Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επίσης επειδή κάνω μικρή απόσταση, σκέφτομαι εαν το υβριδικό θα κάνει απόσβεση συγκριτικά με το skoda karoq. 

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Eranor είπε

@hik

Τι κατανάλωση είχες; Ήταν υβριδικό;

MIld Hybrid είναι, κοινώς τον μικρό ηλεκτροκινητήρα δεν τον καταλαβαίνεις καθόλου. Μόνο όταν αφήνεις το γκάζι καταλαβαίνεις κάτι γιατί επιβραδύνει λίγο παραπάνω (γιατί έτσι γεμίζει η μικρή μπαταρία). Και επίσης σε παρατεταμένες ευθείες κλείνει εντελώς τον κινητήρα και κάνει coasting αυτόματα με απεμπλεγμένο το κιβώτιο.

Μέση κατανάλωση γύρω στα 6.5 - 7l/ 100km σε αυτοκινητόδρομο, και 8l - 8.5l / 100km εντός πόλης. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Hik είπε

Το θέμα είναι ότι με 36k ηλεκτρικό σοβαρό δεν αγοράζεις. Αν πας στο Ionic, πρέπει να ανεβείς στα 42k (με την επιδότηση) να έχεις τουλάχιστον μια μπαταρία της προκοπής 77kWH. Και το Ionic έχει χειρότερο εσωτερικό από το Kia. Για την ακρίβεια έχουν κοινά πράγματα (π.χ σκιάδια κτλ είναι ακριβώς ίδια), αλλά στο υπόλοιπο είναι ένα click κάτω. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η Hyundai έβγαλε ένα τόσο ωραίο εξωτερικά αμάξι, και έκανε οικονομία στο εσωτερικό.

Επίσης, ο topic starter ανέφερε ότι θέλει να κάνει 220km την εβδομάδα. Αυτό βγαίνει κάτω από 15k το χρόνο. Άρα δε μιλάμε για απόσβεση λόγω του ηλεκτρικού. Θα πρέπει να δώσει 50k με την προοπτική να λάβει πίσω τα 8k σε βάθος χρόνου, και θα έχει πληρώσει στο τέλος +6k αξία γιατί; Επειδή είναι απλώς ηλεκτρικό;

Και εγώ υπέρ των ηλεκτρικών είμαι, αλλά αυτή τη στιγμή καλώς ή κακώς είναι λύση πολυτέλειας. 

Υπαρχει και το Kona στα 32 -36κ ( με την επιδοτηση παντα) αλλα δεν εχει τους χωρους που χρειαζεται. Εγω εκανα την προταση γιατι αναφερει το Tuscon στα 42κ οποτε αφου πας εκει γιατι να μην το παρεις ηλεκτρικο; Δεν διαφωνω σε αυτα που λες. Αλλωστε τον ρωτησα αν ειναι μονο αυτα τα χιλιομετρα που κανει αλλα δεν ειπε κατι. Σε αυτα ακριβως που κανει απο θεμα καθαρα αποσβεσης παλι θα γινει και θα εχει και κερδος απλα παει πιο περα. Οπως και να εχει η διαφορα δεν ειναι απλως ηλετρικο. Εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με τα υπολοιπα που κοιταει.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

νομιζω οτι ο χρονος παραδόσης ειναι γενικά ενα προβλημα σε ολα τα καινουρια αυτόκινητα .. νομιζω απο 8 μηνες και πάνω σίγουρα σε ολα τα αμαξια

Ναι, απλώς όλα τα Toyota, και ειδικά τα SUVs που έχουν πέραση, έχουν παράδοση 15+ μήνες μετά. Ενώ στα υπόλοιπα βρίσκεις παράδοση σε 6 μήνες από προπαραγγελίες.

 

Δημοσ.

Δες πρωτα χρονους παραδοσης αυτοκινητου, αυτο στην εποχη μας ειναι καθοριστικος παραγοντας για την επιλογη,οποτε βεβαιωσου οτι εισαι ΟΚ με αυτα που θα ακουσεις

Μετα δες πιο αυτοκινητο σου αρεσε περισσοτερο οταν το οδηγουσες και αγορασε αυτο 😎 

Σε οτι αφορα το υβριδικο,δεν πολυαξιζει.Γενικα οσα εχουν μπαταρια εχουν νοημα μονο αν για καποιο λογο εχεις δωρεαν φορτιση στη δουλεια ή κατι αναλογο

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gbras είπε

Υπαρχει και το Kona στα 32 -36κ ( με την επιδοτηση παντα) αλλα δεν εχει τους χωρους που χρειαζεται. Εγω εκανα την προταση γιατι αναφερει το Tuscon στα 42κ οποτε αφου πας εκει γιατι να μην το παρεις ηλεκτρικο; Δεν διαφωνω σε αυτα που λες. Αλλωστε τον ρωτησα αν ειναι μονο αυτα τα χιλιομετρα που κανει αλλα δεν ειπε κατι. Σε αυτα ακριβως που κανει απο θεμα καθαρα αποσβεσης παλι θα γινει και θα εχει και κερδος απλα παει πιο περα. Οπως και να εχει η διαφορα δεν ειναι απλως ηλετρικο. Εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με τα υπολοιπα που κοιταει.

Ναι, σίγουρα.

Επίσης όμως μην ξεχνάς και το κόστος φορτιστή ή πρίζας στο σπίτι. Πριν μερικές ημέρες έβαλα απλή πρίζα στο γκαράζ, και ο ηλεκτρολόγος πήρε 700€ + ΦΠΑ. Για να κάνει βέβαια σοβαρή δουλειά, με επώνυμα προϊόντα σε πρίζα, ρελέ, αντικεραυνικό κοκ. Αν ήθελα να βάλω wall charger θα ήθελα minimum 1.500€.  Οπότε για αυτό λέω, τα ηλεκτρικά είναι φανταστικά, αλλά είναι λύση πολυτέλειας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Hik είπε

Ναι, σίγουρα.

Επίσης όμως μην ξεχνάς και το κόστος φορτιστή ή πρίζας στο σπίτι. Πριν μερικές ημέρες έβαλα απλή πρίζα στο γκαράζ, και ο ηλεκτρολόγος πήρε 700€ + ΦΠΑ. Για να κάνει βέβαια σοβαρή δουλειά, με επώνυμα προϊόντα σε πρίζα, ρελέ, αντικεραυνικό κοκ. Αν ήθελα να βάλω wall charger θα ήθελα minimum 1.500€.  Οπότε για αυτό λέω, τα ηλεκτρικά είναι φανταστικά, αλλά είναι λύση πολυτέλειας. 

Ε οταν ειναι να δωσεις 40 και 50κ προφανως και ειναι "πολυτελεια" αν και οι τιμες ολων των αυτοκινητων εχουν εκτοξευτει. Τωρα σε αυτα τα λεφτα να δωσεις 700 -100 ευρω δεν ειναι κατι το φοβερο. Αλλα οι τιμες που αναφερεις ισχυουν στο πρωτο σκελος. Μαζι με τον φορτιστη παλι ιδια τιμη θα ηταν, τουλαχιστον η hyundai τον δινει δωρεαν τον φορτιστη,αν και οπως ειπα πριν δεν χρειαζεται καν, με μια πριζα εισαι οκ.Τελος παντων ο καθενας λεει την γνωμη του ο φιλος θα αποφασισει αναλογα τι τον συμφερει.

Επεξ/σία από gbras
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Eranor είπε

Huyndai και toyota μου είπαν παράδοση Ιανουάρι του 2024 😀

Αν έχεις καταλήξει σε κάποιο, και δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε εξοπλισμό/χρώμα, πάρε σβάρνα όλους τους αντιπροσώπους και ζήτα τους για αυτοκίνητο που είναι ήδη σε παραγγελία. Και άσε στοιχεία.

Υπάρχουν κάποιες πιθανότητες, γιατί προ παραγγέλνουν αυτοκίνητα σε standard εξοπλισμό, και υπάρχουν και τελευταίας στιγμής ακυρώσεις ή αλλαγές. Δεν υπάρχει κάποια εγγύηση για αυτό, απλώς αυξάνεις πιθανότητες.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι οκ να περιμένω αρκεί να βρω αυτό που θα με καλύψει. 

Τι διαφορά έχει το υβριδικό σύστημα των Huyndai tuscon HEV με Corolla Cross Hybrid?

Βλέπω μικρές διαφορές στην κατανάλωση ανα 100km και το huyndai φαινεται πολυ πιο ομορφο εσωτερικα και εξωτερικα.

Επεξ/σία από Eranor
Δημοσ.

Όλα είναι θέμα γούστου εννοείτε αλλά εγω το tucson του 2022 το θεωρώ ένα απο τα πιο όμορφα SUV. Ιδικά απο μπρόστα είναι οτι καλύτερο

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Eranor είπε

Είμαι οκ να περιμένω αρκεί να βρω αυτό που θα με καλύψει. 

Τι διαφορά έχει το υβριδικό σύστημα των Huyndai tuscon HEV με Corolla Cross Hybrid?

Βλέπω μικρές διαφορές στην κατανάλωση ανα 100km και το huyndai φαινεται πολυ πιο ομορφο εσωτερικα και εξωτερικα.

