janpap08 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλήσπέρα, το πρόβλημα αφορά φίλο ο οποίος έχει cosmote tv μέσω δορυφόρου και επειδή πρόσφατα σταμάτησε η υπηρεσία replay tv πήρε το μποξάκι της cosmote. Το πρόβλημα είναι πως ενώ έκανα cosmote id με τα στοιχεία που χρειάζονται, όταν πάω να συνδεθώ από το box μου εμφανίζει το μύνημα "δεν διαθέτεις ενεργήσυνδρομή cosmote tv". Στο mycosmote φαίνονται κανονικά ενεργά η συνδρομή του cosmote tv, το πάκέτο έξτρα συσκευών και to cοsmote tv streaming. Κατέβασα το app και στο κινητό μου και εκεί τα ίδια. Στο 13888 αναμονή πάνω απο 45' και τίποτα, γι'αυτό και ψάχνω λύση στιο φόρουμ. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2022 από janpap08
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα