Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύο πράγματα θα πω. 

Όπως είχε πει και ένα άλλο μέλος εδώ μέσα πριν λίγο καιρό... 

...και.. πως ακριβώς το ενεργοποιώ αυτό άμα πάει στο service για σπασμένη οθόνη είπαμε; 

..και δεύτερον, είσαι στο Samsung service. Το επίσημο. Αυτοί δεν υποτίθεται ξέρουν το κινητό και τις λειτουργίες και γενικά όλα τα σχετικά "από έξω και ανακατωτά";; Δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση; 🤔

Επεξ/σία από MSSB
Δημοσ.
3 ώρες πριν, MSSB είπε

Δύο πράγματα θα πω. 

Όπως είχε πει και ένα άλλο μέλος εδώ μέσα πριν λίγο καιρό... 

...και.. πως ακριβώς το ενεργοποιώ αυτό άμα πάει στο service για σπασμένη οθόνη είπαμε; 

..και δεύτερον, είσαι στο Samsung service. Το επίσημο. Αυτοί δεν υποτίθεται ξέρουν το κινητό και τις λειτουργίες και γενικά όλα τα σχετικά "από έξω και ανακατωτά";; Δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση; 🤔

Λογικά μέσω του λογαριασμού Samsung μέσω pc/άλλο κινητό 

Δημοσ.

καλο το mode...

αλλά οποίος νομίζει οτι στα δεδομένα που εχει στην συσκευή του του τα βλέπει μόνο αυτος είναι γελασμένος

  • Like 2
Δημοσ.
19 ώρες πριν, dewn735 είπε

φαντάζομαι είναι πιο εύκολο απλά να τη βγάλεις από το κινητό, από το να μπεις στη διαδικασία κλειδώματος των αρχείων...

Ποιά κάρτα μνήμης; :)

(S22 Ultra)

18 ώρες πριν, Sebu είπε

Καλα κανει μακαρι να το εκανε και η Apple.....

Προσωπικα δεν εμπιστευομαι κανενα τριτο να εχει προσβαση στο κινητο μου ειδικα ασχετο υπαλληλο σε σερβις που θα χρειαστει να αλλαξει μπαταρια λχ.

Γιατι να εχει δυνατοτητα να δει τις φωτογραφιες μου, τα τηλεφωνα στο τηλεφωνικο καταλογο, τα sms κτλ κτλ.? Εννοειται θα επρεπε οι συσκευες να εχουν σερβις mode για να μην υποχρεωνεσαι να διαγραφεις τα παντα για προστασια των προσωπικων σου δεδομενων.

Οπως τις καλες εποχες τα πρωτα immobilizer αρχες 1990 που ηταν με αριθμητικο panel ειχαν επιλογη valet/service/parking ωστε οταν πηγαινες σε σερβις ή παρκινγκ δεν χρειαζοταν να δωσεις τον προσωπικο 4ψηφιο πιν σου αλλα ηταν σε service mode που ισχυε ενας OTP που ειχες βαλει και ισχυε για εκεινη την περιοδο οσο ηταν ενεργο το service mode.

Να του κανεις format τοτε, πριν το πας για service την επομενη φορα, εκτος αν εχεις Galaxy που εχει Maintenance Mode. Αλλα και αυτο παραβιαζεται, να ξερεις. Οποτε factory reset, να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. 

ΒΕΒΑΙΑ...

Καποιος αλλος κακοπροαιρετος, θα σου ελεγε πως αν ειναι ΤΟΣΟ ευαισθητα τα δεδομενα σου, να μην τα εχεις στο κινητο σου, να το εχεις αδειο απο αυτα, καθοτι ως γνωστον, τα κινητα κλεβονται, χανονται, χαλανε σε χρονο dt. Κινδυνεύεις λοιπόν να τα μοιραστείς με οποιονδήποτε κακόβουλο, 24/7. 

Καποιος αλλος κακοπροαιρετος θα σου ελεγε επίσης πως εισαι κομματακι υπερβολικος και τα δεδομενα σου τα εχεις ήδη μοιραστεί με την Google ή την Αpple και συνεπώς με ολόκληρο τον πλανήτη. 

Οχι εγω, κάποιος άλλος. 

Δημοσ.

Επειδή έχω δουλέψει σε κατάστημα service, το νο1 πράγμα που ενημερώναμε τους πελάτες (και το επέβαλε η Samsung) είναι ότι πριν παραδοθεί η συσκευή στον πελάτη πρέπει απαραιτήτως να γίνει αναβάθμιση λογισμικού (ή απλά πέρασμα από πάνω η τελευταία έκδοση). Αυτό είτε το επιθυμούσε ο πελάτης είτε όχι. Αν δεν ήθελε, δεν το παραλαμβάναμε. Και ξαναλέω κατόπιν εντολής της Samsung. Όταν ο βγήκε ο νόμος περί GDPR , έφταιξε λίγο η κατάσταση, γιατί λέγαμε στους πελάτες οτι απαγορεύεται να το φτιάξουμε όσο έχει δεδομένα μέσα.

Το αποτέλεσμα ίδιο και αυτό γιατί ήθελε η Samsung (και κάθε μάρκα απο όσο ξέρω) να φεύγει η συσκευή από το service σαν καινούργια)....

  • Like 2
Δημοσ.

Πολύ καλό το mode (αν δουλεύει σωστά και απαραβίαστα..). Άπειρες φορές έχω πάει σε service και Η/Υ αλλά και κινητό και μου έχουν ζητήσει κωδικό.

Θυμάμαι συγκεκριμένα, είχα πάει τον υπολογιστή μου που δεν POSTαρε και ζήτησα διάγνωση επειδή δεν είχα άλλη mobo και άλλη cpu για test (είχα αποκλίσει όλα τα άλλα components) και μου ζήτησαν τον κωδικό. Όταν τους είπα οτι δεν υπάρχει περίπτωση να τους δώσω κανέναν κωδικό μου με κοίταζαν σαν χάνοι. Τους είπα φτάστε το στο POST και πάρτε με τηλέφωνο ή πείτε μου γιατί δεν POSTάρει. Χρειάστικε να το συζητήσουμε αρκετή ώρα με τους τεχνικούς να φαίνονται σαν να μην το έχουν ξανακούσει..

Άλλη φορά η μητέρα μου είχε πάει το παλιό κινητό μου με ραγισμένη οθόνη για φτιάξιμο και ζήτησαν πάλι τον κωδικό (τηλεφωνικά αυτή τη φορά). Απλά είπα στην μητέρα μου πάρε το κινητό και φύγε.

Απο προσωπική μου εμπειρία, στα χρόνια που έκανα αυτή τη δουλειά οταν είχα πρωτοβγεί απο την πληροφορική, έχω δει πολλούς κακούς επαγγελματίες αλλά και ιδιοκτήτες που δεν ενδιαφέρονται για τα δεδομένα τους και έχουν μέσα διάφορα τα οποία δεν ζήτησα ποτέ να δω..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...