Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, PhoneKiller είπε

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!
Μόλις κάλεσα την υποστήριξη πάλι στο public και ρώτησα εαν συμμετέχουν όλες οι συσκευές στο πρόγραμμα, ακόμα και με αυτές χωρίς το ταμπελάκι 20% επιστροφή με βάση όσα γράφουν οι όροι και όσα γράφει και η σελίδα της eurobank -> https://www.eurobank.gr/el/epistrofi/prosfores-gia-esas/prosfora-publicimage.png.1d508ccf00d5f9e17c2e313b6aee75c4.png

Στην αρχή η υπάλληλος μου είπε πως συμμετέχουν όλες οι συσκευές αξίας 199€ και πάνω και όταν της είπα να το επιβεβαιώσει ρώτησε ανώτερό της και της είπε πως ΔΕΝ συμμετέχουν όσες δεν έχουν ταμπελάκι.

Καταλαβαίνετε πως το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Περιμένω απάντηση στο email που μπορείτε να δείτε πως τους έστειλα σε προηγούμενο Post. Είπε πως θα απαντήσουν σήμερα και τηλεφωνικά. Εαν δεν απαντήσουν έφυγε το email στον Συνήγωρο του Καταναλωτή. Ελπίζω να κάνουν λάθος οι υπάλληλοι γιατί αλλιώς εγώ απλά δεν θα παραλάβω το κλιματιστικό αλλά εσείς που έχετε παραλάβει ήδη δεν θα πάρετε ποτέ την επιστροφή. Σας ενημερώνω όταν έχω νέα.

Χωρις να εχω δει σε ποια εχει ταμπελακι και σε ποια οχι, στους ορους γραφει οτι ισχυει μονο για τα διαθεσιμα προϊοντα. Μηπως αυτο κανει τη διαφορα αν εχουν ταμπελακι ή οχι;

  • Like 1
  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, PhoneKiller είπε

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!
Μόλις κάλεσα την υποστήριξη πάλι στο public και ρώτησα εαν συμμετέχουν όλες οι συσκευές στο πρόγραμμα, ακόμα και με αυτές χωρίς το ταμπελάκι 20% επιστροφή με βάση όσα γράφουν οι όροι και όσα γράφει και η σελίδα της eurobank -> https://www.eurobank.gr/el/epistrofi/prosfores-gia-esas/prosfora-publicimage.png.1d508ccf00d5f9e17c2e313b6aee75c4.png

Στην αρχή η υπάλληλος μου είπε πως συμμετέχουν όλες οι συσκευές αξίας 199€ και πάνω και όταν της είπα να το επιβεβαιώσει ρώτησε ανώτερό της και της είπε πως ΔΕΝ συμμετέχουν όσες δεν έχουν ταμπελάκι.

Καταλαβαίνετε πως το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Περιμένω απάντηση στο email που μπορείτε να δείτε πως τους έστειλα σε προηγούμενο Post. Είπε πως θα απαντήσουν σήμερα και τηλεφωνικά. Εαν δεν απαντήσουν έφυγε το email στον Συνήγωρο του Καταναλωτή. Ελπίζω να κάνουν λάθος οι υπάλληλοι γιατί αλλιώς εγώ απλά δεν θα παραλάβω το κλιματιστικό αλλά εσείς που έχετε παραλάβει ήδη δεν θα πάρετε ποτέ την επιστροφή. Σας ενημερώνω όταν έχω νέα.

Γιατι κανει λαθος ο υπαλληλος του Public ?

1. Γιατι τους ποντους στους δινει η Eurobank και οχι το Public. Και η Eurobank ειναι ξεκάθαρη.

2. Γιατι αν πας σε φυσικο καταστημα δεν βλεπω κανενα ταμπελακι. Το μονο που βλέπω ειναι οι όροι στο site της Eurobank.

3. Γιατι ειναι λογικο να εχουν ξεφυγει προιοντα που δεν ανανεωσαν την σελιδα και δεν έβαλαν το στικεράκι.

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, panos7 είπε

Με αυτό το σκεπτικό θέλω και εγώ  να πάρω ένα μίξερ (δηλ οικιακή συσκευη) που δεν αναγράφεται το 20% αλλά είναι πάνω από 199.

Δηλαδή δεν θα ισχύει η επιστροφη; 

Είναι απαράδεκτοι πάντως. 

Αν μάθεις κάποιο νεότερο πες μας. 

Ευχαριστώ πολύ. 

Με βάση όσα λένε οι υπεύθυνοι του public που μίλησα σήμερα στο τηλ όχι δεν θα έχεις επιστροφή. 

5 ώρες πριν, Giama είπε

Χωρις να εχω δει σε ποια εχει ταμπελακι και σε ποια οχι, στους ορους γραφει οτι ισχυει μονο για τα διαθεσιμα προϊοντα. Μηπως αυτο κανει τη διαφορα αν εχουν ταμπελακι ή οχι;

Όχι. Το κλιματιστικό που πήρα εγώ ήταν διαθέσιμο και μου είπαν πως δεν θα έχω επιστροφή. 

5 ώρες πριν, andreaspA είπε

Γιατι κανει λαθος ο υπαλληλος του Public ?

1. Γιατι τους ποντους στους δινει η Eurobank και οχι το Public. Και η Eurobank ειναι ξεκάθαρη.

2. Γιατι αν πας σε φυσικο καταστημα δεν βλεπω κανενα ταμπελακι. Το μονο που βλέπω ειναι οι όροι στο site της Eurobank.

3. Γιατι ειναι λογικο να εχουν ξεφυγει προιοντα που δεν ανανεωσαν την σελιδα και δεν έβαλαν το στικεράκι.

 

1. Το πρόγραμμα δεν είναι της Eurobank είναι της Eurobank σε συνεργασία με το Public. Κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της όρους. 

2. Δύο φορές που κάλεσα στην υποστήριξη πελατών οι κοπέλες το έκλεισαν και μίλησαν με τους υπεύθυνους και με κάλεσαν πίσω. Και τις 2 φορές οι κοπέλες μου είπαν πως συμμετέχουν ΌΛΑ τα προϊόντα και αφού μίλησαν με τον υπεύθυνο μου είπαν πως δεν συμμετέχουν όλα και πως είναι μεγάλη παράλειψη και λάθος της εταιρείας και ζήτησαν συγνώμη. Κανένας υπάλληλος δεν θα έβαζε το κεφάλι του στην λεβιτομο λέγοντας πως η εταιρεία του έκανε λάθος και να ζητήσει συγνώμη εκ μέρος της εταιρίας χωρίς να είναι σίγουρος. 

Ελπίζω αύριο να με καλέσουν στο τηλ η να απαντήσουν στο email γιατί και στον συνήγορο του καταναλωτή θα απευθυνθώ και σε φίλο δικηγόρο που το συζητήσαμε και δεν γνωρίζει και ο ίδιος τι ισχύει γιατί έχει αγοράσει και αυτός κλιματιστικό. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αύριο τελειώνει και αυτή η προσφορά και είναι και η μοναδική στα ψυγεία που τουλάχιστον ισχύει με το "ανακυκλώνω". Ειναι εκπληκτικό να μιλάνε για black Friday και οι τιμές να είναι ακριβώς ίδιες με πριν 10 μέρες. Και φυσικά όλα τα προϊόντα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έχουν πάρει αύξηση 200€ από το Ιούνη που ξεκίνησε. Δηλαδή το -20% θα πάει λίγο πιομπανω απ' ότι κόστιζε πριν  μήνες. Και φυσικά όλοι τιμές θα πέσουν όταν τελειώσει το πρόγραμμα. 

Δημοσ.

Ποια είναι αυτά τα προϊόντα που δεν έχουν ταμπελάκι 20% επιστροφή ρε παιδιά?

Εγώ ζήτημα να βρήκα 1-2 ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα.

343 ψυγεία, έχουν όλα https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-cooling

415 πλυντήρια-στεγνωτήρια, έχουν όλα https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-washing

458 φούρνοι και φουρνάκια, έχουν όλα https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-cooking

115 σκούπες και έχουν όλες https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-skoupisma

94 συσκευές σιδερώματος και έχουν οι 93 https://www.public.gr/search?bucketId=pbl-eurobank-siderwma

  • Like 1
Δημοσ.

μολις επέστρεψα απο το τοπικό public, πήρα ενα σίδερο που ειχε ταμπελάκι επιστροφή 20% και ρώτησα την πωλήτρια αλλα και τον προϊστάμενο και οι δυο συμφωνησαν οτι αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για τα προιοντα με την αντίστοιχη σήμανση

Δημοσ.

Στα κλιματιστικά πολλά προϊόντα δεν έχουν ταμπελακι. Οι όροι ομως που γράφει το Site της Eurobank και του Public δεν γράφουν κάτι για σήμανση. Μάλιστα το Site της Eurobank γράφει με μεγάλα γράμματα πως συμμετέχουν ΌΛΑ τα προϊόντα. 

Κάλεσα λοιπόν σήμερα και την Eurobank και μου είπαν πως ισχύει ότι λένε οι όροι, δηλαδή πως συμμετέχουν ΌΛΑ τα προϊόντα αρκεί να είναι άμεσα διαθέσιμα και πάνω από το πόσο που αναγράφετε στο όρους. Αφού επέμεινα να το ελέγξει πάλι με έβαλε σε αναμονή και μου μίλησε για το ταμπελακι. Της ρώτησα να μου πει που αναφέρουν κάτι για σήμανση οι όροι και παραδέχτηκε πως από λάθος τους δεν το αναφέρουν. Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ παντως θα παραλάβω το κλιματιστικό και εαν δεν πιστωθεί το 20% μέχρι τέλος Δεκεμβρίου όπως γράφουν οι όροι θα φάνε καταγγελία. Αύριο περιμένω τηλέφωνο που μου είπαν πως θα με καλέσουν από Eurobank και αμέσως μετα στέλνω μαιλ στον συνήγορο του καταναλωτή. 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, PhoneKiller είπε

Στα κλιματιστικά πολλά προϊόντα δεν έχουν ταμπελακι. Οι όροι ομως που γράφει το Site της Eurobank και του Public δεν γράφουν κάτι για σήμανση. Μάλιστα το Site της Eurobank γράφει με μεγάλα γράμματα πως συμμετέχουν ΌΛΑ τα προϊόντα. 

Κάλεσα λοιπόν σήμερα και την Eurobank και μου είπαν πως ισχύει ότι λένε οι όροι, δηλαδή πως συμμετέχουν ΌΛΑ τα προϊόντα αρκεί να είναι άμεσα διαθέσιμα και πάνω από το πόσο που αναγράφετε στο όρους. Αφού επέμεινα να το ελέγξει πάλι με έβαλε σε αναμονή και μου μίλησε για το ταμπελακι. Της ρώτησα να μου πει που αναφέρουν κάτι για σήμανση οι όροι και παραδέχτηκε πως από λάθος τους δεν το αναφέρουν. Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ παντως θα παραλάβω το κλιματιστικό και εαν δεν πιστωθεί το 20% μέχρι τέλος Δεκεμβρίου όπως γράφουν οι όροι θα φάνε καταγγελία. Αύριο περιμένω τηλέφωνο που μου είπαν πως θα με καλέσουν από Eurobank και αμέσως μετα στέλνω μαιλ στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Έχει τιμολογηθεί η αγορά που έκανες; Η' αλλιώς... έχει εξοφληθεί όλο το ποσό(όχι να είναι δεσμευμένο το πόσο στη τράπεζα αλλά πληρωμένο!);
Ή έχεις μείνει με αναμονή στη παραγγελία και θα τιμολογηθεί την ημέρα παραλαβής; 16/11 είναι η προθεσμία εξόφλησης.

Έχεις επικεντρωθεί στη σήμανση ενός προϊόντος που από τη στιγμή που έκανες τη παραγγελία, εξαντλήθηκε. Πρέπει να είχες αναφέρει ότι δεν μπορούσες να πάρεις 2 ίδια αλλά μόνο ένα... οπότε μήπως δεν ήταν "άμεσα διαθέσιμο"; Κράτησες κάποιο screenshot τουλάχιστον να έχεις να πατήσεις; Ότι και να ισχυριστείς ότι σου είπαν από το τηλέφωνο, δυστυχώς σπάνια εώς ποτέ δεν το λαμβάνουν υπόψιν. Πάντα τα γραπτά μένουν, οπότε καλύτερα είναι να κυνηγάς απαντήσεις σε emails.

Ένα προιόν που μπορεί να υπάρχει στο site αλλά να μη βρίσκεται σε κεντρική αποθήκη αλλά σε απομακρυσμένη(Χανιά, Καλαμάτα) συνήθως είναι εκτός προσφοράς. Μήπως αυτό το 1 κλιματιστικό είναι καμιά τέτοια περίπτωση; 

Επίσης αυτό με το "ταμπελάκι"... Βάζω ένα παράδειγμα με σίδερο μιας και έγινε αναφορά σε αυτό το είδος πιο πάνω. Στη παρακάτω περίπτωση τι θα συμβεί αν κάποιος το αγοράσει;

https://www.public.gr/product/oikiakes-mikrosyskeyes/sideroma/systimata-sideromatos/systhma-siderwmatos-philips-gc793330-pieshs-65bar-me-doxeio-15lt/1471131

Στοιχίζει 159 ευρώ και υπάρχει η σήμανση 20% επιστροφή αλλά ΔΕΝ θα ισχύσει καθώς έχει λιγότερο από 199 ευρώ... είναι παραπλανητικό για καταγγελία; Όχι γιατί αν στη παραγγελία βάλει 2 ή προσθέσει κι άλλα πράγματα από τις κατηγορίες της επιστροφής, θα ισχύσει κανονικά για το συνολικό ποσό ΟΣΩΝ ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες. 

Επίσης, πολλές φορές σε κατά καιρούς προσφορές, έχουν γίνει παραγγελίες σε "διαθέσιμα" προιόντα που εν τέλει μετά από λίγες μέρες, στέλνανε ειδοποιήσεις ότι δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμο το τάδε.. (κι ας φαινόταν διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή).

Γενικά οι όροι είναι ξεκάθαροι. Μη κολάς στα banner και καλύτερα ψάξου γιατί να ήταν μόνο 1 "διαθέσιμο" για αγορά τη στιγμή που έκανες τη παραγγελία... πιο ύποπτο είναι η διαθεσιμότητα παρά κάτι άλλο.

 

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, georgeppg είπε

μολις επέστρεψα απο το τοπικό public, πήρα ενα σίδερο που ειχε ταμπελάκι επιστροφή 20% και ρώτησα την πωλήτρια αλλα και τον προϊστάμενο και οι δυο συμφωνησαν οτι αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για τα προιοντα με την αντίστοιχη σήμανση

Αν δεν ηταν αξιας ανω των 199 δεν θα παρεις επιστροφη, σωστα; Το γνωριζεις αυτο; Στο ειπαν; Τι αξια πληρωσες;

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Αν δεν ηταν αξιας ανω των 199 δεν θα παρεις επιστροφη, σωστα; Το γνωριζεις αυτο; Στο ειπαν; Τι αξια πληρωσες;

219 ευρώ 

https://www.public.gr/product/oikiakes-mikrosyskeyes/sideroma/systimata-sideromatos/systhma-siderwmatos-tefal-gv9570e0-pro-express-ultimate-2600w-mple/1700392

 αν και πλήρωσα με χρεωστική σε φυσικό κατάστημα επιστροφή πήρα 1% και το υπόλοιπο 19% έως 23/12

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, bize είπε

Έχει τιμολογηθεί η αγορά που έκανες; Η' αλλιώς... έχει εξοφληθεί όλο το ποσό(όχι να είναι δεσμευμένο το πόσο στη τράπεζα αλλά πληρωμένο!);
Ή έχεις μείνει με αναμονή στη παραγγελία και θα τιμολογηθεί την ημέρα παραλαβής; 16/11 είναι η προθεσμία εξόφλησης.

Έχεις επικεντρωθεί στη σήμανση ενός προϊόντος που από τη στιγμή που έκανες τη παραγγελία, εξαντλήθηκε. Πρέπει να είχες αναφέρει ότι δεν μπορούσες να πάρεις 2 ίδια αλλά μόνο ένα... οπότε μήπως δεν ήταν "άμεσα διαθέσιμο"; Κράτησες κάποιο screenshot τουλάχιστον να έχεις να πατήσεις; Ότι και να ισχυριστείς ότι σου είπαν από το τηλέφωνο, δυστυχώς σπάνια εώς ποτέ δεν το λαμβάνουν υπόψιν. Πάντα τα γραπτά μένουν, οπότε καλύτερα είναι να κυνηγάς απαντήσεις σε emails.

Ένα προιόν που μπορεί να υπάρχει στο site αλλά να μη βρίσκεται σε κεντρική αποθήκη αλλά σε απομακρυσμένη(Χανιά, Καλαμάτα) συνήθως είναι εκτός προσφοράς. Μήπως αυτό το 1 κλιματιστικό είναι καμιά τέτοια περίπτωση; 

Επίσης αυτό με το "ταμπελάκι"... Βάζω ένα παράδειγμα με σίδερο μιας και έγινε αναφορά σε αυτό το είδος πιο πάνω. Στη παρακάτω περίπτωση τι θα συμβεί αν κάποιος το αγοράσει;

https://www.public.gr/product/oikiakes-mikrosyskeyes/sideroma/systimata-sideromatos/systhma-siderwmatos-philips-gc793330-pieshs-65bar-me-doxeio-15lt/1471131

Στοιχίζει 159 ευρώ και υπάρχει η σήμανση 20% επιστροφή αλλά ΔΕΝ θα ισχύσει καθώς έχει λιγότερο από 199 ευρώ... είναι παραπλανητικό για καταγγελία; Όχι γιατί αν στη παραγγελία βάλει 2 ή προσθέσει κι άλλα πράγματα από τις κατηγορίες της επιστροφής, θα ισχύσει κανονικά για το συνολικό ποσό ΟΣΩΝ ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες. 

Επίσης, πολλές φορές σε κατά καιρούς προσφορές, έχουν γίνει παραγγελίες σε "διαθέσιμα" προιόντα που εν τέλει μετά από λίγες μέρες, στέλνανε ειδοποιήσεις ότι δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμο το τάδε.. (κι ας φαινόταν διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή).

Γενικά οι όροι είναι ξεκάθαροι. Μη κολάς στα banner και καλύτερα ψάξου γιατί να ήταν μόνο 1 "διαθέσιμο" για αγορά τη στιγμή που έκανες τη παραγγελία... πιο ύποπτο είναι η διαθεσιμότητα παρά κάτι άλλο.

 

 

Το προϊόν ήταν άμεσα διαθέσιμο, η παραγγελία τιμολογήθηκε την άλλη μέρα ή μετά απο 2 μέρες και την έστειλαν την 4η ή την 5η μέρα.
Το προϊόν ήταν αντίστοιχο με αυτό αλλά όχι το PRO και κόστιζε 619€. https://www.public.gr/product/thermansi-klimatismos/air-condition/klimatistika/klimatistiko-inverter-daikin-atxf35darxf35d-sensira-pro-12000-btu-aa/1691401
Αυτό δεν έχει ταμπελάκι όπως βλέπεις.
Αυτό παρακάτω όμως έχει ταμπελάκι και εαν δεις είναι και τα 2 διαθέσιμα.
https://www.public.gr/product/thermansi-klimatismos/air-condition/klimatistika/klimatistiko-inverter-daikin-emura-ftxj35ms-rxj35m-12000-btu-aa-me-wifi/1680421
Οι κοπέλες που μίλησα στην υποστήριξη του public και της Eurobank ήταν σαφής. Στην αρχή μου διάβασαν τους όρους και μου είπαν πως ΟΛΕΣ οι συσκευές του public που κοστίζουν πάνω απο 199€ και είναι άμεσα διαθέσιμες συμμετέχουν στο πρόγραμμα και όταν τους είπα να ρωτήσουν κάποιον ανώτερό τους για να βεβαιωθώ και οι 3 κοπέλες δήλωσαν πως τα προϊόντα χωρίς το ταμπελάκι δεν συμμετέχουν παρότι δεν γράφουν οι όροι κάτι τέτοιο. Η κοπέλα απο την Eurobank μου είπε μάλιστα πως και στο φυσικό κατάστημα του public ισχύει το ίδιο καθώς και εκεί τα προϊόντα που συμμετέχουν έχουν την σήμανση με το αντίστοιχο ταμπελάκι όπως και στο eshop. Δηλαδή και οι 3 παραδέχτηκαν ρητά πως το Public ενεργεί εκτός όρων. Μάλιστα οι κοπέλες απο το public ζήτησαν και συγνώμη για την αναστάτωση και μου πρότειναν να ακυρώσω την παραγγελία.
Το προϊόν που ανέβασες συμμετέχει εαν το βάλεις στο καλάθι μαζί με άλλα προϊόντα που επίσης συμμετέχουν και ξεπερνάνε τα 199€ https://www.public.gr/product/oikiakes-mikrosyskeyes/sideroma/systimata-sideromatos/systhma-siderwmatos-philips-gc793330-pieshs-65bar-me-doxeio-15lt/1471131

Το ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ!!!! Η EUROBANK ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΑΚΌΜΑ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΔΩ: https://www.eurobank.gr/el/epistrofi/prosfores-gia-esas/prosfora-public

image.png.add21bdc4fe93a83e2915123576e1802.png

Δεν υπάρχει λοιπόν καμία αμφιβολία πως υπάρχει δόλος και παραπλάνηση του καταναλωτή.
 

Επεξ/σία από PhoneKiller
  • Thanks 1
Δημοσ.

Και εγώ την πάτησα και πάω αύριο για ακύρωση, γιατί δυστυχώς δεν είχα διαβάσει τους όρους και είχα μείνει στο άνω των 199.

Όπως είπατε και άλλοι θέλει άμεση διαθεσιμότητα αλλά επίσης να μην χρησιμοποιηθεί και κανένα άλλο Promo coupon.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lnoldori είπε

Και εγώ την πάτησα και πάω αύριο για ακύρωση, γιατί δυστυχώς δεν είχα διαβάσει τους όρους και είχα μείνει στο άνω των 199.

Όπως είπατε και άλλοι θέλει άμεση διαθεσιμότητα αλλά επίσης να μην χρησιμοποιηθεί και κανένα άλλο Promo coupon.

Για εσένα ποιος όρος δεν ισχύει? Το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο ή συμμετείχε σε άλλο promo-coupon?

Δημοσ.

Εγώ πάντως πήρα την κουζινομηχανή που ήθελα στα 799 ευρώ χωρίς να αναγράφεται κάτι και μάλιστα ήταν διαθέσιμο το προϊόν. 

Αύριο μεθαύριο θα την έχω.

Θα μιλήσω με τη Eurobank. Θεωρώ ότι θα περάσει κανονικά αφού είναι ξεκάθαροι οι όροι στο site τους.

Να αναφέρω για την ιστορία ότι μόλις έκλεισα την κουζινομηχανη και πλήρωσα η τιμή μετά από λίγο άλλαξε κατά 200 ευρώ πιο πάνω. 

Μάλλον κατάλαβαν ότι η τιμή σε συνδυασμό με την επιστροφή την παράκανε προσφορά. 

Θα ενημερώσω για κάθε εξέλιξη σχετικά με την επιστροφή. 

Καλές αγορές σε όλους. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, PhoneKiller είπε

Για εσένα ποιος όρος δεν ισχύει? Το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο ή συμμετείχε σε άλλο promo-coupon?

Δυστυχώς μέχρι να ολοκληρώσω την παραγγελία ενώ ήταν σε stock έγινε κατόπιν παραγγελίας. Βέβαια το επιστροφή 20% το είχε ακόμα αλλά τέλος πάντων.

Επίσης χρησιμοποίησα και ένα coupon που είχα, για το οποίο το πρωί είχα πάρει τηλέφωνο να ρωτήσω αν μπορώ να το κάνω και μου είχαν πει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Τελικά στο δεύτερο τηλέφωνο που πήρα για να μάθω τι γίνεται με το ότι ενώ έχει την ένδειξη επιστροφή το έχει κατόπιν παραγγελίας έφαγα άκυρο και για τα δύο.

Άυριο θα κάνω ακύρωση γιατί έτσι και αλλίως το ίδιο αντικείμενο το βρίσκω στο skroutz στα ίδια λεφτά με το κουπόνι και άμεσα διαθέσιμο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...