χρειάζεται να κρατήσει μια φίρμα τον ίδιο κατασκευαστή ενός ανταλλακτικού για όλα τα μοντέλα ή για όλο το χρόνο διάθεσης ενός μοντέλου για να γίνει "υπαρκτή/χρήσιμη" κατηγορία ανταλλακτικών το Ο.Ε....
...μπορεί να είναι ο ίδιος για ένα διάστημα κ να προστεθεί (συνήθως μετά από μικροαλλαγές στο ίδιο μοντέλο) κάποιος άλλος, συνήθως κ με αλλαγή στον εργοστασιακό κωδικό του ανταλλακτικού...
 

Για να είναι ανύπαρκτη/άχρηστη κατηγορία το Ο.Ε. θα πρέπει
- για όσο διατίθεται ένα συγκεκριμένο μοντέλο στην αγορά
- καθε στιγμή κατασκευής/συναρμορμολόγησης ενός μοντέλου
- στο ίδιο εργοστάσιο
- και σε κάθε εργοστάσιο
- για το ίδιο ανταλλακτικό
- και για κάθε ανταλλακτικό
- να χρησιμοποιείται τυχαία πλειάδα διαφορετικών κατασκευαστών
- κι αυτό να είναι κανόνας για όλες τις φίρμες.
- ώστε πχ 10 αυτοκίνητα που αγοράστηκαν σε διάστημα ενός μηνός σε μια πόλη να έχουν μεγάλη ποικιλία σε κάθε ανταλλακτικό
- και κατόπιν πώλησης κανένα συνεργείο, τόσο αντιπροσωπείας, όσο εξειδικευμένο και γενικό, να μη δίνει καμία σημασία στα Ο.Ε. ανταλλακτικά (προς τί άλλωστε, αφού κάθε ΟΕΜ είναι και ΟΕ και Γνήσιο χωρίς σήμα)

Αυτό δεν ισχύει, δεν αλλάζουν τόσο συχνά ούτε χρησιμοποιείται τόσο μεγάλη ποικιλία.

5 hours ago, Joshua21 said:

Η διαφορά του γνήσιου (genuine) και του OEM είναι ότι το τελευταίο δεν φέρει το λογότυπο του κατασκευαστή του οχήματος.

Κατά τα άλλα δεν έχουν καμία διαφορά, εκτός βέβαια στην τιμή.

Αφου πρώτα έγραψες το παραπάνω, ότι Γνήσιο = ΟΕΜ χωρίς σήμα (συγχέοντας το ΟΕ με το ΟΕΜ), τώρα "ξεδιπλώνεις" το επιχείρημα, λέγοντας πρακτικά ότι ΟΕΜ = ΟΕ = Γνήσιο επειδή χρησιμοποιούνται για κάθε μοντέλο ταυτόχρονα ή σε ελάχιστα διαστήματα, τόσα διαφορετικά ανταλλακτικά, ώστε η διάκριση Γνήσιου-ΟΕ-ΟΕΜ να μην έχει καμία σημασία, πέραν της τιμής.

Σαφέστατα...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

ερωτηση γιατι ειμαι και λιγο χαζος. Αν παρω brembo δαγκανες για το Cayenne μου, ειναι διαφορετικές απο αυτες που θα παρω απο την αντιπροσωπεια της Porsche?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις Cayenne ρε μπαγασακο και μας το κρυβεις.Τα τακακια και οι δισκοπλακες που θα παρεις μαζι σιγουρα δεν θα ειναι ιδια.Και πριν απαντησεις να σου πω οτι τα εχω δοκιμασει και δεν ειναι ιδια

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
On 16/06/2023 at 23:31, filipprin said:

Έχεις Cayenne ρε μπαγασακο και μας το κρυβεις.Τα τακακια και οι δισκοπλακες που θα παρεις μαζι σιγουρα δεν θα ειναι ιδια.Και πριν απαντησεις να σου πω οτι τα εχω δοκιμασει και δεν ειναι ιδια

Φυσικά και τα brembo είναι καλύτερα.

Δημοσ.

Νομιζεις.Δεν εχουν τισ ιδιες προδιγραφες αυτα που βαζει η πορσε με αυτα που πουλαει η μπρεμπο στο εμποριο και ας ειναι για το ιδιο αυτοκινητο.Και στο λεω γιατι δουλευα 5 χρονια στην αντιπρωσωπεια τής πορσε και εχω αλλαξει πανω απο μισο τονο δισκοπλακες και τακακια.

Απο κει και περα ο καθενας πιστευει οτι θελει και εγω δεν θα βαλω μυαλο σε κανενα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^ κάθε τόσο επικαλείσαι στενή εργασιακή σχέση με ονόματα και καταστάσεις που αναφέρονται.

Πιθανόν να είσαι φαινόμενο εργαζόμενου γιατί πριν λίγο καιρό δήλωνες παιδίατρος 😕

 

Επεξ/σία από Maurikycli
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμα δεν μπορείς να καταλάβεις την ειρωνεια προβλημα σου.Αυτοκινητα φτιαχνω

Απο την αλλη παιδίατρος δεν ειμαι αλλα εχω παει σε πολλούς

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
18 minutes ago, Maurikycli said:

^ κάθε τόσο επικαλείσαι στενή εργασιακή σχέση με ονόματα και καταστάσεις που αναφέρονται.

Πιθανόν να είσαι φαινόμενο εργαζόμενου γιατί πριν λίγο καιρό δήλωνες παιδίατρος 😕

 

Χαχχαχαχα τον δικασες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...