Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ ο Πανόπουλος του κινηματογράφου ο Λάνθιμος έκανε καριέρα, ο Παπακαλιάτης θα μείνει στην απ΄όξω;

Θα μου πεις "και τί αξίζει από Ελληνική τηλεόραση και Έλληνες σκηνοθέτες;"

Τίποτα κατά βάση γιατί οι παραγωγοί θέλουν τηλεθέαση και δεν τολμούν κανένα νεοτερισμό σαν αυτούς που είδαμε όταν ήρθαν τα ιδιωτικά κανάλια και ξεκολλήσαμε από τον Δαλιανίδη. Τα μισά projects είναι του στυλ "βρείτε ένα μέρος [Μετέωρα, Κρήτη, Μάνη] και βάλτε τους να σκοτωθούν. Τα υπόλοιπα είναι χριστιανοπαραγωγές, και "ε ναι λοιπόν, εγώ έδιωξα τον Ρένο από την εταιρεία.". Ακόμη και παραγωγές που ξεκίνησαν καλά ως ιδέα, στην πορεία αυτογελοιοποιήθηκαν γιατί έπρεπε να επιλέξουν για το αν θα γίνουν μία ποιοτική σειρά μίας σαιζόν, ή καθημερινή ψιλοσαπουνόπερα για 2-3 χρόνια (και φυσικά πάντα επιλέγουν το 2ο).

Οι ίδιες παρέες ηθοποιών εναλλάσσονται γελοίους ρόλους σε γελοίες σειρές, θυμίζοντας μεγάλες εποχές Λάμψης. Εμ έτσι, ακόμη και ο Παπακαλιάτης δείχνει ποιοτικός. Απλά δώστου μια σακαράκα να οδηγεί και ένα ειδυλλιακό τοπίο να περιφέρεται. Γούαου. Αριστούργημα! :D

ΥΓ. Τον Μακη Παπαδημητράτο που έφτιαξε το 'Τσίου' τον θυμάστε; Βρήκε ποτέ χρηματοδότηση να κάνει κανένα άλλο project; Μπα...

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Εδώ ο Πανόπουλος του κινηματογράφου ο Λάνθιμος έκανε καριέρα, ο Παπακαλιάτης θα μείνει στην απ΄όξω;

Με τι ακριβώς κριτήρια τα λες αυτά? Γιατί αν βάλουμε το προσωπικό γούστο στη μέση, τότε κι ο Σεφερλής που γεμίζει συνεχώς τα θέατρα του, πάει να πει πως είναι ποιοτικός! 😛 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, billdanos είπε

Με τι ακριβώς κριτήρια τα λες αυτά? Γιατί αν βάλουμε το προσωπικό γούστο στη μέση, τότε κι ο Σεφερλής που γεμίζει συνεχώς τα θέατρα του, πάει να πει πως είναι ποιοτικός! 😛 

Αν κατάλαβα καλά, θεωρείς πως η τέχνη θα πρέπει να αποσυνδεθεί από την εμπορικότητα. Μα αυτό δημιουργεί μια στέβλωση και απλά αναδεικνύει τον ελιτισμό. Δεν μπορεί να βγαίνουν επιφανείς κριτικοί και λένε "το νέο αριστούργημα του Χ που βασίζεται στην Ελληνική μυθολογία, κτλ κτλ." την στιγμή που ο Χ σκηνοθέτης εξασφαλίζει πόρους ενώ εμπορικά η ταινία πάει άπατη επειδή είναι ένα χάλι. It's "Show Business - there's no business without the show" έλεγε κάποτε στο Man on the moon ένας τύπος. Ή όπως έλεγε και ο Πανούσης "ο μόνος κριτής είναι ο θεατής." (ακόμη και αν πρόκειται για Σεφερλή είτε μας αρέσει είτε όχι).

