Engimek Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Doubt είπε Ναι, αλλά ο "πονηρός" που πήρε την "επιστροφή" και την κατανάλωσε αυθημερόν και την άλλη μέρα έστειλε πίσω το προϊόν για πλήρες refund, θα έκανε πάρτι έτσι. 18 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε Και από τέτοια λαμόγια γεμάτη η χώρα μας Σίγουρα είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα και εγώ. Αλλά πιστεύετε ότι οι τραπεζίτες που θέλουν να βγάλουν από τη μύγα ξύγγι δεν το είχαν σκεφτεί επίσης όταν προσέφεραν την άμεση επιστροφή μεγάλου ποσού? (που γινόταν αρκετό καιρό στο παρελθόν και όχι 1-2 φορές) Πολύ απλά θα μπορούσαν, μια και γίνεται το refund μέσω pos της Eurobank, το ποσό να είναι μειωμένο αν υπολείπονται ευρώ επιστροφής... Εξάλλου κάτι τέτοιο σίγουρα υπάρχει και στους όρους τους. Παραθέτω απόσπασμα από τους όρους του bonus της Alpha (γιατί με γρήγορο search δεν βρίσκω της euro) "Πόντοι που δεν συγκεντρώθηκαν ή/και δεν τηρήθηκαν σύμφωνα με τους Όρους του Προγράμματος είναι άκυροι και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν. Οι εν λόγω Πόντοι αφαιρούνται από τον Λογαριασμό Πόντων και σε περίπτωση που έχουν ήδη εξαργυρωθεί, η Τράπεζα διατηρεί το δικαίωμα επανάκτησης της αξίας τους κατά την αναλογία €0,02 για κάθε Πόντο ή/και αποκλεισμού της πρόσβασης του Μέλους στο Πρόγραμμα. " Σίγουρα και η euro έχει παρόμοιους όρους. Αν θέλουν οι τράπεζες, γίνεται, και δεν μπορεί να κάνει και κανείς λαμογιά. Επεξ/σία 25 Δεκεμβρίου 2022 από Engimek
panos7 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, PhoneKiller είπε Τα παράπονά σας σε κάτι τύπους παραπάνω που μας μάλωσαν επειδή δεν έχουμε εμπιστοσύνη στις τράπεζες και στα πολυκαταστήματα. Δεν βλέπω όμως κανέναν τώρα απο αυτούς να πετάγεται πάλι και να μας πει πως είμαστε παράξενοι πελάτες που μας αρέσει να τσακωνόμαστε με τους υπαλλήλους του Public και της Eurobank! Όσο για την πλειοψηφία που μιλάει και δεν κάθετε σαν πρόβατο να σας πω φίλοι μου πως όπως έγραψα και στην τελευταία ενημέρωση πιο πάνω η ίδια η τράπεζα με είχε πάρει και μου είχε πει πως επικοινώνησε με το Public και το συγκεκριμένο προϊόν που αγόρασα θα είχε σίγουρα επιστροφή εως τις 22 Δεκεμβρίου το αργότερο. Έχω κρατήσει το όνομα του call angent της Eurobank και θα τους καλέσω για να τους ξεχέσω. Κατάλαβαν τώρα ορισμένοι γιατί έστειλα έγκαιρα το mail με την καταγγελία μου στην Συνήγορο του καταναλωτή? Ελπίζω να μην χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ομαδική καταγγελία και να έχουν μια καλή δικαιολογία που θα τους καλέσω παλι στην Eurobank. Εαν χρειαστεί όμως να γίνει ομαδική καταγγελία αναλαμβάνω να γράψω το κείμενο, να κάνετε διορθώσεις και να φτιάξω λίστα με τα ονόματα που υπογράφουν. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και εδώ είμαστε να κάνουμε ότι χρειαστεί για να πάρουμε τα χρήματά μας. Σιγα επαναστάτη εσυ... Επειδή το συνεχιζεις. Και μιλάς για μένα... Το παίζεις και ηθικός και μας στολίζεις με χαρακτηρισμους. Τελικά δεν τα πήρανε όλοι από τη καταγγελία που εκανες; Γιατί έτσι μας έλεγες. Είσαι σίγουρος που το παίζεις συνήγορος των άλλων πως πήρανε το προϊόν από τη σωστή κατηγορία; Με πωλητή το public και μονο; Δεν σε μάλωσε κάνεις. Το να κάνεις καταγγελία πριν καν τελειώσει η ενέργεια είναι για γέλια ομως...Πραγματικά όμως... Και όσο το συνεχιζεις εκτίθεσαι ακόμα περισσότερο. Είπαμε και πάνω ότι όσοι έχουν θέμα μιλάνε με την τράπεζα και λύνεται το θέμα. Και ακόμα αναφέρεσαι στο public. Ακόμα να καταλάβεις πως γίνεται μια τέτοια ενέργεια. Μην ανησυχείς δεν σε κλέβουν αν πήρες το σωστό προϊόν. Εμείς μάλλον που τα πήραμε είχαμε μέσο. Επεξ/σία 25 Δεκεμβρίου 2022 από panos7 1
PhoneKiller Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, panos7 είπε Σιγα επαναστάτη εσυ... Επειδή το συνεχιζεις. Και μιλάς για μένα... Το παίζεις και ηθικός και μας στολίζεις με χαρακτηρισμους. Τελικά δεν τα πήρανε όλοι από τη καταγγελία που εκανες; Γιατί έτσι μας έλεγες. Είσαι σίγουρος που το παίζεις συνήγορος των άλλων πως πήρανε το προϊόν από τη σωστή κατηγορία; Με πωλητή το public και μονο; Δεν σε μάλωσε κάνεις. Το να κάνεις καταγγελία πριν καν τελειώσει η ενέργεια είναι για γέλια ομως...Πραγματικά όμως... Και όσο το συνεχιζεις εκτίθεσαι ακόμα περισσότερο. Είπαμε και πάνω ότι όσοι έχουν θέμα μιλάνε με την τράπεζα και λύνεται το θέμα. Και ακόμα αναφέρεσαι στο public. Ακόμα να καταλάβεις πως γίνεται μια τέτοια ενέργεια. Μην ανησυχείς δεν σε κλέβουν αν πήρες το σωστό προϊόν. Εμείς μάλλον που τα πήραμε είχαμε μέσο. Δεν θα σου απαντούσα όπως και δεν απάντησα στο προηγούμενο post σου αλλά παραπληροφορείς και εδώ συμμετέχουμε όχι για να τσακωνόμαστε αλλά για να μαθαίνουμε και κάτι. Εσύ μπορεί να μην θέλεις να μάθεις αλλά εγώ και όλοι οι άλλοι απο ότι φαίνεται ενημερωνόμαστε και βοηθάμε με τις πληροφορίες μας ο ένας τον άλλον. Σε ποιο ακριβώς σημείο στο προηγούμενο post μου σε στόλισα με χαρακτηρισμούς? Για διάβασε καλύτερα. Αντιθέτως εσύ συνεχίζεις τους χαρακτηρισμούς ακριβώς όπως άρχισες. "Επαναστάτης", "το παίζεις ηθικός" κτλ. Δεν θα απαντήσω λοιπόν στους χαρακτηρισμούς αλλά θα μείνω στην ουσία γιατί διαβάζουν και άλλοι. 1. Λες πως δεν πήραν όλοι την επιστροφή απο την καταγγελία που έκανα. Δεν ανέφερα ποτέ πως λόγο της καταγγελίας θα πάρουμε την επιδότηση. Έγραψα πως απλά θεώρησα πως αυτό σίγουρα θα βοηθήσει στο μέλλον εαν δεν πάρουμε την επιδότηση γιατί ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα έχει ήδη κάποια στοιχεία. Εσύ όμως την πήρες έτσι? 2. Επαναλαμβάνω. H Eurobank με κάλεσε η ίδια και μου είπε πως ενημερώθηκε ΑΠΟ ΤΟ PUBLIC πως το προϊόν που αγόρασα θα έχει σίγουρα επιστροφή εως τις 22 Δεκ. Η Eurobank δεν μπορεί να ξέρει εαν το προϊόν που αγοράζει κάποιος συμμετέχει η όχι. Αυτό το Public το αποφασίζει. To Public λοιπόν έχει την ευθύνη εαν το προϊόν συμμετέχει και η τράπεζα εαν σου δώσει την πληρωμή εγκαίρως. 