Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκες σε όλους η επιστροφή? Σε μένα ακόμα. Να ανησυχήσω??? Αγορά νομίζω 11/11

Επεξ/σία από giokspy
  • Like 1
  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, giokspy είπε

Μπήκες σε όλους η επιστροφή? Σε μένα ακόμα. Να ανησυχήσω??? Αγορά νομίζω 11/11

Ούτε σε μενα. Αγορα 16/11 online

  • Like 1
Δημοσ.

Αγορά πλυντηρίου 8/11 και δεν έχει μπει ακόμα η επιστροφή.

Αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια αλλά θα κάνω υπομονή μέχρι Παρασκευή

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα παίδες και καλά Χριστούγεννα να έχουμε

24/12 σήμερα και η επιστροφή από τη eurobank δεν έχει μπει.

Υπάρχουν και άλλοι "τυχεροί" σαν και μένα;

 

ΥΓ. online αγορά πλυντηρίου ρούχων αξίας 510€ στις 8/11.

Στη σελίδα του Public έγραφε ότι συμμετέχει στην προσφορά και θα είχα 20% επιστροφή

  • Like 1
Δημοσ.

Μου ειπαν να καλεσω σημερα, μια μερα μετα τη ληξη ή την Τριτη. Ουτε εμενα μπηκαν 240€ για αγορα online 16/11

  • Like 1
Δημοσ.

Τα παράπονά σας σε κάτι τύπους παραπάνω που μας μάλωσαν επειδή δεν έχουμε εμπιστοσύνη στις τράπεζες και στα πολυκαταστήματα. Δεν βλέπω όμως κανέναν τώρα απο αυτούς να πετάγεται πάλι και να μας πει πως είμαστε παράξενοι πελάτες που μας αρέσει να τσακωνόμαστε με τους υπαλλήλους του Public και της Eurobank!

Όσο για την πλειοψηφία που μιλάει και δεν κάθετε σαν πρόβατο να σας πω φίλοι μου πως όπως έγραψα και στην τελευταία ενημέρωση πιο πάνω η ίδια η τράπεζα με είχε πάρει και μου είχε πει πως επικοινώνησε με το Public και το συγκεκριμένο προϊόν που αγόρασα θα είχε σίγουρα επιστροφή εως τις 22 Δεκεμβρίου το αργότερο. Έχω κρατήσει το όνομα του call angent της Eurobank και θα τους καλέσω για να τους ξεχέσω.

Κατάλαβαν τώρα ορισμένοι γιατί έστειλα έγκαιρα το mail με την καταγγελία μου στην Συνήγορο του καταναλωτή? Ελπίζω να μην χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ομαδική καταγγελία και να έχουν μια καλή δικαιολογία που θα τους καλέσω παλι στην Eurobank. Εαν χρειαστεί όμως να γίνει ομαδική καταγγελία αναλαμβάνω να γράψω το κείμενο, να κάνετε διορθώσεις και να φτιάξω λίστα με τα ονόματα που υπογράφουν.

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και εδώ είμαστε να κάνουμε ότι χρειαστεί για να πάρουμε τα χρήματά μας.
 

  • Thanks 2
  • Confused 1
Δημοσ.

Πάντως αυτή η "ταλαιπωρία" που περνάτε... χωρίς λόγο είναι πιστεύω. Κάτι έχουν αλλάξει στην πολιτική τους, μάλλον ολες μαζί οι τράπεζες συστηματικά.

Παλαιότερα (3-4 χρόνια) είχα πάρει λάπτοπ από το πλαίσιο με 20% επιστροφή. Και τότε η πολιτική της τράπεζας ήταν η άμεση πίστωση του 20 %, όχι του 1% (και να περιμένεις τη μεγάλη επιστροφή αργότερα). Δηλαδή με την αγορά είδα απευθείας στην απόδειξή πληρωμής της κάρτας μου ότι όλο το ποσό της επιστροφής να έχει μπει.. 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Engimek είπε

Παλαιότερα (3-4 χρόνια) είχα πάρει λάπτοπ από το πλαίσιο με 20% επιστροφή. Και τότε η πολιτική της τράπεζας ήταν η άμεση πίστωση του 20 %, όχι του 1% (και να περιμένεις τη μεγάλη επιστροφή αργότερα). Δηλαδή με την αγορά είδα απευθείας στην απόδειξή πληρωμής της κάρτας μου ότι όλο το ποσό της επιστροφής να έχει μπει.. 

Ναι, αλλά ο "πονηρός" που πήρε την "επιστροφή" και την κατανάλωσε αυθημερόν και την άλλη μέρα έστειλε πίσω το προϊόν για πλήρες refund, θα έκανε πάρτι έτσι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Doubt είπε

Ναι, αλλά ο "πονηρός" που πήρε την "επιστροφή" και την κατανάλωσε αυθημερόν και την άλλη μέρα έστειλε πίσω το προϊόν για πλήρες refund, θα έκανε πάρτι έτσι.

Και από τέτοια λαμόγια γεμάτη η χώρα μας 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...