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Οποιαδήποτε υποσχόμενη είσοδο σε βιομηχανία που έχει έσοδα που δεν έχει να κάνει με τον τουρισμό που θα μας οδηγήσει να γίνουμε Ταΐλάνδη (αν και ήδη είμαστε αρκετά κοντά) να βγαίνουν οι κόρες μας με κολλητά και να δίνουν ποτά και άλλες υπηρεσίες για κάνα 20ρικο έξτρα και οι γίοι μας να λένε "ορίστε κύριε" στον γερμανό βλάχο μπας και τους δώσει μπουρπουάρ (με τα λεφτά που βγάζει πχ δουλεύοντας στην siemens και μας πουλάει τηλέφωνα κτλ )  ειναι πρόοδος. 

Η ελλάδα παράγει σερβιτόρους (με ή χωρίς πτυχίο) μπάρμαν και φροντιστές και δημόσιους υπαλλήλους αυτό το σάπιο κατεστημένο πρέπει να σπάσει μπας και δούμε άσπρη μέρα. 

Ξέχασες τους "Baristi"

Δημοσ.

Δεν βλέπω ιδιαίτερα ελληνικές σειρές/ταινίες αλλά μου φάνηκε καλή η παραγωγή /φωτογραφία της σειράς από το λίγο που είδα.

Εχει μέσα και τα γνωστά στερεότυπα που αρέσουν στο νετφλιξ (ξυλοδαρμός γυναικών/γκει κλπ), οπότε μια χαρά θα ταιριάξει.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, The_Judas είπε

Δεν βλέπω ιδιαίτερα ελληνικές σειρές/ταινίες αλλά μου φάνηκε καλή η παραγωγή /φωτογραφία της σειράς από το λίγο που είδα.

Εχει μέσα και τα γνωστά στερεότυπα που αρέσουν στο νετφλιξ (ξυλοδαρμός γυναικών/γκει κλπ), οπότε μια χαρά θα ταιριάξει.

ναι αλλα θα εχει κ τον σαχλα τον παπακαλιατη 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Αν κατάλαβα καλά, θεωρείς πως η τέχνη θα πρέπει να αποσυνδεθεί από την εμπορικότητα. Μα αυτό δημιουργεί μια στέβλωση και απλά αναδεικνύει τον ελιτισμό. Δεν μπορεί να βγαίνουν επιφανείς κριτικοί και λένε "το νέο αριστούργημα του Χ που βασίζεται στην Ελληνική μυθολογία, κτλ κτλ." την στιγμή που ο Χ σκηνοθέτης εξασφαλίζει πόρους ενώ εμπορικά η ταινία πάει άπατη επειδή είναι ένα χάλι. It's "Show Business - there's no business without the show" έλεγε κάποτε στο Man on the moon ένας τύπος. Ή όπως έλεγε και ο Πανούσης "ο μόνος κριτής είναι ο θεατής." (ακόμη και αν πρόκειται για Σεφερλή είτε μας αρέσει είτε όχι).

Μα προφανώς και η εμπορικότητα δεν κάνει κάνει κάτι απαραίτητα και ποιοτικό! Η ποιότητα στην τέχνη δεν είναι κάτι αφηρημένο μιας και υπάρχουν κάποιοι κανόνες και χαρακτηριστικά όπως η τέχνη της φωτογραφίας, η σκηνοθεσία, το σενάριο, οι ερμηνείες των ηθοποιών κλπ κλπ.

Χαρακτήρισες για παράγειγμα τον Λάνθιμο σαν τον "Πανόπουλο του κινηματογράφου", τη στιγμή που ο ίδιος δεν έχει παρουσιάσει ...μακέτες αλλά χειροπιαστά έργα που τιμήθηκαν με βραβεία και καλές κριτικές από τους γνώστες του χώρου (και από το κοινό)!

Προφανώς θα υπάρχουν σειρές και ταινίες που εγώ σιχάθηκα ενώ εσύ μαγεύτηκες και το αντίθετο. Το ότι προσωπικά δεν μας αρέσει κάτι, δεν λέει και κάτι για τη δουλειά και το ταλέντο των δημιουργών γενικότερα...

  • Like 5
Δημοσ.

Ασχέτως αν μας αρέσει η όχι το στυλ παπακαλιάτη, εγώ του αναγνωρίζω μια αισθητική (άλλοι το προσδιορίζουν στη φωτογραφία, εγώ το πάω λίγο γενικότερα). Η αισθητική δεν αγοράζεται, ούτε αποκτιέται απαραίτητα με χρήματα, έτσι; Αυτό γιατί κάποιοι λένε ότι έχει τα μέσα.

Από εκεί και πέρα, οι σειρές του ακολουθούν ένα μοτίβο: αντιγραφή σκηνών από άλλες ταινίες, διάλογοι να χτυπιέσαι, όλα τα φλέγοντα θέματα θίγονται (με όποιο τρόπο), βλέπεις ωραία πρόσωπα, κλπ. Οκ δεν βγαίνεις σοφότερος.

Αυτό που του λείπει σκηνοθετικά είναι η πρωτοτυπία. Και δεν είναι μικρός πια. 

Νομίζω θα ήταν άριστος διευθυντής φωτογραφίας. όχι σκηνοθέτης (ή σεναριογράφος).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, billdanos είπε

Μα προφανώς και η εμπορικότητα δεν κάνει κάνει κάτι απαραίτητα και ποιοτικό! Η ποιότητα στην τέχνη δεν είναι κάτι αφηρημένο μιας και υπάρχουν κάποιοι κανόνες και χαρακτηριστικά όπως η τέχνη της φωτογραφίας, η σκηνοθεσία, το σενάριο, οι ερμηνείες των ηθοποιών κλπ κλπ.

Χαρακτήρισες για παράγειγμα τον Λάνθιμο σαν τον "Πανόπουλο του κινηματογράφου", τη στιγμή που ο ίδιος δεν έχει παρουσιάσει ...μακέτες αλλά χειροπιαστά έργα που τιμήθηκαν με βραβεία και καλές κριτικές από τους γνώστες του χώρου (και από το κοινό)!

Προφανώς θα υπάρχουν σειρές και ταινίες που εγώ σιχάθηκα ενώ εσύ μαγεύτηκες και το αντίθετο. Το ότι προσωπικά δεν μας αρέσει κάτι, δεν λέει και κάτι για τη δουλειά και το ταλέντο των δημιουργών γενικότερα...

Εννοείται πως είμαστε πάντα υποκειμενικοί με την τέχνη μα στο τέλος, υπάρχει ένα τεφτέρι που είτε είναι η αντοχή στο χρόνο είτε πέντε sites με εκατομμύρια βαθμολογίες και γνώμες που νομοτελειακά σε μετατρέπουν σε έναν αριθμό που και αυτός λέει κάτι.

 Όσον αφορά λοιπόν τον Λάνθιμο, έχω να πω τα εξής:  Έφτιαξες ρε άνθρωπε μου, τον "Κυνόδοντα"; Ωραία ταινία, παρουσιάζει με ενδιαφέρον τρόπο μια πλήρως δυσλειτουργική οικογένεια και κατάσταση, έχει να δώσει κάτι. Πάμε μετά στον "Αστακό". Και εκεί αρχίζουν τα πανηγύρια. Φέρνει έναν Holywood a-lister και φτιάχνει μια ταινία που - και καλά - αναφέρεται στις σχέσεις των ζευγαριών και στην αλήθεια πίσω από αυτή. Και κινείται σε ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας που δεν εξηγεί τίποτα. Σου λέει "αυτό είναι δέξου του - από εδώ ξεκινάει η ταινία.". Τρώει και πάλι διθυράμβους την ώρα που το ευρύ κοινό την βρίσκει χειρότερη από τον Κυνόδοντα (οι αριθμοί που λέγαμε). Και τί πάει και κάνει μετά; "Ο Θάνατος του ιερού Ελαφιού", όπου απλά τερματίζει το ίδιο ακριβώς concept,  λες και δεν κατάλαβε τίποτα από πριν! Είναι λέει [spoilers] ένα παιδί που έχει μαγικές ικανότητες που δεν επικεντρωνόμαστε ποτέ στο πως ή στο γιατί, και εκδικείται μέσω ηθικών διλημμάτων και αποφάσεων που πρέπει να πάρει ο πρωταγωνιστής για το ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει από την οικογένεια του. ΄Τρεις λαλούν και δύο χορεύουν. Πάλι κάτι διθύραμβοι από κάτι φτεροκέφαλους, πάλι χειρότερη βαθμολογία και από τις δύο προηγούμενες ταινίες. Ε και μετά κάνει λίγο sell-out και βγάζει την "Ευνοούμενη", μια ταινία εντελώς εκτός των προηγούμενων τριών, που όμως για να μας δώσει την υπογραφή του, ε είπε να ξίνει χορδές από βιολιά για μισή ώρα και να παίζει με ευρυγώνιους φακούς σε επτά πλάνα έτσι γιατί είναι πρωτοετής της σχολής κινηματογράφου.

