Προς το περιεχόμενο

Τεράστια χρέωση της VODAFONE σε σταθερό για κλησεις σε κινητά


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dkmaster,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς εχει προξύψει ενα θέμα με την σθνδεση στο σταθερο τηλεφωνο.

Ο λογαριασμός της VODAFONE  ήρθε 273Ευρώ για ομιλία σχεδόν 5 ωρών σε κινητά ,πέραν του πακέτου προγράμματος!

Πως ειναι δυνατόν να εχει ΤΕΤΟΙΑ χρέωση???Λες και ειμαστε 30 χρόνια πίσω???

Πως γίνεται προγράμματα κινητής τηλεφωνίας (με κάρτα π.χ.) να εχει πακέτα με απαιριόριστη ομιλία και ιντερνετ και sms  κτλ κτλ και να κοστίζει 12ευρώ???

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να κάνω κατι????

Οποιαδήποτε ΒΟΗΘΕΙΑ  δεκτή!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

οχι δε μπορείς να κάνεις τίποτα. το πρόγραμμά σου αναφέρει μέσα τη χρέωση μετά την υπέρβαση του διαθέσιμου χρόνου εντός παγίου.

κάνε μια ρύθμιση σε δόσεις και την επόμενη φορά πιο προσεκτικός.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, greekfragma είπε

οχι δε μπορείς να κάνεις τίποτα. το πρόγραμμά σου αναφέρει μέσα τη χρέωση μετά την υπέρβαση του διαθέσιμου χρόνου εντός παγίου.

κάνε μια ρύθμιση σε δόσεις και την επόμενη φορά πιο προσεκτικός.

πιο προσεχτικος την επόμενη φορά που θα παντρευτώ εννοείς??? χαχαχαχαχα

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

Σκέφτηκα μήπως να έκανα να φύγω σε αλλη εταίρια .....και να ζητούσα μείωση χρεωσης για να παραμείνω.....καθώς είναι τελείως εκτός πραγματικότητας η χρέωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλες τις εταιρείες η κλήση μετά τον "δωρεάν" χρόνο ομιλίας χρεώνεται πανάκριβα (από 0,5€ και πάνω ανά λεπτό). Οπότε διαλέγουμε πρόγραμμα ανάλογα με τις πραγματικές μας ανάγκες.

Μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις, αλλά είσαι σε μειονεκτική θέση. Πρώτα διότι επίσημα είσαι ενήμερος για τις χρεώσεις των κλήσεων και δευτερευόντως διότι έχεις χρονική δέσμευση όπου αν διακόψεις πρόωρα ανέμενε επιπλέον χρέωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Σε όλες τις εταιρείες η κλήση μετά τον "δωρεάν" χρόνο ομιλίας χρεώνεται πανάκριβα (από 0,5€ και πάνω ανά λεπτό). Οπότε διαλέγουμε πρόγραμμα ανάλογα με τις πραγματικές μας ανάγκες.

Μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις, αλλά είσαι σε μειονεκτική θέση. Πρώτα διότι επίσημα είσαι ενήμερος για τις χρεώσεις των κλήσεων και δευτερευόντως διότι έχεις χρονική δέσμευση όπου αν διακόψεις πρόωρα ανέμενε επιπλέον χρέωση.

Είναι τουλάχιστον ανήθικο στις μερες μας να υπάρχουν τέτοιες χρεώσεις ....παρόλαυτα έχετε δίκιο σε όλα!!!

Αν ήταν 10-20 ευρώ χρέωση επιπλέον η καθε ωρα ομίλιας .....δε θα έλεγα τιποτα αλλά 60 ευρω???Οταν στην καρτοκινητη με 10 ευρω σου δινει απεριοριστα???

Αυτό δεν μπορώ να χωνέψω....

 

Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος αλλά πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό να αλλάξω εταιρία και να μην πληρώσω τίποτα!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, konto junior είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς εχει προξύψει ενα θέμα με την σθνδεση στο σταθερο τηλεφωνο.

Ο λογαριασμός της VODAFONE  ήρθε 273Ευρώ για ομιλία σχεδόν 5 ωρών σε κινητά ,πέραν του πακέτου προγράμματος!

Πως ειναι δυνατόν να εχει ΤΕΤΟΙΑ χρέωση???Λες και ειμαστε 30 χρόνια πίσω???

Πως γίνεται προγράμματα κινητής τηλεφωνίας (με κάρτα π.χ.) να εχει πακέτα με απαιριόριστη ομιλία και ιντερνετ και sms  κτλ κτλ και να κοστίζει 12ευρώ???

