Eranor Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Καλημέρα σε όλους, ψάχνω για το πρώτο μας αυτοκίνητο μιας και περιμένουμε το πρώτο μέλος της οικογένειας σε λίγους μήνες. Έχω οδηγήσει κάμποσα αυτοκίνητα μέχρι στιγμής και είμαι σε δίλλημα. Skoda karoq - βενζίνη - 31k (boot: 520l) Honda civic HEV - υβριδικο - 35k (boot: 410l) Hyundai Tuscon - υβριδικο - 41k (boot: 560l) Η οδήγηση που κάνω είναι 220 km μια φορά την εβδομάδα. Η διαδρομή είναι λίγο εθνική (20 λεπτα) και μετά επαρχιακοί δρόμοι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου είναι ότι δε ξέρω πόσο χώρο θα χρειαστώ στο πορτ μπαγκαζ για την οικογένεια. Όποια συμβουλή δεκτή.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Απο μένα το honda χωρίς δεύτερη σκέψη 2 2
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Karoq και Tucson είναι κυρίως crossover suv,ενώ το civic sedan/λιμουζίνα. Όποτε αν το πιο σημαντικό είναι οι χώροι,τότε δεν βολεύει το civic.
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Μονο αυτα τα χιλιομετρα κανεις? Θεση σταθμευσης εχεις? Αν εχεις γιατι δεν κοιτας και το ηλεκτρικο Hyundai Ioniq 5 αφου σχεδον τα διαθετεις τα χρηματα αυτα για το Tuscon.
Eranor Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 54 minutes ago, jmmys said: Karoq και Tucson είναι κυρίως crossover suv,ενώ το civic sedan/λιμουζίνα. Όποτε αν το πιο σημαντικό είναι οι χώροι,τότε δεν βολεύει το civic. @jmmys βασικά δε ξέρω εαν 410l ειναι αρκετά για 3 άτομα. Όταν το ειδα απο κοντά φαίνεται μεγάλος χώρος. 19 minutes ago, gbras said: Μονο αυτα τα χιλιομετρα κανεις? Θεση σταθμευσης εχεις? Αν εχεις γιατι δεν κοιτας και το ηλεκτρικο Hyundai Ioniq 5 αφου σχεδον τα διαθετεις τα χρηματα αυτα για το Tuscon. @gbras σκεφτόμουν για ηλεκτρικό, αλλά δε μας αφήνουν να βάλουμε φορτιστή στο parking.
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Eranor είπε σκεφτόμουν για ηλεκτρικό, αλλά δε μας αφήνουν να βάλουμε φορτιστή στο parking. Δεν σε αφηνει ο ιδιοκτητης του σπιτιου? Μπορεις να βαλεις και μια απλη πριζα σουκο για αρχη. Ειναι αρκετη.
Eranor Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 @gbras είμαστε σε πολυκατοικία με υπόγειο parking και δε θέλουν να βάλει κανείς φορτιστή γιατι δεν μπορούν να ξέρουν ποιος ξοδεψε τι και πως να τους χρεώσουν.
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Eranor είπε @gbras είμαστε σε πολυκατοικία με υπόγειο parking και δε θέλουν να βάλει κανείς φορτιστή γιατι δεν μπορούν να ξέρουν ποιος ξοδεψε τι και πως να τους χρεώσουν. Η συνηθης πρακτικη ειναι τραβηξεις γραμμη απο το δικο σου ρολοι. Δεν φορτιζει κανεις απο το κοινοχρηστο. 2
Hik Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Eranor είπε @gbras είμαστε σε πολυκατοικία με υπόγειο parking και δε θέλουν να βάλει κανείς φορτιστή γιατι δεν μπορούν να ξέρουν ποιος ξοδεψε τι και πως να τους χρεώσουν. Τραβάς γραμμή από δικό σου πίνακα (προσοχή, όχι ρολόι, γιατί αλλιώς θέλει υποπίνακα + ΔΕΔΔΗΕ έγκριση κοκ). Γιατί η πρίζα θέλει ρελέ διαρροής οπωσδήποτε, αλλιώς θα γίνει κάρβουνο κόσμος. Αν είσαι σε όροφο, αντίστοιχα τραβάει ο ηλεκτρολόγος γραμμή από το πίνακα του σπιτιού σου. Αλλά σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρικό είναι μπελάς αυτή τη στιγμή. Ειδικά με οικογένεια. Με ένα παιδί χρειάζεσαι πορτ μπαγκάζ μεγάλο. Όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο. Οπότε το Honda αποκλείεται, τα 410l είναι λίγα με καρότσι και άλλα συμπράγκαλα. Δες τα άλλα δύο. Επίσης, δική μου πρόταση, αντί για Tucson δες το Kia Sportage. Σε έκδοση Platinum που έχει όλα τα κομφόρ, mild hybrid 150hp, βγαίνει γύρω στα 35 - 36k. Έχει ίδιους χώρους με το Tucson, μεγαλύτερη εγγύηση (7 χρόνια), πλήρες σε εξοπλισμό, και μεταξύ μας είναι και πιο ωραίο. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2022 από Hik 1 2
NeCrOmAnCeR19 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Eranor είπε @gbras είμαστε σε πολυκατοικία με υπόγειο parking και δε θέλουν να βάλει κανείς φορτιστή γιατι δεν μπορούν να ξέρουν ποιος ξοδεψε τι και πως να τους χρεώσουν. δεν υπαρχει καμια αποφαση που να απαγορευει την εγκατασταση wallbox. μαλιστα δεν περναει καν απο γεν. συνέλευση. βαζεις απλως μια ανακοινωση για την ημερα και ωρα των εργασιών . H παροχή του wallbox θα πρεπει να τραβηχτει απο το δικο σου ρολόι και να είχε και δικο του πίνακα σε τοπικό επιπεδο με τις ασφάλειες , διαφορετικά τραβας παροχή απο τον πινακα του διαμερίσματος σου . (οποια διαδικασια ειναι πιο απλη και ποιο ευκολή κανεις ) Στα του πρακτικού μερους , εγω θα διαλεγα ενα suv λογο υψους . (σκεψου να σκυβεις να δενεις παιδι σε παιδικο καθισμα , για εμενα ειναι μαρτυριο) suv hybrid τυπου 48V Hyundai δεν θα το επερνα γιατι δεν ειναι καν υβριδικό με την καθαρη του εννοια . ειναι mild hybrid , απλός ενα assist δηλαδη. Δεν υπαρχει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση δηλαδη για οικονομια . Μπορεις να δεις και το νεο Toyota Corolla Cross Hybrid . εχει αρκετους χώρους με την μέγιστη τιμη αν θυμαμαι καλά να πλησιαζει κοντα στα 40κ. Εαν βρεθεί καπου κρυμμένο χρήμα με καποιο τροπο ( παρτο σαν αστείο) δες και επιλογή τυπου suv plug-in hybrid. Volvo XC40 , XC60 , BMW X1 κλπ . (ανεβαίνεις πολυ σαν κόστος βεβαια , αλλα και σαν παροχές) Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2022 από NeCrOmAnCeR19 1
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, Hik είπε Τραβάς γραμμή από δικό σου πίνακα (προσοχή, όχι ρολόι, γιατί αλλιώς θέλει υποπίνακα + ΔΕΔΔΗΕ έγκριση κοκ). Γιατί η πρίζα θέλει ρελέ διαρροής οπωσδήποτε, αλλιώς θα γίνει κάρβουνο κόσμος. Αν είσαι σε όροφο, αντίστοιχα τραβάει ο ηλεκτρολόγος γραμμή από το πίνακα του σπιτιού σου. Αλλά σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρικό είναι μπελάς αυτή τη στιγμή. Ειδικά με οικογένεια. Με ένα παιδί χρειάζεσαι πορτ μπαγκάζ μεγάλο. Όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο. Οπότε το Honda αποκλείεται, τα 410l είναι λίγα με καρότσι και άλλα συμπράγκαλα. Δες τα άλλα δύο. Επίσης, δική μου πρόταση, αντί για Tucson δες το Kia Sportage. Σε έκδοση Platinum που έχει όλα τα κομφόρ, mild hybrid 150hp, βγαίνει γύρω στα 35 - 36k. Έχει ίδιους χώρους με το Tucson, μεγαλύτερη εγγύηση (7 χρόνια), πλήρες σε εξοπλισμό, και μεταξύ μας είναι και πιο ωραίο. Αν ειναι στον πρωτο οροφο ισως να εχει νοημα να τραβηξει γραμμη απο τον πινακα αλλιως γινεται με υποπινακα οπως ειπες απο το ρολοι. Δεν ειναι κατι φοβερο η ολη διαδικασια, αυτα ειναι δουλεια του ηλεκτρολογου. Δεν καταλαβαινω γιατι θεωρεις οτι ειναι μπελας το ηλεκτρικο ειδικα για οικογενεια. To ioniq εχει 530λτ υπεραρκετα και για δυο παιδια. Γνωμη μου παντα οτι οταν εισαι διατιθειμενος να δωσεις 35-40κ και πανω και εχεις θεση σταθμευσης , ειναι λαθος να πας σε θερμικο. Εκτος βεβαια και αλλαζεις αυτοκινητο καθε 5 χρονια οποτε δεν εγινε και τιποτα.
Hik Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, NeCrOmAnCeR19 είπε Μπορεις να δεις και το νεο Toyota Corolla Cross Hybrid . εχει αρκετους χώρους με την μέγιστη τιμη αν θυμαμαι καλά να πλησιαζει κοντα στα 40κ. Και με παράδοση όταν το παιδί πάει φαντάρος 😄 Kia Sportage, το είχα 6 μήνες προσωρινό λόγω leasing. Φανταστικό αυτοκίνητο, και πολύ πρακτικό για έναν με οικογένεια. Π.χ. δυνατότητα να ρίξεις όλα τα καθίσματα με κουμπί από το πορτμπαγκάζ, να κρεμάσεις ρούχα κτλ κατευθείαν πίσω από τις θέσεις γιατί έχει ενσωματωμένες κρεμάστρες πίσω από τα προσκέφαλα, τεράστιους χώρους σε πορτ μπαγκάζ + αεροδρόμιο όταν ρίξεις καθίματα κοκ. 2
NeCrOmAnCeR19 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, Hik είπε Και με παράδοση όταν το παιδί πάει φαντάρος 😄 νομιζω οτι ο χρονος παραδόσης ειναι γενικά ενα προβλημα σε ολα τα καινουρια αυτόκινητα .. νομιζω απο 8 μηνες και πάνω σίγουρα σε ολα τα αμαξια
Eranor Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 @hik 7 minutes ago, Hik said: Και με παράδοση όταν το παιδί πάει φαντάρος 😄 Kia Sportage, το είχα 6 μήνες προσωρινό λόγω leasing. Φανταστικό αυτοκίνητο, και πολύ πρακτικό για έναν με οικογένεια. Π.χ. δυνατότητα να ρίξεις όλα τα καθίσματα με κουμπί από το πορτμπαγκάζ, να κρεμάσεις ρούχα κτλ κατευθείαν πίσω από τις θέσεις γιατί έχει ενσωματωμένες κρεμάστρες πίσω από τα προσκέφαλα, τεράστιους χώρους σε πορτ μπαγκάζ + αεροδρόμιο όταν ρίξεις καθίματα κοκ. Τι κατανάλωση είχες; Ήταν υβριδικό;
Hik Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, gbras είπε Γνωμη μου παντα οτι οταν εισαι διατιθειμενος να δωσεις 35-40κ και πανω και εχεις θεση σταθμευσης , ειναι λαθος να πας σε θερμικο. Εκτος βεβαια και αλλαζεις αυτοκινητο καθε 5 χρονια οποτε δεν εγινε και τιποτα. Το θέμα είναι ότι με 36k ηλεκτρικό σοβαρό δεν αγοράζεις. Αν πας στο Ionic, πρέπει να ανεβείς στα 42k (με την επιδότηση) να έχεις τουλάχιστον μια μπαταρία της προκοπής 77kWH. Και το Ionic έχει χειρότερο εσωτερικό από το Kia. Για την ακρίβεια έχουν κοινά πράγματα (π.χ σκιάδια κτλ είναι ακριβώς ίδια), αλλά στο υπόλοιπο είναι ένα click κάτω. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η Hyundai έβγαλε ένα τόσο ωραίο εξωτερικά αμάξι, και έκανε οικονομία στο εσωτερικό. Επίσης, ο topic starter ανέφερε ότι θέλει να κάνει 220km την εβδομάδα. Αυτό βγαίνει κάτω από 15k το χρόνο. Άρα δε μιλάμε για απόσβεση λόγω του ηλεκτρικού. Θα πρέπει να δώσει 50k με την προοπτική να λάβει πίσω τα 8k σε βάθος χρόνου, και θα έχει πληρώσει στο τέλος +6k αξία γιατί; Επειδή είναι απλώς ηλεκτρικό; Και εγώ υπέρ των ηλεκτρικών είμαι, αλλά αυτή τη στιγμή καλώς ή κακώς είναι λύση πολυτέλειας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα