Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, alex52 είπε

Έλαβε κανείς τα χρήματα της επιστροφής ;;;

Το υπόλοιπο 19% δεν έχει μπει ακόμη . Αγορά 11/11 κλιματιστικού . Μέχρι 20/12 νομίζω είναι να μπει . 

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
22 ώρες πριν, ge0rgi0s είπε

Το υπόλοιπο 19% δεν έχει μπει ακόμη . Αγορά 11/11 κλιματιστικού . Μέχρι 20/12 νομίζω είναι να μπει . 

Εν αναμονή μέχρι τα τέλη Δεκέμβρη !!

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 2/12/2022 στις 7:32 ΜΜ, ge0rgi0s είπε

Το υπόλοιπο 19% δεν έχει μπει ακόμη . Αγορά 11/11 κλιματιστικού . Μέχρι 20/12 νομίζω είναι να μπει . 

Σήμερα έβαλαν το υπόλοιπο 19%. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, ge0rgi0s είπε

Σήμερα έβαλαν το υπόλοιπο 19%. 

το ίδιο και σε μένα, αγορά 15/11

Επεξ/σία από georgeppg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ τα πήρα κανονικά σήμερα. 

Να σημειώσω ότι το προϊόν που πήρα ήταν οικιακή συσκευή εννοείται και δεν είχε σήμανση.

Θέλω να καταλήξω οτι μην ακούτε τους υπαλλήλους του public και του καθε public. Δεν γνωρίζουν και δεν είναι και υποχρεωμένοι. 

Το αναφέρω επειδή είχε γίνει θέμα και βλέπαμε σεντόνια εδώ και αψιμαχίες. 

Διαβάστε καλά τους όρους. Είναι ξεκάθαρα όλα. 

 

Επεξ/σία από panos7
  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή κάποιοι συνεχίζουν να σχολιάζουβ να ενημερώσω με τις εξελίξεις στο θέμα.

Αφού μίλησα απευθείας με τους υπεύθυνους του Public και της Eurobank (και όχι με υπαλλήλους στα call center) με επιβεβαίωσαν πως τα προϊόντα που συμμετέχουν είναι μόνο αυτά που έχουν σήμανση και στο eshop αλλά και στα φυσικά καταστήματα. Ο υπεύθυνος του public ζήτησε συγνώμη που αυτό δεν το ανέφεραν στους όρους αλλά και που στα φυσικά καταστήματα δεν έχουν καν ταμπέλες στα προϊόντα που συμμετέχουν ώστε να γνωρίζει ο πελάτης. Ο υπεύθυνος της Εurobank αφού επικοινώνησε και αυτός με το Public μου ανέφερε ακριβώς το ίδιο και είπε πως θα με καλέσουν σε 1-2 ημέρες για να εξετάσουν το θέμα.

Αμέσως μετά την επικοινωνία μου με τους υπευθύνους έστειλα αναλυτική αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή με screenshtots απο τις σελίδες της Eurobank και του Public και όλα τα άλλα στοιχεία που είχα συγκεντρώσει απο άλλους που θέλησαν να βοηθήσουν να βγάλουμε κάποια άκρη. (Ευτυχώς υπάρχουν και αυτοί που ενδιαφέρθηκαν).Το ίδιο email απεστάλη στην Eurobank και στο Public. 

Πριν 10 ημέρες με πήραν απο την Eurobank και ζητώντας πάλι συγνώμη για την αναστάτωση με επιβεβαίωσαν πως και εγώ αλλά και όλοι όσοι αγόρασαν προϊόντα χωρίς σήμανση θα έχουμε τελικά όλοι επιστροφή. 

Δεν μπορώ να ξέρω εαν έπαιξε ρόλο η πίεση που έγινε από εμένα και όσους με βοήθησαν με στοιχεία που έστειλα στον συνήγορο του καταναλωτή και η επικοινωνία μου με τους υπευθύνους. Το σίγουρο είναι πως το Public παραδέχτηκε πως είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον για το eshop να ενημερώνει την eurobank για επιστροφή μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα και όχι για ΟΛΑ. 

Όποιος ενδιαφέρετε για τα ονόματα των υπευθύνων που επικοινώνησα μπορεί να μου στείλει Pm. 

Δεν υπάρχει λόγος αψιμαχίας καθώς φαντάζομαι κανένας μας εδώ δεν δουλεύει για τα public. 

Καλοξόδευτη η επιστροφή παίδες και καλές γιορτές σε όλους.



 

  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, PhoneKiller είπε

Επειδή κάποιοι συνεχίζουν να σχολιάζουβ να ενημερώσω με τις εξελίξεις στο θέμα.

Αφού μίλησα απευθείας με τους υπεύθυνους του Public και της Eurobank (και όχι με υπαλλήλους στα call center) με επιβεβαίωσαν πως τα προϊόντα που συμμετέχουν είναι μόνο αυτά που έχουν σήμανση και στο eshop αλλά και στα φυσικά καταστήματα. Ο υπεύθυνος του public ζήτησε συγνώμη που αυτό δεν το ανέφεραν στους όρους αλλά και που στα φυσικά καταστήματα δεν έχουν καν ταμπέλες στα προϊόντα που συμμετέχουν ώστε να γνωρίζει ο πελάτης. Ο υπεύθυνος της Εurobank αφού επικοινώνησε και αυτός με το Public μου ανέφερε ακριβώς το ίδιο και είπε πως θα με καλέσουν σε 1-2 ημέρες για να εξετάσουν το θέμα.

Αμέσως μετά την επικοινωνία μου με τους υπευθύνους έστειλα αναλυτική αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή με screenshtots απο τις σελίδες της Eurobank και του Public και όλα τα άλλα στοιχεία που είχα συγκεντρώσει απο άλλους που θέλησαν να βοηθήσουν να βγάλουμε κάποια άκρη. (Ευτυχώς υπάρχουν και αυτοί που ενδιαφέρθηκαν).Το ίδιο email απεστάλη στην Eurobank και στο Public. 

Πριν 10 ημέρες με πήραν απο την Eurobank και ζητώντας πάλι συγνώμη για την αναστάτωση με επιβεβαίωσαν πως και εγώ αλλά και όλοι όσοι αγόρασαν προϊόντα χωρίς σήμανση θα έχουμε τελικά όλοι επιστροφή. 

Δεν μπορώ να ξέρω εαν έπαιξε ρόλο η πίεση που έγινε από εμένα και όσους με βοήθησαν με στοιχεία που έστειλα στον συνήγορο του καταναλωτή και η επικοινωνία μου με τους υπευθύνους. Το σίγουρο είναι πως το Public παραδέχτηκε πως είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον για το eshop να ενημερώνει την eurobank για επιστροφή μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα και όχι για ΟΛΑ. 

Όποιος ενδιαφέρετε για τα ονόματα των υπευθύνων που επικοινώνησα μπορεί να μου στείλει Pm. 

Δεν υπάρχει λόγος αψιμαχίας καθώς φαντάζομαι κανένας μας εδώ δεν δουλεύει για τα public. 

Καλοξόδευτη η επιστροφή παίδες και καλές γιορτές σε όλους.



 

Όπως ανέφερα και πάνω οι όροι ήταν ξεκαθαροι. Δεν ανέφερε πουθενά για σήμανση.

Το δικό μου προϊόν δεν είχε καν σήμανση. Ήταν όμως οικιακή συσκευή. 

Σε μπέρδεψαν οι υπάλληλοι του public που οι περισσότεροι ιδέα δεν έχουν.

Η τράπεζα ήταν υπεύθυνη για την ενέργεια πρώτη. 

Όπως και στο Γερμανό όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αναφέρονται ξεκάθαρα όλα.

 

Αχρείαστη κατα τη γνωμη μου η καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή γιατί και στους όρους έλεγε ότι οι πόντοι θα αποδοθούν έως 23/12.

Από τη στιγμή που πέρναγε η προθεσμία αυτή ναι θα υπήρχε λόγος. 

Ο καθένας βέβαια όπως θέλει κινείται. Δικαίωμα του.

 

Επεξ/σία από panos7
  • Like 4
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, panos7 είπε

Όπως ανέφερα και πάνω οι όροι ήταν ξεκαθαροι. Δεν ανέφερε πουθενά για σήμανση.

Το δικό μου προϊόν δεν είχε καν σήμανση. Ήταν όμως οικιακή συσκευή. 

Σε μπέρδεψαν οι υπάλληλοι του public που οι περισσότεροι ιδέα δεν έχουν.

Η τράπεζα ήταν υπεύθυνη για την ενέργεια πρώτη. 

Όπως και στο Γερμανό όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αναφέρονται ξεκάθαρα όλα.

 

Αχρείαστη κατα τη γνωμη μου η καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή γιατί και στους όρους έλεγε ότι οι πόντοι θα αποδοθούν έως 23/12.

Από τη στιγμή που πέρναγε η προθεσμία αυτή ναι θα υπήρχε λόγος. 

Ο καθένας βέβαια όπως θέλει κινείται. Δικαίωμα του.

 

Μου φαίνεται δεν διάβασες καλά την απάντησή μου. Το ξαναγράφω:
"Το σίγουρο είναι πως το Public παραδέχτηκε πως είχαν σχεδιάσει τουλάχιστον για το eshop να ενημερώνει την eurobank για επιστροφή μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα και όχι για ΟΛΑ. "

Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος να μπαίνεις σε διαδικασία αντιπαράθεσης καθώς και η ίδια η Eurobank απάντησε πως πολύ καλά έκανα και επικοινώνησα μαζί τους καθώς το Public τους έστελνε ήδη σήμα για επιστροφή απο αγορές του eshop μόνο για επιλεγμένα προϊόντα και όχι για όλα όπως αναφέρουν οι όροι.

Ο μόνος λόγος για να συνεχίζεις τα δικό σου τροπάριο είναι να μην πιστεύεις όσα γράφω το οποίο βέβαια είναι δικαίωμά σου όπως και δικό μου δικαίωμα είναι είτε να σου απαντώ είτε όχι ανάλογα με τι όρεξη και χρόνο έχω να ασχολούμαι με κάποιον που απλά την λέει για να την λέει όπως άλλωστε κάνει και η πλειοψηφία των συμπολιτών μας. Που αντί να κοιτάνε μαζί να βρούν μια άκρη απέναντι στην κοροϊδία της αγοράς κάνει τον έξυπνο ο ένας στον άλλον.

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...