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να κάνω κατι????

Οποιαδήποτε ΒΟΗΘΕΙΑ  δεκτή!

Ας μην μιλάγατε τόσες ώρες εκτός του πακέτου που έχετε.Ξέρετε τι πρόγραμμα έχετε,ξέρετε τι πρόγραμμα πληρώνετε.

  • Like 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ας μην μιλάγατε τόσες ώρες εκτός του πακέτου που έχετε.Ξέρετε τι πρόγραμμα έχετε,ξέρετε τι πρόγραμμα πληρώνετε.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 05/11/2022 at 18:46, konto junior said:

 

Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος αλλά πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό να αλλάξω εταιρία και να μην πληρώσω τίποτα!! 

και καποια στιγμη που θα γινει σαν τα κινητα θα βλεπουν οτι χρωστας και θα σου ζητανε διαφορα(εγγυηση) για να αλλαξεις εταιρεια.απλα ο τηλεγνους ειναι μονο σε κινητα οσο ξερω προς ωρας

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, konto junior είπε

Είναι τουλάχιστον ανήθικο στις μερες μας να υπάρχουν τέτοιες χρεώσεις ....παρόλαυτα έχετε δίκιο σε όλα!!!

Αν ήταν 10-20 ευρώ χρέωση επιπλέον η καθε ωρα ομίλιας .....δε θα έλεγα τιποτα αλλά 60 ευρω???Οταν στην καρτοκινητη με 10 ευρω σου δινει απεριοριστα???

Αυτό δεν μπορώ να χωνέψω....

 

Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος αλλά πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό να αλλάξω εταιρία και να μην πληρώσω τίποτα!! 

Χωρίς ίχνος ειρωνείας, είναι ανήθικο ένα πρόγραμμα που επέλεξες εσύ και δεν σου επέβαλε κάποιος, αλλά απόλυτα φυσιολογικό να μην θυμώνεις με το άτομο που δεν πρόσεξε και έκανε αλόγιστη χρήση. Δεν στο λέω για να στην πω ή να σε προσβάλω, αλλά πραγματικά νομίζω έχεις λάθος προτεραιότητες στη διαχείριση αυτής της κατάστασης.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dkmaster είπε

Χωρίς ίχνος ειρωνείας, είναι ανήθικο ένα πρόγραμμα που επέλεξες εσύ και δεν σου επέβαλε κάποιος, αλλά απόλυτα φυσιολογικό να μην θυμώνεις με το άτομο που δεν πρόσεξε και έκανε αλόγιστη χρήση. Δεν στο λέω για να στην πω ή να σε προσβάλω, αλλά πραγματικά νομίζω έχεις λάθος προτεραιότητες στη διαχείριση αυτής της κατάστασης.

Δίκιο εχεις.....φταίω!Συμφωνώ απόλυτα!

Δεν είναι δυνατόν όμως να πληρώνω πακέτο με ιντερνετ 100αρι οπτικής ινας, Απεριόριστα σταθερα, 10ωρες σε κινητά και τηλεόραση με 30+ ευρω

και για ελάχιστο κομμάτι των παραπάνω να μου χρεώνεις 10 φορές πάνω???300+ μαζι με το πάγιο

δηλαδη μου λέει οτι η χρέωση ειναι μηδαμινή γενικα αλλα αφου ξεπερασες το όριο θα σε σκίσω...

Αν το θεωρείς λογικό και ΗΘΙΚΟ τότε πάω πάσο.....εγώ το θεωρώ ΑΙΣΧΡΟΚΈΡΔΕΙΑ .....αλλά δέχομαι ότι φταίω που δεν διάβασα τα ψιλά γράμματα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
1 ώρα πριν, konto junior είπε

Δίκιο εχεις.....φταίω!Συμφωνώ απόλυτα!

Δεν είναι δυνατόν όμως να πληρώνω πακέτο με ιντερνετ 100αρι οπτικής ινας, Απεριόριστα σταθερα, 10ωρες σε κινητά και τηλεόραση με 30+ ευρω

και για ελάχιστο κομμάτι των παραπάνω να μου χρεώνεις 10 φορές πάνω???300+ μαζι με το πάγιο

δηλαδη μου λέει οτι η χρέωση ειναι μηδαμινή γενικα αλλα αφου ξεπερασες το όριο θα σε σκίσω...

Αν το θεωρείς λογικό και ΗΘΙΚΟ τότε πάω πάσο.....εγώ το θεωρώ ΑΙΣΧΡΟΚΈΡΔΕΙΑ .....αλλά δέχομαι ότι φταίω που δεν διάβασα τα ψιλά γράμματα!