3. Η ενέργεια λοιπόν όπως λες τελείωσε. Στους όρους έγραφε πως έπρεπε ήδη να έχουμε πάρει την επιστροφή. Και μέσα στην σελίδα τις τράπεζας και μέσα στην σελίδα του Public. Δεν έχουμε πάρει όλοι την επιστροφή λοιπόν. Εαν δεν είχα στείλει την καταγγελία πότε ακριβώς θα έπρεπε να την στείλω? Μετά απο πόσο καιρό? Μήπως θα έπρεπε να σε ρωτήσω κιόλας πότε θα την στείλω? Μας δουλεύεις? 4. Λες πως ακόμα δεν κατάλαβα πως γίνετε μια τέτοια ενέργεια. Εσύ που κατάλαβες για πες μου πότε θα πάρω την επιστροφή ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? Ορισμένοι μάλιστα ήδη μίλησαν με την τράπεζα και παρ'ολα αυτά δεν την πήραν. 5. Δεν με ενδιαφέρει ποιος έχει την ευθύνη στο τέλος τέλος. Το ζήτημα είναι πως τράπεζα και Public ήδη έχουν αθετήσει τους όρους της προσφοράς και εγώ βγήκα αληθινός δυστυχώς! Αυτό δεν είναι απλά λόγος για καταγγελία αλλά για αγοραστές που έχουν κάνει μεγάλες αγορές και έχουν προγραμματίσει τα οικονομικά τους είναι λόγος ακόμα και για να βάλουν οι ίδιοι δικηγόρο και να πάνε στα δικαστήρια. 6. Απο την άλλη, πληρωθώ δεν πληρωθώ σύντομα εγώ και οι υπόλοιποι ήδη έχουμε ταλαιπωρηθεί απο λάθος πληροφόρηση και απαράδεκτη αντιμετώπιση και απο την τράπεζα και απο το Public. Απο εδώ και πέρα λοιπόν θα γράφεις και θα απαντάς μόνος σου. Και θα πρότεινα να μην σπαμάρεις άλλο καθώς το thread είναι για να βγάλουμε μια άκρη να δούμε τι θα γίνει και τι πρέπει να κάνουμε τελικά και όχι να ασχολούμαστε με κάποιον που ήδη έχει πάρει επιστροφή και πιθανότατα δουλεύει στο Public. Χρόνια σου Πολλά και ευτυχισμένος ο νέος Πάσχας! Καλά Κούλουμα!
panos7 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Το διαβασαμε και αυτό ότι εγώ παραπληροφορώ... Δουλεύω και στα public; Το βρήκες κερδίζεις και διπλάσια επιστροφή. Δώρο από εμένα. Και λες πρόβατα και την πλειοψηφία πιο πάνω που κάθεται και δεν μιλάει... 😂 Εγώ που σου επανέλαβα 50 φορές τους όρους. Και εσύ που δεν ξέρεις να διαβάζεις. Που στις 14 Νοεμβρίου μας λες φωστήρα μου ότι συμμετέχουν μόνο όσες έχουν ταμπελακι. Πόσους πηρες στο λαιμό σου εκείνη τη μέρα αναρωτηθηκες; Επειδή πήγες και ρώτησες τα public. Η τράπεζα για πολλοστή φορά στο λέω ορίζει τι και πως. Ευτυχώς που δεν σε άκουσα και πήρα χωρίς ταμπελακι από το site και αποδείχθηκε τελικά ότι είχα δίκιο. Τους όρους διάβασα. Δεν είναι επιστήμη. Θες screenshot; Γιατί λες και ψέμματα. Που πας και κάνεις καταγγελίες ενώ τρέχει η ενέργεια επειδή προφανώς δεν ξέρεις να διαβάζεις τους όρους. Αυτό το κατάλαβες; Από 23/12 πηγαινε και κάνε όσες θες αφού τη βρίσκεις ετσι οπως φαινεται. Γράφεις ένα κατεβατό γεμάτο ασυναρτησίες. Σου ειπανε και καποιοι πιο πανω οτι τσαμπα χαλας το χρονο σου. Εγώ σπαμαρω ή εσύ λοιπον; Οι περισσοτεροι πηραμε την επιστροφη κανονικα. Ποιοι ολοι που δεν της πηρανε; Εχεις στοιχεια; Κάποιοι ναι το ανέφεραν εδώ. Παντα υπαρχουν παραφωνιες. Μιλάς με τη τράπεζα και το λύνεις. Και μένα μου είχε τύχει μια φορά κάτι αντίστοιχο πέρσι και το έλυσα σε 2 μέρες. Δεν σήκωσα όλο το κόσμο ούτε ψάχνω για φαντάσματα. Χρόνια Πολλά και με λιγότερες καταγγελίες παρομοίως σου εύχομαι. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2022 από panos7 2