το mild hybrid ( huyndai ) ειναι ενα ιπιο υβριδικο συστημα που εχει πιο πολυ ρολο assist πανω στον θερμικό κινητηρα . Δεν παρεχει δηλαδη ηλεκτρικη αυτονομια στο αμαξι . 

Της toyota ειναι κανονικο hybrid που σημαινει ότι παρεχει αμιγως ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινητου ( καθολου χρήση του θερμικου κινητρα δηλαδη, αρα 0 κατανάλωση καυσιμου) για 10-20χλμ αποστασής και μέχρι 40-50 χιλιομετρα ταχυτητας . 

οταν αδειασουν οι μπαταριες του υβριδικού τοτε μπαινει μπρος και ο θερμικος και εκει γινεται μικτή χρήση .  οταν λοιπον η μπαταρια ξαναγεμισει μεσω του regenaration τοτε ξανα το αμαξι αποκταει ξανα καθαρη ηλεκτρικη κινηση . 

Με απλα λόγια , στα ιπια υβριδικά ο θερμικός κινητηρας δουλεύει μόλις παρει μπρος το αμαξι και δεν σβηνει ποτέ (εκτός απο τα φαναρια με το start-stop).

Στα κανονικα hybrid ο θερμικος θα παρει μπροστα οταν ζητηθεί απο το αυτοκίνητο , η αναλογα το προφιλ οδηγησης που θα επιλέξουμε.

Σου φτιάχνω ενα παράδειγμα ενος κανονικου hybrid. 
έχεις παει βολτα στην πάρνηθα στο κάζινο .
οταν ανεβαινεις φυσικα εχεις τελειωσει την μπαταρια αρα δουλευει ο θερμικος και τρωει καυσιμο.
οταν κατεβαινεις στην κατηφορα επιλέγεις στο κιβωτιο το B+ (brake plus) . ο θερμικος κινητηρας καθολη την καταβαση ειναι σβηστος (αρα μηδεν καυσιμο) . το αυτοκινητο κανει regenaration (ανακτηση ενεργειας (ο ηλεκτροκινητηρας μετατρεπεται σε γεννητρια δηλαδη)) και γεμιζει την μπαταρια του υβριδικού.

Τελειώνεις την καταβαση και φτανεις εθνική , εκεί λοιπον έχεις ηλεκτρική αυτονομια σιγουρα για 10 χλμ αποστασης . 0 καυσιμο ξανα . 

Γενικα τα hybrid και τα plug-in hybrid έχουν αλλη φιλοσοφια και στυλ οδήγησης. Έχουν σαν κυριο γνώμονα την οσο δυνατόν ελαχιστη χρήση του θερμικού κινητηρα. Χρειαζεται χρόνος εξοικείωσης φυσικά . 

Οταν ομως θα ερθει η ωρα για ταξιδι σε διακοπες με φορτωμενο αμαξι βαρος κλπ , τοτε το hybrid δεν εχει καμια απολυτως σημασια και χρήση ! στην εθνική ειναι ενα κλασσικο αμαξι με μπολικη κατανάλωση καυσιμου . 

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
  • Like 2
Δημοσ.

Αυτοκίνητο για οικογένεια σε μένα σημαίνει το φθηνότερο SUV που μπορείς να παρεις με τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο που μπορείς να βρεις.
 

Θες χώρο για Καρότσι & κάθισμα καροτσιου μωρού (στα καλά καρότσια αυτά είναι ξεχωριστά) αν βάλεις κ το παιδικό καθισματάκι ή την λεγόμενη καλαθουνα που θα έχεις για αρχή από το καρότσι εκεί να δεις πως θα μικρύνει ο διαθέσιμος χώρος του αυτοκινήτου. Ότι χωράει η θέση του συνοδηγού και το πορτ μπαγκαζ είναι η κατάσταση. 
 

Υπολόγισε ότι αν πας ταξίδι κ θες να παρεις είδη μπεμπέ απλά θ χρειαστεί να παίξετε καλό τετρις με την γυναίκα κ τα πράγματα. 
 

Για αυτό καλύτερα να ψάχνεις για μπαγκαζιέρες οροφής αν πάτε ταξίδι με μωρό. Μια των 400-450 λίτρων θα χωρέσει καρότσι κ κάθισμα καροτσιου ώστε να σας μείνει χώρος για τα αλλά. οι ράγες οροφής κ η μπαγκαζιέρα η πιο φθηνή λύση θα είναι στα 350, σε καλό αμάξι δεν ακούγονται στα 130Km/h. Ότι πληρώνεις παίρνεις κ σε αυτά σε αντοχή κ πρακτικότητα. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...