Δεν το θεωρώ ανήθικο για 2 λόγους: 1) Ανέκαθεν ήταν ακριβή η χρεώση για κλήσεις. 2) Δεν πρόκειται για ψιλά γράμματα, απλά δεν έψαξες προφανώς καθόλου το συμβόλαιό σου.

Δεν υπερασπίζομαι καμία εταιρεία αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν κανένα απολύτως άδικο. Δες επίσης γιατί δεν είναι καθόλου ψιλά γράμματα.

Μπαίνεις vodafone.gr, πατάς σταθερή και κινητή, επιλέγεις vdsl (μέχρι εδώ έχουμε τα βήματα που κάνεις για να επιλέξεις πακέτο), εσύ πας π.χ. μέχρι την 50αρα που σου λέει απεριόριστα σταθερά και 360 λεπτά για κινητά πατάς το κουμπί " το Θέλω" και τελειώνει. Όμως, αν κατέβεις λίγο ακόμη κάτω έχει 2 μεγάλα κουμπιά "Αναλυτικός τιμοκατάλογος" και "Αναλυτικός τιμοκατάλογος κλήσεων." Πατώντας στο πρώτο κατεβάζεις το pdf και βλέπεις την εικόνα. 

Όπως βλέπεις είναι μια διαδικασία που παίρνει 2 λεπτά, δεν είναι κρυμμένη και η γραμματοσειρά είναι ευδιάκριτη. Ο λόγος που στα αναφέρω είναι ότι έκανες λάθος που δεν ενημερώθηκες πριν πάρεις το πακέτο σου, έκανες λάθος που ξεπέρασες τον χρόνο χωρίς να δεις τις χρεώσεις και θα είναι λάθος να βαρέσεις πιστόλι για κάτι που είναι 100% δικό σου πρόβλημα. Οπότε τώρα που σου έδειξα πώς να βλέπεις τα πακέτα και τις χρεώσεις στον επόμενο πάροχο θα πρέπει να τα δεις πριν επιλέξεις πακέτο.

Ενημερωτικά η wind έχει απεριόριστα προς κινητά, το ίδιο και η nova. Η cosmote έχει και πακέτα με απεριόριστα.

image.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dkmaster είπε

Δεν το θεωρώ ανήθικο για 2 λόγους: 1) Ανέκαθεν ήταν ακριβή η χρεώση για κλήσεις. 2) Δεν πρόκειται για ψιλά γράμματα, απλά δεν έψαξες προφανώς καθόλου το συμβόλαιό σου.

Δεν υπερασπίζομαι καμία εταιρεία αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν κανένα απολύτως άδικο. Δες επίσης γιατί δεν είναι καθόλου ψιλά γράμματα.

Μπαίνεις vodafone.gr, πατάς σταθερή και κινητή, επιλέγεις vdsl (μέχρι εδώ έχουμε τα βήματα που κάνεις για να επιλέξεις πακέτο), εσύ πας π.χ. μέχρι την 50αρα που σου λέει απεριόριστα σταθερά και 360 λεπτά για κινητά πατάς το κουμπί " το Θέλω" και τελειώνει. Όμως, αν κατέβεις λίγο ακόμη κάτω έχει 2 μεγάλα κουμπιά "Αναλυτικός τιμοκατάλογος" και "Αναλυτικός τιμοκατάλογος κλήσεων." Πατώντας στο πρώτο κατεβάζεις το pdf και βλέπεις την εικόνα. 

Όπως βλέπεις είναι μια διαδικασία που παίρνει 2 λεπτά, δεν είναι κρυμμένη και η γραμματοσειρά είναι ευδιάκριτη. Ο λόγος που στα αναφέρω είναι ότι έκανες λάθος που δεν ενημερώθηκες πριν πάρεις το πακέτο σου, έκανες λάθος που ξεπέρασες τον χρόνο χωρίς να δεις τις χρεώσεις και θα είναι λάθος να βαρέσεις πιστόλι για κάτι που είναι 100% δικό σου πρόβλημα. Οπότε τώρα που σου έδειξα πώς να βλέπεις τα πακέτα και τις χρεώσεις στον επόμενο πάροχο θα πρέπει να τα δεις πριν επιλέξεις πακέτο.

Ενημερωτικά η wind έχει απεριόριστα προς κινητά, το ίδιο και η nova. Η cosmote έχει και πακέτα με απεριόριστα.

 

image.png

17 ώρες πριν, greekfragma είπε

οχι δε μπορείς να κάνεις τίποτα. το πρόγραμμά σου αναφέρει μέσα τη χρέωση μετά την υπέρβαση του διαθέσιμου χρόνου εντός παγίου.

κάνε μια ρύθμιση σε δόσεις και την επόμενη φορά πιο προσεκτικός.

 

6 ώρες πριν, dkmaster είπε

Χωρίς ίχνος ειρωνείας, είναι ανήθικο ένα πρόγραμμα που επέλεξες εσύ και δεν σου επέβαλε κάποιος, αλλά απόλυτα φυσιολογικό να μην θυμώνεις με το άτομο που δεν πρόσεξε και έκανε αλόγιστη χρήση. Δεν στο λέω για να στην πω ή να σε προσβάλω, αλλά πραγματικά νομίζω έχεις λάθος προτεραιότητες στη διαχείριση αυτής της κατάστασης.

 

2 ώρες πριν, dkmaster είπε

Δεν το θεωρώ ανήθικο για 2 λόγους: 1) Ανέκαθεν ήταν ακριβή η χρεώση για κλήσεις. 2) Δεν πρόκειται για ψιλά γράμματα, απλά δεν έψαξες προφανώς καθόλου το συμβόλαιό σου.

Δεν υπερασπίζομαι καμία εταιρεία αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν κανένα απολύτως άδικο. Δες επίσης γιατί δεν είναι καθόλου ψιλά γράμματα.

Μπαίνεις vodafone.gr, πατάς σταθερή και κινητή, επιλέγεις vdsl (μέχρι εδώ έχουμε τα βήματα που κάνεις για να επιλέξεις πακέτο), εσύ πας π.χ. μέχρι την 50αρα που σου λέει απεριόριστα σταθερά και 360 λεπτά για κινητά πατάς το κουμπί " το Θέλω" και τελειώνει. Όμως, αν κατέβεις λίγο ακόμη κάτω έχει 2 μεγάλα κουμπιά "Αναλυτικός τιμοκατάλογος" και "Αναλυτικός τιμοκατάλογος κλήσεων." Πατώντας στο πρώτο κατεβάζεις το pdf και βλέπεις την εικόνα. 

Όπως βλέπεις είναι μια διαδικασία που παίρνει 2 λεπτά, δεν είναι κρυμμένη και η γραμματοσειρά είναι ευδιάκριτη. Ο λόγος που στα αναφέρω είναι ότι έκανες λάθος που δεν ενημερώθηκες πριν πάρεις το πακέτο σου, έκανες λάθος που ξεπέρασες τον χρόνο χωρίς να δεις τις χρεώσεις και θα είναι λάθος να βαρέσεις πιστόλι για κάτι που είναι 100% δικό σου πρόβλημα. Οπότε τώρα που σου έδειξα πώς να βλέπεις τα πακέτα και τις χρεώσεις στον επόμενο πάροχο θα πρέπει να τα δεις πριν επιλέξεις πακέτο.

Ενημερωτικά η wind έχει απεριόριστα προς κινητά, το ίδιο και η nova. Η cosmote έχει και πακέτα με απεριόριστα.

 

image.png

Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου!

Από την αρχή λέω ότι είναι δικό μου ΛΑΘΟΣ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι ξεκαθαρο οτι προκειται για αμελεια του TS η οποια δυστυχως θα πρεπει να πληρωθει.

Ειναι ομως επισης ξεκαθαρο οτι οι χρεωσεις περαν του πακετου αποτελουν αισχροκερδεια, ασχετως αν ειναι νομιμη και συμφωνημενη στο υπογεγραμμενο συμβολαιο. 

Επισης, κατα τη γνωμη μου, δεν το λες και ακριβως τιμιο το οτι δεν υπαρχει καποιου ειδους ειδοποιηση στα σταθερα οταν καποιος υπερβει το πακετο του, οπως συμβαινει στα κινητα.  

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πιο φθηνά να καλέσεις ευρωπαϊκή Ένωση κινητό παρά εγχώριο. Η ευρωπαϊκή Ένωση έχει βγάλει νομοθεσία και είναι υποχρεωμένοι να την τηρούν αλλά μιλάει για κλήσεις στην ευρωπαϊκή ένωση και όχι εγχώρια.

Οπότε εκμεταλλεύονται την μη ρύθμιση στις εγχώριες κλήσεις και φυσικά την μη ύπαρξη ελληνικού κράτους και ρυθμιστικής αρχής. Η ΕΕΤΤ απλά υπάρχει να ρυθμίζει καμιά καταγγελία τίποτε άλλο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...