giokspy Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Πέρα από τους διαληκτησμους που δεν ενδιαφέρουν κανένα και δεν υπάρχει λόγος να γινόνται δημόσια καλό θα ήταν να σχολιάσουμε και στο επιστροφή στο fb να το δει κόσμος να μάθει ότι δεν τηρούν τους όρους. Και να ξέρετε ότι αυτό του πονάει ιδιαίτερα γιατί απαντάνε άμεσα και ζητανε στοιχεία να επικοινωνήσουν. 2
panos7 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, giokspy είπε Πέρα από τους διαληκτησμους που δεν ενδιαφέρουν κανένα και δεν υπάρχει λόγος να γινόνται δημόσια καλό θα ήταν να σχολιάσουμε και στο επιστροφή στο fb να το δει κόσμος να μάθει ότι δεν τηρούν τους όρους. Και να ξέρετε ότι αυτό του πονάει ιδιαίτερα γιατί απαντάνε άμεσα και ζητανε στοιχεία να επικοινωνήσουν. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Κάλεσε την τράπεζα και σε 2-3 μέρες θα σου απαντήσουν με όλες τις λεπτομέρειες. Μην ασχολείσαι με τα κοινωνικά δίκτυα. Δεν δίνουν τόσο πολύ σημασία εκεί. Στο τηλεφωνικό κέντρο που όλα καταγράφονται είναι πιο άμεσοι.
twindrop Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Παιδιά σε ποιο τηλέφωνο τους παίρνουμε για να τελειώσει συτο
panos7 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, twindrop είπε Παιδιά σε ποιο τηλέφωνο τους παίρνουμε για να τελειώσει συτο Καλείς στο phone banking της eurobank 2109555000
giokspy Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Και σου δίνουν το [email protected] να στείλεις τα στοιχεία και την απόδειξη αγοράς και να περιμένεις..... Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2022 από giokspy 2
panos7 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, giokspy είπε Και σου δίνουν το [email protected] να στείλεις τα στοιχεία και την απόδειξη αγοράς και να περιμένεις..... Καλεσες στο europhone banking; Όσες φορές έχω μιλήσει ποτέ δεν χρειάστηκε αυτό. Τουλάχιστον 3 φορές έχει γίνει στο παρελθόν. Το βλέπουν σε πραγματικό χρόνο από την τράπεζα και σου απαντούν τηλεφωνικά τις επόμενες ημέρες. Και σε αυτή την ενέργεια που μίλησα με εκπρόσωπο με κάλεσε μετά από 3 ημέρες. Συγκεκριμένα στις 18 Νοεμβρίου κάλεσα για κάποιες διευκρινίσεις. Δοκίμασε ξανά να καλέσεις και να τους πεις πότε έκανες την αγορά κλπ. Τι ακριβώς αγόρασες αν επιτρέπεται; Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2022 από panos7
giokspy Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Ναι στο phone banking.Ένα ψυγείο. Τους είπα ποτέ έκανα αγορά κτλ και με παρέπεμψαν στο mail. Δεν είδαν τίποτα σε πραγματικό χρονο
