Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ιστορία έχει ως εξής:

Είχα για χρόνια μια χρεωστική κάρτα στην Εθνική (την οποία παλιά χρησιμοποιούσα συνεχώς αλλά πλέον σπάνια). Μάλιστα το τελευταίο τρίμηνο μου είχε επανεκδοθεί νέα μετά από αυτόματη ανανέωση. Έκανα λοιπόν με αυτήν την νέα κάρτα τον Αύγουστο αποκλειστικά ΜΙΑ χρήση, να περάσω χρήματα στον προσωπικό λογαριασμό μου Revolut αλλά χωρίς επιτυχία. Η τράπεζα βρήκε την συναλλαγή ύποπτη και κλείδωσε προσωρινά την κάρτα για λόγους ασφαλείας... Δυσανασχέτησα και την παράτησα κλειδωμένη, ξεχνώντας το συμβάν.

Όταν τον Οκτώβρη επιχείρησα να τη χρησιμοποιήσω ξανά σε απλή συναλλαγή, έλαβα ξανά μήνυμα ότι η κάρτα είναι κλειδωμένη. Καλώ λοιπόν το τηλεφωνικό κέντρο της Εθνικής και ενημερώνω οτι επιθυμώ το ξεκλείδωμα της κάρτας μου. Ένας αγενέστατος υπάλληλος λοιπόν μου λέει ότι η κάρτα έχει παραβιαστεί και τα στοιχεία της έχουν διαρρεύσει. Υποψιαζόμενος το περιστατικό με τη Revolut (και μη έχοντας κάνει χρήση της κάρτας σε κάτι άλλο γενικότερα μιας και ήταν καινούρια κάρτα στην ουσία), ζητώ το ξεκλείδωμα της. Ο υπάλληλος ακόμα πιο αγενής με ενημερώνει ότι "με προειδοποίησε" και οτι για να προχωρήσω σε ξεκλείδωμα θα δώσω τη συγκατάθεση μου ότι η τράπεζα δεν θα έχει καμία ευθύνη μελλοντικά για οτιδήποτε γίνει στο λογαριασμό μου γενικώς. Ζητάω πληροφορίες με βάση ποιες πληροφορίες και πότε η τράπεζα έκρινε την κάρτα παραβιασμένη και λαμβάνω την αστεία απάντηση "Αδύνατο να σας πούμε πως συνέβη αλλά ισχύει σίγουρα". 

Κάπου εκεί, κατάλαβα ότι δεν είχε νόημα, απλά αποδέχτηκα την ακύρωση της κάρτας και έλαβα τυπικές οδηγίες έκδοσης νέας.

Έγινα έξαλλος, όχι μόνο γιατί έχω βάσικες υποψίες ότι το αποκαλούμενο "αυτόματο σύστημα προστασίας" μας κάνει τη ζωή δύσκολη αλλά και γιατί η τράπεζα μπορεί να κλειδώσει μια κάρτα πελάτη, να μη πει το γιατί και φυσικά να απαιτήσει και 6€ για επανέκδοση... τραπεζικός πονοκέφαλος.

  • Like 1
Δημοσ.

φίλε μου σε καταλαβαίνω μιας και είχα παρόμοια εμπειρία αλλά τουλάχιστον μου ξεκλειδώσαν την κάρτα χωρίς να χρειαστεί να εκδώσω άλλη. Και να χρεωθώ με 6€.

Εδώ όμως μπορείς να πεις ότι ισχύει το ρητό, όποιος καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι. Τι εννοώ...

Έχουν γίνει τόσες απάτες με τις κάρτες (και όχι μόνο) όπου στην πλειοψηφία τους άτομα με μυαλό κουκούτσι πηγαίνουν και δίνουν τα στοιχεία τους σε όποιον τα ζητήσει. Μόνο μπλουζάκι με κωδικούς δεν έχουν εκτυπώσει. Αυτοί λοιπόν, δε φτάνει που έχουν μυαλό αμοιβάδας, αλλά ζητάνε και τα ρέστα από τις τράπεζες που δε τους προστάτευσαν. Υπάρχει και θέμα εδώ μέσα που μπορείς να διαβάσεις πολλά μαργαριτάρια. Τα έχω γράψει κι εγώ κι άλλοι και έχουμε φάει κράξιμο.

Επειδή λοιπόν οι τράπεζες έχουν πάρει χαμπάρι τι παίζει, δε μπορούν να ασχολούνται με τον καθένα που κάνει τη χαζομάρα και ζητάει τα ρέστα από πάνω, οπότε σου κλειδώσαν την κάρτα για να είναι σίγουροι. Εσύ μπορεί να είσαι σίγουρος για το τι έγινε και καταλαβαίνεις που οφείλεται το μπλοκάρισμα γι αυτό ζητάς να σου ξεκλειδώσουν την κάρτα, αλλά όπως είπα, με αυτά που γίνονται δε το ρισκάρουν.

Το σπαστικό της υπόθεσης είναι που δε σου λένε το σκεπτικό τους και σου λένε έτσι είναι και τέλος.

Εμένα όταν μου είχε συμβεί (πειραιώς) έκανα 2-3 κλήσεις, μίλησα με κάποιους, μετά με πήραν από την τράπεζα, τους εξήγησα τι έγινε και μου ξεκλείδωσαν την κάρτα.

Να λοιπόν γιατί σε τόσα ποστ κράζω αυτά τα άτομα. Γιατί η βλακεία τους δημιουργεί προβλήματα στους γύρω και δε φτάνει αυτό, αλλά ζητάνε και τα ρέστα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Bitbit είπε

Επειδή λοιπόν οι τράπεζες έχουν πάρει χαμπάρι τι παίζει, δε μπορούν να ασχολούνται με τον καθένα που κάνει τη χαζομάρα και ζητάει τα ρέστα από πάνω, οπότε σου κλειδώσαν την κάρτα για να είναι σίγουροι. Εσύ μπορεί να είσαι σίγουρος για το τι έγινε και καταλαβαίνεις που οφείλεται το μπλοκάρισμα γι αυτό ζητάς να σου ξεκλειδώσουν την κάρτα, αλλά όπως είπα, με αυτά που γίνονται δε το ρισκάρουν.

Καταλαβαίνω τη λογική. Και για μένα σαν επιχειρηματία, θα μου ήταν πιο απλό και εύκολο να παραλείπω οποιαδήποτε εξήγηση στους πελάτες μου. Αλλά δεν έχω το δικαίωμα. Η τράπεζα γιατί να το έχει;

Όσα χρόνια ήμουν τακτικός πελάτης Εθνικής, μου δημιουργούσε συνεχώς προβλήματα. Οι υπάλληλοι της αγενείς, ibank ημιλειτουργικό, μία φορά που τη χρειάστηκα για αμφισβήτηση συναλλαγής ανταποκρίθηκε 4 μήνες αργότερα με απόλυτη αποτυχία και φυσικά τα άσκοπα κλειδώματα της κάρτας μου συχνά...

Πραγματικά αν δείτε Εθνική, τρέξτε μακριά...

Δημοσ.

σε αυτό με την εθνική συμφωνούμε. 

Τι περιμένεις όμως όταν οι τράπεζες είναι κράτος εν κράτει. Ιδιωτικές επιχειρήσεις που μας αναγκάζουν με το ζόρι να τις χρησιμοποιούμε

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...