Αυτά, τίποτα άλλο.. :D
 

edit. typo

Επεξ/σία από teodoreh
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Εννοείται πως είμαστε πάντα υποκειμενικοί με την τέχνη μα στο τέλος, υπάρχει ένα τεφτέρι που είτε είναι η αντοχή στο χρόνο είτε πέντε sites με εκατομμύρια βαθμολογίες και γνώμες που νομοτελειακά σε μετατρέπουν σε έναν αριθμό που και αυτός λέει κάτι.

 Όσον αφορά λοιπόν τον Λάνθιμο, έχω να πω τα εξής:  Έφτιαξες ρε άνθρωπε μου, τον "Κυνόδοντα"; Ωραία ταινία, παρουσιάζει με ενδιαφέρον τρόπο μια πλήρως δυσλειτουργική οικογένεια και κατάσταση, έχει να δώσει κάτι. Πάμε μετά στον "Αστακό". Και εκεί αρχίζουν τα πανηγύρια. Φέρνει έναν Holywood a-lister και φτιάχνει μια ταινία που - και καλά - αναφέρεται στις σχέσεις των ζευγαριών και στην αλήθεια πίσω από αυτή. Και κινείται σε ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας που δεν εξηγεί τίποτα. Σου λέει "αυτό είναι δέξου του - από εδώ ξεκινάει η ταινία.". Τρώει και πάλι διθυράμβους την ώρα που το ευρύ κοινό την βρίσκει χειρότερη από τον Κυνόδοντα (οι αριθμοί που λέγαμε). Και τί πάει και κάνει μετά; "Ο Θάνατος του ιερού Ελαφιού", όπου απλά τερματίζει το ίδιο ακριβώς concept,  λες και δεν κατάλαβε τίποτα από πριν! Είναι λέει [spoilers] ένα παιδί που έχει μαγικές ικανότητες που δεν επικεντρωνόμαστε ποτέ στο πως ή στο γιατί, και εκδικείται μέσω ηθικών διλημμάτων και αποφάσεων που πρέπει να πάρει ο πρωταγωνιστής για το ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει από την οικογένεια του. ΄Τρεις λαλούν και δύο χορεύουν. Πάλι κάτι διθύραμβοι από κάτι φτεροκέφαλους, πάλι χειρότερη βαθμολογία και από τις δύο προηγούμενες ταινίες. Ε και μετά κάνει λίγο sell-out και βγάζει την "Ευνοούμενη", μια ταινία εντελώς εκτός των προηγούμενων τριών, που όμως για να μας δώσει την υπογραφή του, ε είπε να ξίνει χορδές από βιολιά για μισή ώρα και να παίζει με ευρυγώνιους φακούς σε επτά πλάνα έτσι γιατί είναι πρωτοετής της σχολής κινηματογράφου.

Αυτά, τίποτα άλλο.. :D
 

edit. typo

Ο κάθε καλλιτέχνης έχει κάτι να πει κάθε φορά. Δεν είναι πάντα απαραίτητο να τα καταλάβουμε όλα για να κρίνουμε αν αυτό που βλέπουμε είναι άρτιο και ποιοτικό!

Έχεις δει κάποια από τις παραστάσεις του Παπαϊωάννου μετά τους ολυμπιακούς αγώνες? Είναι ένα από τα πιο κλασικά παραδείγματα (κατά τη γνώμη μου πάντα) για το ότι δεν χρειάζεται να κατανοήσεις απόλυτα κάτι για να το θαυμάσεις! :) 

  • Like 1
Δημοσ.

Η Αλεξίου όταν ασχολείται με λαικά είναι Χαρούλα και όταν ασχολείται με έντεχνα είναι Χάρις

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...