tzotzo Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, Par1s* είπε Το 2013 αγόρασα καινούριο το corsa d μου. Από το πρώτο ή δεύτερο έτος έχω ένα ράγισμα στο κέντρο σχεδόν του παρμπρίζ, διαμέτρου περίπου 1 εκατοστού. Ενώ όλα αυτά τα χρόνια πληρώνω θραύση κρυστάλλων δεν το έχω αλλάξει γιατί μου είχαν πει ή είχα διαβάσει πως σαν το εργοστασιακό δεν θα μπει. Πολύ πιθανόν να μην ισχύει. Να να το αλλάξω ή έχουν δίκιο σε αυτό που λένε; Όπως καταλαβαίνεις οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κατασκευάζουν κρύσταλλα. Πολλές φορές ανάλογα και με την χώρα παραγωγής του αυτοκινήτου μπορεί να έχει pilkington το ένα που φτιάχνεται ευρωπη και agc ή saint gobain το άλλο που φτιάχνεται Ασία. Οπότε "γνήσιο" κρύσταλλο δεν υφίσταται πέρα από το σηματακι. Τώρα όσον αφορά την τοποθέτηση, εξαρτάται από τον εφαρμοστή καθαρά. Υπάρχουν διάφοροι παρμπριζαδες που είναι εξαιρετικοί. Προφανώς τεράστιες εταιρείες ίσως δεν έχουν τέτοια εξειδίκευση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εχει ιδιαιτερη τεχνικη η τοποθετηση. Πολλες αντιπροσωπειες η εξουσιοδοτημενα το πανε σε εξωτερικους συνεργατες/παρμπριζαδες. Οι ελευθεροι επαγγελματιες πολλες φορες διαθετουν καλυτερη "εκδοση" πχ ενσωματωμενο αλεξηλιο. Και σε πισω παρμπριζ ενσωματωμενη κεραια. (SAAB) Αυτα βεβαια τα θυμαμαι πριν απο αρκετα χρονια που ειχα αλλαξει παρμπριζ σε VOLVO KAI BMW. Οι κατασκευαστες ειναι οι ιδιοι. Κοντολογις πιθανοτατα δεν θα υπαρχει το λογοτυπο GM αλλα η ποιοτητα θαναι ιδια η και καλυτερη. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2022 από tigergreg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα