Vasfak Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Γεια σε όλες και όλους! Καθώς είμαι απελπισμένος, χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθειά σας σε αυτό. Παρήγγειλα το Pixel 7 Pro από το γερμανικό Google Store στις 16 Οκτωβρίου. Στις 20 έλαβα ένα μήνυμα από την DHL ότι η διεύθυνση είναι λάθος και η αποστολή επιστρέφει στην Google, χωρίς heads up, χωρίς sms, χωρίς Viber, χωρίς ειδοποίηση στην είσοδο του σπιτιού. Η διεύθυνση δεν ήταν λάθος. Επικοινώνησα αμέσως με την Υποστήριξη της Google. Ένας πολύ εξυπηρετικός τύπος μου είπε ότι δεν ήταν πρόβλημα, θα ακυρώσουν την παραγγελία μου και μπορώ να την κάνω ξανά. Ρώτησα αν είναι δυνατόν να το στείλουν ξανά και μου είπε οτι θα το επεξεργαστεί. Πέρασαν 2 εβδομάδες, η ενημέρωση της παρακολούθησης αποστολών της Google είπε ότι επέστρεψε στην Google στις 26, έκανα πολλαπλές προσπάθειες ξανά στο google support, μηνύματα στο chat, τηλέφωνα και email reminder στο google suppor, μόνο για να λάβω πολλαπλές απαντήσεις ότι δεν μπορώ καν να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων για το τηλέφωνό μου καθώς χάθηκε στη διαδρομή ύποπτα ή οτι μου έχει παραδοθεί.H DHL και το ίδιο σύστημα της google δείχνουν οτι έχει επιστραφεί. Καμία περαιτέρω εξήγηση, όσες φορές και αν προσπαθώ, η υπόθεση έκλεισε, την άνοιξα ξανά, μόνο και μόνο για να με στείλουν στο ίδιο άτομο ότι είναι τελικό και ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Είναι κάτι περισσότερο που μπορώ να κάνω; Ψάχνω για ένα τμήμα παραπόνων, έναν τρόπο να τους μηνύσω, έναν τρόπο να ξεπεράσω τον τρέχοντα μ****** χωρίς τύχη.
Λύση laserjesus Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Λύση Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, Vasfak είπε Γεια σε όλες και όλους! Καθώς είμαι απελπισμένος, χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθειά σας σε αυτό. Παρήγγειλα το Pixel 7 Pro από το γερμανικό Google Store στις 16 Οκτωβρίου. Στις 20 έλαβα ένα μήνυμα από την DHL ότι η διεύθυνση είναι λάθος και η αποστολή επιστρέφει στην Google, χωρίς heads up, χωρίς sms, χωρίς Viber, χωρίς ειδοποίηση στην είσοδο του σπιτιού. Η διεύθυνση δεν ήταν λάθος. Επικοινώνησα αμέσως με την Υποστήριξη της Google. Ένας πολύ εξυπηρετικός τύπος μου είπε ότι δεν ήταν πρόβλημα, θα ακυρώσουν την παραγγελία μου και μπορώ να την κάνω ξανά. Ρώτησα αν είναι δυνατόν να το στείλουν ξανά και μου είπε οτι θα το επεξεργαστεί. Πέρασαν 2 εβδομάδες, η ενημέρωση της παρακολούθησης αποστολών της Google είπε ότι επέστρεψε στην Google στις 26, έκανα πολλαπλές προσπάθειες ξανά στο google support, μηνύματα στο chat, τηλέφωνα και email reminder στο google suppor, μόνο για να λάβω πολλαπλές απαντήσεις ότι δεν μπορώ καν να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων για το τηλέφωνό μου καθώς χάθηκε στη διαδρομή ύποπτα ή οτι μου έχει παραδοθεί.H DHL και το ίδιο σύστημα της google δείχνουν οτι έχει επιστραφεί. Καμία περαιτέρω εξήγηση, όσες φορές και αν προσπαθώ, η υπόθεση έκλεισε, την άνοιξα ξανά, μόνο και μόνο για να με στείλουν στο ίδιο άτομο ότι είναι τελικό και ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Είναι κάτι περισσότερο που μπορώ να κάνω; Ψάχνω για ένα τμήμα παραπόνων, έναν τρόπο να τους μηνύσω, έναν τρόπο να ξεπεράσω τον τρέχοντα μ****** χωρίς τύχη. Dispute στο PayPal. Χωρίς αποδεικτικό παράδοσης δεν έχουν καμία ελπίδα(εάν δεν πλήρωσες με PayPal καλή τύχη με αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα)
Vasfak Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 7 λεπτά πριν, laserjesus είπε Dispute στο PayPal. Χωρίς αποδεικτικό παράδοσης δεν έχουν καμία ελπίδα(εάν δεν πλήρωσες με PayPal καλή τύχη με αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα) Έγινε μέσω Wise οπότε ίσως έχω ελπίδες. Δεν το είχα σκεφτεί 1
georgerapp Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2022 Πω πω τι καζο !!! Και κοστίζει και ένα σορό λεφτά. Μπηκα απο περιέργεια καθώς δεν μπορώ να βοηθήσω, αλλα να σου ευχηθώ να σου πανε όλα δεξιά κ να πάρεις πίσω τα λεφτά σου . Γράψε να δουμε εν τέλη πως πήγε η ιστορία. Κοίτα να δεις αγορά απο επίσημη google και τι μπορεί να πάθεις!!!!
BertaJourdan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Δηλαδη σου ειπανε επισημα οτι επεστρεψε το πακετο σε αυτους, αλλα δεν σου δινουνε τα λεφτα ή δεν σου στελνουνε αλλο κινητο? ΔΝΤ ...δεν νομιζω τακη. Κατι αλλο συμβαινει. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2022 από BertaJourdan
Vasfak Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 Update: Το google store support αλλά και το google payments support συνεχώς μου έστελνε τις ίδιες αυτοματοποιημένες απαντήσεις χωρίς εξηγήσεις, με πολλαπλά άτομα και ανώτερα tiers να αναμειγνύονται. Έκανα dispute μέσω της Wise (η τράπεζα μου) και εκείνη ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ μέσα σε δέκα μόλις μέρες. Η συσκευή γύρισε κανονικά στην Google, ελέγχθηκε ότι ήταν ΟΚ αλλά ποτέ δεν μου δόθηκε η εξήγηση γιατί τόση άρνηση. Η DHL έλεγε εξαρχής ότι όλα ήταν οκ από εκείνους και ότι δεν είναι πια στα χέρια τους. Τελος καλό όλα καλά! Ποτέ ξανά Google store 😭 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα