Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην είστε αμπαλοι ρε παίδες. Στις ηλεκτρονικές αγορές έτσι λειτουργεί. Παίρνεις το 1%και τα υπόλοιπα σε δεύτερο χρόνο. Ανέκαθεν έτσι ήταν 

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως έγραψα παραπάνω, σε δική μου αγορά από πλαίσιο με αντίστοιχη προσφορά πριν λίγες μέρες, στην οποία το προϊόν ήταν διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, πλήρωσα άμεσα, μου το έφεραν μετά από δύο βδομάδες,και το 19% αποδόθηκε κανονικά ένα μήνα μετά την παραγγελια.

Μη μπλεκεστε και χαλιεστε με τον κάθε υπάλληλο, και σε μένα η υπάλληλος στο τηλέφωνο όταν κάλεσα κάποια στιγμή αργότερα να δω που βρίσκεται η παραγγελία, νόμιζε ότι είχε δοθεί το 100% της επιστροφής ήδη (δεν είχε γνώση του συστήματος της επιστροφής). 

Τη eurobank την ενδιαφέρει να γίνει η αγορά και να μην ακυρωθεί, για να δώσει την επιστροφή. Αν το προϊόν είναι μη διαθέσιμο, εννοείται ότι δεν επιστρέφει τίποτα και αυτό εννοεί ο συγκεκριμένος όρος. Και το 19% δίνεται ένα μήνα μετά, ώστε να έχει ξεκαθαριστεί αν η παραγγελία εκτελέστηκε κανονικά (το κατάστημα στέλνει κατάσταση με τις πωλήσεις στην τράπεζα, ώστε να γίνει η επιστροφή).

Επεξ/σία από gpapadakis
Δημοσ.
8 ώρες πριν, panos7 είπε

Κατά τη γνώμη μου τσαμπα ασχολείστε τώρα καταρχήν να τσακώνεστε καθώς και με καταγγελίες. 

Περιμένετε υπαλλήλους των 500 και πολλά λέω (χωρις να εχω κατι προσωπικα και τουε θαυμαζω που ειναι υπομονετικοι και προθυμοι ολες τις φορες) να είναι καταρτισμενοι σε τέτοιες λεπτομέρειες και που στο κάτω κάτω είναι θέμα της τράπεζας να αποδώσει τα χρήματα.

Η τράπεζα εφόσον δεν έγραφε κάτι ιδιαίτερο στους όρους θα προχωρήσει κανονικά. 

Μπορείτε να τους πάρετε και τηλ. 

Ακόμη και λάθος να έχουν κάνει το διορθώνουν. Είχα παλιότερη εμπειρία. 

Για μένα τσαμπα χαλάτε χρόνο και ψυχολογία. 

Εγώ όπως είπα και πιο πάνω πήρα κουζινομηχανη με 800 ευρώ και δεν έγραφε τίποτα.  Το ρίσκαρα και θα δω. 

Θεωρώ ότι όταν έρθει η ώρα θα μπούνε τα χρήματα της επιστροφής. Ηδη μπηκε και το 1%. Αν όχι τότε θα πράξω ανάλογα. 

Θα τα πούμε σε 1 μήνα ποιος ασχολήθηκε τσάμπα. 

Δημοσ.

Το Public είναι συνεργαζόμενο κατάστημα με τη eurobank οπότε ότι και να πάρεις θα έχει 1% επιστροφή.

Άρα το 1% δίνεται σε όλους όσους ψωνίζουν με κάρτα eurobank  ενώ το υπόλοιπο 19%

σε όσους πληρούν τις προϋποθέσεις της προσφοράς.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, PhoneKiller είπε

Εγώ πάντως έκανα ότι έπρεπε να κάνω καθώς με δίδυμα μωρά δεν έχω λεφτά για πέταμα όπως φαίνετε έχουν κάποιοι άλλοι. 

Να σου ζησουν τα διδυμα.

Ουτε εμεις εχουμε λεφτα για πεταμα. Υπομονη χρειάζεται ειδικά με την επιστροφή.

Όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει δεν ειχα θεμα.

Οπως ειπα πιο πανω αν υπαρξει θεμα θα κινηθω και εγω αναλογα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, panos7 είπε

Να σου ζησουν τα διδυμα.

Ουτε εμεις εχουμε λεφτα για πεταμα. Υπομονη χρειάζεται ειδικά με την επιστροφή.

Όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει δεν ειχα θεμα.

Οπως ειπα πιο πανω αν υπαρξει θεμα θα κινηθω και εγω αναλογα.

Ευχαριστώ για τις ευχές. Είμαστε εδώ σε ένα μήνα να το δούμε πάλι μήπως χρειαστεί να κάνουμε όλοι μαζί κάτι. Ελπίζω να μην χρειαστεί.

Δημοσ.
Στις 9/11/2022 στις 12:21 ΜΜ, tutuyo είπε

Εχει απο προχθες που εβαλα μια παραγγελια για μια σκουπα Miele. Η τιμη δεν ηταν κατι φοβερο, 209 ευρω αλλα με 20% θα εβγαινε 167 και εκμεταλλευτικα και τις 12 ατοκες δοσεις. Ακομη ειναι σε "εκτεταμενη αναζητηση" ενω πλεον δεν την βγαζει ως διαθεσιμο προϊόν 

Επειδη την κοβω την δουλεια να μην παραλαμβανω τελικα, σε περιπτωση ακυρωσης της παραγγελιας, επιστρεφεται το ποσο και διακοπτονται οι δοσεις? 

Μετα απο τηλεφωνα και γραπτα μηνυματα περι προσφυγης στον συνηγορο του καταναλωτη, τα Public εδεησαν να μου φερουν την παραγγελια που ειχα προπληρωσει, 20 ημερες μετα, ενω εγραφε αμεση διαθεσιμοτητα. Δεν ειναι τοσο η καθυστερηση, οσο η πληρης απουσια ενημερωσης. Ειναι το 2ο φαουλ που αντιμετωπιζω απο το καταστημα αυτο, και φυσικα, μια του κλεφτη, δυο του κλεφτη κτλ.

Απο εμενα Χ, ειδικα σε τετοιες προωθητικες ενεργειες που κοροιδευουν τους καταναλωτες ωστε να προπληρωσουν κατι χωρις αυτο να ειναι διαθεσιμο. Δλδ θα μας βγαινει η πιστη για να ψωνισουμε μια παλιοσκουπα?

Customer experience κακιστο

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Κάποιοι λέτε να μη χαλιομαστε με τους υπαλλήλους που δε ξέρουν τι τους γίνεται. Αυτή τη περίοδο τσακωνομαι με άλλη μεγάλη αλυσίδα που είχε 15% και τη eurobank.

Πως να μη χαλιέσαι δηλαδή όταν πας να παραγγείλεις κάτι που λέει ότι είναι διαθέσιμο, μετα την πληρωμή στο περιβάλλον της τράπεζας η παραγγελία να μην ολοκληρωνετε γιατί τελικα το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο αλλά η κάρτα σου να χρεώνεται;;; 

Και μάλιστα μετά επειδή τόλμησες να βάλεις δόσεις να σου λένε για τους επόμενους 30 μήνες σου έχουμε δεσμεύσει το ποσό 1500 ευρώ) και θα στο γυρνάμε σιγά σιγά.. 

Απαράδεκτα πράγματα.. Και μετά είσαι το μπαλάκι ανάμεσα στους ανίδεος υπαλλήλους της τράπεζας και του καταστήματος να ρίχνει ο ένας το μπαλάκι στον άλλο. 

Γενικα είναι να μη μπλέξεις..

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, baskon είπε

Κάποιοι λέτε να μη χαλιομαστε με τους υπαλλήλους που δε ξέρουν τι τους γίνεται. Αυτή τη περίοδο τσακωνομαι με άλλη μεγάλη αλυσίδα που είχε 15% και τη eurobank.

Πως να μη χαλιέσαι δηλαδή όταν πας να παραγγείλεις κάτι που λέει ότι είναι διαθέσιμο, μετα την πληρωμή στο περιβάλλον της τράπεζας η παραγγελία να μην ολοκληρωνετε γιατί τελικα το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο αλλά η κάρτα σου να χρεώνεται;;; 

Και μάλιστα μετά επειδή τόλμησες να βάλεις δόσεις να σου λένε για τους επόμενους 30 μήνες σου έχουμε δεσμεύσει το ποσό 1500 ευρώ) και θα στο γυρνάμε σιγά σιγά.. 

Απαράδεκτα πράγματα.. Και μετά είσαι το μπαλάκι ανάμεσα στους ανίδεος υπαλλήλους της τράπεζας και του καταστήματος να ρίχνει ο ένας το μπαλάκι στον άλλο. 

Γενικα είναι να μη μπλέξεις..

Αυτό ακριβώς έπαθα και εγώ με το public κόλλησε και καλά η ολοκλήρωση της παραγγελίας μου για ένα πλυντήριο που ήθελα , η παραγγελία δεν έγινε αλλά μου χρεώσανε την κάρτα και μετά έκανα ολόκληρη διαδικασία μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας να μου ολοκληρώσουν την αγορα να στείλω αποδεικτικό από την τράπεζα ότι έγινε η χρέωση ,, μου λέγανε να μου την ακυρώσουν αλλά επειδή έγινε με πιστωτική δεν ήθελα γιατί όπως λες ήξερα ότι η αποδέσμευση του ποσού θα γίνει σταδιακά ανάλογα τις δόσεις που είχα επιλέξει ,,, γενικά ενα μπάχαλο και γι αυτό ρωτάω η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί η θα φάω κανένα άκυρο !!!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, baskon είπε

Κάποιοι λέτε να μη χαλιομαστε με τους υπαλλήλους που δε ξέρουν τι τους γίνεται. Αυτή τη περίοδο τσακωνομαι με άλλη μεγάλη αλυσίδα που είχε 15% και τη eurobank.

Φυσικα να χαλαστεις. Αλλα να ξεθυμανεις εκει που πρέπει και εκεί που ίσως υπάρχει ελπίδα να γινει κατι που θα σε βοηθησει.

Το να ξεθυμένεις σε οποιον βρει μπροστα σου, δεν προσφερεις κατι. Και δεν μιλαω για σένα. Μιλάω ακόμα και για μένα, που φυσικα και εγω ειμαι καταναλωτης και εμενα μου γυρνάει το μάτι.

Πλακωνόντουσαν σημερα στην πειραιως με την Teller γιατι ειχε ενα ταμειο μονο. Τι δουλεια εχει το κοριτσακι και τι μπορει να σου κανει? Γιατι εισαι τοσο κοτα και δεν πας 10 βηματα δεξια στην διευθυντρια να μιλήσεις έτσι οπως μιλας στο κοριτσακι? γιατι ειναι κοριτσακι ? Που και αυτη δεν μπορει να κανει τιποτα γιατι η οδηγια της διοίκησης ειναι να εχει ενα ταμειο, αλλα τουλαχιστον αυτη ειναι που πρέπει να τα ακουσει.

Γενικα να ξεσπάμε εκει που πρέπει, και να μαθουμε να κρίνουμε, τι βαρύτητα έχει η γνώμη καθενός.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...