PhoneKiller Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 12 ώρες πριν, giokspy είπε Πέρα από τους διαληκτησμους που δεν ενδιαφέρουν κανένα και δεν υπάρχει λόγος να γινόνται δημόσια καλό θα ήταν να σχολιάσουμε και στο επιστροφή στο fb να το δει κόσμος να μάθει ότι δεν τηρούν τους όρους. Και να ξέρετε ότι αυτό του πονάει ιδιαίτερα γιατί απαντάνε άμεσα και ζητανε στοιχεία να επικοινωνήσουν. Καλή ιδέα όμως δεν νομίζω να ιδρώσει τ'αυτί τους. 8 ώρες πριν, twindrop είπε Παιδιά σε ποιο τηλέφωνο τους παίρνουμε για να τελειώσει συτο Δυστυχώς δεν τελειώνει με ένα τηλέφωνο. Θα σε παραπέμψουν να στείλεις email. 2 ώρες πριν, giokspy είπε Και σου δίνουν το [email protected] να στείλεις τα στοιχεία και την απόδειξη αγοράς και να περιμένεις..... 2 ώρες πριν, giokspy είπε Ναι στο phone banking.Ένα ψυγείο. Τους είπα ποτέ έκανα αγορά κτλ και με παρέπεμψαν στο mail. Δεν είδαν τίποτα σε πραγματικό χρονο Όταν ένα τμήμα υποστήριξης σου λέει να στείλεις email αυτό σημαίνει πως είτε δεν γνωρίζει αυτό που ρωτάς είτε προσπαθεί να σε αποφύγει. Μετά απο αρκετά τηλέφωνα στο Public πριν 20 μέρες μου είπαν να στείλω mail στο [email protected] στο οποίο βέβαια δεν απάντησαν ποτέ. Στην Eurobank μου είπαν το ίδιο και αφού επέμεινα αναφέροντας πως έχω επικοινωνήσει με τον συνήγορο του Καταναλωτή τότε μετά απο μερικές ημέρες με κάλεσαν οι ίδιοι πίσω και μου ανέφεραν πως επικοινώνησαν με το Public και όντως το προϊόν που αγόρασα συμμετέχει στο πρόγραμμα και θα πάρω σίγουρα επιστροφή μέχρι τις 22/12. Την οποία δεν πήρα ακόμα... Αύριο θα καλέσω πάλι και θα αναφέρω το όνομα του υπάλληλου της υποστήριξης ο οποίος μου είπε το παραπάνω ώστε εαν θέλουν να ακούσουν την συνομιλία μας. Για την ακρίβεια ο υπάλληλος που απαντάει έχει πάντα στην διάθεσή του το ιστορικό του ζητήματος αρκεί να του δόσεις τα στοιχεία που χρειάζεται για να το βρει. Νομίζω πως επειδή την προηγούμενη φορά με είχαν καλέσει οι ίδιοι αύριο θα έχω μια απάντηση και δεν θα με παραπέμψουν για να τους στείλω email όπως κάνουν συνήθως. Οπότε αμέσως θα σας ενημερώσω.
giokspy Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Όπως το ανέφερα και πιο πάνω μετά από σχολιασμό στο fb απάντησαν φυσικά και ζήτησαν τα στοιχεία για επικοινωνία. Να δούμε ποτά θα λυθεί το θέμα. 1
PhoneKiller Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Σήμερα κάλεσα την eurobank. Είδαν το ιστορικό του αιτήματός μου και εξέτασαν την αγορά που έγινε από Public και επιβεβαίωσαν και πάλι πως θα πάρω την επιστροφή... εντός της άλλης εβδομάδας. Δηλαδή απο το νέο χρόνο. Εαν αυτό δεν είναι αθέτηση των όρων τότε τι είναι? Υπάρχει κάποιος άλλος εκτός του @giokspyπου δεν έχει πάρει την επιστροφή ακόμα? Εαν κάποιος διαβάζει το Post μου και δεν την έχει πάρει ας απαντήσει plz. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2022 από PhoneKiller
Nightfall_2003 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 16/11 αγορά ψυγείου και ακόμα τπτ. Έστειλα μνμ μέσω του app αλλά ακόμη απάντηση δεν ήρθε. Για να δούμε 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις