apr0vleptos Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στην ομάδα. Με την αλλαγή της Cosmote apo 50άρα σε 100άρα γραμμή, στην αρχή το modem που είναι σε υπνοδωμάτιο του σπιτιού συγχρόνιζε γύρω στα 90. Πριν 1-2 βδομάδες , συγχρονίζει στα 50. Έκανα παράπονα, αλλαγή router κτλ και τίποτα. Γιατί αυτή η απότομη αλλαγή, ενώ δοκιμασμένα έπιανε πιο ψηλά; (PS αν το βάλω στο σαλόνι που είναι η αρχή της γραμμής συγχρονίζει όντως στα 100) Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2022 από apr0vleptos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Damianus Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Το router/modem συνδέεται πάντα στη κύρια κεντρική τηλεφωνική πρίζα του διαμερίσματος/σπιτιού. Από εκεί κανείς διαμοιρασμό ασύρματα με WiFi ή ενσύρματα με Ethernet LAN στις υπόλοιπες συσκευές. Αποφεύγεις με αυτό το τρόπο , θόρυβο και παρεμβολές , που μπορεί να προέρχονται από κακή εσωτερική καλωδίωση. Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2022 από Damianus 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aggelos_INSM Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 59 λεπτά πριν, apr0vleptos είπε Καλησπέρα στην ομάδα. Με την αλλαγή της Cosmote apo 50άρα σε 100άρα γραμμή, στην αρχή το modem που είναι σε υπνοδωμάτιο του σπιτιού συγχρόνιζε γύρω στα 90. Πριν 1-2 βδομάδες , συγχρονίζει στα 50. Έκανα παράπονα, αλλαγή router κτλ και τίποτα. Γιατί αυτή η απότομη αλλαγή, ενώ δοκιμασμένα έπιανε πιο ψηλά; (PS αν το βάλω στο σαλόνι που είναι η αρχή της γραμμής συγχρονίζει όντως στα 100) Αποσυνδεσε τις υπόλοιπες πριζες και ασε μονο αυτη στο σαλονι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apr0vleptos Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 2 hours ago, Aggelos_INSM said: Αποσυνδεσε τις υπόλοιπες πριζες και ασε μονο αυτη στο σαλονι Τα έχω δοκιμάσει όλα, μόνο στο σαλόνι πιάνει τα 100 . και δεν θέλω να μετακινήσω το router εκεί. Απλά με παραξενεύει γιατί στις αρχές χωρίς αλλαγή στη καλωδίωση έπιανα σταθερά 90 (χωρίς αποσυνδέσεις κτλ) , ενώ τωρα ξαφνικά 50. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kallair Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, apr0vleptos είπε Τα έχω δοκιμάσει όλα, μόνο στο σαλόνι πιάνει τα 100 . και δεν θέλω να μετακινήσω το router εκεί. Απλά με παραξενεύει γιατί στις αρχές χωρίς αλλαγή στη καλωδίωση έπιανα σταθερά 90 (χωρίς αποσυνδέσεις κτλ) , ενώ τωρα ξαφνικά 50. MONO στην κεντρικη θυρα πρεπει να συνδεεται το ρουτερ για να μην υπαρχουν προβληματα στην γραμμη, και ταυτοχρονα να αποσυνδεονται απο πανω ΟΛΑ τα παραλληλα καλωδια που φευγουν προς τις αλλες πριζες δωματιων. γενικως αλλαζει η συνδεσμολογια καλωδιωσης στο κεντρικο κουτι για να μην εχεις προβληματα στην γραμμη.στην 50αρα που ειναι χαμηλη ταχυτητα, "αντεχει" τις περισσοτερες φορες να το εχεις με την παλια συνδεσμολογια κ σε οποια πριζα θες. απο 100αρα κ πανω αρχιζουν τα προβληματα κ πρεπει οπωσδηποτε το ρουτερ να ειναι στην κεντρικη πριζα και χωρις παραλληλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
denim76 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Καλησπέρα. Παρόμοιο πρόβλημα απέκτησα πρόσφατα κι εγώ. Τα τελευταία χρόνια με 100αρα γραμμή και συγχρονισμό στα 97!!! πριν εναμιση μήνα έπεσε ξαφνικά στα 74!!!. Και με αποσυνδέσεις του ρουτερ. Μετα απο επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα αρχικά αντικατέστησα το ρουτερ ( είχα το zte h1600 και πήρα το ίδιο ). Συγχρόνως με ενέργειες του τεχνικού τμήματος απομακρυσμένα έφτασε η ταχύτητα στα 84. Τους έστειλα εκ νέου αίτημα, ήρθε τεχνικός, έλεγξε τις γραμμές στο σπίτι ( όλα μια χαρα ), έλεγξε τα καλώδια του ΟΤΕ και ακολούθως και στο ΚΑΦΑΟ το οποίο ειναι 100 μέτρα απο το σπίτι. Η ταχύτητα έφτασε στα 86 και όπως μου ανέφερε ο τεχνικός δεν πρόκειται να αλλαξει. Και ο λόγος είναι ότι φταίει το καλώδιο του ΟΤΕ ( ο χαλκός ) το οποίο με τον χρόνο χάνει τις δυνατότητες ( φθορές κλπ ). Είμαι σε συνεχή επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης για να δούμε τι θα γίνει τελικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aggelos_INSM Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 13 λεπτά πριν, denim76 είπε Καλησπέρα. Παρόμοιο πρόβλημα απέκτησα πρόσφατα κι εγώ. Τα τελευταία χρόνια με 100αρα γραμμή και συγχρονισμό στα 97!!! πριν εναμιση μήνα έπεσε ξαφνικά στα 74!!!. Και με αποσυνδέσεις του ρουτερ. Μετα απο επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα αρχικά αντικατέστησα το ρουτερ ( είχα το zte h1600 και πήρα το ίδιο ). Συγχρόνως με ενέργειες του τεχνικού τμήματος απομακρυσμένα έφτασε η ταχύτητα στα 84. Τους έστειλα εκ νέου αίτημα, ήρθε τεχνικός, έλεγξε τις γραμμές στο σπίτι ( όλα μια χαρα ), έλεγξε τα καλώδια του ΟΤΕ και ακολούθως και στο ΚΑΦΑΟ το οποίο ειναι 100 μέτρα απο το σπίτι. Η ταχύτητα έφτασε στα 86 και όπως μου ανέφερε ο τεχνικός δεν πρόκειται να αλλαξει. Και ο λόγος είναι ότι φταίει το καλώδιο του ΟΤΕ ( ο χαλκός ) το οποίο με τον χρόνο χάνει τις δυνατότητες ( φθορές κλπ ). Είμαι σε συνεχή επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης για να δούμε τι θα γίνει τελικά. Δυστυχώς αν ολα είναι οκ απο μερους σου δε θα μπορέσει να γινει κατι. Κοιτα αν υπάρχει διαθεσιμότητα για ftth και βεβαιώσου οτι το ρουτερ ειναι συνδεδεμένο στην πρωτη(κύρια) μπριζα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pandisworld Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Σε υπερυψηλες ταχύτητες εύκολα ο ΧΑΛΚΟΣ σε οποιοδήποτε σημείο του (εξωτερικά από καμπίνα μέχρι κατανεμητή πολυκατοικίας, σε κάθετη δηλ. Κατανεμητή έως κεντρική πρίζα και οριζόντια δηλ. Εσωτερικές πρίζες) μπορεί να "κρεμάσει - χαλάσει". Γι αυτό ΠΑΝΤΑ πριν έρθουν οι τεχνικοί, αγοράσω ή αντικατάστησω εξοπλισμούς ή αλλάξω παρόχους, συνδέω το Router στη ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ του σπιτιού (αυτή που είναι ΠΙΟ κοντά στην εξώπορτα) μπαίνω ΜΕΣΑ στο Router και βλέπω την ταχύτητα που κλειδώνει, δηλαδή που έχει το router (ταχύτητα συγχρονισμού). Bαση ΕΕΤΤ ο πάροχος είναι υπεύθυνος για αυτή την ταχύτητα. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Αν έχουμε πρόγραμμα για 100Mbps και μέσα στο Router έχω ταχύτητα ΚΑΤΩ από 80Mbps τότε υπάρχει πρόβλημα και μιλάω με το ΠΑΡΟΧΟ. Το ίδιο αν έχω πρόγραμμα στα 50Mbps και στο Router μέσα εχω ΚΑΤΩ από 40 Mbps είναι πρόβλημα. Τώρα για θέματα μετρησεων ο ΕΕΤΤ έχει βγάλει ένα εργαλείο μέτρησης, το ΥΠΕΡΙΩΝ test (hyperiontest.gr). ΑΛΛΑ για να μετρήσεις την ταχύτητα σου ξεκαθαρίζει ότι... ΠΡΕΠΕΙ να συνδεθείς με καλώδιο δικτύου (ethernet) και να είναι κλειστό το WiFi. Κάτι διευκρινιστικο: Το να μπούμε μέσα στο Router ΔΕΝ χρειάζεται καμία ιδιαίτερη γνώση. Ένα browser (Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera) χρειάζεται και πληκτρολόγω την IP διεύθυνση του router. Τα περισσότερα Router έχουν την 192.168.1.1 ή 192.168.1.254. Θα ζητήσει ένα Username και ένα Password, όπου αυτή η πληροφορία βρίσκεται πίσω στο Router, στο ταμπελακι του. Και αφού μπείτε μέσα θα δείτε στο κύριο μενού κάποιο STATUS ή Internet η WAN. Εκεί θα αναγράφεται η ταχύτητα συγχρονισμού. Σ' αυτή την σελίδα μπορείτε να μπείτε και απο κινητό, tablet, laptop, PC. Επίσης Googlaρετε το μοντέλο του Router και βρείτε διάφορα videο, manuals (εγχειρίδια) κλπ ΠΡΟΣΟΧΗ: Ανοίγω ΜΟΝΟ browser και πληκτρολογω στη γραμμή διευθύνσεων ολόκληρη την διεύθυνση 192.168.1.1 ΔΕΝ επιλέγω το drop down που λέει "Μήπως εννοείτε αυτό" και μπλεδισει από κάτω την διεύθυνση που θέλουμε. Αν το κάνουμε αυτό θα μας στείλει σε αποτελέσματα της Google και ΟΧΙ μέσα στην σελίδα του Router. Aν είμαι από κινητό Android ΔΕΝ χρησιμοποιώ την μπάρα της GOOGLE. ΠΡΕΠΕΙ οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσω BROWSER. Όλα τα κινητά Android έχουν Chrome και σε iPhone το αντίστοιχο είναι το Safari. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moumos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2022 Σας διαβάζω και σας παρακολουθώ και προσπαθώ να βγάλω άκρη αλλά έχω απελπιστεί. Είχα γραμμή 50 vdsl στον ΟΤΕ. Μου έκαναν αναβάθμιση σε 100 και 2 μήνες μετά αρχισαν οι αλλεπάλληλες διακοπές. Κάλεσα τεχνικούς, ψιλοέστρωσε και από τον Αύγουστο κ μετά οι διακοπές είναι ατελείωτες ανά 24ωρο. Γραμμή τραβάω από την πρώτη, πρίζα, το καλώδιο είναι καινούργιο. Το ερώτημα μου βασικά είναι γιατί to attentuation πήγε από 30-35 σε 45 αρχικά και πλέον σε 50-51. Μέσα σε 3 μήνες. Δείτε αν θέλετε δύο μετρήσεις πρόσφατες. Το μόντεμ είναι speedport plus.Εχω δηλώσει βλάβη από μέσα Σεπτέμβρη και το μόνο που έγινε, είναι να με πάρει τηλέφωνο ένας τεχνικός, ο οποίος ουδέποτε εμφανίστηκε για μετρήσεις, και μου είπε ότι η μόνη λύση είναι υποβάθμιση γραμμής αρχικά σε 50αρα και εάν συνεχίσουν τα προβλήματα σε adsl. Βοήθεια παρακαλώ... πως να κινηθώ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andresalonika Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, moumos είπε Σας διαβάζω και σας παρακολουθώ και προσπαθώ να βγάλω άκρη αλλά έχω απελπιστεί. Είχα γραμμή 50 vdsl στον ΟΤΕ. Μου έκαναν αναβάθμιση σε 100 και 2 μήνες μετά αρχισαν οι αλλεπάλληλες διακοπές. Κάλεσα τεχνικούς, ψιλοέστρωσε και από τον Αύγουστο κ μετά οι διακοπές είναι ατελείωτες ανά 24ωρο. Γραμμή τραβάω από την πρώτη, πρίζα, το καλώδιο είναι καινούργιο. Το ερώτημα μου βασικά είναι γιατί to attentuation πήγε από 30-35 σε 45 αρχικά και πλέον σε 50-51. Μέσα σε 3 μήνες. Δείτε αν θέλετε δύο μετρήσεις πρόσφατες. Το μόντεμ είναι speedport plus.Εχω δηλώσει βλάβη από μέσα Σεπτέμβρη και το μόνο που έγινε, είναι να με πάρει τηλέφωνο ένας τεχνικός, ο οποίος ουδέποτε εμφανίστηκε για μετρήσεις, και μου είπε ότι η μόνη λύση είναι υποβάθμιση γραμμής αρχικά σε 50αρα και εάν συνεχίσουν τα προβλήματα σε adsl. Βοήθεια παρακαλώ... πως να κινηθώ; Δυστυχώς είσαι ένας από τους πολλούς μαζί με εμένα που παίρνουμε υπηρεσία από καμπίνα Vodafone και έχουμε πρόβληματα με αποσυνδέσεις εξαιτίας προβληματικών DSLAM? ρεγκλετών? κανείς δεν ξέρει τι φταίει και κανείς δεν κάνει τίποτα. Ρεζιλίκια. Εφόσον η καλωδίωση σου είναι ok τότε μια λύση είναι να γυρίσεις σε 50άρα ή μένεις έτσι και κάνεις τον σταυρό σου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pandisworld Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 @moumos ΑΝ έχεις το Router κατευθείαν στην κεντρική πρίζα, κάλεσε τους για βλάβη. Θα πεις " Έχω 100αρα γραμμή και έχω συνδέσει το Router ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ στη κεντρική πρίζα και μέσα απο Router έχω συγχρονισμό Down 44745Kbps και Up 11255Kbps" και θα το δουν καί αυτοί και ίσως σου πουν να δοκιμάσεις με διαφορετικό τηλ. Καλώδιο ή το πιο σίγουρο να σου στείλουν τεχνικό στο χώρο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkmaster Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 17 ώρες πριν, moumos είπε Γραμμή τραβάω από την πρώτη, πρίζα, το καλώδιο είναι καινούργιο. Μπορείς να μας πεις τι καλώδιο εννοείς και πόσα μέτρα; Είναι απλό τηλεφωνικό πάνω από μισό-ένα μέτρο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Δεν φταει μονο η καμπινα vodafone .Εχω με 200αρα στον ΟΤΕ απο ΟΤΕ καμπινα συγχρονιζα στα 180-170 Το καλοκαιρι ξαφνικα αρχισαν συνεχεις αποσυνδεσεις ,δεν μπορουσα να δουλεψω ,αφου δουλευω με τηλεργασια με UK και ο συγχρονισμος επεσε στα 50.Δεκα ημερες μετα τη δηλωση βλαβης ,εκοψα τη γραμμη αφου ουδεις ασχοληθηκε και το γυρισα στο 5g ,αφου ειχα ηδη προγραμμα με απεριοριστα. Στην πολυκατοικια σχεδον ολοι εχουν τα ιδια προβληματα απο το καλοκαιρι,παραοτι δινουν συνεχως βλαβη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 γι αυτό οι δηλώσεις βλάβης δίνονται γραπτώς κ μετά σε περίπτωση "γείωσης" e mail με cc τον ΕΕΤΤ, στα vdsl ο νόμος λέει ξεκάθαρα, κάτω από 10% είναι βλάβη 5 μέρες αντί 100 Mbps μόνο 64Mbps κ η NOVA μετά από δήλωση βλάβης έστειλε τεχνικό, το άνοιξε στον OTE κ φτιάχτηκε. ο Λογ/σμος ήρθε ολόκληρος, έφυγε αμέσως e-mail στην nova κ στον ΕΕΤΤ κ η nova έστειλε email με συγνώμη, θα γίνει αναλογική πίστωση 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moumos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2022 Μα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα διαπιστώνω και εγώ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η σταδιακή πτώση του attentuation από 30-32 dB σε 40 αρχικά, έπειτα σε 45 και πλέον στα 50. Κ παρά την αλλαγή του καλωδίου από το μπουτόν της εισόδου έως τον πρώτο όροφο. Αφαίρεσα το παλιό καλώδιο που κατέληγε στην πρίζα τηλεφώνου κ το αφησα αιωρούμενο, μέχρι να εντοπίσουμε τι φταίει. Συνολικά 5-6 μέτρα καλωδίου. Τις 3 πρώτες μέρες η γραμμή έδινε σχεδόν 90/11 αλλά μετά άρχισε το παρτυ. 70/11, 60/11 έως και 33/10. Το περίεργο είναι ότι το upload είναι σταθερότατο. Εχω καλέσει 5-6 φορές το 13888 και ακόμη αναμένω τον τεχνικό να φανεί. Σήμερα κάλεσα εκ νέου. Υποσχέθηκαν να εμφανιστεί κάποιος έως τη Δευτέρα. Οι αποσυνδέσεις είναι έως και 10-15 την ημέρα. Kthulhou ευχαριστώ για τη συμβουλή. Δευτέρα θα αποστείλω email με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ καθώς και screenshot τη δήλωση της βλάβης από 16/09/2022 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα